[ RS TURBO @ 10.02.2008. 17:41 ] @
| Ovako kupih ja sebi danas daljinsko zakljucavanje i zanima me par stvari. Ima sest zica na kojima pise CEntral control lock wire. Eh sad me zanima gdje ja njih kopcam? Ove ostale su za zmigavce, +12V glavni, masa. Eh sad ima ovih 6 zica central control lock wire (zuta sa crnom prugom, zuta, zelena, plava, smedja, siva) sad me zanima gdje ide koja i za sta sluze? Ako mi ko moze pomoci jer stao sam na tome. U prirucniku samo to pise (stoji strelica i pise central control lock wire), a ne pise gdje ih treba skopcati.
Unaprijed hvala
|
[ vladd @ 10.02.2008. 18:23 ] @
Trebace jos par detalja.
Koji je nacin zakljucavanja. Da li sa elektromotorima ili nekako drugacije (elektromagnet, vazduh ...)
U principu, ako nije najjasnije uputstvo, moraces na stolu prvo sve da sastavis, i da vidis koje zice se na sta prikacinju.
Ako su elektromotori, onda im se mora obezbediti napajanje da se okrecu na obe strane, i otkljucavanje u zakljucavanje.
Da bih ti tacno rekao, napisi malo vise podataka, prikljucke, mozda neka slicica...
Poz.
[ RS TURBO @ 10.02.2008. 19:48 ] @
Ovako centralna brava je SEGA na one motorice male. A Sto se tice ovog daljinskog zakljucavanja on je Auto in EXCALIBUR@
na njemu ima jedan steker od 10 pinova i na njemu su kablovi sa slijedecim oznakama:
zuta sa crnom prugom
zuta
zelena - Central control lock wire
plava
smedja
siva
ljubicasta- parking lights
crvena- +12V
crna- masa
pink- windows accessory output (-)300mA/Trunk output(-)300mA
To je raspored na stekeru ovom sa 10pinova sto ide u keyless entry system
Centralna Brava je Marek SEGA i ona je na motorice (nije na vadusna) i na dvoje vrata posto je kod mene auto sa 3 vrata i ona radi eh sad me zanima gdje sada one gore idu central control lock wire? na njemu pise "lock, unlock, trunk release, car search". Hvala unaprijed
[ Zeljko07 @ 10.02.2008. 21:56 ] @
Pozdrav !!!
Iz tvoje price zakljucio sam da si naknadno ugradi centralnu bravu u svoje vozilo, ali bi bilo dobro da izbacis semu modula centralne koje si ugradio da bi mogli da uocimo loock i inloock ozicenje.Da li se negativno ili pozitivno pobudjuje tvoja centrala.Najcesce je negativno ali nemora da znaci.Kada to zakljucimo mozemo dalje da nastavimo povezivanje modula daljinske centralne.
Ljubicasta se povezuje na parking svetla, ako je rele unutra od 15 ampera moze i na migavce ali preko dve diode od 3-6 ampera
Pink zica je za konform funkciju (podizanje stakla) ako tvoje vozilo to podrzava
Trank funkcija- je daljinsko otvaranje gepeka(ako tvoje vozilo to poseduje, mada cisto sumljam(samo japosi i ameri)
Crvenu i crnu si valjda razumeo
Onih prvih sest zica su od releja, njih kad postavis gore navedenu semu centralne
[ RS TURBO @ 10.02.2008. 22:20 ] @
Ove gore znam za sta sluze samo onih 6 me zanima sta sa njima :) nemam seme od centralne brave sto je najgore... Marka centralne brave je SEGA (ima neka zmija ili kobra na kutiji od centralne brave)) i dodje mala crna kutija na koju se kopca steker sa 6 pinova i sa njega idu kablovi na motorice i na napajanje,a ostaju slobodni kablovi crvena (na kojoj je osigurac sto je plus),crna (sto je masa),bijela,smedja. Na motoricima sto su na vratima dodju kablovi crna,smedja,bijela,plava,zelena koji dolaze sa stekera koji je skopcan na crnu malu kutiju. Uglavnom sa tog stekera idu crveni,crni,smedji,bijeli,plavi,zeleni, pa onda plavi,zeleni nastavljaju na motorice, a bijeli i smedji se odmah kod stekera razdvajaju i nastavljaju na motorice, a ova dva sto su se razdvojila smedji i bijeli ostaju kod crnog i crvenog (sa osiguracem). Gore ima opisano sta izlazi sa druge crne kutije od daljinskog zakljucavanja i znam sve gdje koja ide sa daljinskog zakljucavanja samo me zanima gdje idu ove central control lock wire.
