[ MirzaSila @ 08.04.2008. 14:17 ] @
| Nedavno sam kupio gore navedeno auto. E sad, desava mi se da kada krecem u prvoj brzini ili u rikvercu i ponovo pritisnem kvacilo, osjetim da mi auto blago zatrza(i pri tome motor lagano promijeni zvuk). Odma da kazem da to nije klasicno trzanje i lupanje koje se desava kada su nosaci motora u pitanju jer sam to provjerio. Ovo se desava recimo u situacijama kad krecem u prvoj brzini i pustim kvacilo(do kraja ili do pred sami kraj) i zatim ponovo pritisnem kvacilo, u tom trenutku se osjeti to trzanje.(recimo to je veoma izrazeno kad sam u koloni vozila pa kad se ide spooro metar po metar gdje cesto moram lagano krenuti u prvoj i onda ponovo pritisnuti kvacilo). Bio sam u servisu i tamo su mi rekli da je problem u bosch pumpi i diznama tj. da motor u tim situacijama ne dobiva dovoljno goriva i da se to zato desava. Auto inace super ide, vuce i nema trzanja u drugim brzinama osim u tim situacijama. Ima li neko ko bi mogao znati nesto vise o ovome posto ja bas nevjerujem u dijagnozu ovog servisa.
|
[ bakara @ 08.04.2008. 16:07 ] @
Meni pre mirise da ce ti trebati novi set kvacila
[ etjen @ 08.04.2008. 16:14 ] @
slazem se za bakarom, najverovatnije je problem u korpi
[ vladd @ 08.04.2008. 16:22 ] @
Zamajac pride, mozda..
[ millko @ 08.04.2008. 16:34 ] @
kovina zvana plivajuci zamajac ide van.sta dalje........
[ bakara @ 08.04.2008. 16:54 ] @
Citat: vladd: Zamajac pride, mozda..
Ne staj mu na muku
[ vsi @ 08.04.2008. 18:22 ] @
Veselo. Mozda i nije zamajac, al' neki simptomi vuku.
[ MirzaSila @ 08.04.2008. 18:46 ] @
Citat: bakara: Meni pre mirise da ce ti trebati novi set kvacila ;)
Da i meni je to dosta logicno ali mi je malo cudno zasto se taj problem manifestuje samo u tim situacijama, zar nebi u tom slucaju trebao imati problema i prilikom mijenjanja brzina tj. da se osjeti trzanje svaki put kad mijenjam brzinu.
Citat: millko: kovina zvana plivajuci zamajac ide van.sta dalje........
zamajac? gdje se on nalazi? jeli to dio mjenjaca ili?
[ MirzaSila @ 08.04.2008. 18:51 ] @
znaci nije bosch pumpa?
[ bakara @ 08.04.2008. 21:27 ] @
Citat: MirzaSila:zar nebi u tom slucaju trebao imati problema i prilikom mijenjanja brzina tj. da se osjeti trzanje svaki put kad mijenjam brzinu.
Ne bi...samo kad kreces.
[ bantes9 @ 08.04.2008. 23:57 ] @
Citat: MirzaSila: zamajac? gdje se on nalazi? jeli to dio mjenjaca ili?
Zamajac ces moci da proveris kada budes menjao korpu i lamelu.
Hteo sam jos u startu da kazem da je mozda zamajac u pitanju ali mi ne ukazuju svi simptomi na to.
[ Zarko Silic @ 09.04.2008. 00:39 ] @
Imao sam par tavih slucajeva sa motorom od 74kW (101PS).
Moralo se menjati pored seta kvacila i zamajac. Automobil se ponasao upravo kako je opisano.
Ali mislim da nije neka extra velika cena.
[ bantes9 @ 09.04.2008. 10:07 ] @
Set kvacila i nije neka stavka ali je zato zamajac fino skup i bilo bi super ako bi se ispostavilo da je problem u korpi ili lameli a ne u njemu.
[ vladd @ 09.04.2008. 11:32 ] @
To je sada usteda na mostu, a na cupriji stize dopunska naplata. Bolje je sada dodati nesto evrica i zavrsiti komplet posao, nego ponovo ostajati bez auta, i placati rasturanje i sklapanje. A to nije mala stavka.
Poz
[ MirzaSila @ 12.04.2008. 11:25 ] @
prije svega hvala svima na odgovorima...
Samo da dodam da sam jucer skontao da mi se to blago trzanje desava u situacijama kad krecem lagano na kvacilu bez gasa, ako krecem sa gasom i ponovo pritisnem kvacilo onda se ne desava. Dali to mijenja dijagnozu da je u pitanju set kvacila?
[ bantes9 @ 12.04.2008. 11:39 ] @
Ovo su simptomi koji me nazalost podsecaju na zamajac. Pretpostavljam da je kretanjem iz mesta na nekim uzbrdicama ova pojava jos izrazenija, dok se recimo to i ne primecuje ako kreces sa neke blage nizbrdice.
