|
[ KMaRKo @ 12.02.2008. 01:29 ] @
| Naime, kupio sam toyotu corollu DX '92, 1,8, 16V, 83KW automatic za americko trziste ali imam problem sto nisam na netu nasao nista o ovom motoru. Gde god sam trazio nalazio sam max 1,6, cak ni jednu sa 83KW! Pocinje da mi bude sve sumnjivo jer u saobracajnoj pise da ima tacno 1800ccm. Da li neko ima ikakve podatke (tipa autodate za usa trziste) o ovom motoru? Zanimaju me osnovne stvari... vrsta i kolicina motornog ulja, menjackog ulja, zazor svecica, intervali zamene itd.
Automobil izgleda kao ovaj: http://upload.wikimedia.org/wi...commons/e/ed/88-92_Corolla.jpg |
[ RS TURBO @ 12.02.2008. 09:04 ] @
Taj motor ne postoji u toj corolli evo sad sam gledao u autodati za corolle i imas ih starije modele proizvedeni od 87-92 godine i u tim imas motore
1.3
1.6
1.6 4X4
1.6 GTi
1.8D
U corollama 92-97 godina su motori
1.3
1.6
Znaci nigdje kod njih nema motora jaceg od 92 kW a to je 1.6 GTi i imas od 92-97 godine motor 1.6 sa 114 HP. Nigdje ne pise da je ima uopste 16V nit pise da ima 1.8 samo ima 1.8 Diesel a nema benzinca 1.8 16V nema ga ni 1.8 a kamoli 16V. Bar tako pise u autodati da su ti svi modeli Toyota Corolla. Ja ne znam jeli u nju spadaju i auta za americko trziste ali mislim da su ti i ona jer imas i americkih auta i evrposkih tako da mislim da su tu sva auta na svijetu ovdje na autodati. Ja mislim da je to kod tebe nesto preradjivano ili ubacivano jer je ovamo nema nigdje 1.8 benzin (16V je nema nikako) osim 1.8D. Pogledaj to jos i provjeri u auto dati je nema.
pozzz
[ vladd @ 12.02.2008. 10:34 ] @
[ ~Vojvoda @ 12.02.2008. 12:24 ] @
Po svemu sudeci sini mi se da ti posedujes ovaj model
[ KMaRKo @ 12.02.2008. 12:58 ] @
@RS TURBO
O tome ja i pricam, sa ovim mojim karakteristikama ne postoji ni jedan motor.
@vladd
Pregledao sam sve to ali i dalje nisam nasao nista sto bi moglo biti ovo moje...
@~Vojvoda
Ovaj mi deluje nekako najpriblizniji, mada je najverovatnije u saobracajnoj napisano svasta jer ovde pise zapremina motora 1762ccm, a u saobracajnoj 1800ccm, ovde tezina vozila 1116kg, u saobracajnoj 1006kg, ovde snaga 85.8KW, u saobracajnoj 83KW... Jedina razlika je sto su ovo specifikacije za vozilo sa manuelnim menjacem, a moj je automatic...
[ vladd @ 12.02.2008. 14:23 ] @
Za pocetak daj broj motora, pa da odredimo tip. Japanci to malo drugcije rade od nemaca. A onda je mnogo lakse za detalje.
Zazor i tip svecica je skoro pa opsta stvar. Kompresija definise zazor, a toplatna vrednost 6 ili 7 stvar probe i nacina koriscenja motora.
NGK ili DENSO sigurno pokrivaju i taj motor.
Sto se ulja tice, sigurno moze da zadovolji Motul 6100 10W-40. Kolicinu treba da idredimo, preko net-a ili sipanjem:).
Interval, na 5000 bih ja menjao, max 8000km. Rizik je solidan, a popravka neizvesna.
Filteri..imas Filtron na trzistu, veoma solidan filter, skoro kao MANN(ako nije i licenca MANN-a), sa velikim asortimanom, mogucnoscu pretrage po sajtovima..Mann, je kakav je, odlican, samo je pitanje trgovaca da li imaju asortiman. Vise vole jeftinocu..
Veci ce problem biti sa preporukom ulja za menjac...koliko mi se cini.
Poz.
[ RS TURBO @ 12.02.2008. 16:45 ] @
Vladd ti je rekao za ulje i ostalo da ne lupetam i ja sad o istom u autodati nema ni jednog 1.8 benzinca nego samo 1.8D, a mozda je neko ubacio od druge toyote motor i uradio atest negdje prije, prije nego sto ces je kupiti i to je moguce.
pozzz
[ vladd @ 12.02.2008. 17:25 ] @
Evo, lagano se napreduje, samo vlasnik da izroni ispod haube
http://www.samarins.com/reviews/corolla.html
Poz.
