|
[ minesweeper @ 31.03.2008. 06:13 ] @
| Pozdrav,
imam običan karburatorski plinski uređaj i u vožnji na plin auto se ponaša odlično i potoršnja mu je prilično zadovoljavajuća, ali povremeno mi se dešava problem prilikom prelaska na benzin, da se motor ugasi na leru i više neće da održava ler gas. Tada obično izađem na auto-put i provozam ga jedno 10-ak minuta na velikom br. obrtaja i onda najčešće, ali ne uvek iz prvog puta, sve bude u redu. Kada se problem javi, motor ne može da održava rad na ler gasu i nakon otprilike 5 sekundi se ugasi. Može da radi kada stisnem malo papučicu gasa, ali što je gas manji, to je rad neravnomerniji. U tim situacijama pak pali bez problemai na benzin, ali se odmah ugasi, kada pustim papučicu gasa. Inače, i tada na benzinu dobro vuče i dobro se ponaša pri većim br. obrtaja, ali čim izbacim iz brzine, "zakašljuca" se i ... kraj. Nedavno je urađeno podešavanje ventila, paljenja, ler-gasa, pregled i čišćenje karburatora, zamena filtera goriva i potom je ugrađen plinski uređaj. Problem se počeo javljati nakon 20-ak dana od ugradnje plina.
Zna li ko, u čemu je problem? |
[ hidraulika @ 31.03.2008. 07:14 ] @
Provjeri ler diznu.
[ minesweeper @ 31.03.2008. 08:03 ] @
Može malo detaljnije pojašnjenje?
[ vladd @ 31.03.2008. 12:13 ] @
Ler dizna se odsrafi i ocisti. To je najlaksi zahvat, koji vozac moze da odradi. I to moze da bude resenje za odredjen period
Verovartno je potrebno lagano ciscenje i stelovanje karburatira, cim ne moze da regulise i odrzava rezima rada motora, npr na leru..kao kod tebe
Poz
[ minesweeper @ 31.03.2008. 12:35 ] @
Karburator je otvaran i pregledan pre nepuna 2 meseca. Konstatovano je da je u dobrom stanju. Ova pojava nije stalno prisutna, već samo ponekad, i to od trenutka prebacivanja sa plina na benzin. U većini slučajeva, i na benzin radi na leru sasvim normalno. Ali, jednom u 10-ak dana, kada naveče pred kraj vožnje prebacujem na benzin, da bih imao benzina u karburatoru za jutarnje paljenje, desi se to što sam opisao - motor se pogasi kad mu br. obrtaja padne u ler. Paljenje na benzin je i tada sasvim normalno, i dok god dajem gas, radi normalno, kad pustim gas, umrtvi se i stane. Onda izađem na auto-put, i provozam ga jedno 10-ak minuta s kazaljkom obrtomera u crvenom, i najčešće sve bude u redu. Zadnji put nije hteo, pa sam istu stvar ponovio sledećeg dana, i onda je bilo sve OK. I tako do sledećeg puta...
Ima li iko predstavu šta bi moglo da bude?
[ Deker @ 31.03.2008. 13:37 ] @
Može biti više uzroka:
1. nepodešen ler gas na benzinu. Povećati ga na karburatoru, i eventualno podesiti ler gas na plinu.
2. Ventil od gasa ne zatvara dobro. Onda imaš "prebogatu" smešu benzina, gasa i vazduha pa se motor gasi u leru. Proveriti tako što ćete zavrnuti ventil od gasa na boci i probati na benzin minut dva da se gas potroši iz instalacije.
Verovatnija je druga opcija. (Meni se svojevremeno zaglavio ventil koji zatvara benzin kada se uključi gas - slično se ponašao kao vaš auto - sam sam očistio ventil i bilo je sve u redu).
[ vladd @ 31.03.2008. 13:46 ] @
Otprilike tako. Ventil koji prekida benzin, ili filter benzina. Moguce je da treba vremena da se dopuni plovak, i postoji neke prepreka, promenljiva. Proveri ventil za gorivo, filter..uglavnom grana za snabdevanje gorivom, od trenutka ukljucenja ventila.
Takodje je moguce da zaostali plin u instalaciji pravi prebogatu smesu, pa je neophodno dodatno otvaranje leptira. Curenje, ili losa funkcija ventila plina, moze da pravi snavedeni problem.
Poz.
[ tode @ 31.03.2008. 20:11 ] @
Najverovatnija stvar koja ti pravi problem je nečistoća. Evo zašto:
Prilikom vožnje na gas karburator ostaje (šolja sa plovkom) ostaje suva i na tom mestu se nataloži sva ona sitna nečistoća dospela iz rezervoara(koji verovatno nikada nije opran). Prilikom prebacivanja na benzin on ulazi u šolju i podiže opiljke koji hoće da se zagleve u dizni ler gasa što prouzrokuje upravo one simptome koje si naveo. Vožnja pri velikim obrtajima može da pomogne da benzin "probije" put ali samo do određene granice.
Ukoliko je problem do ovoga , možeš ga rešiti ubacivanjem filtera za benzin.
PS Proveri i AC pumpu. Da li pri malim obrtajima gura dovoljno benzina.
[ svsavic @ 31.03.2008. 21:14 ] @
Imao/imam sličan problem, čistio sam ler diznu 5-6 puta. Problem je bio i pre ugradnje plina.
Pre nekoliko meseci sipao sam bezolovni i problema za sada nema :-)
[ minesweeper @ 01.04.2008. 07:32 ] @
Hvala svima na pomoći. Zadnji put nije hteo da probije na otvorenom putu, i juče pošto sam bio na auto-putu, kažem sebi, hajde da probam ponovo, i u toku vožnje prebacim opet na benzin, ali sve je radilo dobro od samog početka, nikakvo divljanje po gasu nije bilo potrebno - jednostavno je nastavio da radi najnormalnije i na benzin. Posle sam u toku vožnje još 2 puta prebacivao s plina na benzin i sve je bilo OK - izgleda da se sam otpušio. Sad idu topli dani, nema ni toliko potrebe za paljenje na benzin - primetio sam da sasvim dobro pali ujutro i na plin kad je temperatura čak do -5, stoga verujem da nije problem da palim na plin na 10-ak stepeni. Ako ne bude stvaralo veće probleme, može i da sačeka do sledećeg odlaska u servis radi zamene ulja (kroz neka 3 meseca otprilike).
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|