|
[ invazija @ 04.03.2008. 10:32 ] @
| pozdrav... roditelji su mi daju 3000e (eventualno do 4000e) za neki auto. Pa sta vi mislite sta da uzmem?
Gledao sam na oglasim i za te pare mogu da kupim audi 80, golf 3, punta... Sta mi vi predlazete? Ali samo da ne trosi puno. |
[ Miroslav Jeftić @ 04.03.2008. 10:57 ] @
Ako baš mora, onda Audi 80. Inače ne bih ni kupovao kola za te pare, malo to je za nešto što stvarno vredi + održavanje i servisiranje posle kupovine.
[ invazija @ 04.03.2008. 11:08 ] @
jbg, mora :)
ima li mozda neki drugi auto za tu kintu da se nadje? Kakav je audi 100-tka?
[ bantes9 @ 04.03.2008. 11:25 ] @
Dobar je to auto, pogotovo limarija ali je po meni to ipak mnogo mator auto za kupovinu. Vidi ako mozes da navatas jos tih 1000 eura onda ti se otvaraju jos neke mogucnosti kao napr. neka opel astra gde ces imati mogucnost da kupis bar 1995 godiste. Kod nje treba izbegavati motor 1.6 16V koji zna da trosi ulje a tebi moze da bude interesantan benzinac 1.6 8v koji nije neki narociti potrosac.
[ sasa022 @ 04.03.2008. 12:51 ] @
Koliki auto ti treba ?
Za 3500-4000€ mozes naci neki manji auto,ali znatno mladji ( ´96-2002 )
[ vladd @ 04.03.2008. 13:18 ] @
Nov Yugo.
Poz.
[ invazija @ 04.03.2008. 14:05 ] @
ma neki manji auto... na fazon golfa 3.
[ sasa022 @ 04.03.2008. 14:57 ] @
Uh... 3-4k € u Golf klasi - potrazi Opel Astru ( ´95-´96 ),a pogledaj i Daewoo Nexia/Nubira ,Fiat Bravo/Brava,Škoda Felicia ´97-´98 godiste.
Ili kupi Yuga ili Z-101 3-4 godine stare za oko 2500-3000€,pa polako skupljaj pare za bolji auto.
[ bantes9 @ 04.03.2008. 15:28 ] @
http://upload.wikimedia.org/wi...00px-Opel_Astra_F_Hatch_HL.jpg
Ja sam mislio na ovu Astru (bez gepeka) koja je u klasi sa Golfom 3. a tu mogu da budu zanimljivi Fiat bravo, Seat ibiza i Peugeot 306.
http://img338.imageshack.us/img338/1586/profilavant6pe.jpg (izgled seat ibize)
Nije lose da uzmes u razmatranje i neku Opel corsu ili VW pola ukoliko nalete neki dobri primerci.
Po meni je golf 3 najbolji iz ove grupe (gledajuci limariju, motor, cenu odrzavanja, dostupnost delova), pa zatim Astra. Fiat bravo mi ima malo vecu vrednost za ono sto nudi. Seat nije los auto ima Golf-ov motor i menjac, ali ipak nije u rangu sa njim i Astrom. Medjutim za pare koje bi dao za Golfa dobijas mladjeg Seat-a sa vise opreme.
Moj ti je predlog da se ne vezes strikno za jedan auto vec da uzmes u razmatranje 2-3 modela od navedenih pa kada nadjes primerak koji valja ti kupi, bez obzira da li je to golf ili astra.
Nemoj zuriti sa kupovinom auta da se posle ne bi kajao, vec poloako gledaj sta se nudi i za koje pare.
[ vladd @ 04.03.2008. 15:33 ] @
A najvaznije od svega je konkretno stanje automobila koji zelis da uzmes, nevezano za marku. I delovi za G3 nisu uopste tako jeftini i povoljni(osim kradenih ili divljih), kao ni majstori ( ne mislim na konkretnu cenu "majstorskih ruku", koliko na preplacen nekvalitet).
Poz.
