[ Danijel P. @ 21.04.2008. 21:51 ] @
Zanimame da li je moguce legalno uvesti vozilo iz SAD-a i registrovati kod nas |
[ Danijel P. @ 21.04.2008. 21:51 ] @
[ momsab @ 21.04.2008. 22:27 ] @
jeste
slicno kao za uvodjenjem iz neke druge strane zemlje vec ej receno u drugim temama kao ide postupak uvoza samo, ne prepocujem ti, ispasce mnogo skuplje [ Horvat @ 22.04.2008. 00:43 ] @
jeste,ali zavisi koje vozilo
i upitna je isplativost [osim ako ne uvozis iz nekog drugog razloga :)] [ vladd @ 22.04.2008. 01:07 ] @
Veoma isplatljivo, samo ako postoji neko u USA da odradi tamosnji deo posla. Kontejner je oko 5000$, mogu da stanu 3-4 automobila i par motora. Automobili su tamo skoro duplo jeftniji nego na ostatku planete. Polovni motori su uglavnom jeftiniji, a punoletni su par stotina dolara...ako nisu restaurirani.
Poz. [ McKracken @ 22.04.2008. 01:19 ] @
Jeste li sigurni da je moguce registrovati ta vozila kod nas? KOliko se secam postojao je neki brain-dead problem oko standarda kod nas koji je to onemogucavao.
[ StORM48 @ 22.04.2008. 01:43 ] @
Za neke je definitivno moguće. Ne mogu da tvrdim koja su tačno pravila, ali npr. VW Touareg '04, za USA tržište, tamo kupljen, uvezen ovde 2006. i regularno registrovan. Drugo je pitanje što je isti krš k'o i ovi ovde.
Pozdrav [ Danijel P. @ 22.04.2008. 07:33 ] @
za kupovinu u SAD-mi nije problem jedino mi problem predstavlja nasa carina a pronasao Audi A4 1.8 Turbo za nekih 7500 dolara po oglasu je izgledao solidno klima ,aluminijumske felne ,presao 80000 milja
[ ventura @ 22.04.2008. 07:51 ] @
Treba proveriti, ali i ja sam nešto načuo da nije moguće registrovati 'amerikance' u Srbiji zbog homologacije...
[ Horvat @ 22.04.2008. 17:19 ] @
a imas nekog da licno proveri automobil [ili cak i ti da pogledas]?
@ventura u zakonu stoji da mora biti minimum euro 3 ili ekvivalent po izduvnim gasovima pri izlasku iz fabrike [parafraziram] a ovo uvoz punoletnih nema teorije [LEGALNO!!! to sto kod nas sve moze,to je drugo] [ Deker @ 23.04.2008. 09:34 ] @
I ja sam čuo da nije moguće, zbog različitih američkih standarda. U uredbi o uvozu motornih vozila se eksplicitno napominje uvoz automobila koja su proizvedena po EURO 3 standardima, dok su američka po njihovim (koja su uzgred, čini mi se rigoroznija). Za motocikle koliko znam, nema ograničenja, jer uredba "pokriva" 4-točkaše i veće.
Tačnije:Ova uredba odnosi se na motorna vozila (u daljem tekstu: vozila) kategorije M - vozila i N - vozila, prema klasifikaciji Ekonomske komisije Ujedinjenih nacija za Evropu (UN/ECE), koja je odštampana uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo. [Ovu poruku je menjao Deker dana 23.04.2008. u 11:16 GMT+1] [ Horvat @ 23.04.2008. 14:28 ] @
a m i n je sta?
[ vladd @ 23.04.2008. 21:22 ] @
Radi se atest, posto nisu na listingu euro 3, dodatni trosak 100€..ali kada se pogleda koliko je niska cena vozila..zanemarljivo je..
[ Horvat @ 23.04.2008. 21:39 ] @
a prevoz? i to je zanemarljivo?
[ Danijel P. @ 24.04.2008. 13:49 ] @
Gde se moze odraditi takav atest i gde se mogu dobiti specifikacije izduvnih gasova da mogu da ih posaljem u SAD-e
[ Horvat @ 24.04.2008. 14:27 ] @
raspitaj se kod carinika ili neke spedicije
nego,postajem dosadan,kako moze biti isplatljivo neka mi neko objasni? koliko kosta prevoz iz amerike dovde? koliko kosta povratna avio karta za ameriku i nazad ,jer moras i pogledati sta kupujes,neces na slepo,pa onda troskovi tamo ... pa onda kad dovezes auto,troskovi atesta,uvoza i ostalo [ jesus alejandro @ 28.04.2008. 19:45 ] @
Nema veze sa EURO3 propisima, vozila iz USA se ne mogu registrovati u Evropi, pa samim tim ni u Srbiji bez homologacije zbog razlike u elektroinstalacijama. Vise o tome, od nekog ko se malo vise razume od mene ;)
[ audi80 1.8i @ 29.04.2008. 15:17 ] @
Za uvoz polovnih automobila u Srbiju, koja u popratnoj dokumentaciji imaju odgovarajucu potvrdu proizvodaca da ispunjavaju norme Euro 3, vise nije potrebna posebna provjera Instituta za standardizaciju.Ona nije neophodna ni za automobile proizvodene bilo gdje u svijetu poslije 1.1.2002 god, a zatim prvi put registrovane u EU.