[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 10.02.2008. u 23:46 GMT+1]
[ vladd @ 11.02.2008. 00:38 ] @
Znaci da su ti sporne bela i smedja. Povezi zelenu i plavu na motorice i proveri da li radi. Bela i smedja mogu da budu veze za kontakt na bravi, ili da sluze za opciju otvaranja gepeka, sa nekim tasterom na vratima. Mislim da je ipak za vezu sa bravom.
Problem je sto je tesko naci isti alarm i prepoznati ga po par detalja. A funkcija ima raznih i kod slicnih modela...
Poz.
[ Zeljko07 @ 11.02.2008. 20:11 ] @
Pozdrv TURBO
Plava i zelena su napajanje akutatora-motorica, njih nediraj.Tebe interesuje bela i smedja - to su ti zice od mikroprekidaca.Posto je peta crna najverovatnije je modul napravljen za negativno okidanje tj. dovodjenjem minusa ili mase nasmedju i belu vrsis zakljuc. i ottkljucavanje.koja je zasta to ces ispitati parcetom zice i pipalicom koju ces na drugi kraj vezati na masu a pipalicom probaj jednu pa drugu.Pri tom obavezno posto su ti vrata vozaceva otvorena "zabravi bravu" da bi motor mogao da ima normalan hod, da se ne vraca kad pokusas da aktiviras na pr. zakljucavanje.Kad to saznas zapisi koja je loock a koja uniloock.
Postavi semu ovde modula za daljinsko zakljucavanje koji si kupio da vidimo koji ti je od onih preostalih sest zica sluzi za zakljucavanje/otkljucavanje tj. da vidimo koji je rele za loock a koji za uniloock koji su kontakti na relejima mirni a koji radni.
[ RS TURBO @ 11.02.2008. 20:18 ] @
Zeljko07 uravu si ono su smedja i bijela za otkljucavanje i zakljucavanje vrata danas sam citav dan mudao daljinsko i smudao sam ga i radi eh sam me zanima jedno. Kako bi ja da mi umjesto zmigavaca kad blicaju kad zakljucam i odkljucam da mi blicaju duga svijetla? To sam vidio na jednom autu i straaasno izgleda kad blicnu duga svijetla pa bi to ja uradio ako se moze uraditi ako moze onda kako i sta trebam. I jos jednom hvala vam svima na pomoci.
pozzz
[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 11.02.2008. u 21:42 GMT+1]
[ Zeljko07 @ 12.02.2008. 10:12 ] @
Pozdrav TURBO !!!
Ako sam te razumeo ti si uspeo da povezes komplet daljinske centralne komande na postojecu centralnu bravu, ako je tako cestitam.Sto se tice povezivanja dugih ili srednji svetala moze, ali mora"obavezno" preko jaceg releja od 30-40 ampera a njih imas u svakoj prodavnici auto delova kostaju oko 150-200 dinara koriste se i za maglenke, prodavac ce te razumeti kad ga pitas.Lociraj u svojim kolima gde ti je glavni prekidac za svetla, tj to je onaj gde palis srednja, poziciju.Kad nadjes snop kablova od tog prekidaca uoci one malo deblje posto zbog potrosnje instaliraju se jaci veceg preseka.A i mozes kod prednjih farova da snimis koje su boje pa metodom "dovodjenja" +12 volti izvrsis selekciju.Kod releja na 85 vezi zicu od modula daljinske-ljubicasta parking light. 86-vezi za masu.Na 30-dovedi +12 volti preko osiguraca mimimalno od 15 ampera. Na 87 vezi zicu koju si pronasao tj srednja ili duga svetla.
To ti je to
Pozdravvvvvvv !!!
[ vladd @ 12.02.2008. 10:45 ] @
Mislim da mu ne treba nista od pobrojanog, ni rele ni osigurac. Rele ima vec na izlazu "parking light".
Znaci samo ljubicastu da spoji sa zicom ablenda(kada je nadje). Relea za duga svetla vec postoje..
Deblje zice oko volana mogu da budu i od startera, glavnog napajanja(kontakta)..
Poz
[ RS TURBO @ 12.02.2008. 11:10 ] @
Ovako decki ja vec znam gdje se nalazi relej od dugih svijetala a kad zakljucam auto onda mi se poslije zakljucavanja brava u onoj crnoj kutiji cuje dva puta tak, tak(to je relej unutra vjerovatno vec napravljen za to) a kad otkljucam poslije otkljucavanja brava cuje se jednom tak. I trebam li ja sada drugi relej uzimati i kako da ga povezem sa svojim releom od dugih svijetala? Sto se tice dodatnih releja i osiguraca imam ih raznih... Onu ljubicastu od parking lights je vozim gdje? Hvala unaprijedo jos jednom
pozzz
[ vladd @ 12.02.2008. 11:51 ] @
E sad, treba prvo da konstatujes kako se pali rele od dugih svetala. Da li mu je jedan kraj na masi, pa se ukljucuje dovodjenjem plusa, ili je jedan kraj relea stalno na plusu, pa se ukljucuje spajanjem na masu, drugog kraja.
