[ Norman Bates @ 12.03.2008. 16:21 ] @
| Postovanje svima,
razmisljam o kupovini u naslovu navedenog automobila.
Zanima me iskustvo njihovih dosadasnjih vlasnika o tome koji benzin je za njega najbolji'
Ja sam apsolutni laik po tom pitanju, pa se unapred izvinjavam ako pitanje zvuci smesno, ali brzo ucim i svaki info mi je i vise nego dobrodosao
Gazda salona iz koga zelim da ga kupim mi je rekao da u ovaj auto treba sipati iskljucivo bezolovni benzin, a posto vidim po cenama da je to jedno od najskupljih goriva zanima me da li je to bas tako ili moze i neka druga (jevtinija) vrsta benzina da se sipa a da se pri tom ne steti motoru?
I zanima me ako je neko ugradjivao gas u njega u Novom Sadu ako moze da mi kaze koliko kosta ugradnja?
Hvala unapred
[Ovu poruku je menjao bakara dana 12.03.2008. u 17:48 GMT+1] |
[ bakara @ 12.03.2008. 16:48 ] @
Kako mislis jeftiniji benzin?
bezolovni obavezno!
Ugradnja plina je od 650e
[ 101010 @ 12.03.2008. 19:57 ] @
Normane ne mogu da ti ne kazem, ali stvarno si car :D.
Koje gorivo :D, hahaha.
Posteno da ti kazem malo zalim za danima totalnog neznanja (dobro tvoje neznanje je van svake kategorije :) ).
Cene svih benzina su iste, a moras sipati bezolovni!
Resenje za jeftiniju voznju je plinski uredjaj. Ali uz pocetnu investiciju od bar 600-700 evra.
[ Norman Bates @ 12.03.2008. 21:10 ] @
@101010
E pa drago mi je da sam te nasmejao :-) bar nesto korisno od mog posta, ali sad bar znam pa da se ne brukam dalje:-)
U svakom slucaju hvala obojici na informaciji.
Pozdrav!
[ topan83 @ 21.09.2008. 10:44 ] @
Bezolovni bez izuzetka, ili plin po mugucnosti sekvencijalni, jer ako stvarno zelis da se vozis i da duze zadrzis pomenuti auto.
[ dekius @ 26.09.2008. 15:03 ] @
Ima li neko podatke o potrosnji pomenutog modela sa 1.6 benzinskim motorom, razmatram kupovinu jednog takvog.
[ eee @ 26.09.2008. 15:20 ] @
Na otvorenom 6-7, grad oko 10. Iz licnog iskustva, trenutno vozim jednog takvog.
[ swordfin @ 26.09.2008. 17:10 ] @
Da li moze neko ko vozi ovakav model sa ugradjenim plinom da se javi i podeli sto vise iskustva? Cena ugradnje, potrosnja, snaga, itd...
[ bakara @ 26.09.2008. 17:53 ] @
Citat: bakara:
Ugradnja plina je od 650e
[ Stefano @ 26.09.2008. 23:01 ] @
Mislim da se na tako male potrosace ne isplati ugradnja LPG uredjaja, s'obzirom da treba oko godinu ipo najmanje da bi se uredjaj isplatio (ukolio prelazis neku normalnu kilometrazu... 15K godisnje). Povrh svega toga, boca u gepeku zauzima dobar deo korisnog dela prtljaznika, a ukoliko se odlucis za torizonu bocu moraces cesce da svracas na pumpu.
[ eee @ 27.09.2008. 07:49 ] @
Upravo tako. Mozda deluje malo previse 10l po gradu i da bi plin bio dobro resenje, ali kada sam bacio na papir koliko predjem godisnje (grad + van grada) i da mi traze od 800-1200e za plin (par njih sto sam zvao po "preporuci"), video sam da bih ja bio na nuli tek za 2 godine.
A cenim da bih, cisto psiholoski, vise vozio auto kad bih ugradio plin. "Da se pre isplati".
[ armikova @ 30.09.2008. 00:56 ] @
jesil kad probo uliti Benzin 100
[ eee @ 30.09.2008. 08:07 ] @
samo bmb 95
[ Stefano @ 02.10.2008. 23:13 ] @
Citat: armikova: jesil kad probo uliti Benzin 100
Pa gde da "ulije" bezolovni benzin sa 100 ili vise oktana kod nas.
Najbliza varijanta su mu Shell pumpe u okruzenju sa V-Power benzinom od 105 oktana, znaci varijanta u Grckoj posle Soluna kada se krene prema Paraliji ili Bugarska na autoputu prema Plovdivu, za Madjarsku i Rumuniju ne znam, a u EX YU ih nemas.
Ne mislim samo na Shell V-Power i V-Diesel, mislim i na Total Excelenium gorivo i sl. nista od toga nemas kod nas.
[ Neo85 @ 17.10.2009. 17:06 ] @
Da li neko ima predstavu koliko ovaj auto trosi plina sa ugradjenim sekvent plinskim uredjajem?
[ popovicvl @ 17.10.2009. 17:59 ] @
Mante se plina.Nece se isplatiti neko vreme,a kad se isplati verovatno ces ubrzo poceti da razmisljas o promeni auta.
Vozi sto konstantnije, koristi taxi i noge kad si u gradu (vidim da si iz NSa) i izdatak na benzin ce ti biti beznacajna stavka u kucnom budzetu.
[ Neo85 @ 17.10.2009. 18:16 ] @
Nisam iz NS-a, iz BG-a sam, ali gledam jednog stila sa sekvencijalnim plinom pa me zato interesuje potrosnja. A uostalom mozda i uzmem benzinca i ugradim plin, jer na kraju kada ga prodajes uvek ti je plus ako imas plin, pogotovo sekvencijalni i jaca je cena... Trenutno me interesuje potrosnja ako neko ima predstavu...
[ 101010 @ 18.10.2009. 00:08 ] @
Ako je uredjaj ispravan ne treba da trosi vecu kolicinu od bez. potrosnja +10%. To je moje iskustvo.
Ono sto mozda zaboravljas kod sekventa je da palis i gasis auto na benzin. Pa u slucaju kracih relacija, ekonomicnost ugradnje je upitna.
Ako pitas montere gasnih uredjaja svi ce ti reci da uredjaj prija motoru i produzuje mu radni vek. Sta drugo mogu da kazu :). Sa druge strane stoji i iskustvo mehanicara koji su otvarali "plinske" motore. I znam neke vrlo ugledne koji nece preporuciti plinski uredjaj.
Jako je bitna pravilna ugradnja i kalibracija plinskog uredjaja, postizanje prave smese, savrsena ispravnost motora i njegove el. instalacije se podrazumeva (kod polovnog auta upitno).
Ako nesto od tih parametara omasi, dolazi do problema.
Konkretno za taj 1.6 znam konkretan primer gubljenja kompresije nakon ugradnje plinskog uredjaja.
Glava motora je aluminijumska i pojeli su se sicevi ventila. Vrlo verovatno je problem neodgovarajuce smese zbog nepravilno podesenog plinskog uredjaja. Ali po recima servisera koji obradjuje glave, cest slucaj kod tog motora i zajednicko im je plin.
Ne bih da te plasim i sam sam vozio na plin, ali reko' da cujes i drugo misljenje.
Ako kupujes polovnjak sa vec ugradjenim plinom, velika je sansa da je taj motor presao zavidnu kilometrazu, malo ko ce u inostranstvu ugraditi plinsku instalaciju, a da prelazi 10kkm godisnje.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|