[ mr.gadget @ 12.03.2008. 10:46 ] @
Dakle zanima me koji od ova dva motora je kvalitetniji i zašto.Kupio bih novi auto,ali ni neki dobar polovnjak nije isključen pa bih da znam šta me s polovnim(npr.prešao 80-100 hiljada)očekuje.Auto mi osim za gradsku vožnju i povremene kraće relacije van grada treba i da jednom godišnje sa porodicom odem do Grčke.Prvenstveno me zanimaju iskustva vlasnika obe varijante motora,ali i preporuka svakog ko bi mi pomogao da otklonim dilemu.
[ vladd @ 12.03.2008. 11:33 ] @
Ja ne znam koja je razlika u ceni, vozila sa 1,5 i 1,9 dizelom, i kakav je raspored opreme.
To je nesto sto moze da kompletira sliku za konacnu odluku.

Zbog poslednje stavke, mogu da preporucim samo jaci motor a za vozikanje po gradu i krace relacije, 1,5 dci je vise nego dobar i dovoljan.

Oba motora su izuzetno kvalitetna, i oni sami su najmanji izvor problema (kao i kod svih drugih automobila, bilo benzin bilo dizel). Veci su problemi u dopunskoj opremi motora, gejaci, ubrizgavanja, ekoloske komponente..
To su komponente koje se kvare, i nisu jeftine..mada za nov auto, miran si bar par godina...

Mada..nekada se i peglicom vozilo do Grcke..momci skuterima idu na more...

Poz
[ Zarko Silic @ 12.03.2008. 11:34 ] @
A da li te zanima misljenje osobe koja je imala "bliske susrete" sa oba modela, ili iskljucivo vlasnici?

Tesko da je neko bio vlasnik obe varijante.
[ mr.gadget @ 12.03.2008. 11:57 ] @
Naravno da nisam mislio na jednog vlasnika obe varijante.
Svaki savet dobro dodje, pa ako imaš neki kaži.Inače zanima me sve u vezi ovih motora,pa tako i dopunska oprema.
[ Goran Pavlovic @ 08.11.2014. 14:20 ] @
I na kraju jel si uzeo neki od gore pomenutih? Cale sad planira da uzme, pa i mene bas interesuju ove dve verzije, jel ima neko jos da doda?
[ etjen @ 08.11.2014. 16:59 ] @
1.9 je svakako bolji, tu nema nikakve dileme. Jedino je cena registracije na strani 1.5 dci
[ deki77 @ 08.11.2014. 17:12 ] @
Vozim 1.5 dci presao 336.000km
Mi prešli oko 200.000
Redovan servis(koji nije ni malo jeftin), ostale komponente elektronika,senzori i ostala čuda..kablova ima više nego trafo stanica.A sve bogu hvala(čitaj francuzima) skupo.
Kada se sabere ne tako jeftino održavanje, a oduzme povoljnost u vezi potrošnje...izađe na isto, kao da vozim audia A6 2.0.Bar nama koji ga koristimo i toliko km prelazimo..
Da dodam.Jedan od onih auta koji je napravljen da se zarađuje na njemu neposredno kroz delove i radne sate.
[ botr @ 08.11.2014. 18:21 ] @
Misljenja sam da je benzinac daleko bolji izbor u Meganu, posebno jer se radi o autu starom 10-ak godina, a vecina dizela je do sada zagazila preko 250k km, i cekaju ih veca ulaganja. Samo baci pogled na mobile.de i videces da je daleko vise dizela, kada se radi o onima s prvih stranica oglasa, nego benzinaca. Vidis, svi ti dizeli zavrsavaju kod nas.

