[ godja80 @ 12.03.2008. 08:39 ] @
| CAO!!!
Imam Fiat Punto 1.1 '98 godiste.
U poslednje vreme mi se desava da nesto slabije vuce i da ne radi na leru bas kako treba (radi neujednaceno, kao na tri klipa, ali rade sva cetirii).
Pregledao sam kablove i po mraku video da mi jedan kabal probija i na onoj gumi sto se stavlja na svecicu i na samom kablu. To sam resio tako sto sam kupio drugi set kablova i sad je mnogo bolje (bar ne varnice).
Svecice nisam menjao jer mi izgledaju OK: dobar im je zazor,a i nisu mnogo ni nagorele.
Motor sada radi malo mirnije ali je opet neujednaceno.
Sad me nesto buni:kad sam skinuo tanko crevo, koje je valjda za vakum (utaknuto je u neki sraf na usisnoj grani) nista se ne desava!
Cini mi se da bi trebalo bar malo da promeni zvuk motora.
Zanima me jel to normalno i kako to da se ispita?
Naravno, ako neko ima drugih predloga sta dalje da proveravam, samo napred!!!!!
POZDRAV |
[ Java Beograd @ 12.03.2008. 14:45 ] @
Vakuum je nekad služio da se promeni ugao paljenja. I dakle postojala je mala cevčica od usisne grane prema razvodniku paljenja koja je to radila. Odavno međutim to radi "kompjuter" tj. elektronsko paljenje, pa te cevčice više nema.
E sad, ti dakle imaš neku vakuum cevčicu, a ona nije za promenu ugla paljenja. Ja zaista ne znam čemu ona služi, na tvom Puntu, ali još jedna od najčešćih primena je tzv. ekonometar, tj. onaj pokazivač potrošnje goriva.
[ vladd @ 12.03.2008. 14:53 ] @
Mogao si da pogledas drugi kraj cevcice, gde ide, i to bi otkrilo namenu.
Vakuumski regulatori ugla predpaljenja mogu da funkcionisu i na leru, ali i ne moraju. Bitno je sta je konstruktor odlucio, u kom trenutku i pri kom vakuumu da se izvrsi dodatno pomeranje paljenja unapred.
Cesto u kombinaciji sa centrifugalnim regulatorom u razvodniku.
Vakuum iz usisne grane moze da bude slabiji, zbog naprsnuca same usisne grane, ili lose zaptivka, sto je moguci uzrok nemirnog rada na leru.
Poz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.