[ MIHAEL GABRIEL @ 04.03.2008. 17:48 ] @
U Hrvatskoj ti je golf 3 u toj cjeni.Vidim da si relativno zagrijan za njega,ja cu ti prenjeti svoje iskustvo.Golf 3,1.9D,crveni,93.god,presao sam snjim 470 000km i sad sam u 12 mjesecu radio totalnu generalku,kompresija skroz pala,ali komplet generalka sa rukama majstora+set lamela me je kostalo cca 1100eura sa izmjenom ulja nakon 1500 km.
I nisam vjerovao da kompresija nakon generalke je identicna onoj tvornickoj,ako se sve dobro poslozi-karike,cilindri,ventili itd...,sve u svemu,skoro pola milijuna km,a treci sam vlasnik,i kupio sam ga sa 240 000km na satu.
Naravno,ima i drugacijih iskustava,losijih,no,kad bi ponovo birao,definitivno dizel-potrosnja,a golf ili nesto drugo,ovisi o ukusu,sreci,i svemu pomalo,mozda i trzistu kojem je namjenjeno vozilo-konkretno,ovaj moj golf je germany.
pozdrav
[ audi80 1.8i @ 04.03.2008. 20:17 ] @
Ja da uzimam za te pare opet bi uzeo Audi 80,(1.8 ili 2.0) ne gubi na cijeni, odlicna limarija i motor, a ne trosi puno, ne trazi nikakvo posebno odrzavanje, bolji je od golfa 3, sto se tice cvrstoce i kvaliteta materijala u unutrasnjosti, a talijane i franzuce ne bi.
Najvaznije kad uzimas provjeri stanje vozila, i isprobaj naravno, ne zaleci se.Bez obzira na marku ako nije odrzavano, eto onda problema svih tebi, koji je prethodni vlasnik izbjegavao.
[ Srdjan Marinkov @ 05.03.2008. 23:08 ] @
Ja sam za te pare kupio Forda Mondea 1.8 TD '96 godište. Ne mogu da kažem da je to idealan auto, ali mislim da nije loš izbor za te pare.
[ bantes9 @ 05.03.2008. 23:40 ] @
Mislim da i drug ima bas taj Ford Mondeo a odavno ga je uvezao i bas sam se iznenadio koliko mu je trenutno niska cena. Nije los auto ali ipak bih ipak zaobisao tu marku gledajuci iskustva ljudi oko mene koji su imali ili i dalje imaju neki model Ford-a.
[ HoT_Steppa @ 06.03.2008. 07:59 ] @
Strashna generalizacija.
Za 14 godina sam promenio 4 Forda i ni sa jednim nisam imao niti jedan problem, a nisu stajali u garazi.
Ovakav komentar nije za ovaj tip foruma, to moze da prodje na nekom drugom forumu gde se skupe ljudi pa pljuju po onome u sta se ne razumeju, ali ovde...
Kome treba velika mazga za te pare i to godiste, Mondeo je verovatno izbor broj jedan.
[ vladd @ 06.03.2008. 09:30 ] @
Nije dobro da se generalizuje ni na losu ni na dobru stranu. Neosporna je cinjenica da lutrija kupovine automobila svakim danom sve veca, pa kako se kome zalomi.
Poz
[ bantes9 @ 06.03.2008. 09:59 ] @
Aj da ponovim sta sam napisao do sada. Rekao sam da Ford nije losa marka ali gledajuci probleme ljudi oko mene i mnogo manje problema ljudi koji su imali recimo vlasnici Opel-a i Golf-ova iz moje okoline, nikad ne bih mogao da se odlucim za kupovinu Mondea ili recimo Fieste.
Ne bih dalje da sirim i da navodim ko je sta imao od problema, koliko su kostale neke popravke (koje bi za Golf i Astru bile daleko jeftinije) i sta su sve doziveli u jednom od ovlascenih servisa, vec cu samo reci da je ovo moje misljenje zasnovano na mojim iskustvima kao i iskustvima ljudi oko mene sa razlicitim markama automobila.
[Ovu poruku je menjao bantes9 dana 06.03.2008. u 20:51 GMT+1]
[ etjen @ 06.03.2008. 19:33 ] @
bilo koji auto u ODLICNOM stanju je dobra kupovina. E sad neki automobili su kvalitetniji a neki ne, i o tome dosta govori i cena istih, ali uvek kazem najvise zavisi od samog primerka.