Posto sam vlasnik benzinca 1.6 mogu po nesto da kazem. Neke stvari su zakomplikovane, npr. motor je tako postavljen da je za veliki servis potrebno skidati gornji nosac motora i non stop dizati i spustati motor, jer nema dovoljno prostora. Naravno i taj nosac motora je problematican, a nov, svega 100-tinak evrica. Napravis prostor da skines spaner, onda spustas da bi bilo prostora da skines vodenu pumpu i tako u krug. 1.6 i 2.0 benzinac imaju varijabilnu remenicu, oko 220 evra kod nas, a i benzinci i dizeli muce muku sa remenicom radilice, kvalitetna, nova ide od 100 evra pa na gore. Verujem da je zamena zupcastog ista i kod benzinaca i kod dizela Zamena sijalica je pravi ses, desna se jos i nekako menja, a leva mnogo teze. Jos samo da izmisle da se generalka radi kroz auspuh. Dobra strana je to sto se branik lako skida.

Problem sam imao i sa bendiksom, i njegova zamena je pravi ses. Naime, ima jedno 5-6 tipova anlasera, kod kojih je bendiks razlicit. Elektricar se bas namucio da nadje odgovarajuci. Pun magacin delova, a nikako nema odgovarajuceg, i na kraju je morao da rasturi nov anlaser i da skine njegov bendiks. Taj je bio odgovarajuci.

Elektronski servo me izuzetno nervira, neki glupav osecaj, kad sednem u Alfu, kao da sam seo u formulu.

Kod 1.5 je problematicna delphi pumpa, a mislim da i 1.5 i 1.9 muce muku sa diznama. Kako rece majstor, skoro je gledao nekog Clia za delove, crkla mu je pumpa, dizne i jos nesto, i kaze u taj auto treba da se ulozi preko 1000 evra da bi bio kako treba.

Na kraju krajeva, benzinac trosi jedno litar, litar i po vise, ali to vraca kroz manja ulaganja, a benzinci su u proseku prelsi dosta manje km, pa ne treba bezati ni od njih.

Inace, doticni majstor radi u ovlascenom servisu, a iskljucivo vozi Renoove benzince.
[ Goran Pavlovic @ 08.11.2014. 18:48 ] @
Hvala na detaljnom objasnjenju, koliko ja vidim kod nas benzinaca ima nepuni 1%, e sad isto neki lik pricao caletu kako je njegovom drugaru crkla centralna dizna koja kosta 600e ili mozda cak i vise nisam siguran, i jos sam na nekom mestu procitao da je neko imao problema sa istim, mada citam i na drugim mestima da je motor savrsen i da su ljudi zadovoljni, a to za delphi pumpu nisam cuo da pravi probleme sve dok mi ti sad nisi rekao pa sam izguglao malo i da bi trebalo da se zaobilaze te verzije sa tom pumpom ma bez obzira na godiste.

Interesuje me koliko izadje to redovno odrzavanje? a koliko bi bilo ok i razumno da se ustedi u odnosu na vecinu ostalih vozila.
[ botr @ 08.11.2014. 19:23 ] @
Redovno odrzavanje nije skupo u rangu je sa ostalim automobilima slicnog godista i slicne klase, mozda cak i jeftinije, ako npr. ELF ulje nabavljas od uvoznika, da ne pisem o kojoj firmi se radi, posto je u vecini prodavnica mnogo skuplje.

Zaboravio sam da spomenem jos jednu manu, a to su lose fabricke opruge, koje pucaju. Meni je pukla u Nemackoj. Umesto njih, kad se lom desi, po meni, bilo bi dobro uzeti neke sportske, npr. H&R, mislim da se resava problem pucanja, a ujedno i skakutanja po nervnom putu, koje meni izuzetno ide na zivce. Tu nema ni u od udobnosti. Meni je daleko udobniji auto koji nesto tvrdje upija neravnine, ali nema neprijatnog ljuljanja.

