[ bobo cg @ 08.03.2008. 17:09 ] @
dali neko zna nesto o ovom autu? |
[ bobo cg @ 08.03.2008. 17:09 ] @
[ audi80 1.8i @ 08.03.2008. 22:10 ] @
Obujam [ccm] 1910
Snaga [kW/KS] 77/105 Pri o/min 4000 Maks. okr. moment [Nm] 200 Pri o/min 1500 Brzina Max.brzina [km/h] 185 Ubrzanje 0-100 [s] 10,6 Dimenzije Duljina [mm] 4187 Širina [mm] 1741 Visina [mm] 1420 Međuosovinski razmak [mm] 2540 Prtljažnik [l] 380 Gume Gume 185/55R15V Potrošnja [l/100km] Kombinirano 5,5 Obujam spremnika [l] 60 To je jedan od pouzdanijih motora koji su se ugradivali, i benzinac od 1.6 16V, a ostali da se nisu tako pokazali. [ 3fke @ 21.08.2008. 19:12 ] @
hteo bi bas da kupim takav auto...
cuo sam za te motore da su odlicni... a sto se tice odrzavanja kola.....cene rezervnih delova,kako se krece? [ vidan kv @ 21.08.2008. 21:18 ] @
Cene:najeftiniji od svih talijana,skuplji od Opela u istom nivou(odprilike) sa VW......sve u svemu za te pare odličan....pozzz!
[ bobo cg @ 02.10.2008. 19:14 ] @
dali neko ima iskustva sa ovoim autom?imam jedan problem ...na odredjeni broj obrtaja motor pocinje blago da podrhtava...dali neko zna u cemu je problem jer ovi moi majstori ne mogu da provale...?
[ sasa022 @ 02.10.2008. 22:45 ] @
Pa koliko je to obrtaja ?
[ bobo cg @ 03.10.2008. 20:04 ] @
na 2000 obrtaja kad pstepeno dajes gas...?
[ vidan kv @ 03.10.2008. 21:02 ] @
Podrhtava u vožnji ili kada mu se dodaje gas na leru?......kačen je na dijagnostiku,ima li grešaka u momoriji ECU-a,menjani filteri,?........da nabrajam još?.......daj nešto preciznije a ne samo "podrhtava na 2000".........pozdrav!
[ bakara @ 03.10.2008. 22:38 ] @
Verujem da podrhtava u voznji...(na 2000 rpm)
To su ventili ili ostecena bregasta. [ bobo cg @ 04.10.2008. 08:40 ] @
podrhtava u voznji,ne pokazuje greske na dijagnostici,komplet servis mu je odradjen,da su ventili auto nebi vukao dobro i nemirno bi radio,toliko znam...on radi perfektno .... stope su mu uredu...???
[ vladd @ 04.10.2008. 12:57 ] @
Sa ventilima ili bregastom nesto nije u redu. Ne moze se videti pregledom, vec zamenom i probom. Da li su vodjenja ventila dobra ili lagano kriva bregasta, ili lezajevi na bregastoj..bacanje je pasulja bez rasturanja.
Rezonanca je na parnim obrtajima motora, 2000, 4000, pa cak i na niskim (800), ponekad, a oscilovanje postoji na svim obrtajima, ali je najprimetnija u najvecoj rezonanci, kada se "uklopi" i sa ostalim masama i vibracijama. A problem je lakse zanemariti nego se upustati u istragu. Poz [ bobo cg @ 04.10.2008. 19:27 ] @
ako je to,sta ga je prouzrokovalo....?
[ bakara @ 04.10.2008. 21:19 ] @
Rastelovani ventili i neredovno odrzavanje.
[ zex24 @ 06.10.2008. 10:09 ] @
A da nisu nosaci motora?
[ vladd @ 06.10.2008. 10:52 ] @
Oni pomalo. Los, star nosac motora moze samo da pojaca osecaj vibracija, a ne i da bude uzrok.
Mozda bi trebao pregledati opruge ventila i oslonce, ali dok se dodje do njih, to je vec ozbiljno rastavljenje. Poz. [ bobo cg @ 06.10.2008. 18:36 ] @
ali bas na 2000 brtaja se osjeca ,iz dana u dan sve vise...po nekom mom iskustvu,da je neki ventil kriv motor bi bio bucniji ,dimio bi i nebi vukao dobro...ovaj radi extra,dima nema i ide dobro.kad mu das puni na 3000obrtaja kao da se malo zagusi pa onda povuce kao lud......ako je nosac motora zasto bi bas na 2000 obrtaja poceo da trese i posle se umirio...?zao mi je otvarat taj motor ,presao je 140000km..u pg-u nema adekvatnog majstora za ovu vrstu motora...ako je neko imao iskustva sa ovim ,neka mi posalje misljenje...hvala. pozdrav
[ bakara @ 06.10.2008. 20:11 ] @
Pa sad...ti hoces da ti neko kaze ono sto zelis da cujes (da nije do bregaste i ventila)
Ja imam slican problem tvom, zbog toga ne mora da se otvara motor, neka majstor skine poklopac ventila i bregleda ventile, i bregastu... Znam tacno o cemu pricas, i to se dijagnostikom ne moze ustanoviti, motor vuce neosetno slabije i ne dimi, vibracije ce postajati sve jace i jace dok ne predje u neprijatno brujanja...naravno moze i tako da se vozi. [ bobo cg @ 07.10.2008. 17:36 ] @
ok. hvala.
[ xho @ 03.11.2008. 22:47 ] @
imam ja takav fiat kad ubacim u 3 ful gas na 3000 obrtaja mi se gusi a kad se ne gusi sa 3 gusi se sa 4 rad motora mu je extra odrzavam ga stalno ali to gusenje me ubia bio sam kod raznih majstora svi pricaju drugcije
[ zocalanac @ 12.05.2013. 07:33 ] @
Dali se nekom desilo da neradi km sat ustvari samo skazaljka jer kilometre broji na displeju. Kakav je to kvar i dali se opravlja?
[ sasa022 @ 12.05.2013. 12:21 ] @
@zocalanac
Mislis na pokazivac brzine ??? Sajla ide od menjaca do "kilometar sata" - nesto se otkacilo ili puklo i sigurno moze da se opravi ili zameni. [ zocalanac @ 12.05.2013. 12:36 ] @
Koliko ja znam nema sajlu
[ vladd @ 12.05.2013. 18:22 ] @
Kvar moze da bude u nekom davacu(govorim uopsteno), moze na stampanoj ploci instrument klastera, moze da bude u dvokalemskom "motoru", pokazivacu, a moguce je i da se kazaljka otkacila sa osovine.
Posto su senzori provereni, ostaje skidanje instrumenta i provera komponenti. Poz [ zocalanac @ 12.05.2013. 18:53 ] @
Jednom prilikom je proradio, zimus kad je stego minus ali radio je par kilometra po gradu i već sledeće vožnje nije a skazaljka je u početku htela da skakuće baš kao da proklizava
[ Marko543 @ 04.06.2013. 10:22 ] @
ja sam ga imao ranije, nije los, malo mu je bila veca potrosnja ali ovako sve pohvale ko voli fiatove automobile.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|