Nije mali uopšte ;) I teško se ulazi kod njih, zahtevaju da brend bude već barem donekle razradjen.
Citat:
Stefano: To bi mozda bilo i najbolje resenje za pocetak. Ali ne znam na koje manje veleprodaje mislis?
Ima tu dosta drugih/manjih igrača, evo neki od njih, na primer : Zig Market lanac maloprodaja, zatim Quatro Company mislim da imaju oko 9 maloprodajnih objekata, ima tu i nekih od starih lanaca (sada privatizovanih) sa kojima možda ne bi bilo loše krenuti, recimo Jabuka (
http://www.jabuka-ad.com). Čisto sam naveo neke od njih, naravno, ima tu još mnogo drugih i boljih i lošijih.
Samo, da se razumemo, to je već oblast ozbiljnije distribucije i sa povećanjem broja objekata u kojima bi hteo da budeš prisutan, normalno, rastu i troškovi distribucije, to jest troškovi komercijalista, vozila, dajzeri koji obilaze radnje, promocije (ali i promoterke :) ), itd itd. Sve to otvara potpuno drugu dimenziju, jer u pitanju je potpuno drugi distribucioni kanal kod kojeg su pravila znatno fleksibilnija. Ali kao što rekoh, sve zavisi od toga kakav ti je biznis plan, kako planiraš da nastupiš na tržištu i koliki deo da pokriješ. Ako nemaš nameru da zalaziš dublje u celu problematiku onda ostaje priča :
Citat:
Dusan Marjanovic:...ali povlace velike kolicine i kad se svede racun jednostavnije je raditi sa njima i tako nego se cimati sa kojekakvim str-ovima koji uzmu robu na sitno jednom u 6 meseci :)
U prevodu, nema mnogo cimanja, zavališ im robu i čekaš pare ;)
Inače vina su jako škakljiva, konkurencija je veoma jaka. Jako je teško probijati se od nule. Postoje organizacije koje isključivo snabdevaju HOREKA sektor (restorane, hotele, kafiće...) kao na primer NTC ili SCB (
http://www.scb.co.yu ) Ako ti je vino kvalitetno i retko, možda bi mogao preko njih da snabdevaš jedan deo tržišta, a drugi deo lanaca maloprodaja da pokrivaš sam. Stvarno ima mnogo opcija, oblast je dosta široka, ali sve se svodi na to *koliki ti je jorgan - toliko možeš da se pokriješ*.
p.s. Poslao sam ti na priv još par info koje nisu za public.