Ljubicasta verovatno (lako za proveriti), za vreme ta 2 klika, dobija + sa relea u kutijici.
Zavisno od prve konstatacije, videces da li se koristi direktan signal(+), ili ces morati da ga "okreces"(-) sa releom.
Poz.
P.S. Ako je jedan (upravljacki) kraj relea na masi, prostom spajanjem ljubicaste na drugi upravjacki kontakt dobijas sta si hteo..
[ RS TURBO @ 12.02.2008. 12:47 ] @
Hvala vladd to cu probati cim budem imao slobodnog vremena pa javim jel radi ili ima neki problem
pozzz
[ Portir Velja @ 12.02.2008. 14:38 ] @
Da ne otvaram novu temu, pitacu ovde s obzirom da se spomunju koja je koja zica:
Kada sam ugradjivao sebi auto alarm (sto je proslo sve bez problema i relativno lako), ali mi je ostala neiskoriscena na alarmu jedna zica za koju pise -VE boot release output. Pored nje imam i zicu koja je -VE Arm output koju sam iskoristio za blokadu i na kojoj se pojavljuje signal kada se ukljuci alarm, dok na onoj prvoj nikako nisam mogao da pronadjem kako stigne neki signal na nju. U pitanje je alarm Vision 13-40, pa ako neko zna kako se taj izlaz aktivira.
Hvala unapred
[ Zeljko07 @ 12.02.2008. 17:42 ] @
Boot ti je gepek,release output- ti je negativan izlaz releja u prevodu - trank funkcija tj. daljinsko otvaranje gepeka preko daljinca.Normalno vozilo mora da ima ugradjen modul sa motorom da bi se to povezalo.Aktivira se preko tastera br. 2 kad ga zadrzis duze od dve-tri sekunde.Tada daje negativan impuls za aktiviranje modula u gepeku.
[ Portir Velja @ 12.02.2008. 22:07 ] @
Citat: Zeljko07: Boot ti je gepek,release output- ti je negativan izlaz releja u prevodu - trank funkcija tj. daljinsko otvaranje gepeka preko daljinca.Normalno vozilo mora da ima ugradjen modul sa motorom da bi se to povezalo.Aktivira se preko tastera br. 2 kad ga zadrzis duze od dve-tri sekunde.Tada daje negativan impuls za aktiviranje modula u gepeku.
Razmisljo sam ja da to ima neke veze sa gepekom, ali me je bunilo to sto imam posebnu zicu koja je vezana na prekidac na gepeku, pa pritiskom drugog tastera zmigavci mi ja mislim trepnu 5 puta i tada mogu da otvorim gepek bez obzira da li je ukljucen alarm, isti se nece aktivirati (na gepeku mi nije vezana centralna brava tj. otvaram je na kljuc).
Hvala na odgovoru, bar sad znam kako se aktivira i ta zica.
[ Zeljko07 @ 13.02.2008. 10:13 ] @
Da razjasnimo.
Zica koju si vezao za zadnji prekidac gepeka, kad dobije triger od njega pobudjuje alarm i on alarmira i to je u redu.Trank funkcija sluzi da vozila koja poseduju automatsko otvaranje gepeka,( najcesce amerikanci i japosi) otvori taj gepek i preko posebnog motora podigne poklopac prtljaznika.To ugradjuje fabrika u limuzine i najcesce na prednjoj instrument tabli postoji taster za to.Ta zica se vaze za taj taster i onda sve to imas preko daljinca od alarma.Normalno pre nego sto pritisnes trank funkciju moras da iskljucis alarm, centralna se automatski otkljuca i otkljuca gepek pa tek tada pritisnes trank dugme, i poklopac gepeka se otvori.
Znaci centralna je centralna, trank je trank.
Ali posto na nasem trzistu ima veoma malo vozila sa tom funkcijom, ona se nekoristi , ja sam sreo samo jedno vozilo za sada koje je to posedovalo.Ista komanda moze da se koristi za naknadno ukljucenje ili iskljucenje pojedinih uredjaja u samom vozilu, podizanje ili spustanje stakla, zatvaranje spoljnih retrovizora itd...
Nadam se da smo malo razjasnili ovu funkciju.
Pozdravvvvvvvvv !!!
