[ gandru @ 23.03.2008. 20:49 ] @
| Cuo sam informaciju da se odustaje od proizvodnje astre classic vec ce se odmah poceti sa proizvodnjom aktuelnog modela Astra H. Sklapace se u kragujevcu za nase trziste 1.600 komada godisnje, za izvoz 16.000 i to do kraja godine treba da pocne sa realizacijom. |
[ 101010 @ 23.03.2008. 21:17 ] @
Sto je babi milo to se babi snilo.
[ bantes9 @ 23.03.2008. 21:23 ] @
Citat: gandru: Cuo sam informaciju da se odustaje od proizvodnje astre classic vec ce se odmah poceti sa proizvodnjom aktuelnog modela Astra H.
Izvor?
[ sasa022 @ 23.03.2008. 21:25 ] @
Samo pusti snovi - po ko zna koji put...........
[ gandru @ 23.03.2008. 22:12 ] @
Izvor je pouzdan
[ Miroslav Jeftić @ 23.03.2008. 22:17 ] @
Piše o tome i u novom broju AutoBild-a, ne mogu da se setim sada da li je to i definitivna odluka ili se još pregovara.
[ vladd @ 23.03.2008. 23:55 ] @
Ford je samo zaustavio ugovor, nesto se petlja oko odlaganja tendera, zakazanog za 15 April, izgleda a nema ponuda
[ zoxy @ 24.03.2008. 07:33 ] @
Svidelo im se da nam izvoze staru astru bez carine :)
[ HoT_Steppa @ 24.03.2008. 18:13 ] @
Informacija je tacna, pregovori su u toku.
[ boban779 @ 24.03.2008. 18:25 ] @
To bi bilo odlično ali se bojim da, kao i svi pokušaji da se nešto uradi pre prodaje, ne propadne.
[ tode @ 25.03.2008. 16:48 ] @
Da li ste vi ljudi svesni da nam predstoje izbori (ko zna koji po redu) pa tako i goruće teme ove države, između ostalog i pitanje Zastave, postaju aktuelni. Daj bože da se konačno nešto pokrene.
[ topan83 @ 21.09.2008. 10:33 ] @
Brat mi je zaposlen u Zastavi, jedino sto ce se za sad proizvoditi u zastavi u buducnosti ce biti novi fica.
[ vladd @ 21.09.2008. 13:39 ] @
ALi u malo daljoj buducnosti, posto jepotrebna milijarda evra pripreme, a do tada ce Poljaci pokupiti kajmak sa prodajom friskog modela.
Dok se pripremi fabrika i presele masine, masa proizvodjaca ce ubaciti nove modele za A segment. Vidim da se i Mercedes usunjao sa modelom "smart for four".
Poz.
[ amadeuss @ 21.09.2008. 15:55 ] @
[ vladd @ 21.09.2008. 16:29 ] @
Ma dobro, da pustimo propagandu neka radi svoj posao. Zasto ne bi Astra bila pravljena u Kikindi recimo, gde nekada bese Opel. U Jagodini ni akva park ne moze da se odrzava bez drzavnih dotacija i ucesca u vlasti.
Manimo se toga, gde su ostali resursi, da nece mozda da se gradi kompletna infrastruktura i malom mestu, za koju nema ni dovoljno ljudi da rade??
Uostalom, sta ce nam trzisno zastarelo vozilo, da ga sprovodimo u Afriku..ili da ga sami vozikamo..neka hvala, ne nosim opanke, jos..
Smanjenje carina ce biti dobar povod da se doticno vozilo izbaci iz razmatanja.
Poz.
[ HoT_Steppa @ 27.09.2008. 18:34 ] @
Ti bi izbacio G ili H iz razmatranja?
[ smatch @ 27.09.2008. 18:37 ] @
Ne znam otkud toliko pesimizma.
secam se kakvi su komentari bili za Z10. Da nikada nece krenuti proizvodnja. Kasnije za da Fiat ne dolazi u Zastavu. Da je to samo predizborna prica.
Sigurno dobijamo bar jos jednu fabriku automobila. Da li ce to biti opel, da li ce biti u Kg, nevazno je.
Takodje mnogi podcenjuju montazu, a nisu svesni koliko je malo fabrika koje proizvode automobile. Uglavnom vecina delova i sklopova stize sa strane. Celi motori, menjaci, vesanja kod vecine proizvodjaca dolaze sa strane. Montaza nije samo srafljenje. Punktovanje skoljke nije nimalo bezazlena operacija, lakiranje takodje...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|