[ BioSQUAD @ 13.04.2008. 01:45 ] @
Koliko trosi benzina od prilike Peugeot SpeedFight 2?
[ HoT_Steppa @ 13.04.2008. 08:12 ] @
Vecina skutera od 50cc trose izmedju 2.5 i 3.5 l/100km
[ Zarko Silic @ 13.04.2008. 10:45 ] @
Ako precizno izmeris i ako bazdaris kilometgar sat da pokazuje realnu kilometrazu, potrosnja dvotaktnih skutera, svih osim Aprilije DiTec, koji iole normalno idu, se krece oko 5 L po gradu.
Ostalo su iluzije, bez obzira ste pise u uputstvu proizvidjaca.
[ BioSQUAD @ 13.04.2008. 13:58 ] @
Sigurno oko 5. Nikad nisam izmerio, ali mislim da je od prilike toliko!
[ boro1984 @ 15.04.2008. 16:20 ] @
O cemu pricate, kakvih 5l? Smesno. Jel vi uopste imate skutere ili ...? To zakljucujete na osnovu potrosnje Vaseg skutera, koji je zakon za sve druge.

Cetvorotaktne 50cc: 2-3l, zavisi od nacina voznje, broja osoba, vremena.
Dvotaktne 50cc: 3-4l, takodje zavisi od od nacina voznje, broja osoba...

Podrazumeva se da se radi o serijalama, sa dobro podesenim karbom.
[ BioSQUAD @ 15.04.2008. 23:30 ] @
A kako si ti merio 3-4 litra?
[ vladd @ 16.04.2008. 12:38 ] @
Sipas gorivo do cepa i prevalis poznatu relaciju, normalnom voznjom, uz stajanje, i sl..potpuno opusteno ponasanje. I posle stotinak kilometara dolijes gorivo. Zato su i tolerancije "solidne"... 20-30%
[ vsi @ 16.04.2008. 21:08 ] @
Pa i nisu bas stedljivi.
[ boro1984 @ 16.04.2008. 23:47 ] @
Citat:
BioSQUAD: A kako si ti merio 3-4 litra?


Smesan si. Povezao laptop na karb, crevo od benge stavio na paralelni port i merio potrosnju na 100km, kako bih inace merio. :)

Sipam 1l u prazan rezervoar i merim koliko predjem iz cuga ili sa prekidima, i podelim 100 km sa izmerenom kilometrazom i to ti je to. Kada je 20+ C napolju, motor zagrejan, iz cuga predje po 30 cak i 33km i to mu dodje 3l/100km, kada je < 12C napolju, izvucen cok, pa kratke relacije, pa dok zagrejes motor, sve kad se sabere potrosi oko 4l na sto.
[ BioSQUAD @ 17.04.2008. 00:39 ] @
Ja sam pitao od prilike, jer nemam nameru da potrosim rezervar do nule pa da merim sa flasama! Nikad mi nije rezervar bio do nule.
Pitam nekog ko zna, a ne pitam kako cu da merim sam!
[ StORM48 @ 17.04.2008. 06:47 ] @
@boro1984
Zamolio bih Te da se uklopiš u pristojno ponašanje na forumu. Ako ne, poruke ćeš džaba pisati.

Pozdrav
[ boro1984 @ 17.04.2008. 14:09 ] @
Citat:
StORM48: @boro1984
Zamolio bih Te da se uklopiš u pristojno ponašanje na forumu. Ako ne, poruke ćeš džaba pisati.

Pozdrav


Izvinjavam se ako sam nekoga uvredio, nisam imao nameru. Pokusavacu da ne dajem odgovore na pitanja tipa "koliko otprilike".

[ Zarko Silic @ 18.04.2008. 20:37 ] @
Citat:
BioSQUAD: Sigurno oko 5. Nikad nisam izmerio, ali mislim da je od prilike toliko!


Dobro si to procenio. Po gradu za tvoj tip skutera (koji solidno ide) je to otprilike toliko.

[ Zarko Silic @ 18.04.2008. 20:53 ] @
Citat:
vsi: Pa i nisu bas stedljivi.