[ RS TURBO @ 13.02.2008. 12:36 ] @
Ovako uzeo sam unimer i stavio jednu klemu na plus na akumulatoru i izvadio relej iz kucista i upalio sam duga svijetla i relej je sa 4 nozice i na dvije nozice tj na dvije rupice gdje se usteka relej (kuciste relea) ima + od 10V (jedna je stalni + a druga je kad upalim ima+ a kad ugasim nema+), a na dvije ostale nema nista Sta sada trebam da uradim da bi prikopcao duga svijetla na daljinsko zakljucavanje. Unaprijed hvala
pozzz
[ RS TURBO @ 13.02.2008. 13:14 ] @
E decki evo uspio sam prikopcati provjerio sam na daljinskom dali je + ili - kad se cuje relej i dobio sam na unimeru da je + i onda sam samo povukao zicu na duga svijetla na nozicu koja je dobivala plus kad su upaljena svijetla i sada radi super sve. Hvala vam jos jednom i tebi Zeljko07 i tebi vladd na pomoci. Puno ste mi pomogli hvala vam.
pozzz
[ kole111 @ 24.02.2008. 22:52 ] @
Posto vidim da je tema od pre 10-tak dana, da i ja zatrazim pomoc. Imam Vectru 1.8benz 92god. ona ima vec centralnu bravu svoju sa elektromotorima, nasao sam kod desnih suvozacevih vrata na stubu da ima kutijica gde su povezani motori, tu ima 12 zica koje izlaze iz kutije. kupio sam neki obican alarm pa me interesuje kako da ga povezem, vecinu zica kontam sam kako da povezem to sa centralnom bravom 12 zica izlazi - a iz alarma ima 6 koji idu valjda u tu kutiju. ako treba poslacu sliku seme alarma i sliku centralne na autu. 0u principu bitnije mi je da napravim daljinsko zakljucavanje a alarm nije toliko bitan ako bude bude ako ne nista.
[ vladd @ 25.02.2008. 10:14 ] @
Postavi slike, i malo vise detalja, gomila zica malo znaci. Nesto detalja oko alarma, kakvi su kontakti na bravi koji daju signal za aktiviranje brave...
Bar sto se mene tice, nisam te brave radio profesionalno, pa da napamet, iz terenskog iskustva, izdeklamujem sta se gde vezuje.
Poz
[ Zeljko07 @ 25.02.2008. 19:33 ] @
Pozdrav!!!
To sto si nasao je modula za centralnu bravu.Posto ti za vezivanje centralne brave netrebaju sve te zice nego samo dve, vrati to pod tepih i idi kod vozacevih vrata i proprati snop kablova sto izlazi iz vrata u kabinu vozila i uoci braon-belu i braon-crvenu 0.5mm.One su ti za zakljucavanje i otkljucavanje, negativan triger.Ako vektra ima elektricne podizace sa konform funkcijom, nadji braon-crnu, a alarm podrzava to imaces podizanje prozora po ukljucenju alarma.Naravno nebi bilo lose da nam izbacis semu alarma radi dalje pomoci.
[ kole111 @ 26.02.2008. 00:33 ] @
[Ovu poruku je menjao bakara dana 26.02.2008. u 10:13 GMT+1]
[ kole111 @ 26.02.2008. 00:59 ] @
ovo su dve slike i uputstva alarma, imam i sliku modula centralne sto se nalazi kod suvozacevih vrata ako treba recite.
e sad koja od onih 6 zica sto idu do central lock wire spajam sa kojom i gde,i jel se koja zica sece.
sta oznacava onaj potenciometar na vrhu seme sa 3 zice, jel za osetljivost alarma ili, jel se braon zice svetla migavaca ukljucuju tamo kod prekidaca za 4 migavca,cemu sluze zice kod konektora "6P" bela,crvena,plava, sta je onaj taster "swith". Nemam el podizace na autu. Mnogo ja nabrojah na gomili, to je da vas ne davim cesto...
[ Zeljko07 @ 26.02.2008. 21:06 ] @
Kod central lock ozicenja bela i belo-crna ti idu na braon belu i braon crvenu od centralne kod vozila sto sam ti u predhodnom postu objasnio.Zuta i zuto-crna idu na masu ili minus.Narandzasta i narandzasto-crna njih ne koristis.Potenciomer sluzi da podesavas osetljivost sok senzora(senzor udarca po vozilu).Braon zice su izlazi za povezivanje na migavce.Ne vezuju se na automat nego direktno na linije levu i desnu.Migavci su ti crno-bela i crno-zelena imas ih kod leve noge na odmoristu ili kod volana. 6-pinski konektor :bela ti je kontakt, narandzasta ti se vazuje na pedalu za kocnicu - treba ti +12 v izlaz, crvena ti je pozitivan triger za vrata- nju ne koristis, plava ti je negativan triger za vrata, nju vezujes za liniju prekidaca na vozilu (kod vektre je siva), zuta ti je izlaz za blokadu -300mA, pink ti je pozitivno napajanje sirene.Swith ti je valet dugme ili dugme za gasenje alarma kad daljinac otkaze, prebacivanje u servis mod ako je fabrika to predvidela i eventualno kodiranje daljinaca ako je fabrika tako predvidela.I da imas podizace u vozilu ovaj alarm nema izlaz za konform funkciju.