Samo je potrebno imati ''CoC'' dokument. Dopis Uprave carina upucen carinarnicama 29.02.2008god precizno definise koji polovnjaci mogu da se uvezu u Srbiju bez upucivanja u Institut za standardizaciju. Uvoz je dozvoljen ako je u dokumentu ''CoC'' u tacki 46.1 koja govori o izduvnoj emisiji naveden nivo, prema UN/ECE pravilniku br 83 nivo 83RI05 ili 83RII05 prema direktivi EU nivo 70/220*98/69A(B) ili 70/220*1999/102A(B) ili 70/220*2001/1A(B) itd, tada se ovaj dokument prihvata kao dokaz o ispunjenosti uslova iz clana 4 Uredbe o uvozu motrnih vozila. Do sada je u uvoz iz Amerike bilo tesko jer ma koliko vozila bila ''cista'' nisu imali evropsku homologaciju pa dokazivanje o ispunjenosti Euro 3 propisa prakticno nije moglo da se izvede, pa cak ni od samog proizvodaca, jer ta vozila nisu bila namjenjena EU. Zeleno svjetlo je i za ''Amerikance'', ali opet stoji da mora imati ''CoC'' dokument i da je nakon proizvodnje prvi put registrovana u zemljama EU ili u Svicarskoj i Norveskoj koje su clanice EFTE-e.Pa opet nema smisla. Izvor: Sat plus br 182. 3.april.2008. [ Danijel P. @ 29.04.2008. 19:44 ] @
Hvala na ovako opsirnom odgovoru
[ KMaRKo @ 02.05.2008. 17:17 ] @
A kako sam ja pre neki dan video jednu crvenu Z06 sa BG tablicama?
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 02.05.2008. 17:59 ] @
Citat: Horvat: raspitaj se kod carinika ili neke spedicije nego,postajem dosadan,kako moze biti isplatljivo neka mi neko objasni? koliko kosta prevoz iz amerike dovde? koliko kosta povratna avio karta za ameriku i nazad ,jer moras i pogledati sta kupujes,neces na slepo,pa onda troskovi tamo ... pa onda kad dovezes auto,troskovi atesta,uvoza i ostalo Vrlo je prosto.. dobio si cenu kontejnera u koji staje 4 automobila i par motora.. ta cena podrazumeva troskove prevoza, spedicije itd, znaci vozilo dobijas u Beogradu.. O kakvoj avio karti pricas.. sigurno niko ne planira da zbog toga leti do amerike pored toliko nasih ljudi tamo.. aman.. na sve te troskove ide grubo jos 50% za atest carinu i porez.. i sve to kad saberes auto izlazi jeftinije nego kod nas.. pitanje je samo da li neko ima vremena i zivaca da se cima sa tim.. A registracija je definitivno moguca jer ortak vozi dzip INFINITY uvezen iz USA.. [ Danijel P. @ 12.05.2008. 19:52 ] @
nisam ni planirao da idem u SAD-e imam tamo rodjake koji zive i oni bi mi za auto
[ Sopocanac @ 25.05.2008. 17:39 ] @
Citat: Za uvoz polovnih automobila u Srbiju, koja u popratnoj dokumentaciji imaju odgovarajucu potvrdu proizvodaca da ispunjavaju norme Euro 3, vise nije potrebna posebna provjera Instituta za standardizaciju.Ona nije neophodna ni za automobile proizvodene bilo gdje u svijetu poslije 1.1.2002 god, a zatim prvi put registrovane u EU. Samo je potrebno imati ''CoC'' dokument. Dopis Uprave carina upucen carinarnicama 29.02.2008god precizno definise koji polovnjaci mogu da se uvezu u Srbiju bez upucivanja u Institut za standardizaciju. Uvoz je dozvoljen ako je u dokumentu ''CoC'' u tacki 46.1 koja govori o izduvnoj emisiji naveden nivo, prema UN/ECE pravilniku br 83 nivo 83RI05 ili 83RII05 prema direktivi EU nivo 70/220*98/69A(B) ili 70/220*1999/102A(B) ili 70/220*2001/1A(B) itd, tada se ovaj dokument prihvata kao dokaz o ispunjenosti uslova iz clana 4 Uredbe o uvozu motrnih vozila. Do sada je u uvoz iz Amerike bilo tesko jer ma koliko vozila bila ''cista'' nisu imali evropsku homologaciju pa dokazivanje o ispunjenosti Euro 3 propisa prakticno nije moglo da se izvede, pa cak ni od samog proizvodaca, jer ta vozila nisu bila namjenjena EU. Zeleno svjetlo je i za ''Amerikance'', ali opet stoji da mora imati ''CoC'' dokument i da je nakon proizvodnje prvi put registrovana u zemljama EU ili u Svicarskoj i Norveskoj koje su clanice EFTE-e.Pa opet nema smisla. Izvor: Sat plus br 182. 