Pa i nisu i jesu.
Nisu: ako se kaze da trose 5 litara sto malo mnogo zvuci.
Jesu: zato sto je ta potrosnja u veoma teskim uslovima. Stani, kreni, naglo ubzaj (gas do daske), voznja svuda od trotoata do dvorista, cesto sa 2 osobe itd. I vrlo cesto po takvim mestima gde recimo cetvorotockas ni ne moze da pristupi.
Kad bi se automobili vozili u takvim uslovioma, njihov podatak o potriosnji bi bio sasvim drugaciji.

[ CyberGastarbaiter @ 18.04.2008. 21:10 ] @
Aprilia Leonardo 125 - vozim je tokom cele godine (sem ako ne može zbog snega).

Svakodnevna relacija - 3 km tamo i nazad sa posla (naravno i dodatna vožnja po potrebi).
Preko leta 4l - 4.2l, bez zagrevanja motora zimi 4.5l - 5.3l.
[ lancia88 @ 18.04.2008. 23:35 ] @
Pozdrav,

veca kubikaza podrazumeva automatski vecu potrosnju samo kada je zadovoljen donji uslov snage, odnosno, kada svaka kubikaza obezbedjuje dovoljno snage da se savladaju napori. pomenutih 50/49 ccm je znacajno ispod te granice i neophodno je vece naprezanje koje iziskuje i vecu potrosnju da savlada slicne napore koje veca kubikaza/snaga mnogo lakse apsolviraju.

Nadalje, pored odnosa 125 ccm : 49 ccm, na samu potrosnju utice i velicina tockova (Leonardo 14/13, Speedfighter 12), ali najvise sinteza i jednog i drugog.

Otud, uglavnom, razlike.
[ Zarko Silic @ 19.04.2008. 00:36 ] @
Leonardo je 4T, a rec je o 2T motorima. To su 2 razlicita sveta.

Isovremeno sam posedovao Dragstar 650 i Hondu Vision 50 2T. Oba nova (1.vlasnik) i oba su na 100Km predjenog puta potrosili ISTU kolicinu goriva. Istini za volju skuter je vozen u tezim uslovima, ali potrosnja je bila ista.

125ccm 4T (Spacy) sa 10KS je 2L manje trosio od pomenute dvotaktice.

Permanento sam u kontaktu i sa motociklima i sa skuterima i redovno je slucaj da 2T trosi relativno mnogo; osim pomenute DiTeC Aprilije (postoji razlog zasto).

Mogoce je ustediti i na dvotaktici, ali to onda nije voznja.

Jos nesto:
Velika je razlika u potrosnji pri strogo urbanoj voznji i recimo na otvorenom putu sa 50% snage. Moze da bude i dvostruka.

Primer: Hexagon 150ccm 2t 15PS u gradu od 6 do 7L, a pri konstannih 60 km/h ne prelazi 3 L/100km.
[ lancia88 @ 20.04.2008. 19:25 ] @
Pozdrav,

potrosnje su slicne, bez obzira na razlicitost standardnih potrosnji 2T/4T, zato sam i pisao o ostalim razlikama.

Citat:
zarsilic:.....
Primer: Hexagon 150ccm 2t 15PS u gradu od 6 do 7L, a pri konstannih 60 km/h ne prelazi 3 L/100km.


Sjajno, juce umalo ne pazarih jedan komad na prilazu Petrovaradinu, zena skocila na mene kako je ruzan i odosmo dalje ali da sam ovo znao....moze biti i najlepsi na svetu pored toga - ispada iz svih kombinacija.

Inace, maksiskuteri, kakva imas iskustva sa njihovom potosnjom u gradskoj voznji?
Ima li cega da se istice, u redu je sve do 250ccm, ostalo me ne interesuje?
[ Zarko Silic @ 20.04.2008. 21:13 ] @
Svi skuteri trose relativno mnogo u odnosu na "velike" motore ako se uzme u obzir razlika u snazi.
Posedujem Hexagon GT250 4T (Helix mehanika, veliki vetrobran). Presao sam njime nesto vise od 30.000 Km bez bilo kakvih problema (osim redovnog odrzavanja; upravo sam juce zamenio kais i "menjac"-prvi put, kevlarom i multivarom). Prosecna potrosnja je oko 4,5 L u mesovitim uslovima: grad i otvoreno sa ca 100km/h V-avg). To je oko 1L manje od 2T Hexagona iste snage u slicnim uslovima.

