[ pro @ 19.03.2008. 10:15 ] @
| burazer ima problem sa gore navedenim modelom motora.
Naime, posle par kilometara vožnje motor se jednostavno ugasi i dok je još u pokretu daje/oduzima mu kontakt
i on ponovo upali...sumlja na igniter (komutator)....ne zna da li ima veze sa time što ga je vozio jedno kratko
vreme bez akumulatora...
nov komutator je 200, a polovan 100 evra što i nije tako malo, a da pri tom i nije siguran da mu je stradao baš taj deo...
ima li ko slična iskustva ili predlog kako dijagnostikovati kvar...
hvala
pozz
|
[ vladd @ 19.03.2008. 12:48 ] @
Ponasanje bas lici na komutator, ali je problem kvalitetnog testiranja. Najbolje bi bilo da pozajmis, za probu, komutator, i tako konstatujes situaciju.
Ali, koliko se secam, iz vremena jednog endura(mislim da je dominator, ali taj prijatelj menja motore kao naocare za sunce..), imao je elektronsko paljenje(CDI), koje sam otvarao i ljustio neku gumu sa stampane ploce i popravljao hladne lemove, koj su dovodili do nemirnog rada pa i povremenog gasenja..
Poz.
[ pro @ 19.03.2008. 21:32 ] @
hvala
da komutator se nalazi u plastičnom kućištu (kao kadica) i pločica
je potom zalivena u kao neku gumu...
može li komutator da se ošteti ako pokuša da ga izvadi iz kućišta?
problem i jeste u tome što nema od koga da pozajmi...
pozz. ;)
[ vladd @ 20.03.2008. 00:49 ] @
Ako se paljivo ljusti guma, bez nervoze i sile(teze je nego sto se zamislja, posle par sati nestaje strpljenje), onda nema opasnosti. Guma sluzi da stiti od vlage. A sada postoje dvokomponentne silikonske gume za razne namene, pa se nakon popravke moze povratiti prvobitno stanje.
Poz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.