[ arigazzo @ 17.04.2008. 19:50 ] @
| Pozdrav svima na forumu...
Ugradio sam LOVATO gas na Ladu Rivu 2107 pre par dana i prvo je slabo radila na plin, u servisu su mi rekli da zamenim razvodnu kapu, platine i prestelujem paljenje, svecice su dobre, kablovi novi...sve sam to uradio, oni nastelovali smesu i auto vuce solidno na plin iako bogami trosi mnogo...ali od tada je prestao skroz da radi na benzin. Prebacim ga na benzin u toku voznje, drukam gas, nista malo ide pod inercijom i stane. Probam rucno da drukam benzin na pumpu, palim nece!
Sta bi moglo da bude??
Takodje mi se desava da posle duze voznje na plin odjednom pocne da pada ler gas ispod 200 i gasi se (na semaforima i slicno). Kad ga upalim ponovo, nece da primi gas, cima ko nenormalan...I posle minut-dva sve je ponovo normalno. Da nije do pregrevanja isparivaca, mada nisam cuo da je neko imao takav problem? I mislim uredjaj i membrane sve novo, stvarno ne znam koji mu je djavo. |
[ mrle 011 @ 18.04.2008. 15:23 ] @
ko bi ti to mogao reci ovako naslepo.
moze da bude milion razloga ......... mozda se zaglavio benzinski ventil npr.
odi opet do majstora, samo kod nekog drugog, hebiga.
[ tode @ 18.04.2008. 15:29 ] @
Vidi ovako....
Kod lada je veoma čest problem da nakon ugradnje plina, kada karburator prvi put ostane suv, neće da rade na benzin. Problem se najčešće rešava pranjem karburatora i to najbolje u nekom servisu koji meže kvalitetno da ispere sve kanale, diznice kao i da posle toga pravilno našteluje smešu. Uzgred treba proveriti da li benzinski ventil ( postavljen prilikom ugradnje plina ) radi ispravno, tj da li otvara i propušta benzin. Takođe se dešava da "crkne" i AC pumpa pa da ona ne gura gorivo. Vrlo lako ćeš proveriti obe stvari tako što skineš crevo koje dovodi benzin u karburator i zaverglaš. Naravno prethodno prebaci prekidač na benzin.
Što se tiče drugog problema(opadanja ler gasa) verovatno je problem u njegovom štelovanju - plastični točkić sa strane na isparivaču. Drugi uzrok može da predstavlja automatski saug(ako ga imaš, nisi naveo) jer često servisi vodu za grejanje isparivača uzimaju sa njega a to može dovesti do sličnog problema koji ti imaš.
[ arigazzo @ 18.04.2008. 19:42 ] @
imam manuelni saug...a karburator j bukvalno nov, tako da jedino ostaje da je nesto do pumpe. ne verujem da je prekidac mogao da crkne nakon samo dva dana, znam da je radio neposredno nakon ugradnje.
u gradskoj voznji mi trosi 18l plina na motor od 1600ccm, jel to normalno?
[ slobodnoime @ 18.04.2008. 20:32 ] @
Citat:
arigazzo: imam manuelni saug...a karburator j bukvalno nov, tako da jedino ostaje da je nesto do pumpe. ne verujem da je prekidac mogao da crkne nakon samo dva dana, znam da je radio neposredno nakon ugradnje.
u gradskoj voznji mi trosi 18l plina na motor od 1600ccm, jel to normalno?
Naravno da nije normalno....potrosnja plina se povecava za max. 20% u odnosu na benzin,naravno ako je sve uradjeno kako treba.
Zameni svecice i filter za vazduh......pretpostavljam da si presao vec par hiljada sa tim svecicama i filterom za vazduh.Svecice moraju da bacaju dobru varnicu i mora imati dobar protok vazduha....moguce da je to problem
Ovo je moje iskustvo sto se tice potrosnje i opadanjem broja obrtaja....
[ BokasaTzar @ 24.04.2008. 20:07 ] @
To ti je klasična situacija sve u redu, al ne radi!
To što neće na benzin može biti do pumpe za benzin, otšrafi onaj šraf na vrhu pumpe - ispod ti je filter. Vidi imali li taloga crvenkaste ili crne boje. Uvek drži benzina skoro do vrha rezervoara ! Da ti sada ne tupim teoreme - bolje je.
Kad si napunio rezervoar, spremi bocu (plastičnu) od pepsija od 2.5 litara, pa ubaci crevo pre pokretanja motora na gas u tu bocu. Vidi da li ubacuje benzin unutra. Crevo izvadi pre elektro ventila za benzin.
Ukoliko neces da se zezas sa tim, uzmi jednostavno novu pumpu (bilo koju najjeftiniju mogucu sto je oko 1000 - 2000 dinara).
Ako ne baca benzin, vrati crevo u el.ventil, izvadi crevo iz karburatora pa opet probaj ovaj put rucnom masažom pumpe za benyin. Prebaci prekidac na benzin prethodno! Ako ne krene iz dvadesetak pumpanja elektro ventil za benzin ne radi.
A to što ti troši katastrofalno, prvo vozi neko vreme i menjaj mesto gde točiš gas. Ne sme lada da ti troši više od dva litra gasa više nego što je trošila benzina.
Potrošnja nema dna ako sistem nije zadihtovan. Ne sme vući falš vazduh. Proveri jel ti karburator zavrnut do kraja, vakum crevo serva kočnice da nije napuklo ili rascvetalo na krajevima, vakum crevo reglera paljenja. Koristi silikon obilato na vakum crevima na krajevima. Kako je ubacio gas, jel preko prstena ili je sekao kućište filtera vazduha?
Ima 550 načina da ti gas ne radi kako treba. Nateraj te šabane da ti ga osposobe.
Kad proradi, ujutru ga uvek pali na benzin, ili ga na kraju vožnje prebacuj na benzin što je bolje, jer lada hoce lepo da pali na gas.
[ MatezYU @ 30.04.2008. 11:29 ] @
Ljudi moji, vozio sam se u novoj Nivi sa gasom.. Katastrofa! Auto trza i na benzin i na gorivo dok se ne zagreje voda do 50 stepeni..
A sto je najgore, like je uzeo na kredit (5 godina otplate) novu Ladu..
Gas ugradjen u ovlascenom servisu pod garancijom. Fuseraj!
[ arigazzo @ 13.05.2008. 21:16 ] @
hvala svima na odgovorima
[ vidan kv @ 14.05.2008. 19:31 ] @
Pa dobro...a jesi li rešio problem?.....pozz!
[ Mr. Bond @ 20.07.2008. 22:20 ] @
Ako ti stuca i trokira i na plinu i na benzinu najverovatnije ti je majstor koji je radio sredjivanje razvodne ruke i platina loshe nastelovao platine. Naime Lade imaju problem ukoliko su sa tzv. vakumom da taj vakum poludi nakon promene platina usled neznanja majstora da vakum uopste postoji i onda ce ti malo malo platine iskakati (pomere se jednostavno) i auto krene da trokira, cima, gushi se itd... jednostavno ne radi ravnomerno.
Imas 2 resenja:
1. Nadji od Nive elektronsko paljenje pa zameni (mada ce morati male prepravke)
2. Reci majstoru da ti izbushi vakum i cao zdravo :D
Ja sam na ovaj drugi nachin reshio problem :D
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.