Mislim da sam ti iscrpno sve objasnio, pa cak i vise.Ko razume razumece, ko ne -pravo u servis !!!
[ 101010 @ 28.02.2008. 15:55 ] @
Da se i ja pridruzim, kupio sam floridu nema centralnu, ali u kutiji za osigurace i releje postoji mesto za jedinicu centralne brave. Nema ni alarm. Nazalost kablovi koji idu u vrata su svi precvikani i nema kanalica, ne znam zasto.
Kako najjednostavnije da resim problem centralne ? Da li brave na floridi vec u sebi imaju mehanizam za centralnu posto sam primetio da iz svake viri pojedna zica ?
Pozdrav!
[ Zeljko07 @ 29.02.2008. 09:11 ] @
Za pocetak skini tapacirung sa vozacevih vrata i vizuelno se uveri da li imas akutator povezan sa bravom.Ako nemas onda ti sleduje ugradnja akutatora u sva vrata provlacenje instalacije za iste i njihovo povezivanje na neki od modula.Ako zelis daljinsku centralnu (preko daljinca upravljas centralom) ima da se kupio preko oglasa ili "buvljacima"modul koji sadrzi centralu i daljince sa upustvom za vezivanje.Ako zelis obezbedjenje vozila, mozes da ugradis neki od alarma pa preko njega isto tako da upravljas centralnom bravom.
Ako posedujes akutatore u vratima, verovatno je predhodnik uzeo modul za sebe i onda ti treba samo alarm ili modul daljinske brave.
To sto su ti kablovi precvikani verovatno postoji razlog, kao sto nema "kanalica".Predpostavljam da mislis na plasticne uvodnike, koji kablove iz vrata uvode u stub vozila i time ih stite od lomljenja i savijanja.Obicno je razlog da je vozilo imalo udes pa je limar zaboravio da ih vrati ili ih je polomio prilikom skidanja, a kablove mu je bilo nalakse da precvika klestima(cesto sam nalazio takvu situaciju). Nemoj da te plasim ovo su samo moje predpostavke.
Pozdravvvvvvvvv !!!
[ 101010 @ 29.02.2008. 20:16 ] @
Hvala na odgovoru i potpuno si u pravu. Limar je pocupao uvodnike, koji kablove iz vrata uvode u stub vozila. Prvo ne znam kako da resim taj problem (videcu u nekoj prodavnici delova da nemaju te uvodnike) kapiram treba skidati cela vrata... Ispod tapacirunga nema akutatora. Kao sto rekoh na razvodoj tabli sa osiguracima fabricki je predvidjeno mesto za neki modul centralne (6 nozica), ali ne znam koliko je to upotrebljivo ili bitno.
Vec sam video na buvljaku da prodaju komplet 4 akutatora i modul c. brave za oko 1300din. Pitanje, ako kupim neki alarm koji ima mogucnost kontorlisanja centralne brave da li treba da kupim i modul centralne koji se prodaje sa akutatorima ili samo akutatore ?
Pozdrav!!
[ Zeljko07 @ 29.02.2008. 21:41 ] @
Zavisi, ako nisi pri novcu a nije ti bitno da zakljucavas centralnu rucno sa vozaceve strane jer je tu "komandni" akutator mozes da kupis samo 4 akutatora i povezes preko alarma, jer savaki u sebi ima modul sa izlazima za povezivanje akutatora.
Uvodnike ako ne nadjes u nekoj od prodavnica mozes resiti namotavanjem izolir trake preko instalacije koja ulazi-izlazi iz vrata da bi sprecio taranje zice o ostre ivice, to bi trebalo da posluzi za neko duze vreme kao resenje.
Pozdravvv !!!
[ kole111 @ 04.03.2008. 19:26 ] @
Pozdrav, opet ja u vezi Vectre. Zeljko mi je pre nekoliko dana dao iscrpan odgovor na sta sam ti druze zahvalan. Danas sam nekako uspeo da to isprobam, nisam imao puno vremena ali sam skontao skoro sve i uspeo prikopcati vecinu zica.