[ sasa022 @ 12.02.2008. 20:58 ] @
Autodata - 1993 Corolla 1,8 motor 7A-FE 87kW ( 118KS ) 1762ccm 4/DOHC
( http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_engine#7A )
svecice Denso K20R-U ili NGK BKR6EYA - zazor 0,8mm
ulje SAE 10W/30 ( 3,7l sa filterom )
[ KMaRKo @ 12.02.2008. 22:17 ] @
Ovo je broj motora ali iz saobracajne posto na motoru ne znam gde se nalazi: 4A2654631
Sto se tice motora, ulje bih mogao sam da menjam, a sto se tice menjaca - to nikako! U servis, platis i ne boli te glava!
@vladd Hvala za filter, a zanima me jos i koju marku plocica mi preporucujes... na njemu su neke skoro nove ali vec su se pocele razlepljivati od metala. Kad se jos malo razlepe ima veci komad da se otkine i eto igranke...
[ RS TURBO @ 12.02.2008. 22:25 ] @
Koju marku eh dobro je kad nadjes ikakvu marku plocica kod nas imas samo one funji za 15€ ako hoces original platis 40€ i ne brines se nista ali ih moras naruciti sad ne znam kako koji dobavljac i prodavnica.
pozzz
[ vladd @ 12.02.2008. 23:23 ] @
Ma nema originala. Probacu da proverim sta je realno da se nadje. Ja sam koristio neke tvrde, prgave, ali sam, uz puno srece menjao diskove. To nije sport u koji se treba upustati sa retkim modelom. Uvek imaju neki sitan detalj razlike, tek da nije..
U svakom slucaju meke, do najmeksih, pa ih menjaj na 150000...
Ulje za menjac probaj da pronadjes po specifikaciji, ili koje je sipano (mada mislim da nije ni dosipano). Mnogo je nezgodno ako nije isto. Cudno se ponasa u voznji.
Poz.
Da li je 7G motor, moracu da proverim, uglavnom, opaki motori, lako se radi turbo konverzija
[Ovu poruku je menjao vladd dana 13.02.2008. u 00:37 GMT+1]
[ KMaRKo @ 12.02.2008. 23:42 ] @
To sto je model za strano trziste nije u ovom slucaju problem jer su plocice iste kao i na corolli XL (za nase trziste). Znaci, zanima me samo marka plocica... Za 20€ mogu da se nadju i dobre ali se to svodi na igru na srecu u sta se ja ne bih nikako upustao. Na XL-u sam imao neke koje su bile dobre dok se malo ne zagreju, a posle trenje = 0!
[ RS TURBO @ 16.02.2008. 13:56 ] @
Ne znam za marku i kvalitetu ali ja sam kod sebe stavio plocice marke "ford original" koje su kostale 14€ za oba prednja tocka stavio sam ih prije godinu dana i super se ponasaju i super sam prezadovoljan kocenjem mada je kod mene sa ABS-om ali opet sam prezadovoljan kocenjem na suhoj i mokroj cesti. Ja sad ne znam kako se kod vas krecu plocice i kvalitet ali kod nas su jeftine ove sto su ko fol original ali us i dobre sto se tice kocenja. A to sto ti kazes dok se ne zagriju i poslije prelose koce to ti moze biti isto tako masni diskovi od neceg (ulja,tovatne masti itd) i onda slabo koce to je npr. greska kdo vecine koji postavljaju nove plocice a ne ociste diskove i onda dovoljno je malo nasti na njima (koje ne mozes ovako okom da primjetis) i onda ce slabo kociti koliko god nagazio na kocnicu dok ne zablokiraju tockovi prednji.
pozzz
[ vladd @ 16.02.2008. 14:46 ] @
Japanci su malo osetljiviji na nase rezime voznje. Zbog teskog auta, malih kocnica mekanih paknova.
Ne podnose zaletanja i nagla kocenja, pa nakon toga drzanje kocnice na semaforu, dodatno pregrevanje paknova.
Potrebno je normalno kociti, kratko i efikasno, ne drzati nogu na pola pedale, na semaforu povuci rucnu, i tada nema variranja u sili kocenja. Brzo se zagreju ali i ohlade.
Znaci, "nas" balkanski obicaj da se spava na kocnici, i cesto pipka i "proverava" cak i na pravcu, usporavanje i kada treba i kada ne treba (kada moze i motorom)..to je problem i za mnoga novija kola, ne samo japanska. Masovno se pregrevaju kocnice, niko o tome ne razmislja, cak ni kada se skucaju..kocnica mora da im radi kao nova uvek, valjda se tako zamislja..
A koliko vidim i cujem, i sa bajkovima je slican problem..
Poz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|