Osim Piaggia poznajem Leonardo 250 (21PS) i Majesty 250 (16PS) i potrosnja je otprilike tu negde.
Veliki vetrobran na skuteru povecava potrosnju (na otvorenom) za oko 0,5L i smanjuje Vmax za oko 10km/h.



Citat:
lancia88:Sjajno, juce umalo ne pazarih jedan komad na prilazu Petrovaradinu, zena skocila na mene kako je ruzan


To je vrlo relativno. I meni se tako cinilo kad sam ga prvi put video jos 96. Nakon izvesnog vremena "oko se prilagodi" pa prestaje da bude ruzan, a svi ostali to postaju.
Talijani su cudo.

[ chupa @ 24.04.2008. 17:56 ] @
Pozdrav svima, imam liberty 125 i potrosnja mu je od 3.5 do 4
Iskreno smatram da je to mnogo za jedan skuter...
Skuteri su stvarno strava, jednom rukom upravljas masinom, :)--ali trebalo mi je mnogo vremena da se naviknem na visoki broj obrtaja prilikom kretanja ili uopste prilikom voznje, kao da ga drzim non stop na kvacilu!
E sada kada sam se navikao i ne smeta mi mnogo! ali ocigledno da je tu "kvaka" kada je u pitanju potrosnja!

pozdrav
[ lancia88 @ 24.04.2008. 23:14 ] @
Pozdrav,

Citat:
zarsilic: Svi skuteri trose relativno mnogo u odnosu na "velike" motore ako se uzme u obzir razlika u snazi.
Posedujem Hexagon GT250 4T (Helix mehanika, veliki vetrobran). Presao sam njime nesto vise od 30.000 Km bez bilo kakvih problema (osim redovnog odrzavanja; upravo sam juce zamenio kais i "menjac"-prvi put, kevlarom i multivarom). Prosecna potrosnja je oko 4,5 L u mesovitim uslovima: grad i otvoreno sa ca 100km/h V-avg). To je oko 1L manje od 2T Hexagona iste snage u slicnim uslovima.

Osim Piaggia poznajem Leonardo 250 (21PS) i Majesty 250 (16PS) i potrosnja je otprilike tu negde.
Veliki vetrobran na skuteru povecava potrosnju (na otvorenom) za oko 0,5L i smanjuje Vmax za oko 10km/h.





To je vrlo relativno. I meni se tako cinilo kad sam ga prvi put video jos 96. Nakon izvesnog vremena "oko se prilagodi" pa prestaje da bude ruzan, a svi ostali to postaju.
Talijani su cudo.


he, he, imam debelo iskustvo sa ovim zadnje napisanim o prilagodjavanju s vremenom, upravo sa Multipla ruznim a tako potkozno neisterivim dizajnom.