Bune me par stvai pa da se jos jednom kosultujem. Radi se o onom konektoru sa 6 pina. Onu oranz ja nebi ni spajao sto ide na kocnicu jer ona mislim zakljucava kada si unutra i krenes i pritisnes kocnicu, ona plava ide na kontakt bravu kada se rasturi tamo ima jedna siva, a ona bela na tu istu kontakt bravu samo dobija struju kada se da kontakt (a ona plava dobija struju kada se ugasi auto i kljuc okrene do kraja), onu utu sto se spaja sa relejem ne bih ni stavljao ni taj relej ako ne mora. E sad ne znam u vezi ovog sta sam u pravu sta ne, pa ako je neko slobodan malo neka mi pomogne jos ovo. I gde se obicno fizicki stavljaju taj modul za alarm, onaj potenciometar za osetljuvost, i onaj swith taster.
Ljudi hvala vam unapred, ujutro bih to radio pa ako neko moze neka mi javi. I jos nesto zasto kada otkljucam vrata preko daljinskog ona se posle 10-tak sekundi automatski sama zakljucaju, hteo bih da kada ih ostavim otkljucana tako i ostanu, ispada da moras da imas kljuc u dzepu i kada izadjes iz auta na par sekundi !!!
[Ovu poruku je menjao kole111 dana 05.03.2008. u 00:34 GMT+1]
[ Zeljko07 @ 05.03.2008. 18:11 ] @
Pozdrav Kole 111 !
Da razjasnimo jos jednom.Oranz zicu sa 6p konektora nemoras ako neces, ali vidi u tekstu alarma da li mozda imas neku funkciju u vezi pedale kocnice, mozda se koristi za hajdjek ili gasenje alarma bez daljinca.Proveri to u upustvu pa ako ti ne treba nemoras je vezati.Plava zica na 6p konektoru napisao sam ti u prednodnom postu vezi za prekidac od vrata vozaca.Ako ne znas boju skini prekidac i vidi koja je i vezi je za nju, mislim da je siva na prekidacu.Plava znaci NE IDE na kontakt kljuc !!! Belu zicu (white) na 6p konektoru vezi na zice od kontakt kljuca.Skini oblogu volana i proprati gde su zice od kontakt kljuca.Tebe interesuje crna debela 4mm.Zaseci je malo, stavi probnu lampu-sijalicu od 12 volti, a drugi kraj na sigurnu masu vozila.Daj kontakt, i ona treba da se upali.Izbaci iz brzine, povuci rucnu i zaverglaj motor.U toku verglanja ona ce malo smanjiti intezitet-to je tvoja zica za kontakt.Na nju ces vezati belu sa alarma.Ako ti sijalica za vreme verglanja se ugasi i ponovo upali to ti je kontakt br 2.Mozes i njega iskotistiti, ali je bolji onaj prvi.Relej za blokadu ne moras stavljati ako neces,a i komplikovano je da ti objasnjavam oko blokade.Umorio sam se.Tako i zutu neces koristiti. Modul alarma stavi negde iznad osigurac table i fiksiraj je , mozes vazicama, ali predhodno moras izvaditi osigurac tablu napolje da mozes lepo da radis.Kako se skida ? Pa odvijes ona cetiri srafa pa prema sebi napolje je obori.Sok senzor pricvrsti negde gde ima mesta za armaturu volana ili zalepi za metalnu povrsinu nekim lepkom (stvar iskustva).Swith taster sakrij ga negde tako da se ne vidi, a na dohvat ruke (ukljuci mastu).
Ovo zadnje je redovna funkcija alarma "rearming".Ona sluzi ako dodje do slucajnog iskljucenja alarma, da se on vrati ponovo sam u arming stanje.Nju ne mozes da iskljucis(ako fabrika nije predvidela)-UPUSTVO procitaj!!! , prekida se otvaranjem vrata i alarm se nece sam ukljuciti.
Imas i pasivno ukljucenje alarma, ono se aktivira po zavrsetku voznje otvaranju vrata izlasku iz vozila i zatvaranju vrata.Ono se kod vecine alarma moze iskljuciti ako te nervira-mene strasno nervira pa je musterijama iskljucujem.
Toliko, ja se bas smori od pisanja, vec bi pola alarma ugradio za ovo vreme (hihi!!!)
Pozdravvvvvvvvvvvvvv !!!
[ ar nogard @ 02.05.2009. 08:45 ] @
Da li se PLAVA zica vezuje samo za jedan prekidac na vratima (vozacevim) ili mora da se razvezu zice na svim prekidacima pa onda sve to povezati na plavu?
[ vladd @ 02.05.2009. 10:54 ] @
E sad razmisli, u drugom nivou, kako bi to radilo. Dvoja ili cetvoro vrata spojena na masu. A ti otvoris jedna, i alarm "ne vidi" da si ih otvorio, posto mu je plava "na masi" preko drugih vrata..
