|
[ bojan63 @ 17.03.2008. 12:12 ] @
| Imam forda sieru 2.0 - 77 kw i ugradjen lovato plin..inace je dvogrli karburator, ali nije ubusivan nego iznad leptira od sauha dolaze creva od plina...
e, potrosnja plina se povecala, i sad je oko 20l/100km, a trosio je oko 13l gradske i nije prelazio 10l na otvorenom...benzina trosi nesto jace od 11l po gradu...
karburator je servisiran, menjane membrane na isparivacu, zamenjene svecice, kapa, ruka i kablovi, (nesto od toga i po dva puta)
auto i dalje trosi 20l plina...stelovano je i paljenje i plin ne znam ni sam koliko puta, i nikakav napredak...
e da i nisam rekao, motor je presao nekih 10000km od osvezenja motora, kompresija je ujednacena na sva 4 cilindra...auspuh je sad malo vise busan nego ranije ali ne mislim da je on krivac za toliku potrosnju
jel ima neko bilo kakvu ideju sta bi trebao da uradim??
unapred hvala |
[ hakinen @ 17.03.2008. 14:14 ] @
Moras sam da se vratis u period od kada mislis da je povecao porosnju, tu ti je resenje, recimo desava se da kad se promene svecice poveca potrosnju pa ispade da su stare bile bolje!
Ono sto meni lici na moguci kvar, proveri da ti negde ne falsira vazduh, ne znam konkretno kakva je konstrukcija tog motora i dal je filter vazduha na samom karburatoru( kao kod zastave ) ili je odvojen, pa postoji crevo!
Da li je menjan filter za vazduh, njega za plin treba cesto da menjas!
Da li je promenjen filter plina, ako postoji, on se cesto nalazi na samom elektro ventilu za plin!?
[ bojan63 @ 17.03.2008. 16:40 ] @
prvo hvala na odgovoru...filter za plin je menjan kad i membrane, a filter vazduha je iznad karburatora u onoj plastici, i on je nov, mann-ov....svecice dva puta menjane, prvo su stavljene motorcraft, pa je majstor izjavio da su to neke divlje i su sad u njemu ngk...kablovi dva puta menjani, kao i kapa koja je sad rudi cajavec kao za novi tip zastave ja mislim....da li je moguce da je razvodnik otisao, ali da ne poveca potrosnju benzina?
[ tode @ 17.03.2008. 18:26 ] @
Kako je naveo hakinen, vrlo moguće da kućište filtera vazduha ne naleže dobro na difuzor i da tuda vuče falš vazduh. Kao drugi mogući uzrok povećane potrošnje je temperatura isparivača tj. proveri da li u sistemu ima dovoljno antifriza i da li je dobra njegova cirkulacija kroz isparivač. Plin u njega ulazi u tečnm stanju i ako cirkulacija nije dobra(ili fali tečnosti) plin ne isparava već polu tečan ulazi u motor i to nenormalno diže potrošnju. To se dešava i kada se auto startuje na plin(pogotovo zimi) gde je mnogo duži period do zagrevanja isparivača na potrebnu temperaturu.
Treći mogući razlog je da je zamena membrana obavljena nestručno.
Treba znati i to da kod računanja potrošnje plina ne važe vrednosti dobijene kad se plin dosipa u bocu već samo one kada se boca potroši do kraja. Zbog razlike u pritiscima.
Ako nije ništa od ovoga, a uradio si servise koje navodiš, promeni majstora koji ti šteluje potrošnju.
[ hakinen @ 17.03.2008. 23:15 ] @
A i tek sad videh da ti je motor 2000 ccm, pa ne znam sta ocekujes od njega, ja imam opel kadeta gsi 1.8 i ako se pali zimi na plin potrosnja plina po gradu je tu negde oko 20l/100km!
Znaci ako ti je povecao potrosnju od septembra , oktobra, eventualno novembra, znaj da je to zbog hladnijeg vazduha, tezeg zagrevanja motora.....
Poteraj ga na otoven put, iako je hladno, videces da ce opet da trosi 10l/100km!
[ bojan63 @ 18.03.2008. 00:23 ] @
Citat: hakinen: Moras sam da se vratis u period od kada mislis da je povecao porosnju, tu ti je resenje, recimo desava se da kad se promene svecice poveca potrosnju pa ispade da su stare bile bolje!
sve je pocelo sto je on poceo da stuca i da preskace...onako kao da jedan kabl probija...onda su usledile intervencije...zamena svecica, kablova, kape, ruke...nemam, pravo da ti kazem, pojma kad i izmedju kojih zahvata je podigao potrosnju...
Citat: hakinen: A i tek sad videh da ti je motor 2000 ccm, pa ne znam sta ocekujes od njega, ja imam opel kadeta gsi 1.8 i ako se pali zimi na plin potrosnja plina po gradu je tu negde oko 20l/100km!
Znaci ako ti je povecao potrosnju od septembra , oktobra, eventualno novembra, znaj da je to zbog hladnijeg vazduha, tezeg zagrevanja motora.....
Poteraj ga na otoven put, iako je hladno, videces da ce opet da trosi 10l/100km!
pazi ovako, vozim ga dok ne nestane plina, prebacim na benzin, odvezem se do pumpe i sipam 10l plina i tako zagrejanog, vec vozenog, vozim 53km i on ostaje bez plina...
tako da mislim da taj deo sa paljenjem na plin kad je hladno i duzeg zagrevanja isparivaca tu pada u vodu...
u svakom slucaju hvala...sutra cu da skinem tu plastiku sa karburatora da vidim lezi li dobro ili se nesto pokrivilo sta znam...
nego kad bi mi neko rekao da li je moguce kad crkne razvodnik da poveca potrosnju, ali samo plina ne i benzina? jos samo on mi je ostao nepromenjen...i bobina za koju sam cuo da ili radi ili ne radi tako da sam je iskljucio kao moguci uzrok
[ hakinen @ 18.03.2008. 18:31 ] @
Pazi dosta zavisi i od kvaliteta plina, mozda si sipao na nekoj pumpi los plin, desava se!
Recimo moje neko iskustvo da je jedno vreme bio super plin na OMV-u, i odjednom, mi povecao potrosnju plina ja onda predjem na NIS i od tad super potrosnja :D
Znaci probaj da promenis pumpu!
I ja mislim da bobina moze da radi ili da ne radi, trece nema :D
A sto se tice razvodnika, pa sta znam, moguce al opet nemora da znaci!
Proveri ti kod nekog drugog majstora jel lepo namesteno palenje!? Igao palenja treba da bude malo veci kod plina nogo kod benzina, jel sporije sagoreva!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|