Vidis, potrosnje od oko 4-4,5 litra su skroz prihvatljive za mesovitu voznju, sve preko toga je bacanje para, otud i pitanje.
Za moje godine i zdravstveno stanje, vizir je neizmenjivi standard i nista ne pomaze tu ni prica o smanjenoj krajnjoj brzini a ni i potrosnji, jednostavno - bez toga ne ide.
[ bozzopi @ 26.04.2008. 08:43 ] @
Pozdrav svima na ovom forumu! Da kazem i ja koju o potrosnji!
Imao sam tu srecu (ili nesrecu) da promenim zaista mnogo skutera od 50 kubika od svih mogucih proizvodjaca pa cak i tjuniranih sa svim mogucim kitovima. Mislim da svi koji misle i tvrde da cvaja od 50 i vise kubika u gradu moze da trosi manje od 5 litara grese! Ja to nisam uspeo ni na jednom osim na ditech-u i pure jet-u, ali oni su neka druga prica. Tjunirani motori trose mnogo vise od toga, neki idu cak i do 12l. Pritom nemojte zaboraviti jako bitnu stavku i ulje za mesavinu cija se potrosnja po mom iskustvu krece 1l od 800 do 1000 km. Sve to pravi jako veliku cenu po kilometru za tako slabasno vozilo. 4T skuteri vecih kubikaza su druga prica. Ja sam licno imao i majesty 250, X9 250, X9 200, atlantic 200, burgman 400, silver wing 650, X9 500, leonardo 125/150. Potrosnja na skuterima do 250 kubika je negde izmedju 3,5 i 4,5 u zavisnosti od stila voznje, spoljasnje temperature, grad ili put, saputnik ili ne. Bilo je momenata ja na majestiju, sam, brzina oko 60, otvoren put, temperatura oko 30, da bude i tri litra, nikad manje od toga. Vece kubikaze skutera su druga prica od burgmanovih 4l preko silver wingovih 6 do 6,5 i vise od x9 500. Imao sam prilike da vozim i posedujem i vise motorcikala, od viraga 250, raznih r-ova vise proizvodjaca pa do mocnog yamaha warriora sa 1700 kubika koji mi je na putu do budve i nazad trosio tricavih 6 litara pri prosecnij brzini od 130 km ili malko vise. Sve u svemu skuteri u svakom slucaju trose malko vise od motorcikala jednake zapremine (vazi za 4t) ali i za tu potrosnju pruzaju malko vise,. Udobniju i jednostavniju voznju, manje i jeftinije odrzavanje, vise mesta za stvari itd. Hexagona sam imao davne 98, plavi lep 180 2t, ko lutka. Presao sam mnogo kilometara sa njim bez ikakvih problema. Mislim da je jako dobar skuter, ima manu previse male tockove koja je na novijim modelima ispravljena. Potrosnja mu je bila od 6 pa do dalekih 10. Mislim da je varijanta sa 250 4t hondinim motorom najbolje resenje, a x9 sa istim motorom extra resenje. U svakom slucaju to su moja iskustva koja sam ja imao na mojim motorima i skuterima, koja mogu i ne moraju da budu ista kao i vasa!
Pozdrav sa sve
[ Zarko Silic @ 26.04.2008. 11:49 ] @
Sve ovo je receno u prethodnim postovima, a ti si samo overio.

Identicno je i moje iskustvo. Skutere vozim od 89.te ili 88. ne znam tacno. Mnogo imao i mnogo promenuo. Uglavnom nove kupovao. Jedan od neprodatih je i Hexagon GT250 sa Hondinom mehanikom. Neprevazidjena legenda. Tome je dokaz i cena koja ne retko preko Ebaya dostize i 2.000 E za 1998.g i za dobro ocuvan primerak (skuplje nego kod nas ). Sa velikim Fabrievim vetrobranom, prava mala krstarica na putu.
Mnogo dobra makina.

Taj Hex od 180 2T sam i ja posedovao kao i retku 2T verziju od 200ccm. Obe tunovane. Brutalno, kako je to islo. Ali je i potrsnja, takodje brutalna.
[ ilicdarko @ 03.05.2008. 10:14 ] @
Svaki skuter trosi vise nego sto su trosili nekad automatici. Njemu moze da se smanji nesto malo potrosnja ako mu ne zavrces gas do kraja stalno. Potrosnja mu je sigurno oko 4-5litara i to ne moze da bude manje sve ostalo su price. Pjadjo free koji je solidan skuter i dobro vuce i ide dosta brzo prosecna potrosnja mu je oko 4-4.5 lit. Svaki skuter trosi 4-5 lit.
Pozdrav od DOKTORA.
[ ilicdarko @ 21.05.2009. 13:00 ] @
imam hondu spacy 125 jedno pitanje ako moze imali ona blokadu i ako ima kako je skloniti?
[ vladd @ 21.05.2009. 22:58 ] @
Citat:
ilicdarko
Pozdrav od DOKTORA.


