[ Sanjuro @ 30.03.2008. 15:17 ] @
| Pitanje je sledece, ako neko zna tj ima iskustva ili neke informacije, zanima me da li je bolji
Kineski tj Korejski motor star 2 godine ili Japanski star 20-23 godine.Naravno pod uslovom sa su oba
u extra stanju.Konkretno me zanima Keeway super shadow 250ccm, 2006. dodiste.
Mene motor zanima samo u smislu lagane voznje po gradu... |
[ HoT_Steppa @ 30.03.2008. 19:26 ] @
Pod uslovom da su oba u OK stanju, ja bih to podelio ovako:
ako ti treba 250cc onda kinez/korejanac
ako ti treba 500-800cc onda japanac
[ vladd @ 31.03.2008. 12:08 ] @
To je nemoguca dilema. Ne postoji polovan motor u ekstra stanju, koji je dostupan. Japanci jesu dobri motori, ali nije bas da nemaju svoje bubice. Zatim, 20 godina je solidan period, motor i vozac za toliko godina, dozive razne avanture.
Ne postoji nov kinez koji je spreman za kidanje..bez dobre tehnicke pripreme.
Motor se kupuje prema sebi, tako da je to najvazniji faktor. Kolicina novca, odnos prema tehnici i voznji treba da je presudan.
Ideja motora je prevobitno bila da bude jeftino vozilo, i to se nije puno promenilo. Sa druge strane, otvorene su nove zabave, brza voznja, fensi pravljenje stajlinga, i motora i vozaca, juenje za trendovima.
To moze da bude presudnije od tehnickog kvaliteta i pouzdanosti.
Zakljucak je da je svaki motor dobar, ako se u njega ulozi odredjena kolicina vrednosti (da li suvog novca ili poznavanja tehnike, ili sve zajedno.. stvar je mogucnosti korisnika..)
Poz.
[ palomas @ 31.03.2008. 12:39 ] @
Japanski motor star dvadesetak godina izgleda kao oldtimer, jer on baš to i je! Vidio sam nekoliko dobro očuvanih Hondi i drugih japanaca, prvo što upada u oči je to da danas izgleda baš staromodno, ili zastarjelo. Kockasti oblik rezervoara, puno golih cijevi rame, čudan oblik ispušnih cijevi, blok motora izgubio je sjaj i patinirao je, i t.d...
Problem su i potrošni dijelovi, koji se često više uopće ne proizvode. U slučaju da ode neki važniji dio, treba se jako potruditi da se pronađe rezervni dio.
[ vladd @ 31.03.2008. 23:14 ] @
Bas tako, nisam hteo da im prisijem bas naziv oldtajmer, , postoje i mladici od pre II svatskog rata za tu pricu, ali tretman motora starog 20 god je blizi tretmanu oldtajmera nego normalnog prevoznog sredstva.
Poz
[ lancia88 @ 01.04.2008. 10:12 ] @
Pozdrav,
uff, vala bas, grozno izgledaju ovi "starci" ravno 20 godina stari:
http://www.bikepics.com/honda/vt800/88/pics.asp
Bez obzira na digresiju, stoje pomenuti argumenti ali pre svega pravilno opredeljenje za ono sto covek zeli. Kada su u pitanju polozaji za sedenje kao u fotelji, nov kinez itekako ima smisla, najpre u kubikazi od 250 ccm. Kod svega sto treba da se "zalegne" zbog brzine, alternative japanskim modelima nema. Slicno je, ustvari i za terence i uopste sve sto zahteva drugaciju voznju od lagane i opustene.
[ AstralPro @ 20.05.2008. 18:51 ] @
Sta vredi od novog kineza/koreanca od 250 cc kad ima lose gume, bedan zvuk itd itd. Jedino izgled sto je fancy.
[ boolander @ 20.05.2008. 23:03 ] @
a i to je diskutabilno
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.