Tu se verovatno radi o sve 4 dizne, te price rekla kazala nisu za uzimanje za ozbiljno, bez provere, jer su ljudi skloni pricanju gluposti, ali je cinjenica da na Meganu stradaju dizne i da toliko kosta remont. Npr. na nekom autu nakon nekog vremena se istrosi kvacilo, pokvari se protokomer, i onda ljudi krenu da pricaju gluposti, npr. Mikin XY auto ne valja, pokvario se, crklo mu kvacilo, to se mnogo kvari itd. Po meni, kvacilo spada, manje vise, u redovno odrzavanje, jednostavno to je potrosni deo, i ne treba dramatizovati oko toga.

U svakom slucaju, smatram da Megane 2 dci ne treba uzimati bez dobre provere, uz dobrog majstora. Racunaj da ces dobar auto morati da platis malo skuplje.
[ Goran Pavlovic @ 08.11.2014. 23:01 ] @
Poznaje moj ujak jednog strucnjaka za Renoe koji je u stvari radio u njegovom servisu, bas se razume u njih, vozi klia trenutno, pa kapiram da cemo njega konsultovati... Da li je u pitanju novi megan ili polovnjak?
[ botr @ 09.11.2014. 06:17 ] @
Polovnjak MK2 ph1.
[ vladd @ 09.11.2014. 11:48 ] @
Vaznije je, pri odabiru konkretnog vozila, definisanog godista odrediti koja je verzija motora.
za 1.5 mislim da je prelomna 2005-a.

Mali problem su remenice(60-80€), i alternatora i radilice. Remenica na radilici treba da se menja na nekih 60kkm, ili kada krene blago zujanje, da ne dodje do jaceg krljanja.
Mada, ni tada nije problem preci nekoliko km, do servisa.
Zatim, nosaci motor, koji su problem dizela koji prelaze stotine hiljada km..pa se prodaju na Balkanu..

NAravno, obratiti paznju da li je na motoru Delphi pumpa, neke verzije su imale problem.

Znaci, sled radnji je odabir vozila, zatim informacija o konkretnom motoru, prosta dilema 1.5 vs 1.9 nije jednostavna.
[ bakara @ 09.11.2014. 12:08 ] @
Citat:
botr: Misljenja sam da je benzinac daleko bolji izbor u Meganu, posebno jer se radi o autu starom 10-ak godina, a vecina dizela je do sada zagazila preko 250k km, i cekaju ih veca ulaganja. .

Deset godina stari dizel iz uvoza sigurno da nije "zagazio" 250000km, vec je premotao bar duplo toliko.

Citat:
botr:Neke stvari su zakomplikovane, npr. motor je tako postavljen da je za veliki servis potrebno skidati gornji nosac motora i non stop dizati i spustati motor, jer nema dovoljno prostora. Naravno i taj nosac motora je problematican, a nov, svega 100-tinak evrica. Napravis prostor da skines spaner, onda spustas da bi bilo prostora da skines vodenu pumpu i tako u krug. 1.6 i 2.0 benzinac imaju varijabilnu remenicu, oko 220 evra kod nas, a i benzinci i dizeli muce muku sa remenicom radilice, kvalitetna, nova ide od 100 evra pa na gore. Verujem da je zamena zupcastog ista i kod benzinaca i kod dizela Zamena sijalica je pravi ses, desna se jos i nekako menja, a leva mnogo teze.

I opet taj veliki servis ne kosta vise od 50€, kao i za svaki drugi auto.
Varijabilna remenica je koliko znam 120€, istina je da moze da se nadje i za 200€, ali to nije deo koji je potrosan i ne spada u redovan servis.

Zamena sijalica na levoj strani je prosta, na desnoj je potrebno skinuti akumulator kao i na vecini novijih vozila (na pr. punto)

Citat:
botr: ako npr. ELF ulje nabavljas od uvoznika, da ne pisem o kojoj firmi se radi, posto je u vecini prodavnica mnogo skuplje.

ELF ulje je jedno od najjeftinijih kvalitetnih ulja, i ima ga na svakom koraku, mislim da je nesto malo jeftinija jedino selenia.