Aaa pa ne moze tako. Zna se ko je DOKTOR medju motorciklistima

Poz
[ vladd @ 11.08.2011. 15:03 ] @
Nisam citao sve komentare samo prvih nekoliko moram da naglasim..... Inace imam Gileru Runner 50st, skinuta blokada, moze se reci cesto brzi ili pun gas, a zivim na banovom brdu (sve je uzbrdica ) I trosi 5-6 litara na 100km DEFINITIVNO! sipam rezervoar izvozam se i nema sanse da ostane pun bar 2-3 crte moraju da mi se istrose.... merio sam otprilike.... Poz
[ vladd @ 16.09.2011. 13:07 ] @
Kineski skuter Basic, dvotaktni, 2.9 kw, troši tačno 4 l na 150 km što znači 2.7 l/100 km - provereno.
[ gara @ 26.09.2011. 16:27 ] @
Aprilia SR50 DiTech 50ccm , 2,5 litara na 100 km po katalogu .

U realnosti , sipam za 500 din 3,61L evro bezolovnog ( kao nema sumpora pa je bolji ..... jeste ili nije - nebitno sada ) i sa time predjem 141 Km pretezno u gradskoj voznji .

Znaci nekih 2,56 L na 100 Km .
[ Dule 021 @ 26.09.2011. 18:39 ] @
Meni Piagio Free trosi oko 4L po cistoj gradskoj voznji a non stop je pod punim gasom. Skinuta je blokada i ide 65 a ponekad i 70 u zavisnosti od goriva. Pod blokadom mislim na plasticni prsten na prenosu a ostalo nisam dirao.
A radi poredjenja moram da kazem da imam i Kymco Quannon 125 koji trosi oko 2,5L i Suzuki Bking 1340 ccm koji na otvorenom pri 100 km/h trosi 5,5L.
[ ikeda @ 09.10.2011. 02:01 ] @
Vodio sam tačnu evidenciju točenja benzina i kilometraže za Sprint Exactly 49cm3 od kraja aprila pa do sad, i u proseku troši 3,3 L na 100 km.
[ 60speedfight @ 11.04.2012. 08:14 ] @
Imao sam speedfight2 godinu i po, i bez blokada mi je trosio 5l/100km sa gradskom voznjom i uglavnom dvoje na motoru, koliko sam cuo peugeot skuteri trose za nijansu vise od ostalih u svojoj klasi. Drugar ima Vivacity koji trosi 4,5-5l/100km (bez blokada). Pozz :D
[ 60speedfight @ 07.08.2012. 08:35 ] @
Ajde i ja da napisem da moj kineski skuter rhon 50 cm3 predje sa 5l goriva 112 km sto mu dodje 4.46 l na 100 i nisam mogao da verujem juce.
NIje mi bio dobar cajger pa nisam nikad ni znao tacno.
Pre ovog sam imao moped Malaguti fifty top koji se vrteo na leru 5000 obrtaja u minuti a na brzini do 120 i brzini po gradu na 12000 obrtaja uz potrosnju na 100 km od 2,2 l.
To je mereno milion puta, zato sam se slogirao kad sam primenio racunanje mog skutera koji po vama jos i malo trosi po gradu.
[ Lavlja_Jazbina @ 07.08.2012. 08:46 ] @
Citat:
a na brzini do 120 i brzini po gradu na 12000 obrtaja uz potrosnju na 100 km od 2,2 l.

Znas kada je to moguce,nikad,a ni tad.Jedino ako ti je to 4 T,pa ni tada sa tim perfomansama.Tu ti neka racunica nije ispravna.
Citat:
Malaguti fifty top koji se vrteo na leru 5000 obrtaja u minut

