[ DIEGO_25 @ 23.02.2008. 08:17 ] @
hello raja

molim ako neko zna razlog toga da mi javi hitno
i kod moga prijatelja vw passat 2,0 i 93 god isto diže nivo ulja niko ne zna pravi razlog
a kod mene je isti problem opel ascona 86 g 1,8 i nivo ulja za godinu oko 1cm
a mijenjao sam prije mijesec dana i filtere i ulje,

šta da radim

hvala..........
[ audi80 1.8i @ 24.02.2008. 21:35 ] @
Kako se motori ponasaju, kako vucu, da li trokiraju, da li se osjeti pojacan miris benzina?

Cini se da ti se benzin slijeva u karter ulje, i time podize nivo ulja i razreduje ga.Mozda ti je otkazao mjerač količine zraka ili lambda - radi toga elektronika baca previše goriva u cilindre. To gorivo ispire sloj ulja s košuljica i one se počnu abnormalno trošiti (ako imaš "sreće" potroše se i prstenovi pa neki pukne ... no to je manje vjerojatno) - radi toga auto počne dimit (jer sad ulje ide i u obratnom smjeru - u cilindre) lambda ako je do tad bila ispravna više nije (ona inače nevoli uljene pare ko ni MAF senzor) sviječice se zaulje pa imaš cukanje.

Ili Dizna ti je ostala otvorena i nalijeva benzin ko luda u cilindar, koji onda uz stijenku pokraj karika se slijeva u karter.Moze doci do zapaljenja, jer se ulje dosta zagrijava, a mogucnost je veca s povecanjem benzina u njemu.Otvori cep za ulje na motoru i pomirisi da li se miris benzina vise osjeti.


Višak ulja - Uništava katalizator i lambda sondu
Kad u motoru ima malo više ulja, nema velike štete - taj će se višak za od pet do 10 sati vožnje normalizirati, jer će se potrošiti na uobičajen način, kako se i inače troši ulje u motoru. Prepoznaje se po plavkastom dimu i mirisu izgorjelog ulja. Kad u motoru ima osjetno više ulja, nastaje problem, jer se nikakva kontrolna lampica neće upaliti i signalizirati opasnost. Kad u motoru ima znatno više ulja od maksimuma, pri kritičnom broju okretaja dio ulja iz kartera ulazi u komoru za sagorijevanje, preko sustava za provjetravanje bloka motora i preko sklopa klip-cilindar. Tad u komori za sagorijevanje, osim začađenja, neće nastati velika šteta, ali se mogu onesposobiti i uništiti katalizator i lambda sonda. Veća je opasnost kod dizelskog motora, jer se može oštetiti filter čestica čađe, napuniti usisni kolektor s uljem i izazvati hidraulički udar u motoru. Kad ulje iz kartera dospije u komoru za izgaranje, motor počinje sam od sebe nekontrolirano ubrzavati, jer se motorno ulje u komori za izgaranje ponaša slično kao dizelsko gorivo. Tad motor prestaje reagirati na papučicu gasa, ne može se zaustaviti isključenjem paljenja (kontaktnim ključem) te se doslovce može razletjeti.