Citat:
botr:
Zaboravio sam da spomenem jos jednu manu, a to su lose fabricke opruge, koje pucaju. Meni je pukla u Nemackoj. Umesto njih, kad se lom desi, po meni, bilo bi dobro uzeti neke sportske, npr. H&R, mislim da se resava problem pucanja, a ujedno i skakutanja po nervnom putu, koje meni izuzetno ide na zivce. Tu nema ni u od udobnosti. Meni je daleko udobniji auto koji nesto tvrdje upija neravnine, ali nema neprijatnog ljuljanja.

Nisu krive lose opruge, vec neispravni amortizeri, zato ti auto skakuce po putu jer ga samo opruge drze.

Ista prica je iza taj mali 1.5dci motor koji se vozi bar u 65% game renoovih motora, a kukaju uglavnom oni koji su prosli neke nenormalne kilometraze.

Reno pored vagena je verovatno auto koji se najvise vozi na ovim prostorima, i moje misljenje je da nije nista skuplji od ostalih.

[ botr @ 09.11.2014. 12:23 ] @
Za km se manje vise slazem, retko je naci na zapadu dizel star vise od 10 godina sa manje od 250km na satu. Problem je sto sa tom km postoje odlicno odrzavani automobili i krsevi.

Da, veliki servis kosta koliko i za druge automobile, jedino sto je komplikovaniji i zahteva malo vise vremena.

Varijabilna remenica je kod nas, 220 evra, a ja sam je u Nemackoj platio 130 evra u Febi varijanti. Original je valjda Delphi. Verovatno ti je odatle ta informacija, posto sam pisao nesto ovde na forumu.

Akumulator na mom primerku je sa leve, vozaceve strane, donekle on smeta, ali vise smeta njegov nosac, pa ne ostaje puno prostora da se provuce ruka kroz fabricki predvidjen otvor na podkrilu. Skidanje tocka donekle olaksava posao, a najjednostavnije je skinuti ceo branik, za sta je potrebno 10-15 minuta vremena. Mislim da skidanje akumulatora ne olaksava posao, jer su tu i osiguraci, releji, itd.

ja sam po prodavnicama vidjao iskljucivo skup ELF. Retko gde je bila realna cena. Npr. 5-40 sintetika kod uvoznika kosta oko 600 dinara, u jos jednoj prodavnici isto toliko, a u vecini prodavnica oko 750-800 dinara. Selenia je skupa. 20k je 1000 dinara po litru, skuplja od Mobil sintetike.


Amortizeri su ispravni, jednostavno auto tako upija vece neravnine, naravno, pricamo o nesto brzoj voznji, a ne penzionerskoj. Ja se krecem po nesto losijim putevima, pa ne iskjucujem i da je zbog toga takav utisak, po normalnim putevima nema problema, samo je problem sto skoro da nema normalnih puteva.

Za nekog je to mozda normalno, za mene je skakutanje.
[ inobradovic @ 09.11.2014. 15:59 ] @
pisao sam o meganu dizelu u drugoj temi a to je da nebih uzeo megana dizela ni 1.5 ni 1.9, ako je reno samo benzinac.
[ botr @ 09.11.2014. 16:57 ] @
Jedini razlog za je potrosnja, sve ostalo je na strani benzinca.
[ jugotb @ 09.11.2014. 20:50 ] @
Citat:
botr: Jedini razlog za je potrosnja, sve ostalo je na strani benzinca.

