[ jacvi @ 09.02.2008. 15:37 ] @
Iscitao sam milsim sve forume ovde vezane za zastitu automobila. Da se ne bismo ponavljali, evo neke info.. Kasko mi je skup, kandza valjda ne valja jer je Seat u pitanju. Auto je nov kupljen, ako se ugradi zeder, gubim garanciju na elektroniku. Neki su mi pominjali neki "klin". Valjda je isto blokada volana, neka valjda letvica, nesto se vari, cisto mehanicka, nije da estetski naruzuje auto.. Ali to je sve sto znam o tome. AKo iko zna nesto vise, neko iskustvo i sl. bio bih zahvalan ako bi podelio sa nama ostalima.
I jos ostaje dilema, ako se ispostavi da taj klin nije dobarm sta mislite vredi li izgubiti dvogodisnju garanciju na elektroniku novog automobila, zarad koliko toliko mirnijeg sna??

Hvala
[ bakara @ 09.02.2008. 18:11 ] @
To je ovaj klin s` desne strane pored menjaca:


[ millko @ 09.02.2008. 18:21 ] @
kao sto je @bakara napisao,rijec je o mult-lock mehanickoj zastiti mjenjaca,tj. poluge rucice.o efektivnosti ove zastite mogu reci da je samo puko bacanje love za modele vozila sa manuelnim mjenjacem,za automatik ova zastita je ok.naravno,najbolja kombinacija zastite na kolima je alarm +mehanicka.pod ovo alarm ne podrazumjevam kojekakve budjavine od kineza i sl. cobra,gt i slicni renomirani......
[ audi80 1.8i @ 09.02.2008. 20:34 ] @
Mozes ovo ugraditi CONSTRUCT MUL-T-LOCK CTL-60.

Model CTL 60 najnoviji model CONSTRUCT MUL-T-LOCK-a, jednostavan je za korištenje, dovoljan je samo okret ključa.
Izrađen je od najtvrđeg kaljenog čelika. Gotovo nemoguće ih je prepiliti, slomiti ili uništiti termičkim djelovanjem (pothlađivanjem ili pregrijavanjem).
Brava je u potpunosti otporna na djelovanje svih poznatih provalničkih alata.
MUL-T-LOCK visoko sigurnosni cilindar izrađen je vrhunskom preciznošću sa 10 teleskopskih klinova u milijunskim kombinacijama. Otporan je na bušenje i djelovanje "ruskim ključem" i "češljem". ·
Ključ se zbog složene izrade ne može kopirati. U slučaju da ga izgubite, novi možete dobiti samo u ovlaštenom centru i to uz predočenje unikatne kod kartice. Po potrebi, zbog vlastite sigurnosti možete promijeniti kombinaciju brave.
MUL-T-LOCK blokada mjenjača je nemoćna jedino u slučaju da je vlasnik vozila zaboravi zaključati. S obzirom na ovakve kvalitete, osiguravajuća društva vlasnicima vozila sa ugrađenom MUL-T-LOCK blokadom mjenjača odobravaju popuste na kasko osiguranje vozila. ·
Novi interaktivni ključ je patentiran što znači da ga nijedan proizvođač ne smije kopirati.
Mul-t-lock ključ upotrebljava jedinstveni pin to pin sistem dajući tako veliki broj kombinacija(160000).Ovo isključuje upotrebu donjih i bočnih pinova i time praktički onemogućuje bušenje i bilo kakvo provaljivanje brave,isto tako to zahtjeva specijalne strojeve koji se ne mogu nabaviti na slobodnom tržištu.
Sada više i nije novost poseban magnetni dodatak u ključu što potpuno onemogućava izradu ključa čak ako imate i stroj za izradu ključeva.
Ugradnja traje 3-4 sata
Cijena: 350eura- 400eura -ovisno o tipu vozila.

A jeftinije je ugradnja klina ( MUL-T-LOCK CTL-52 )ali malo losija varijanta od gore navedene.