3.april.2008. ovo na zalost nije tacno. tacno je da je ovaj dopis stigao ali se to na zalost NE PRIMENJUJE U PRAKSI. Zamislite taj vrhunac gluposti? Zvao sam bas jednog speditera u luci beograd da ga pitam u vezi toga i on mi kaze druze tacno je sve to sto si rekao al to se ne primenjuje u praksi i niko ne zna da li ce i kad ce . Kaze imamo u luci beograd jedno 50 automobila iz amerike zarobljenih koji ne mogu ni tamo ni ovamo zbog toga... jer su ljudi poslali vozila u nadi da ce zavrsiti papirologiju kada vozilo stigne ovde ali nisu uspeli nista da urade. mozda je moguce uraditi nesto vise uz pomoc nekog falsifikovanja dokumentacije, prekucavanja brojeva i slicno al to ipak ulazi u domen kriminala a ovde se govori o legalnom carinjenju vozila iz amerike. sve u svemu lopovska drzava - mrka kapa.... za vas info moguce je uvesti i ocariniti bilo koji auto iz amerike u zemlje evropske unije ali ne i u srbiju.... [ Sopocanac @ 26.05.2008. 00:52 ] @
Citat: Treba proveriti, ali i ja sam nešto načuo da nije moguće registrovati 'amerikance' u Srbiji zbog homologacije... zvanicno ne moze da se ocarine i registruju zato sto debili sa carine navodno nisu umogucnosti da utvrde da vozilo zadovoljava euro3 standarde o emisiji CO2 a svako ko je iole sta procitao na datu tematiku zna recimo da su americki LEV i ULEV standardi dosta stroziji od euro3 standarda sto se tice emisije gasova. u pitanju je cisti b ezobrazluk i omogucavanje monopola proizvodjacima automobila iz evrope i onemogucavanje gradjana srbije da iskoriste cinjenicu da su vozila proizvedena na trzistu USA mnogo jeftinija nego ona proizvedena u okviru EU. Istovremeno za uvoz americkih automobila u EU nema nikakvih birokratskih smetnji. To je samo jos jedan dokaz da je Srbija najobicnija banana drzava.... sto se tice homologacije to je proces po kojem se uskladjuju svetlosni uglavnom standardi za ameriku sa evropskim, kao promenis stop svetla i stavis mesto crvenih narandzasta i par halogenih svetiljki i to je to . Posle kupovine stana kupovina automobila je najkrupnija stvar svake porodice ali sta to vredi kada drzava ne da gradjanima da ustede tesko steceni novac. Evo prostog uporednog prikaza izvedenog na primeru auta Toyota Prius . Nova Toyota Prius u nemackoj kosta 26.000 eura . U Americi isti auto kosta 21.000 dolara. 21000 dolara je nekih 13.500 eura. Kad bi uvezli datu Toyotu iz nemacke ona bi vas na srpske table izasla nekih 36.000 eura. Kada bi ste je uvezli iz amerike ona bi vas izasla nekih 20-21.000 eura. Usteda "tricavih" 15.000 eura. Ne 2 ne 3 ne 5 nego 15. Razlika je ogromna i znaci samo na kupovini jednog novog automobila srednje klase se moze ustedeti dovoljno novca za kupovinu jedne vikendice Istovremeno u BIH nema nikakvih smetnji za uvoz i registraciju amerikanaca tamo je mislim jedini uslov da je vozilo mladje od 8 godina starosti. U EU , ciji mi navodno deo zelimo da budemo nema nikakvih uslova ni po osnovu godista ni po osnovu motora .... luda kuca (miskoviceva)... [ Sopocanac @ 26.05.2008. 01:05 ] @
http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=43121
u bosni je vec krenuo pravi bum uvoza vozila iz amerike. u isto vreme zbog osmalijskoturskog zakonodavstva u srbiji tako nesto nije moguce... [ Danijel P. @ 26.05.2008. 13:13 ] @