To je zaglavljena sajla gasa pa je u leru ta turaza ili je kvaka negde skrivena.
[ manijac @ 07.08.2012. 09:11 ] @
Ovo gore je moj post za malagutija.
Nema potrebe da se lazemo jer nije rec o mom motoru koji sam prodao.
Evo ti klip sa digitalnim obrtomerom da bi se uverio
Malaguti fifty top
Znaci brze motorce u zivotu nisam vozio od 50cm fabricki i nedirnuto.
120 km bez problema je isao.
Potrazicu lika u subotici koji ga je kupio pa da ides da se uveris za potrosnju.
[ Lavlja_Jazbina @ 07.08.2012. 10:05 ] @
Naravno da ti necu verovati da trosi 2.2l sa *carburatore VHST28*.To sto ide.Pa ide i B&W50 KYMCO,TUNIRAN NA 70CM3.
Kako das gas 13k na obrnometru.
[ manijac @ 07.08.2012. 10:20 ] @
Znaci apsolutne me ne zanima ubedjivanje, ako hoces da verujes ili ne.
Bio je fabricki 50cm3 a koji karburator je imao ne znam ali znam koliko mi je trosio dok sam ga vozio.
[IMG=http://img717.imageshack.us/img717/3737/img0328db.jpg][/IMG]

Nasao sam sada da je imao Dell'Orto SHA 14/12


[Ovu poruku je menjao manijac dana 07.08.2012. u 11:38 GMT+1]
[ ki111er @ 07.08.2012. 16:57 ] @
Malo da odem u off jel ima nekakve razlike (sem u ceni naravno :) ) izmedju premijuma i evro premijuma u potrosnji, snazi ili sta vec.
Moj Hurracane kupljen u jun-u trosi oko 3-3.5l
[ Lavlja_Jazbina @ 07.08.2012. 20:23 ] @
Citat:
Nasao sam sada da je imao Dell'Orto SHA 14/12

Citat:
*carburatore VHST28*


Vidis ralziku,onaj na klipu koji se vrti na 12k ima fi 28 otvor za vazduh,sta mislis kolika je dizna na 2t potrebna za gorivo!
Citat:
Bio je fabricki 50cm3

Isto je tako i isao,jer ti je otvor na vazduhu fi 14 i dizna verovatno 65 za gorivo.Znaci igracka,i nikako nije mogao da se vrti na 13k i da ide 120km/h.
[ bogi222 @ 07.12.2012. 15:59 ] @
Moj hurican trosi 3-3.5l na 100km a auto 5l pa vidi jel se isplati
[ bogi222 @ 02.07.2013. 20:40 ] @
Pozdrav ljudi...uzeo sam skuter Shangai Shenke Astro..50ccm,2T...i malo sam zabrinut potrosnjom...sipam pun rezervoar,mislim da mu je 6,5l tacno..i predjem 130km..Nisam iskusan vozac niti imam neko preterano znanje o skuterima i motorima,ali mislim da je to bas mnogo za ovako nesto...jel ima neko ideju u cemu je reci i sta?
[ Lavlja_Jazbina @ 02.07.2013. 22:19 ] @
Mozda je neko stavio kit od 70ccm.Kako i koliko ide?
[ Lavlja_Jazbina @ 03.07.2013. 09:43 ] @
Mislim da nije stavljan nikakav kit,lik od kog sam uzeo kaze da nije hteo nista da stavlja..Ide ok,ubrzanje odlicno,razvije brzinu relativno brzo...maximum 70 kmh..80 mu ugravirano...znam da su mu skinute 2 blokade...
[ Nexus 6p @ 31.10.2015. 23:13 ] @
Pre puno puno godina vozio sam Vespa T5 150ccm i u knjižici je pisalo da troši 2l na 100km.Nažalost to nikada nisam proverio jer je tata davao novac za benzin a nije radio ni km sat.
Prošle godine kupio sam Piaggio x9 500 i. e i potrošnja u gradu gde ga vozim 98% vremena je od 5,5L do 6L. Ako mu ga malo dam po gasu ide i na 6,5L/100km uglavnom je potrošnja 6L/100km.
Na otvorenom pada na 5,3l/100km.
[ Fejkara @ 05.11.2022. 16:58 ] @
Koliko trosi 125cc.
[ mjanjic @ 09.11.2022. 01:23 ] @
Ne mora da znači, isto kao što ima 2.0 ili čak 3.0 motora u autima koji troše manje od npr. 1.6 motora. Recimo, to je slučaj sa nekim dizel varijantama BMW-a, ne znam za ostale. Naravno, ima i onih koji su 3.0, a troše k'o šleper :)