MUL-T-LOCK CTL-52 je model kod kojega se ručica mjenjača blokira uz pomoć tzv. "klina". Izrađen od izuzetno čvrstih materijala otpornih na djelovanje izvana te uz specijalnu bravu otopornu na sve poznate provalničke alate, pruža sigurnost Vašem vozilu od kradljivaca.
Komplet sadrži 3 ključa, koja se ne mogu kopirati, i kod karticu.
U slučaju gubitka ili krađe ključa postoji mogućnost promjene kombinacije brave uz novu kod karticu i nova tri ključa.
Ugradnja je uračunata u cijenu
Cijena: od 300eura.

I najbolje jos uz to dobar alarm.


[ RS TURBO @ 09.02.2008. 20:42 ] @
Mul-t-lock ugradis sebi nije skup i miran si. On blokira brzinu i ne moze nista. Do sada se dobro pokazao i koliko ja bar znam niko se nije zalio na mul-t-lock.



pozzz
[ jacvi @ 10.02.2008. 00:11 ] @
Ja sam mislio, na osnovu nekog prvobtinog objasnjenja, da se ne radi o blokadi menjaca, vec volana. Nisam dobio bas najpouzdanije informacije, zato sam i ostavio post ovde. Mislim da se pominjalo neko zavarivanje na letvu volana, i da se taj klin koristi kao neki kljuc koji se ubacuje u posebno leziste (koje je takodje locirano negde kod volana). Ujak od drugara je to ugradio, isto na novom Seatu. Sutra cu da se cujem sa njim pa cu valjda nesto vise znati. Btw, manualni je menjac, tako da ona prva varijanta izgleda pada u vodu..
[ millko @ 10.02.2008. 10:10 ] @
Citat:
RS TURBO: Mul-t-lock ugradis sebi nije skup i miran si. On blokira brzinu i ne moze nista. :) Do sada se dobro pokazao i koliko ja bar znam niko se nije zalio na mul-t-lock.



pozzz

multlock zasitita mjenjaca je beskorisna za manualne mjenjace.ovo sam vec gore napisao.kod mene imas bezbroj primjera kredje vozila sa multlock-om,od toga 3 audia,2 a3 i a4 koji su tada bili izvezeni iz salona.sva 3 su ukrana slepanjem.kvacilo do poda i automobil spreman za slepanje:)ne pije vode bar kod nas ovaj vid zastite.da je u pitanju automatik tu bi prica bila skroz ok,ovako....
[ bakara @ 10.02.2008. 10:51 ] @
Citat:
jacvi: Ja sam mislio, na osnovu nekog prvobtinog objasnjenja, da se ne radi o blokadi menjaca, vec volana.

To si ti mislio na zeder?



[ jacvi @ 10.02.2008. 11:13 ] @
Hhahaha. Ja sam i pitao za Zeder u salonu, i oni su mi rekli da zeder ne moze jer gubim garanciju. I decko sto radi u salonu mi je rekao za taj klin. Kao varijantu slicnu zederu, ali se ne cacka sa elektironikom, i samim tim ostaje u garanciji. I za mene je to skroz nova prica, trebalo bi danas da saznam vise pa cu podeliti novo iskustvo.
A sasvim je moguce da se taj decko nesto zestoko zbunio, i nije ni znao da mi objasni bilo sta. A samim tim zbunio mene, a onda i ja vas :)
[ babasera @ 10.02.2008. 12:18 ] @
Nisam znao da Zeder ima neke veze sa elektronikom?
Zar to nije cista mehanicka blokada?
[ vladd @ 10.02.2008. 12:36 ] @
Nije, moze da se ukljuci kontakt, zavergla ali ne moze da upali.

Poz.
[ millko @ 10.02.2008. 13:33 ] @
Citat:
vladd: Nije, moze da se ukljuci kontakt, zavergla ali ne moze da upali.