Moze da se ubaci logicki sklop koje bi "sabrao" informaciju stanja sa svih vrata, detektovalo stanje i promenu stanja svakih vrata, i slalo alarmu jedinstven podatak.
Bez dodatka, samo jedna vrata na plavu zicu.
Poz
[ ar nogard @ 02.05.2009. 14:04 ] @
Pa da nego iz prakse mi se stalno desava da neko ne zatvori lepo vrata uglavnom zadnja posto mehanizmi lepo rade i insistiram da mi ne treskaju vrata nego da ih normalno zatvore pa se desi da npr vrata budu poluzatvorena a cesto deca i ne zatvore vrata nego ih samo primaknu pa i ne registrujem da li su zatvorena i slicno u brzini par puta i ostanu otvorena e sad logicki gledano sta ce se desiti sa alarmom koji upravo ugradjujem, posto sam centralnu ugradio pre par dana i funkcionise ok sad jos da nabudzim alarm i spojim sve te zice u celinu sa centralnom i posto centralna u principu samo spusti osigurace vrata ili ih podigne bez obzira da li su otvorena ili zatvorena vrata kontam da sa alarmom to ne moze zbog te plave zice koja ide na vrata, ali ako alarm registruje to samo za vozaceva vrata onda osim daljinske kontrole nista vise nisam dobio. Mislim ne racunam na pistanje i svitkanje sijalica i blokadu motora jer mi to u principu i ne treba najvise mi treba daljinac za otkljucavanje i funkcija za gepek to mi je najkorisnije i onako mi je auto preko noci u garazi al ajd kad sve ima namesticu ga kompletno i nije filozofija neka osim smaranja oko karoserije.
E sad jos jedno pitanje posto je i kod mene vektra A u pitanju i na gepeku mogu da stavim isti motor kao u vratima a na semi alarma mi pise da je zica koja ide na gepek "negative trunk release output", jel to znaci da na motorce moram da dovedem +12 direktno sa akumulatora a alarm preko komande da kontakt za masu i da motorcic povuce sklopku i otkljuca ili treba drugacije i kako?
I jos jedno kako mislis da su zatvorena vrata na masi? zar nije dok su vrata zatvorena to kolo prekinuto mislim prekidac je otvoren i nema spoja na masu a tek kad se otvore on spoji na masu i upali sijalicu u kabini ili sam se ja nesto zabrojao.
[ vladd @ 02.05.2009. 14:46 ] @
Najcesce je ovako kako si rekao, "pozitivna" logika, zatvorena vrata, signal na plusu.
Jedino da prihvatis kompromis da se detektuju bilo koja otvorena vrata. Sto je i obicaj na jeftinijim ili starijim modelima. Modeli sa mikroprekidacima nude obe opcije, ili imaju tastere, ali uglavnom imaju i ostatak elektronike
Za gepek si u pravu, plus na motorce, preko osiguraca, a ukljucenje, spoj na masu daje alarm-centralna. Ne znam da li imas samo mogucnost nezavisnog otvaranja gepeka, prosto ga prikaciti na centralnu nije prakticno.
Poz.
[ ar nogard @ 02.05.2009. 19:23 ] @
Znam da nije prakticno ako nema mogucnos morao bi stalno da rucno zatvaram gepek ali srecom ima bar pise tako provericu u praksi na daljincu treba samo da drzim dugme za otkljucavanje par sekundi duze i to je to.
Nego malopre sam bas rasturao prekidac na vratima i ima dve zice sivu i sivo-belu e sad nije mi jasno cemu sluzi sivo-bela?
Jer kad sivu udarim na masu pali se svetlo u kabini i kad je sivo-bela skroz iskljucena sa prekidaca a spoj sive i sivo-bele nista ne postize iako prekidac prilikom otvaranja vrata spaja i sivu i sivo-belu i masu zajedno.
Malo smaram ali me zanima i ovo oko bele zice sa alarma sto treba da se poveze na kljuc-bravu, a pitanje je da li se ona moze vezati negde na tabli osiguraca jer koliko sam citao sve ove postove kapiram da je to signal +12 koji ide u alarm kad okrenes kljuc, e sad posto sam se smarao malopre 2 sata raskomadajuci enterijer koji je tako spakovan kako samo nemci znaju mnogo mi je skuceno tu oko brave tako da ako isti taj kljuc daje prilikom okretanja + 12 svim osiguracima na tabli smatram da mu isto dodje vezati tu zicu i na neki od osiguraca sad dal pre ili posle njega ne znam tacno sta je bolje ajde neki savet sta i kako a da se pri tome zaobidje vezivanje bas na bravu?
