[ Mifte @ 04.03.2008. 22:35 ] @
| Pasat 1.9tdi PD motor izbacuje beli dim prilikom paljenja i kasnije u toku vožnje.Zamenjeni turbina,AGR ventil,očišćen intercooler i ceo sistem,ali ništa se nije promenilo-auto i dalje dimi,ali dobro vuče i dobro pali.Da li je neko imao sličan problem i kako ga je rešio?Auto je prešao 150000 km. |
[ icobh @ 04.03.2008. 22:51 ] @
Moj izbaci bijeli dim kad pali ali nikad u vožnji. Nisam ništa gledao po tom pitanju, a i za očekivati je svašta jer je već prešao 320.000km...
[ skorohaker @ 05.03.2008. 05:52 ] @
Jesu li zamenjene i gumice ventila?
[ Mifte @ 05.03.2008. 09:00 ] @
Nismo menjali gumice,jer ustvari ne sumnjamo na motor zbog male kilometraže.Mislite li da bi trebalo?Izbacuje nenormalno veliki oblak dima.
[ Miroslav Jeftić @ 05.03.2008. 09:09 ] @
Kako stoji sa uljem, normalna potrošnja ili povećana?
[ bantes9 @ 05.03.2008. 10:49 ] @
Mozda ne bi bilo lose da i motor malo preispitate a kao sto rece Miroslav jedna od prvih stvari je da li trosi ulje.
U principu si sve potencijalne probleme resio, kada si rekao da auto dobro ide i vuce time si jos par problema eliminisao, tako da ostaje motor.
Nemoj da te kilometraza vodi, ipak je kod nas los benzin, mozda ulje koje je sipano do sada nije bilo dovoljno dobrog kvaliteta a mozda je i neka druga sitnica utilcala na pojavljivanje dima.
[ Mifte @ 05.03.2008. 10:49 ] @
Potrošnja ulja je malo povećana.A oblak dima je neverovatan i u vožnji i pri paljenju.
[ Miroslav Jeftić @ 05.03.2008. 10:53 ] @
Koliko je to malo? I kakvo ulje sipaš?
[ Mifte @ 05.03.2008. 17:26 ] @
Najverovatnije će morati da se menjaju gumice ventila.Sipamo MOBIL sintetičko ulje.
[ RS TURBO @ 05.03.2008. 18:56 ] @
Plavi dim ako baca u jutarnjem paljenju ili bilo kom paljenju i u voznji na visim obrtajima to znaci da trosi ulje. Bijeli dim kad baca pri jutarnjem paljenju ili bilo kad kad palis svoj auto i u voznji na malo visim obrtajima to znaci da mijesa rashladnu tekucinu sa gorivom (progorio dihtung glave) i tada baca bijeli dim. Crni dim kod benzinaca znaci da je losa smesa i da daje previse gorima i tada baca crni dim, a kod diesela to je normalna povaca da bacaju crni dim. Pogotovo TDI motori svi koji su chipovani i oni tada bacaju puno crnog dima na auspuhu jer dobivaju voma vise nafte nego prije i poveca im se pritisak na turbini tj vecu smjesu nafte od uobicajne kolicine koji je normalni chip davao dok je bio u ECU-u i manji pritisak na turbini. To je inace tako kadse cipuju TDI motori na malo vecu snagu nego fabricku koju su propisali.
pozzz
[ Mifte @ 08.03.2008. 20:40 ] @
Rešili smo problem sa pasatom.Ipak je morao da se otvori motor i zamenili smo vođice i gumice ventile.Vođica na prvom cilindru je bila potpuno pukla.Samo da znate,ako se nekome javi ovakav problem!Hvala svima na savetima!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.