Fascinantno je da Mondeo moze da se nadje za te pare. Tu mora da postoji neka zvrcka.
Inace meni se Mondeo svidja (da ne bude zabune). Ako moze Mondeo da se nadje za te pare a da nije presao "Boga oca'' to je onda bas zanimljiva kupovina...
[ bantes9 @ 06.03.2008. 20:05 ] @
Citat: etjen: bilo koji auto u ODLICNOM stanju je dobra kupovina
U ovome se svi slazemo, ali kada covek kupuje auto od nepoznate osobe ne moze da zna sta ga ceka i onda je bitno naci neki auto na koji se sto manji broj ljudi zali i cije je odrzavanje sto jeftinije.
Citat: etjen:
Fascinantno je da Mondeo moze da se nadje za te pare. Tu mora da postoji neka zvrcka.
Cudno je da recimo Ford Mondeo sa dizel motorom koji je klasa iznad golfa kosta manje od golfa sa benzinskim motorom koji je pri tom stariji 2-3 godine. Ne kazem da golf nije preskup kod nas kao polovnjak ali se treba zapitati zasto je ovaj auto tako jeftin kao "polovnjak".
Naravno da moze da se nadje i dobar primerak Mondea ili Focus-a (drug je imao Mondeo karavan u ekstra stanju sa kojim nikada nije imao problema a presao je mnogo kilometara) ali kao sto rekoh bar iz mog iskustva vecina ljudi koje znam je imala problem sa Mondeom, Focus-om ili Escort-om.
[ etjen @ 06.03.2008. 20:27 ] @
Znam i meni je to cudno za Fordove uopste. Mada Fokus nije jeftin...
Ali mi je ipak najcudnije od svega da neko da 3KEura za Golfa II, Izvinjavam se, znam da je offtopic, ali sam morao to da kazem
[ HoT_Steppa @ 06.03.2008. 20:47 ] @
Citat: bantes9: Cudno je da recimo Ford Mondeo sa dizel motorom koji je klasa iznad golfa kosta manje od golfa sa benzinskim motorom koji je pri tom stariji 2-3 godine. Ne kazem da golf nije preskup kod nas kao polovnjak ali se treba zapitati zasto je ovaj auto tako jeftin kao "polovnjak".
Naravno da moze da se nadje i dobar primerak Mondea ili Focus-a (drug je imao Mondeo karavan u ekstra stanju sa kojim nikada nije imao problema a presao je mnogo kilometara) ali kao sto rekoh bar iz mog iskustva vecina ljudi koje znam je imala problem sa Mondeom, Focus-om ili Escort-om.
Cudno je to da ja moram da pisem da u mojoj okolini ima vise Fordova nego Opela, iako je sad navala Astri Classic pa ce ih biti vise.
I cudno je to sto si druga koji nije imao problema sa Fordom pomenuo onako usput.
Svako ko gleda polovan auto treba da otvori cetvore oci bez obzira na marku. To sto neko ima losih iskustava sa Fordom moze da znaci i da su kupili krs, a ne da je marka losa, a krseva ima medju svim markama.
A moze da se kaze i da Ford kosta realno a da je VW daleko precenjen zbog naseg mentaliteta.
Ko jos ide u ovlasceni servis za auto star 10 godina? Neobavesten? Svaka mala radionica koja ima najosnovniju univerzalnu dijagnostiku moze da popravi auto iz sredine devedesetih.
[ bantes9 @ 06.03.2008. 21:17 ] @
Citat: HoT_Steppa:
I cudno je to sto si druga koji nije imao problema sa Fordom pomenuo onako usput.
Pa ako se na 4 od 5 automobila ljudi zale sigurno necu navoditi svako pojedinacno iskustvo vec cu reci kako uposteno stoje stvari a to je da se vecina njih zali.
Citat: HoT_Steppa:
A moze da se kaze i da Ford kosta realno a da je VW daleko precenjen zbog naseg mentaliteta.
Ako tako gledas onda su i Opel Astra, Fiat Bravo, Peugeot 306 i jos neki modeli takodje precenjeni ili je u pitanju cinjenica da su se bolje pokazali od nekih modela Ford-a i da je odrzavanje nekih od pomenutih modela pristupacnije.
