[ Norman Bates @ 12.03.2008. 16:21 ] @
| Postovanje svima,
razmisljam o kupovini u naslovu navedenog automobila.
Zanima me iskustvo njihovih dosadasnjih vlasnika o tome koji benzin je za njega najbolji'
Ja sam apsolutni laik po tom pitanju, pa se unapred izvinjavam ako pitanje zvuci smesno, ali brzo ucim i svaki info mi je i vise nego dobrodosao
Gazda salona iz koga zelim da ga kupim mi je rekao da u ovaj auto treba sipati iskljucivo bezolovni benzin, a posto vidim po cenama da je to jedno od najskupljih goriva zanima me da li je to bas tako ili moze i neka druga (jevtinija) vrsta benzina da se sipa a da se pri tom ne steti motoru?
I zanima me ako je neko ugradjivao gas u njega u Novom Sadu ako moze da mi kaze koliko kosta ugradnja?
Hvala unapred
[Ovu poruku je menjao bakara dana 12.03.2008. u 17:48 GMT+1] |
[ bakara @ 12.03.2008. 16:48 ] @
Kako mislis jeftiniji benzin?
bezolovni obavezno!
Ugradnja plina je od 650e
[ 101010 @ 12.03.2008. 19:57 ] @
Normane ne mogu da ti ne kazem, ali stvarno si car :D.
Koje gorivo :D, hahaha.
Posteno da ti kazem malo zalim za danima totalnog neznanja (dobro tvoje neznanje je van svake kategorije :) ).
Cene svih benzina su iste, a moras sipati bezolovni!
Resenje za jeftiniju voznju je plinski uredjaj. Ali uz pocetnu investiciju od bar 600-700 evra.
[ Norman Bates @ 12.03.2008. 21:10 ] @
@101010
E pa drago mi je da sam te nasmejao :-) bar nesto korisno od mog posta, ali sad bar znam pa da se ne brukam dalje:-)
U svakom slucaju hvala obojici na informaciji.
Pozdrav!
[ topan83 @ 21.09.2008. 10:44 ] @
Bezolovni bez izuzetka, ili plin po mugucnosti sekvencijalni, jer ako stvarno zelis da se vozis i da duze zadrzis pomenuti auto.
[ dekius @ 26.09.2008. 15:03 ] @
Ima li neko podatke o potrosnji pomenutog modela sa 1.6 benzinskim motorom, razmatram kupovinu jednog takvog.
[ eee @ 26.09.2008. 15:20 ] @
Na otvorenom 6-7, grad oko 10. Iz licnog iskustva, trenutno vozim jednog takvog.
[ swordfin @ 26.09.2008. 17:10 ] @