[ vladd @ 02.05.2009. 20:41 ] @
Ne znam bas instalaciju Vektre, to je jedna od opelovih tajni
Ta druga zica verovatno salje informaciju za neki "interior module".
Napajanje 12V posle kontakta mozes da povezes na konektoru radija.
Poz.
[ dakondak @ 10.05.2011. 06:38 ] @
Pozdrav.
Jest stara tema ali moram da priupitam nesto u vezi sa alarmom VISION.
Imam jedan manji problem sa alarmom vision 1340. Ugradjen je nekad davno.
Dobio sam dva privjeska uz njega. Sad naisao sam na problem sa privjeskom koji nisam koristio. Kad njega hocu da koristim, pritisnem ga upali se onaj mali indikator na vrhu privjeska i nista se ne desi. Probam sa onim privjeskom koji stalno koristim on radi.
Mislio sam da je baterija, promijenio ali opet nista.
Upustvo sam davno izgubio.
Sad bi molio da mi kazete gdje grijesim.
Hvala unaprijed:)
Evo kako izgleda daljinac.
[ Zarko Silic @ 10.05.2011. 10:00 ] @
Ne grijesis ni u cemu.
Ova pojava se javlja kod tog i njemu slicnih tipova daljinske komande.
Resenje je da odes kod nekoga ko ce ti klonireati onaj daljinac koji rad kako bi imao 2 ispravna daljinca.
Ovaj neispravni daj djeci da se igraju.
[ jnk @ 10.05.2011. 10:07 ] @
Imam isti i meni su oba prestala da rade kako treba iako imaju dobru bateriju i to sam povezao sa CDMA baznim stanicama što je orion instalirao. Tako da jedino rešenje je da baš primakneš privezak i tako ga koristiš.
[ dakondak @ 10.05.2011. 11:20 ] @
Ok. Probacu to sto ste mi rekli pa cu da vam javnem sta je bilo.
Poooozz.....
[ dakondak @ 10.05.2011. 14:37 ] @
Rijesio sam problem!!
Otisao sam kod momka koji mi je to ugradio prije nekoliko godina.
Sredio to za minutu ali bas minutu.
Sjeo u kola palio gasio kontakt nekoliko puta, pritisnuo jedan daljinac pa drugi i to je to fercera.
Samo mi je zao nisam dobro vidio kako to radi, ali nema veze.
[ Zarko Silic @ 10.05.2011. 20:35 ] @
Citat: dakondak: Rijesio sam problem!!
Otisao sam kod momka koji mi je to ugradio prije nekoliko godina.
Sredio to za minutu ali bas minutu.
Sjeo u kola palio gasio kontakt nekoliko puta, pritisnuo jedan daljinac pa drugi i to je to fercera.
Samo mi je zao nisam dobro vidio kako to radi, ali nema veze.
Dobio si isti onaj daljinac?
Ako je tako onda ti je napravio medvedju uslugu. Ponovo je uprogramirao tvoj neispravni daljinac i na taj nacin otvorio ulaz u tvoju jedinicu.
Sta to znaci?
Daljinac je otkazao na taj nacin sto je otisao u nulti mod (sve FFovi)
Majstor, koji ti je to ugradio, najverovatnije u neznanju sta se tacno dogadja, omogucio pristup drugim daljincima sa nultim kodom. Prakticno to znaci da svi kojima otkaze daljinac mogu otvoriti tvoj automobil.
Zbog toga sam ti rekao da mora: ili nov daljinac sa novim kodom ili kopija postojeceg ispravnog.
[ dakondak @ 11.05.2011. 05:57 ] @
Vidis to mi nije palo na pamet, jbg otici cu nekad do njega pa da vidim to ili cu naci covjeka kojem je isto tako riknuo kao meni daljinac.
Znam ih barem dvojicu isto uradili kao ja.
Poz...
[ Zarko Silic @ 11.05.2011. 12:02 ] @
Najsigurnije je ako pronadjes nekoga kome je isto tako otkazao daljinac.
Moze se desiti da je daljinac tako otkazao da mu nisu svi FFovi u memoriji. U tom slucaju neces imati problema, odnosno mala je verovatnoca da ces imati.
Prema mom iskustvu 90% daljinaca ode u FF mod. Ljudi ga ponovo uprogramiraju u centralnu jedinicu a nisu svesni sta su time postigli. Onda se cude kako na velikim parkinzima pronalaze otkljucana vozila bez da nesto nedostaje iz auta. U najvecem broju slucajeva uzrocnik je FF klon.
[ chaneso @ 19.08.2012. 12:58 ] @
Ja imam isti takav daljinac ali mi se raspala plastika, prodaj meni kućište daljinca
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|