[ StORM48 @ 06.03.2008. 21:44 ] @
Citat: HoT_Steppa: Ko jos ide u ovlasceni servis za auto star 10 godina? Neobavesten? Svaka mala radionica koja ima najosnovniju univerzalnu dijagnostiku moze da popravi auto iz sredine devedesetih.
Zavisi od auta. Ovo je, recimo, potpuno neprimenjiva taktika za A6 iz polovine devedesetih. Mislim, može, ako želiš da ih posećuješ češće nego što taj auto zahteva.
Pozdrav
[ vladd @ 06.03.2008. 22:17 ] @
Kako neiskusnom coveku mozete da preporucujete uglavnom lupane ruine sa nenormalno umanjenom kilometrazom, bez obzira na model..a pri tome, uglavnom balkanski (ne)odrzavane..
Nije valjda, da i on treba da se nasanka??
Poz.
[ HoT_Steppa @ 06.03.2008. 22:56 ] @
storm48, mislim da A6 nije iz ove price, ovo je vise b/c segment
Citat: bantes9: Ako tako gledas onda su i Opel Astra, Fiat Bravo, Peugeot 306 i jos neki modeli takodje precenjeni ili je u pitanju cinjenica da su se bolje pokazali od nekih modela Ford-a i da je odrzavanje nekih od pomenutih modela pristupacnije.
Tacno je da su precenjeni, i nije tacno da su se pokazali bolji of Forda i ostalih. Kad nas nije samo VW mentalitet na snazi nego i Fiat/Opel jer smo se sa njima najvise susretali/proizvodili. PUG je francuski VW to svako zna. Ford je manje popularan kod nas i samim tim ima manju publiku, a priznacete, vecina ljudi se IPAK ne razume u automobile. Kod nas ne vaze zdravorazumski rezoni prilikom kupovine polovnog automobila, nego se uglavnom povodimo sa okolinom. Ako je Zika kupio auto (VW/Opel/Fiat) VELIKA je sansa da ce i Laza da ga kupi. Zika cak i da se zayebao prilikom kupovine NECE to da prizna nego ce da nagovara i druge da kupe to isto (da bi se i oni zayebali) dok ne dodje vreme za prodaju i proda ga, onda moze realno da sagleda koliko ga je kostao auto i da prica koliko ga je kostao dok ga je vozio, jer zaboga zasto bi priznao da je pogresio dok ga je vozio.
Za nas (ipak) nekolicinu koja ima mogucnost da izcita Internet detaljno i to ne opet samo kuloarske price, "Nemac je Nemac", "VW je jedina marka koja vredi (ne pada vrednost)" i sl. je suvisna prica "4 of 5 poznanika je imalo lose iskustvo sa..." Ja cu da navedem 59 od 60 slucajeva da su ljudi imali dobra iskustva, ali kako ce neko ko ovo cita da donese zakljucak kad ne zna da li obojica baratamo cinujenicama ili samo prenosimo "rekla-kazala"?
Iz koliko sam usta cuo delovi za Forda su skupi, to moze da kaze samo neko ko ne moze da shvati da pored turskih delova postoje i originalni delovi za svog VW/Opel ljubimca. A i za Fordove postoje turski delovi, i kostaju ISTO kao i delovi za VW/Opel. Pa u cemu je onda problem? Pa u onoj prici o nasem mentalitetu, da niko od nas nece da prizna ako vozi VW/Opel da je pogresio prilikom kupovine, a neki ne zele ni da veruju da postoji bolje. Prica o Fordu preslikano vazi i za francuze i japance, korejance, potpuno ista prica, samo drugi akteri. Opet kazem, neki ljudi jednostavno nece da se udubljuju u materiju, neki ne znaju i da hoce, a neki su izmanipulisani pogresnim infomacijama.
Evo primera jednog mog poznanika (tipican primer):
Roditelji celog zivota vozili Zastavu. On kad je zavrsio fakultet, kupio polovnog (6 godina starog) Punta I (nastavak Zastava mentaliteta). Dosao do love, stao na noge i uzeo kredit za nov auto. Ja mu kazem idi obidji SVE salone imas veliki izbor za 11000 evra, preko 15 modela. On obisao 2-3 salona i smorio se, i uzeo Grande Punta. Nece covek da se opterecuje.