Ja vozim Scenic 1.9dci iz 2005, garantujem da po gradu uzima isto ili možda čak i nešto više nego benzinac...
[ dusans @ 09.11.2014. 21:58 ] @
@bakara

Citat:

Deset godina stari dizel iz uvoza sigurno da nije "zagazio" 250000km, vec je premotao bar duplo toliko.


http://suchen.mobile.de/auto/r...ltOrder=DESCENDING&lang=en

http://www.autoscout24.com/Lis...p;fuel=D&desc=1&page=1

Ja od ovih rezultata vidim samo 1 koji je prešao više od 500kkm, a više od 90% su prešli manje od 300kkm.
[ BB308 @ 09.11.2014. 22:40 ] @
A odakle vama ideja da je preko svaki diesel auto star desetak godina presao preko 200 000, ili 500 000km? Mozda ti sto se uvoze kod nas, postoji i druga strana price, ali za druge pare. Zivite u velikoj zabludi.Pozz.
[ deki77 @ 10.11.2014. 06:45 ] @
Citat:
BB308: A odakle vama ideja da je preko svaki diesel auto star desetak godina presao preko 200 000, ili 500 000km? Mozda ti sto se uvoze kod nas, postoji i druga strana price, ali za druge pare. Zivite u velikoj zabludi.Pozz.

odatle što modeli takvog jednog automobila su "jeftini" što se tiče vožnje.U proseku potorošnja im je 5l (bar meni 5....vožnja 80kmh je prosek 4,7l)...
Računaj na to da ljudi u proseku u velikim gradovima zapadne evrope putuju na posao autoputem,žive na periferiji ili malo dalje od grada i dnevno pređu do 200km.(primer)
Saberi sve to sa npr. 200 dana koliko rade tokom godine, odnosno voze auto.To je oko 40k godišnje pređenih kilometara.
A mi ovde pričamo o modelima iz 2005god
Ja sam presao u Srbiji od 2008,pa i na strani(EU,Grčka,CG,BiH..odmor) za 6god. preko 200.000(tačno u km ne znam).
O tome pričamo

[ dusans @ 10.11.2014. 09:02 ] @
Možeš da pričaš do sutra o tvojim kilometražama i da špekulišeš na osnovu toga koliko su svi ostali prešli.
Pogledaj ona dva linka koja sam postavio za Megane 2004 godište, sortirano po kilometraži silazno,
to je ono što se trenutno nudi tržište a ne ono što neko zamišlja i pravi neke svoje projekcije.

Tamo nema ni 10% automobila koji su prešli preko 300kkm, a više od polovine nema ni 200kkm.




[ BB308 @ 10.11.2014. 09:29 ] @
Citat:
deki77:
Citat:
BB308: A odakle vama ideja da je preko svaki diesel auto star desetak godina presao preko 200 000, ili 500 000km? Mozda ti sto se uvoze kod nas, postoji i druga strana price, ali za druge pare. Zivite u velikoj zabludi.Pozz.

odatle što modeli takvog jednog automobila su "jeftini" što se tiče vožnje.U proseku potorošnja im je 5l (bar meni 5....vožnja 80kmh je prosek 4,7l)...
Računaj na to da ljudi u proseku u velikim gradovima zapadne evrope putuju na posao autoputem,žive na periferiji ili malo dalje od grada i dnevno pređu do 200km.(primer)
Saberi sve to sa npr. 200 dana koliko rade tokom godine, odnosno voze auto.To je oko 40k godišnje pređenih kilometara.
A mi ovde pričamo o modelima iz 2005god
Ja sam presao u Srbiji od 2008,pa i na strani(EU,Grčka,CG,BiH..odmor) za 6god. preko 200.000(tačno u km ne znam).
O tome pričamo