Poz.

upravo tako,prekida fizicki kontakt paljenja
[ ~Vojvoda @ 10.02.2008. 14:18 ] @
Da, istina, prekida struju, ni ja to nisam znao do skoro. Nimalo mi se ne svidja to. Nego mene interesuje jedna druga stvar. Ako oni hvale svoj proizvod, i tvrde "blokira volan bez ostecenja osovine volana" kako je ovo moguce nije mi jasno, ako je ta osovina okrugla, kako mogu da je "zakoce(zablokiraju)" bez nekog zleba, rupe, zareza?
[ millko @ 10.02.2008. 15:14 ] @
mislim da se svakako osovina mora izbusiti.mislim da se sama mehanicka zastita letve osniva preko klina zedera koji ulazi u letvu.nek me ispravi neko ako grijesim.
[ McKracken @ 10.02.2008. 16:35 ] @
Citat:
Kasko mi je skup, kandza valjda ne valja jer je Seat u pitanju. Auto je nov kupljen, ako se ugradi zeder, gubim garanciju na elektroniku.


Izracunaj jos jednom, jer ti je losa racunica ;)
[ vladd @ 10.02.2008. 18:51 ] @
Koliko ja znam, svaki kasko uslovljava postavljanje dopunske zastite. Sto se gubitka garancije tice, nesto nisam siguran da je to bas uslov za gubljenje iste, sve drugo je cist bezobrazluk.
Ja bih postavio zeder, ili sta vec davalac kasko osiguranja uslovi, a o gubitku garancije bih razmisljao kada dodje do tog trenutka...Mozda je bolje izgubiti garanciju na nesto sto se retko kvari u garantnom roku, nego izgubiti predmet garancije..

Nov auto ne bih vozio bez kaska...bar 2 godine

Poz.
[ audi80 1.8i @ 10.02.2008. 22:14 ] @
Za klin kod volana nisam cuo, samo za Zeder.
Ali Zeder se ne moze ugraditi kod VW i Audija starijih godista, npr 1990god, zbog valjda aluminijske letve volana.Moze se ugraditi ali ne bi bilo efekta, jer lopovi lako to zaobicu, rezanjem.

Autosigurnosni sustav ZEDER je najnoviji i najsuvremeniji vid zaštite automobila od krađe. To je mehanička zaštita koja se ugrađuje na vratilo volana i na taj način vrši blokadu upravljačkog sustava kao i elektro blokadu paljenja motora. ZEDER se lako ugrađuje, pri montaži se ne dira letva volana a elektro blokada vozila se vrši ne zavisno od kompjutora automobila.
Autosigurnosni sustav ZEDER je nastao nakon LAVLJE KANDŽE i nastavio njenu dugogodišnju tradiciju na polju zaštite automobila.
[ MOSLER @ 11.02.2008. 02:37 ] @

Aluminijumsku letvu volana imaju automobili VW grupacije novijih godista i kod njih nije preporucljivo koristiti lavlju kandzu jer ju je moguce iscupati sa sve volanom pa se zato koristi Zeder koji se moze ugraditi cak i u Yugo.
Klin je vrsta brave koja se koristi za blokadu menjaca ali je premestena ispod volana kao Zeder.Navodno se zbog nepristupacnog mesta na kome je ugradjena teze stavlja van funkcije od Zedera.
[ audi80 1.8i @ 11.02.2008. 21:30 ] @
@MOSLER


Mozda si u pravu, mora da je onaj tip se zbunio na TV, a ugraduje Zeder, pa umjesto kandze je rekao da se zeder ne moze ugraditi.
[ bozzo @ 13.02.2008. 21:58 ] @
Znam ljude koji ugradjuju taj ZEDER i to kosta npr. 170EUR za auto u klasi Golf 4 ili sl. Mora se skinuti letva i obraditi i kada se jednom postavi ne moze se vise skinuti bez brusilice ili bez sajle provucene kroz gepek kako kazu ovi lopovi. Nisam skoro cuo da se neko zalio da su mu ukrali auto sa tim Zederom. Moj rodjak ugradjuje auto alarme i neki defend-lock ili sl. i kaze da mu je to smijesno. Pricvrsti se sa tri vijka za lim kod rucice mjenjaca i zastiti onom plastikom i tapacirungom.. Ali ljudi kupuju..