I onda sam ja lud sto citam mane i vrline svakog modela svake fabrike i kad bih hipoteticki krenuo u nabavku znao bih tacno sta treba da izbegnem.
[ bantes9 @ 06.03.2008. 23:25 ] @
Citat: vladd: Kako neiskusnom coveku mozete da preporucujete uglavnom lupane ruine sa nenormalno umanjenom kilometrazom, bez obzira na model..a pri tome, uglavnom balkanski (ne)odrzavane..
Poz.
I ja se slazem da su uglavnom kod nas vozila sumnjivog stanja i kilometraze, zato sam i rekao da se ne zalece, ne vezuje za jednu marku vec da izmedju par njih juri primerak koji valja i da na kraju pazljivo pregleda auto pre kupovine. Moze se desiti da nakon 2-3 meseca trazenja iskrsne neki auto od nekog poznanika u koji bi bio siguran da valja.
Sto se tice kilometraze i lupanih automobila to se da primetiti a posto covek nije iskusan uvek moze da povede nekoga sa sobom pre same kupovine ko ce na osnovu izgleda enterijera (dosta stvari se moze zakamuflirati ali ne bas i sve) a i zagledanjem auta spolja, utvrditi da li je auto stvarno sa tom kilometrazom i da li je udaran.
Drugo da je covek hteo da kupi novog Yuga ne bi ni otvarao ovu temu vec bi otisao i kupio ga, ovako on je i sam naveo da hoce nesto tipa golf-a.
Citat: vladd:
Nije valjda, da i on treba da se nasanka??
Pre 3 godine otac je kupio Golf-a 3 1.9tdi (sa crvenim i tj. 87kw) i voleo bih da se svako zezne kao sto sam se ja zeznuo. Auto koji trosi oko 7 litara dezela u gradu (pri velikim guzvama maksimalno 8), cije se odrzavanjo u proteklom periodu svelo na redovan servis i koji iako je star 11 godina ima ABS, Servo i ostale stvare koje znace u voznji a da ne pricam koliko je zadovoljstvo voziti auto koji vuce i na uzbrdicama bez obzira na broj ljudi u njemu (u odnosu na Yuga).
@Hot_Steppa
Ne zelim da ulazim u dalju polemiku jednostavno ja imam svoje misljenje a ti imas svoje i nadam se da smo bar malo pomogli coveku oko kupovine, sto se tice potencijalnih modela i njihove cene.
Reci cu samo da je malo nelogicna teza da je 10-ak automobila na nasem trzistu koji su trazeniji i skuplji od Ford Mondea precenjeno.
Drugo, ja nisam neki neiskusni klinac koga svako moze da farba tipa nisam ulagao nista u vozilo i slicno, jer sam upucen sta je svako iz moje okoline radio na kolima i iz svih tih cinjenica sam izveo svoje misljenje i napisao ga ovde a inace za cenu delova (ne turskih) i mogucnost nalazenja istih i dalje tvrdim da je sitauacija na strani modela koje sam ja naveo, i na tome cu stati da ne ulazim u dalju raspravu.
[ vladd @ 07.03.2008. 00:10 ] @
I da povede nekog, i da konstatuju da auto "vredi" 3-4k€, i da ga kupi, slede redovni trooskovi, zamene potrosnog materijala, ponei amortizer, mozda za koji mesec otpadne neki sraf..u glavnom, kada se spomene 3-4k€, svi se malo istegnemo do 4200, pa plus prenos, delici, majstorici, ispadne 4500 ili vise.
Ovako, nov Yugic, mozda neki mp3..i pesma, ima sve novo, manje kvalitetno, ali je par godina miran, za dopunska ulaganja, a za par godina, kostace yugo bar 2500€(min), traze i 3500..znaci, lagana bezbriga, taman da potrosi gume, izacice ga manje nego bilo koji krs koji pazari od nepoznatog..
Poz.