Kazem ti zato sto zivim u toj zapadnoj Evropi, imam par prijatelja kojima je to posao, (rade u auto kucama Peugeot, Audi, Mercedes tacno), prelazim preko 100 000 godisnje...bez mog auta sa kojim predjem oko 10, mozda 15 000 km racunajuci odmor.Znaci imaju, postoje, ne u malom broju korisnici tih automobila koji prelaze oko 15 000 km.Ali ponavljam problem kod takvih auta je cena koja je veca nego takvog auta u Srbiji na nase tablice zato sto je prava kilometraza.To moze da ti kaze vise korisnika ovog foruma koji su u DE, AUS ili negde preko.Pozz.
[ botr @ 10.11.2014. 09:53 ] @
Ja sam Megana platio 2700, 1.6 benz, 120 i nesto hiljada km, 2004, s tim sto ipak nije bio u savrsenom stanju, rekao bih blago zapustenom, posto je bilo potrebno uraditi veliki i mali servis, zameniti plivajucu remenicu, zadnje plocice, dopuniti klimu i srediti anlaser. Sve ostalo je bilo i sada je ok. Jedini kvar je pucanje opruge. Kod nas se prodaju za te pare.
[ etjen @ 10.11.2014. 15:16 ] @
botr
to što si naveo da je trebalo uraditi nije tipično za tu km (120kkm) već pre uveliko preko 200kkm. Mislim, moguće je da je to sve crklo na toj km ali
ako jeste, to znači da je onda taj auto bukvalno silovan.
[ Zarko Silic @ 10.11.2014. 19:24 ] @
Citat:
dusans
Tamo nema ni 10% automobila koji su prešli preko 300kkm, a više od polovine nema ni 200kkm.


Otkud znas da je to tako? Trgovci se kunu u majku, ili postoji jos neki argument?
[ dusans @ 10.11.2014. 19:34 ] @
Druže, to je ono što piše na satovima tih automobila koji se prodaju preko oglasa na mobile.de i autoscout24.de.
Ja ne znam kako drugačije da shvatim tvoju opasku osim da je svim ili većini automoba
koji su dati u oglasima skidana kilometraža, što bi bilo preterivanje ako mene pitaš.

http://suchen.mobile.de/auto/r...ltOrder=DESCENDING&lang=en
http://www.autoscout24.com/Lis...p;fuel=D&desc=1&page=1

Koji je tvoj argument osim puke špekulacije i rekla-kazala ili ja mislim i imam utisak da prelaze više-manje?
Ajde, napiši valjan argument, zbog čega oglasi sa par hiljada automobila ne daju približnu sliku koliko ti automobili pređu za 10 godina?
Ako misliš da su skidane kilometraže, šta ceniš, u kom procentu?
[ Zarko Silic @ 10.11.2014. 19:43 ] @
Slabo pratis forum.

http://www.elitemadzone.org/p2926369

http://www.b92.net/automobili/...12&mm=08&nav_id=638134

http://www.glasistre.hr/vijest...h-kilometara-uzelo-maha-348811


90% jeftinih polonjaka, nevezano za mesto prodaje, imaju znacajno (na za par procenata vec po nekoliko puta) vracenu kilometrazu, a u 99,99% polovnjaka na srbijanskim placevima kilometraza je lazirana.


Malo strucnija osoba moze lako da ustanovi realnu predjenu kilometrazu.


Prve 3 stranice sa mobile.de treba odmah preskociti. Preostale stranice razmatrati sa velikom dozom rezerve, a ozbilno treba gledati samo par poslednjih stranica ukoliko bas ne zelite da kupite krs.

Citat:
Minhen -- Gotovo trećina svih polovnih automobila koji se prodaju u Nemačkoj imaju "štelovanu" kilometražu, objavio je neamčki autoklub ADAC.


[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 10.11.2014. u 21:03 GMT+1]
[ dusans @ 10.11.2014. 19:47 ] @
Druže, ja ne govorim o jeftinim polovnjacima, već konkretno o Megane 2004 dizel, bolje ti isprati šta sam ovde postavio i klikni na linkove koje sam postavio.