Mislim da je resenje tvog problema menjanje zamajca do kog se ne dolazi tako lako, pa ce ti u tom trenutku najisplativije biti da ujedno promenis i set kvacila.
Kao sto rekoh cena zamajca je fina i pre ovog poduhvata se raspitaj na par mesta koliko bi kostalo sve ovo.
[ kokanidja2 @ 22.04.2008. 08:47 ] @
imam izgleda slican problem...imam clio 1,5 dci i on u poslednje vreme kad krecem al uglavnom ujutro trzne dva tri puta..al posle u toku dana to se ne oseti. Odnosno sve se manje oseti sto ga duze vozis da bi posle nekoliko to skroz nestalo recimo posle 10min vozanja po gradu ...cak i ako je neki uspon.
verujem da mi je kvacilo pri kraju..al me imteresueje da nije i taj zamajac..i zna li ko koliko to u proseku kosta
i jos nesto...kad predjem prekop neke rupe s lijeve strane se samo cuje tup i nista vise a s desne se jadan sav strese imam osjecaj da ce tocak da ostane iza mene. pre jedno mesec dana sam iso na put pa sam bio kod majstora i reko je da su spone dobre..
[ bantes9 @ 22.04.2008. 09:08 ] @
Zamajac je oko 1000eura (znam da je toliko za Pezo 307 i Golf4).
[ kokanidja2 @ 22.04.2008. 09:38 ] @
a ne moze da se popravi vec samo da se zamjeni jel? a koliko to moze da prouzroci druge probleme il sta vec da se desi...
[ millko @ 22.04.2008. 10:53 ] @
nema popravke,potrosni je dio,klasican zamor materijala
[ kokanidja2 @ 23.04.2008. 07:43 ] @
nikako da nadjem vremena da odem majstoru...jedan kolega mi rece da kad korpa od kvacila se pokrivi da to tako zna da trza kad kreces? nadam se da je to posto izgleda da je to mnogo jeftiniji kvar :)
jednom sam pre par meseci...kad sam prebacivao brzine pustim kvacilo a da nisam bas dobro ubacio mjenjac...tako je nesto puklo da sam mislio da je gotov..al nista samo sam ponovo ubacio u brzinu i on je normalno krenuo, da nije tako nesto moglo da prouzroci krivljenje korpe il da ostetim taj zamajac?
[ kokanidja2 @ 29.04.2008. 09:28 ] @
niko nista...
[ bakara @ 29.04.2008. 10:12 ] @
Moraces kod mehanicara to da ustanovis.
Po onome sto si napisao jos "nije frka" ali stanje ce se sve vise pogorsavati, tako da ti set kvacila ne gine, a zamajac je vise kao slag na tortu i licno mislim da je kod tebe zamajac jos OK.
[ kokanidja2 @ 29.04.2008. 10:47 ] @
ma znam al rekoda ne trcim kod majstora kad god nesto nije naj...ko kad bi iso kod doktora svaki put kad te nesto zaboli..ak nije strasno nek boli proci ce
pa tako i za auto..ak je kvacilo to cemo mjenjat kas stane..samo da nesto drugo ne pokvari..
[ bakara @ 29.04.2008. 13:24 ] @
Pa ovo nece proci samo od sebe...a stace sigurno i to mozda kada se budes najmanje nadao.
[ kokanidja2 @ 10.05.2008. 19:16 ] @
majstor reko nema potrebe da mjenjam kvacilo barem 30000...
[ vladd @ 11.05.2008. 00:12 ] @
Pod uslovima normalne voznje. Ako je bilo opterecivanja, ili bilo kakvog pregrevanja kvacila, cifra nikako nije garantovna
[ Boobec @ 11.05.2008. 22:00 ] @
Da ne otvaram novu temu vec da se samo nadovezem: jedno pitanje: s obzirom da je u pitanju jetta, a ne bora, u pitanju je model za americko ili ne-evropsko trziste-ako se ne varam?
Mene konkretno zanima ovaj za americko, da li postoji razlika u samom motoru (delovi, cene servisa-delova, elektronika)???
Pozdrav svima
[ akiko1 @ 08.06.2008. 12:19 ] @
Citat: Boobec: Da ne otvaram novu temu vec da se samo nadovezem: jedno pitanje: s obzirom da je u pitanju jetta, a ne bora, u pitanju je model za americko ili ne-evropsko trziste-ako se ne varam?
Mene konkretno zanima ovaj za americko, da li postoji razlika u samom motoru (delovi, cene servisa-delova, elektronika)???
Pozdrav svima
NE POSTOJI!!
[ Boobec @ 08.06.2008. 20:47 ] @
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|