[ Joker @ 07.03.2008. 06:04 ] @
Mislim da treba pogledati koliko se kojih auta vozi na taxi-u, jer se tamo auto zaista maximalno iskorištava, voze se auti čije je održavanje jeftinije (delovi + majstor). Šta je razlog zašto je auto precenjen ? Zašto Ford nije precenjen ? Možda kvalitet i cena održavanja utiče da bi neki auto bio precenjen. Mislim da to nema veze sa mentalitetom (Žikom i Lazom) jer pogledajte i polovne aute u nemačkoj, austriji itd. i tamo je VW skuplji od recimo Forda.
[ HoT_Steppa @ 07.03.2008. 07:08 ] @
To se upravo zove preslikani nemacki zatucani mentalitet. Nemci Ford nikada nisu dozivljavali kao svoju marku dok VW itekako jesu. U manjem obimu prica vazi i za Opel. Nemci su jedni od najvecih nacionalista na svetu, pored Amerikanaca.
[ Joker @ 07.03.2008. 08:14 ] @
Eto nas i u politici
Nema to veze sa mentalitetom nego sa novčanikom.
[ bantes9 @ 07.03.2008. 09:09 ] @
Citat: vladd:
Ovako, nov Yugic, mozda neki mp3..i pesma, ima sve novo, manje kvalitetno, ali je par godina miran, za dopunska ulaganja, a za par godina, kostace yugo bar 2500€(min), traze i 3500..znaci, lagana bezbriga, taman da potrosi gume, izacice ga manje nego bilo koji krs koji pazari od nepoznatog..
Poz.
Treba imati u vidu da i novi Yugo moze da bude sa dosta raznih problema (manje ili vise ozbiljnih) a svi znamo kako to nasi resavaju. Mene bi licno vise iznerviralo da kupim nov auto i da mi on vec u prvoj godini eksploatisanja provede jedan dobar deo kod majstora.
To je nazalost jedna od strana Zastave sto sa njom nikad nisi siguran a kupovina novog Yuga za sobom takodje nosi rizik jedino sto za razliku od polovnjaka on ima garanciju, sto ponekad i nije toliko ohrabrujuce jer se u dobrom delu slucajeva kvarovi ne servisiraju adekvatno.
[ HoT_Steppa @ 07.03.2008. 09:31 ] @
Citat: Joker: Eto nas i u politici :D
Nema to veze sa mentalitetom nego sa novčanikom.
politika=ekonomija
Mislis da kad razvijene zemlje ne bi stitile svoje interese bi bile toliko razvijene? Ne moze se sa mentalitetom imitiranja razvijenih postati razvijen. Treba sagledati svoju poziciju i stititi svoje interese a ne tamo neke evropske.
[ vladd @ 07.03.2008. 09:57 ] @
Mi smo mala zemlja i mali nam je mentalitet. Sve dalje je off topic, na temu. I ne postoje srpske kolonije po svetu, da bi bili ravnopravno "razvijeni"..
Nije tema, za nekoga ko ne poznaje auto, mnogo su manji problemi koji se resavaju u garanciji, nego eventualni skriveni problemi.
Sa druge strane, protivnik sam negovanja mentaliteta prevarne trgovine, histericne preprodaje kola u niskim segmentima cene, gde se zbog uvecanja zarade preprodavaca, prave spektakularni zahvati oko popravki i odrzavanja.
I veliko je pitanje zasto neko prodaje auto te klase cene...verovatno sled servisa i potencijalnih popravki, preti da napravi vecu stetu nego prosta prodaja..
Poz.
[ tane025so @ 07.03.2008. 12:30 ] @
pozdravljam temu, jer je prilicno rasirena pojava trazenja automobila u tom rasponu cene. dodajem pri tom neke od sajtova na kojima sam ja licno trazio automobil (u istoj ceni) http://www.***.com/, http://www.***.com/ i slicne. ukucavanjem svote koju imas izlazi i ponuda. moj predlog je da se osloni pri kupovini na pomoc mehanicara kod kog ce se kasnije ici na servise ukoliko se odluci za neki od polovnih modela, jer kad dodje do servisa ne ce koristiti internet rasprava. uvek su podeljena misljenja oko marke automobila, ja bih ih podelio na nov/star. nov podrazumeva garanciju koja pokriva servisiranje u roku od godinu dana tako da se ne mora racunati na ekstra troskove. star podrazumeva podizanje cene za eventualne kvarove (sem ako ne dolazi sa garancijom kuce ovlascene za prodaju polovnih automobila).