[ Zarko Silic @ 10.11.2014. 20:12 ] @
Klikno sam i video sledece

Renault Mégane 1.9 dCi Conf.Dynam.5pt. FR 07/2004 , 150,000 km za 1900 eura

i

Renault MEGANE II Mégane 1.9 dCi 120 Pack Authentique, FR 06/2004, 170,000 km za 4,990 EUR


http://suchen.mobile.de/auto-i...p;maxMileage=200000&noec=1

http://suchen.mobile.de/auto-i...p;maxMileage=200000&noec=1


Sta mislis zasto je onaj prvi sa "manje" kilometara dva ipo puta jeftiniji?
[ botr @ 10.11.2014. 20:40 ] @
Citat:
etjen:
botr
to što si naveo da je trebalo uraditi nije tipično za tu km (120kkm) već pre uveliko preko 200kkm. Mislim, moguće je da je to sve crklo na toj km ali
ako jeste, to znači da je onda taj auto bukvalno silovan.



Ne bi trebalo da je km lazirana, mada je sve moguce. Imam dosta dokumentacije, Auto je 2008. zamenjen za nov, drugi vlasnik ga je kupio od autokuce u kojoj je kupljen kao nov i tamo odrzavao, uz servisnu, dobio sam i racune. Remenica na 1.6 motoru u Meganu i Scenicu nije ista kao u Laguni na 1.8 i 2.0 i traje krace, proverena informacija. Navodno, crkava jos brze ako se ulje menja kao sto se menja na 30k u Nemackoj. Pucanje opruge nije tako redak slucaj na Meganu 2. Jedino anlaser, ali ako je vozen cesto po gradu ne bi me cudilo. Tu i tamo ima pohabanih delova po enterijeru, ispod zadnjeg sedista je bilo cudo od stroke, stapici od sladoleda, kovanice, samo centi :D, delovi igracaka.


Bitno je da me dobro sluzi ;)

Mislim da u Italiji ne postoji auto kome nije stelovana km. Italijani su najveci prevaranti.
[ etjen @ 10.11.2014. 21:07 ] @
Citat:
Bitno je da me dobro sluzi

to i jeste najvažnije

Ljudi generalno donose pogrešan sud o automobilima koliko su trajni najviše zbog lažirane km.
A svi vole da veruju da je njihov auto kupljen sa pravom km (uključujući i mene )

Možda bi pomoglo kada bi se na nekoj novoj temi postavljale slike enterijera (u većoj rezoluciji)
automobila korisnika foruma sa napomenom kilometraže na satu, i onda da uporedimo očuvanost i
verodostojnost kilometraže.
Verujem da bi tako nešto bilo interesantno svima.
[ inobradovic @ 10.11.2014. 21:12 ] @
ovde je zarko uporedio dva razlicita auta u dve razlicite zemlje i cena je razlicita sto je i normalno,neko ce reci da je razlika velika,
recimo u ch auto recimo punto bez tehnickog moze se kupiti za 600fr a taj isti auto ako mu sutra uradite tehnicki prodavace se za 2600fr,
tako da lako moze se naci auto megan u ch za 1900 i da mu se odradi tehnicki i da se taj auto isti prodaje za 4900, i da sad ne nabrajamo ostale modele, gde je razlika i veca.

evo primer mog komsije ima auto koji prodaje za 9000fr i njegov auto je jedan od najeftiniji na netu, otisao je u jednu garazu koja prodaje aute i hteo da zameni za auto koji kosta 16000 i da doplati ali garaza mu priznaje auto 5000, taj auto od 16000 je normalna cena za god km i stanje nije ni najskuplji ni najeftiniji, i nije pristao, vec je cenu spustio na 7000 u nadi da ce prodati.
igrom slucaja upoznamo rodjaka od prethodnog vlasnika tog auta od 16000 koji kaze da je dao auto i uzeo od njih drugi i da su mu priznali auto 10000,
znaci da su mogli auto da stave i 10500 i 16000 ko sto su uradili,

ovim sam hteo da kazem da su cene razlicite i za to ima neki razlog ovaj ili onaj mi naravno neznamo ili znamo koji je i ne treba se bazirati na tome.

necu vis o ceni nije to tema, nisam vozio renoe dizel i sigurno necu jer sam vec napisao da sam video da ih ima dosta pokvarenih, benzinca sam imao nekoliko i svi su dobro sluzili.