Ja neke cinjenice u ovoj zemlji nerazumem ima 100000 yugica , stojadina i stodvadeset osmica koji zagacuju kao nenormalni a nemogu da se uvezu vozila koja imaju strozije standarde od euro 3 pa i euro4
[ Sopocanac @ 26.05.2008. 15:39 ] @
Citat: Ja neke cinjenice u ovoj zemlji nerazumem ima 100000 yugica , stojadina i stodvadeset osmica koji zagacuju kao nenormalni a nemogu da se uvezu vozila koja imaju strozije standarde od euro 3 pa i euro4 pa kako ne razumes? vlast u ovoj zemlji preko tih birokratskih smicalica stiti monopole svojih "ovlascenih uvoznika" koji ta ista vozila prodaju ovde po duplo skupljoj ceni. Automatski im je rezim na ovaj nacin eliminisao konkurenciju i oni mogu da zacepe cene koje oce jer nemaju konkurenciju drugih uvoznika iz inostranstva. Na samoj steti su krajnji kupci u Srbiji koji su u nemogucstvu da dodju do jeftinijeg auta prinudjeni da jednu istu stvar placaju daleko skuplje nego sto bi zaista morali. I nije samo uvoz automobila problem. U svim profitabilnim granama privrede ti je u ovoj drzavi tako. Imas monopoliste kojima monopole obezbedjuju ljudi iz vlasti a kojima oni daju procenat od ostvarene prodaje. Evo ti jedan primer. Moj brat radi u jednoj drzavnoj firmi i ta firma je kupila stampac neki za 250.000 dinara koji nikom i ne treba. On ode na internet i pogleda i najskuplja cena tog stampaca je bila 160.000 dinara. Znaci neko je zloupotrebio svoju funkciju i kupio za 250.000 dinara robu od 160.000 dinara da bi se sa prodavcem robe istalio za razliku i stavio recimo 70.000 dinara u svoj dzep. zato u srbiji ljudi prodaju i kupuju Audi 100 1993 godiste za 5000 eura a za te pare u drugim drzavama mozes kupiti recimo Ford Focus 2002 godiste.... tuga.... [ andrejbeca @ 26.05.2008. 20:58 ] @
Pa jeste,zato kod nas kupujes novi Peugeot 206 sedan,a poskidali mu sve zivo,cak i naslona za glavu na zadnjim sedistima
nema,samo cepovi,a u najopremljenijoj verziji novoga Clia,uz kozna sedista ide A/C klima,a Accent je u Americi 30% jeftiniji. Prosle godine videh u salonu na WV Polu u spisak opreme napisali ---Cetvoro vrata!!!,na Z 10 postoji i onaj sa jednim vazdusnim jastukom,a kod jacih modela :asimetricno deljiv naslon zadnje klupe,al' sediste izjedna! [ Sopocanac @ 26.05.2008. 23:11 ] @
pa to kao tipa pezo 206 za 10.000 eura je najobicniji marketinski trik . znaci kao auto kosta 10.000 eura a kad mu ubacis opremu onda cena dodje do 15.000. strasno...
[ drbogi @ 27.05.2008. 00:13 ] @
A jel moguće uvesti iz EU američki automobil?
Ako jeste, a ima toliko mesa, ne vidim problem! :) [ Vojin Jovanovic @ 21.06.2008. 15:38 ] @
Pozdrav!@
Neznam za Srbiju ali evo kod mene u Zvorniku, Republika Srpska (25km od Loznice) ima auto plac sa najmanje 50 automobila iz USA i da dodam moze se registrovati... VOJIN [ Danijel P. @ 27.06.2008. 13:58 ] @
Formalno nije moguce uvesti Evropski automobil iz SAD-a ali sam video par Jetta koje su jedino radjenje za trziste SAD-a
U Bosnu nije problem uvesti [ yu1ny @ 27.06.2008. 14:00 ] @
Pa onda iz Bosne u Srbiju i nema problema?
[ Danijel P. @ 28.06.2008. 14:14 ] @
Da moze ali placas dva puta carinjenje
[ Flo33 @ 30.06.2008. 12:34 ] @
Uvoz iz USA je moguć, naravno. Potrebno je vozilo dovesti u EU,tačnije u TUV, gde se dobija sertifikat o euro standardu i vrše se sitnije korekcije, tipa US migavci su crveni,pa se moraju menjati,itd. Biće vam potrebna i usluga špeditera iz Srbije, komplikovano, ali se može uvesti sigurno.
[ noki@ @ 02.07.2008. 10:12 ] @
Da li neko zna neku firmu u Beogradu koja se bavi uvozom automobila iz USA?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|