kao primer navodim da mi je otac(penzioner) kupio Floridu 1,3 na sajamskom popustu 2007.(4.000 eura, preko kredita 6.000) sa ugradjenim plinom. mogu da kazem da su troskovi prihvatljivi i u pogledu voznje i odrzavanja (garancija), ali i to da je vec bio 10ak puta zbog raznih sitnica.
ja sam od onih koji bi pre uzeli drugu marku, ali ne treba ocekivati nesto ekstra za te pare. u svakom slucaju obratiti paznju na predjene km, stanje motora, istoriju popravki automobila. poz
[Ovu poruku je menjao momsab dana 07.03.2008. u 22:07 GMT+1]
[ tode @ 07.03.2008. 20:45 ] @
Dragi prijatelju,
vidim da se spominju razni modeli automobila ali nikako i onaj pravi a to je ŠKODA FELICIJA. Za novac kojim raspolažeš
možeš da biraš između par varijanti ovog proizvođača. Iskreno ti preporučujem(iz ličnog iskustva) da to bude felicija 1.3 sa Škodinim motorom, recimo 1998. godšte. Auto je daleko ispred svih u svojoj klasi, bez obzira šta drugi pričali. Nemerljivo je udobniji za vožnju od bilo kog golfa npr. Jedina stvar za koju se kače oni koji su protiv ovog modela je specifičan zvuk motora koji se javlja iz razloga što se u motoru nalazi lanac a ne zupčasti kaiš.
Delovi su izuzetno jeftini i moguće je birati između onih "turskih" i originalnih koji se fabrički ugrađuju. Mali je potrošač, a ako te interesuje, veoma dobro podnosi TNG tj auto gas. Pošto je u pitanju karburatorski motor i ugradnja gasnog uređaja je jeftina i kreće se u rasponu od 180 - 250 €.
Pored jeftinih delova i samo servisiranje je lako tj većinu stvari možeš sam da uradiš ako se iole razumeš u automobile
[ Srdjan Marinkov @ 11.03.2008. 10:48 ] @
Felicija u poređenju sa Mondeom (za iste pare), je kao npr. Yugo u odnosu na Mercedes 190. :)
[ vladd @ 11.03.2008. 13:01 ] @
Skoro da je tako, samo bih ja odabro pre i feliciju i yuga, i za te pare vozio male mazge, bez strepnje da me ocekuje udar od par hiljada evra za popravku.
Da ne spominjem, kolika je razlika u "lakim" servisima i troskovima, koji su neophodni odmah nakon kupovine polovnog vozila
Poz.
[ tode @ 11.03.2008. 16:00 ] @
Upravo o tome se radi. Nikad nije bilo lakše uzeti "dobar" auto nego danas, ali džaba to ako se nema novaca za tekuće
održavanje automobila a da ne spominjem neki veći kvar ili registraciju.
[ Dacha PN @ 13.03.2008. 23:08 ] @
Sine kupi lepo Audi 80 jaje 1.6 sa plinom i uzivaj, potrosnja maksimalno do 10 litara u najgorim gradskim uslovima, cincana limarija ne moze istruleti bar za jos 100 godina, VW motor, retko se kvari a iako se pokvari delovi nisu skupi a skoro svaki majstor zna da popravlja VW motore... i sta ti vise treba... Mozes ga naci za oko 3000 eura solidnog... Samo obrati paznju da nije udaran, da je prva farba i da nije mnogo izrabljen motor i uzivaj...
[ Srdjan Marinkov @ 16.03.2008. 22:52 ] @
Citat: Mozes ga naci za oko 3000 eura solidnog...
i starog 20 godina! :)
[ topan83 @ 21.09.2008. 10:40 ] @
Brat je uzeo Citroen ZX 1.4 benzinac, 1995 godiste, 3 vrata, 170000km, podizaci i alarm sa centralnom bravom. U odlicnom stanju za 2650 eur. Ali realna cena je oko 3000eur.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|