[ DIEGO_25 @ 23.02.2008. 08:17 ] @
| hello raja
molim ako neko zna razlog toga da mi javi hitno
i kod moga prijatelja vw passat 2,0 i 93 god isto diže nivo ulja niko ne zna pravi razlog
a kod mene je isti problem opel ascona 86 g 1,8 i nivo ulja za godinu oko 1cm
a mijenjao sam prije mijesec dana i filtere i ulje,
šta da radim
hvala.......... |
[ audi80 1.8i @ 24.02.2008. 21:35 ] @
Kako se motori ponasaju, kako vucu, da li trokiraju, da li se osjeti pojacan miris benzina?
Cini se da ti se benzin slijeva u karter ulje, i time podize nivo ulja i razreduje ga.Mozda ti je otkazao mjerač količine zraka ili lambda - radi toga elektronika baca previše goriva u cilindre. To gorivo ispire sloj ulja s košuljica i one se počnu abnormalno trošiti (ako imaš "sreće" potroše se i prstenovi pa neki pukne ... no to je manje vjerojatno) - radi toga auto počne dimit (jer sad ulje ide i u obratnom smjeru - u cilindre) lambda ako je do tad bila ispravna više nije (ona inače nevoli uljene pare ko ni MAF senzor) sviječice se zaulje pa imaš cukanje.
Ili Dizna ti je ostala otvorena i nalijeva benzin ko luda u cilindar, koji onda uz stijenku pokraj karika se slijeva u karter.Moze doci do zapaljenja, jer se ulje dosta zagrijava, a mogucnost je veca s povecanjem benzina u njemu.Otvori cep za ulje na motoru i pomirisi da li se miris benzina vise osjeti.
Višak ulja - Uništava katalizator i lambda sondu
Kad u motoru ima malo više ulja, nema velike štete - taj će se višak za od pet do 10 sati vožnje normalizirati, jer će se potrošiti na uobičajen način, kako se i inače troši ulje u motoru. Prepoznaje se po plavkastom dimu i mirisu izgorjelog ulja. Kad u motoru ima osjetno više ulja, nastaje problem, jer se nikakva kontrolna lampica neće upaliti i signalizirati opasnost. Kad u motoru ima znatno više ulja od maksimuma, pri kritičnom broju okretaja dio ulja iz kartera ulazi u komoru za sagorijevanje, preko sustava za provjetravanje bloka motora i preko sklopa klip-cilindar. Tad u komori za sagorijevanje, osim začađenja, neće nastati velika šteta, ali se mogu onesposobiti i uništiti katalizator i lambda sonda. Veća je opasnost kod dizelskog motora, jer se može oštetiti filter čestica čađe, napuniti usisni kolektor s uljem i izazvati hidraulički udar u motoru. Kad ulje iz kartera dospije u komoru za izgaranje, motor počinje sam od sebe nekontrolirano ubrzavati, jer se motorno ulje u komori za izgaranje ponaša slično kao dizelsko gorivo. Tad motor prestaje reagirati na papučicu gasa, ne može se zaustaviti isključenjem paljenja (kontaktnim ključem) te se doslovce može razletjeti.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.