[ zorpetus @ 17.02.2008. 21:12 ] @
Jel se neko vozio (ili mozda ima) neku od ovih novi Impreza sa motorom od 1.5 - koliko je to udobno za iole duze voznje (buka, sedista, vesanje, itd.).
Npr. da li bi odlazak na letovanje u Grcku sa jednim takvim autom bilo uzivanje ili pakao? ;-)

Takodje, interesuje me, ako neko zna, kolika je realna potrosnja u gradu a koliko na otvorenom putu?
[ audi80 1.8i @ 17.02.2008. 21:59 ] @
S testa:

Osnovni benzinac(bokster motor) 1.5 pojačan je sa 104 na 110 konja pri 6400/min, a okretni moment je porastao na 144 Nm pri 3200/min. No, sve to ipak nije rezultiralo čudom i za dobre performanse potrebno je motor držati iznad 4000/min. Ne ide loše, ali njegova je glavna vrlina povoljna potrošnja (što dosada nije bilo obilježje Subarua) te se samo s prednjim pogonom može lijepo voziti s potrošenih šest do sedam litara (službeni prosjek je samo 5,7l).Ovo je verzija samo sa prednjim pogonom, ako bi bio 4x4, znaci vise bi trosio, a unutra je dosta prostran.


Upravljački sustav je precizniji i ukrućuje se u idealnoj mjeri. Nova Impreza gotovo ne pokazuje znakove zanošenja stražnjeg dijela i djeluje stabilnije nego ikada do sada. Istodobno ovjes s lakoćom upija nepravilnosti na cesti doprinoseći visokom stupnju udobnosti.
Unutrašnjost je uređena po uzoru na Tribecu, a kvaliteta upotrebljenih materijala je na istoj razini. Relativno jednostavan V oblik prednje armature obogaćen je umecima ispoliranog aluminija. U odnosu na stari model pruža više mjesta na prednjim i na stražnjim sjedalima. Rezultat je to povećanja osovinskog razmaka sa 252,5 na 262 cm. Unutrašnjost djeluje luksuznije, no zadržan je standardni sustav upravljanja klimom s tri okrugla prekidača i jednostavnim okruglim analognim instrumentima. Upravljački sustav osim što je postao brži i precizniji donosi i mogućnost podešavanja u dubinu što vozaču olakšava pronalaženje idealne pozicije.
[ zorpetus @ 17.02.2008. 22:13 ] @
Citat:
audi80 1.8i:Ovo je verzija samo sa prednjim pogonom, ako bi bio 4x4, znaci vise bi trosio, a unutra je dosta prostran.


Znaci ima ih i koje nisu sa pogonom na sva 4 tocka?
[ audi80 1.8i @ 17.02.2008. 22:26 ] @
Da ima, ali to kod ove sad sto je izasla, 4x4 pogon je na doplatu, s prednjim je manja potrosnja, ali meni licno je bolji 4x4, nek malo vise trosi, ali i sigurnost je puno veca bez obzira na vremenske uvjete, a za zimske pogotovo.
Subaru je izradio i bokser motor 2.0 150 ks 350Nm, Turbo Dizelas koji cak manje zagaduje od istog takvog benzinskog, i ne trese kao ostali TDI zbog takve konstrukcije motora, potrosnja mu je 4.8/5.6/7.0l na 100km.
[ momsab @ 17.02.2008. 22:32 ] @
audi80 1.8i, sa kog testa? tvog ili nekog drugog? ako ej drugi, molim izvor :)

sto se Impreze tice, to mi je omiljeni auto :)
ova nova cak dobro izgleda uzivo, iznenadio sam se
[ audi80 1.8i @ 17.02.2008. 22:40 ] @
Nesto je iz SAT plus casopisa broj 178, 7.2.2008, ostalo iz glave sto sam citao iz drugih.


@Momsab

Jedino na cemu je dobila negativnu ocjenu, je izgled i dizajn (od nasih i stranih novinara)

Meni dobro izgleda, ne znam sta njima.
[ Skandy @ 17.02.2008. 23:01 ] @
Bilo je reci o ovom modelu automobila i ovde: http://www.elitesecurity.org/t308034-0 verujem da ce pokretac teme tu pronaci jos korisnih informacija.

Pozdrav.
[ zorpetus @ 04.03.2008. 21:56 ] @
Citat:
Skandy: Bilo je reci o ovom modelu automobila i ovde: http://www.elitesecurity.org/t308034-0 verujem da ce pokretac teme tu pronaci jos korisnih informacija.

Pozdrav.



Hvala na linku!
Procitao sam sve sto sam mogao naci i vidim da je to sasvim OK izbor. Jedino jos da zatvorim "finansijsku konstrukciju"
[ HoT_Steppa @ 05.03.2008. 07:57 ] @
Prica je navodna da Subaru za nova trzista (kao sto je i nase) ima neke damping cene. Ako je to istina, onda je vrlo dobra kupovina jer za slicne pare ne moze da se kupi ni evropski pandan a kamoli neki japanski.
[ zorpetus @ 07.10.2008. 13:37 ] @

Evo da malo ponovo ozivim ovu temu: probao sam tu Imprezu od 1.5 koja se prodaje kod nas i opsti utisak je onako... prosecan...

Tj. ocekivao sam nesto vise, priznajem. Ni kvalitet unutrasnjih materijala, ni udubnost, ni zvucna izolacija, ni vesanje - nista to ne odskace po bilo kom parametru od konuurencije za te neke slicne pare. Verovatno bi mislio drugacije da sam imao priliku da je probam po snegu/ledu... gde bi 4x4 dosao do izrazaja, ali ovako... opsti utisak je - prosecno. Najvece razocarenje je ubrzanje.

Sasvim je jasno je da je taj motor slab za tih 1300 kg, ali ne da je slab, nego je to bruka. Zgazis na gas i cekas, cekas... a on polako ubrzava... ko svojevremeno Zastavina vozila. Nisam ni ocekivao Imprezu WRX ili STI - ali ovo je bas tako traljavo i ako je meni jasno da je taj motor preslab za tih 1300 kg, onda bi valjda i inzenjerima Subaru-a to trebalo da bude jasno?

Verujem da bi vecina ipak zelela neki motor izmedju 2.0R MT (sa kojim je Imprezza preko 21.000 eura) i 1.5 5MT koji je, svi se slazemo, svakako preslab, iako je cena vise nego primamljiva.

Ali... nema.