[ kamicak @ 20.03.2008. 08:06 ] @
| Dosta je bilo reči o uvozu polovnih automobila, ali mene interesuje druga tema.
Pošto na zapadu kao što svi znamo, kola stara 15 god se mogu kupiti za siću lovu, da li je moguće doterati takav auto u Srbiju
recimo za delove, da li se plaća nešto na granici ili jednostavno se uđe u zemlju sa stranim tablama
i više nikad ne izađe.
Pozdrav |
[ kristi1 @ 20.03.2008. 08:13 ] @
Moze da ga dotera neko ko zivi tamo i vlasnik je vozila, posle samo vrati tablice.
Vise ti se isplati da ovde kupis stranca koji su dosta jeftini.
[ kamicak @ 20.03.2008. 09:34 ] @
Da li to znači da isključivo vlasnik vozila može da uđe automobilom u Srbiju?
[ kristi1 @ 20.03.2008. 10:03 ] @
Ja mislim da iskljucivo vlasnik, mozda gresim, nisam bas siguran
[ lancia88 @ 20.03.2008. 11:46 ] @
Pozdrav,
moze da ga dotera svako ko ima ista nalik na ovlascenje, nema nacina da se za prolazak kroz nasu drzavu insistira na domacim propisima vezanim za ovu materiju.
Svaki deo koji se stavi na vozilo mora da ima svoje poreklo, ako je iz inostranstva mora da se ocarini. Ipak, samo se blok motora i skoljka mogu evidentirati na bilo koji nacin, te je u praksi nemoguce ustanoviti da su ostali delovi sa nekog drugog vozila a ne sa, recimo, nekog odjavljenog vozila sa autootpada ili cak napravljeni u kucnoj radinosti i slicno. Stoga takve daljne kontrole i nema sto ce reci da sve delove osim ovda dva mozes normalno prebacivati na svoje vozilo bez ikakve evidencije. Sve pre toga sam napisao da znas kakva je zakonska regulativa i u kom delu nije primenjiva u praksi.
Ostaje samo da sagledas koliko je tako nesto isplativo (tipovi se umeju itekako medjusobno razlikovati za kojesta sto nije odmah vidljivo, cena "ruku" za te akcije je takodje bitan faktor, takodje i sposobnost tih "ruku", zatim varijanta u kojoj kad zapocnes posao na starom automobilu otvoris jos brojne price a vec si dobar deo budzeta ulozio u "stranca", itd.).
[ kamicak @ 20.03.2008. 12:22 ] @
Pitam teotetski, znači drugar kupi za 500 eur recimo Lanciu na zapadu, sedne u nju i dotera je u Srbiju,
i ja onda po potrebi skidam delove i prebacujem na moja kola, naravno sve osim skoljke i blok motora, i sta onda sa tim kolima , jel se ona odjavljuju na zapadu ili jednostavno se zaboravi na nju.
Pozdrav
[ HoT_Steppa @ 20.03.2008. 15:41 ] @
1. ili se odjave, das ortaku tablice da vrati i lupi se u saobracajnoj da je auto odjavljen (jos jedan list), to ti preporucujem
editovan deo koji nikako nije za objavljivajne na forumu, Lancia88
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 21.03.2008. u 09:00 GMT+1]
[ kamicak @ 20.03.2008. 19:35 ] @
Ne znam da li se razumemo, ja pricam o kolima stara 10-15 godina koja se ne mogu registrovati u Srbiji, znaci koja bi sluzila samo za delove, sta se desava sa tim kolima kada dodju na nasu granicu, logicno mi je da mogu da udju bez problema recimo kao kad dolaze nasi gastarbajteri, ali posto ona vise nikad nece napustiti Srbiju da li ima neka evidencija ili sta?
Pozdrav
[ HoT_Steppa @ 20.03.2008. 20:04 ] @
1. je za sve automobile
2. je za euro3 i novije jer za starije nema sta da se potrazuje, ne vrede :)
[ lancia88 @ 21.03.2008. 08:02 ] @
Pozdrav,
za svaki automobil postoji evidencija u zemlji gde je registrovan i svaki treba odjaviti jer od zemlje do zemlje ima i razlicitih konsekvenci za vlasnike koji ne odjave vozila. Dakle, pretera se automobil, vrate se i odjave tablice i onda je sve OK.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|