[ fibra @ 22.04.2008. 07:47 ] @
Zanimaju me iskustva vlasnika Qingqi QM200GY-B(A)
Koje su vase zamerke?
Koliko je kvarljiv?
Kakva je situacija sa delovima i servisima?

Hvala unapred.
[ fibra @ 24.04.2008. 12:58 ] @
Zar stvarno niko nema ovaj motor? Bas cudno...
[ HoT_Steppa @ 24.04.2008. 14:06 ] @
Ja merkam jedan slican:

http://www.topshopmoto.com/XT200GY.html
[ fibra @ 24.04.2008. 14:40 ] @
Da, gledao sam i taj Kinroad bas malopre (na netu)...
Pa, jel`znas nesto o njemu? Kakav je uopste? Mislis li da ima neke prednosti u odnosu na ovaj "Kinky"
Kontam ako je vec kinez bolje da bude malo jaci, siguran sam da se manje haba i muci od ekog 50cc pod dve osobe. A i kad moram da polazem i placam registraciju bolje da bude nesto poput ova dva.
Nego, nesto mi potrosnja od 2.2/100km bas malo zvuci za 200cc. Znam da to nije bas realan podataka ali i 3.2 mi deluje dosta malo za tu kubikazu.
[ HoT_Steppa @ 24.04.2008. 18:22 ] @
Svi pate od istih mana, s tim sto je ovaj Kinroad malo losijeg kvaliteta po pitanju "sklapanja" od qingui-ja, ali i za to ima leka, pravi majstor ga rastavi i sklopi opet kako treba, zalepi srafove i sve dotegne i ne bi trebalo da bude nekih problema. 200cc za kineski enduro (4T) je neki minimum koliko sam ja gledao, po snazi je kao japanski 125cc 2T. Pa biraj japanac star 15-20 godina ili nov kinez za iste pare.

Jel' ti gledas supermoto ili enduro model?
[ fibra @ 24.04.2008. 18:54 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Svi pate od istih mana, s tim sto je ovaj Kinroad malo losijeg kvaliteta po pitanju "sklapanja" od qingui-ja, ali i za to ima leka, pravi majstor ga rastavi i sklopi opet kako treba, zalepi srafove i sve dotegne i ne bi trebalo da bude nekih problema.

To sa losim sklapanjem sam vec negde procitao. Valjda kinezi srafe rucno, a kako su malecki valjda nemaju snage da zategnu "muski". :D Salu na stranu... nemam ja nista protiv Kineza, mada bih voleo da nisam prisiljen da kupujem njihove proizvode, ali posto jesam, ne bunim se.

Citat:
200cc za kineski enduro (4T) je neki minimum koliko sam ja gledao, po snazi je kao japanski 125cc 2T. Pa biraj japanac star 15-20 godina ili nov kinez za iste pare.

Pazi, da znam prodavca licno i kako je cuvao motor onda sam pre za brand, ali kad nemas pojma kod polovnjaka kako se neko izivljavao i sta je od motora ostalo. E, jos ako si "strucnjak" za motore kao ja, pa mogu da ti uvale bas svasta. Zato nebih da rizikujem.

Citat:
Jel' ti gledas supermoto ili enduro model?

Pa nesto mi ovaj Supermoto lepsi. Kontam da su, osim sminke, samo gume razlika. Voleo sam ja uvek malo da skrenem sa puta, ali cinjenica da bi motor ipak najvise vozio po gradu, pa su glatkije gume ipak malo prikladnije. Da zivim negde na selu onda bih radije enduro, bez razmisljanja!
Inace, zvao sam prodavca danas, htedoh da odem i pogledam na sta lici uzivo, ali kaze na brodu su i ocekuju se u Maju.
[ HoT_Steppa @ 24.04.2008. 19:35 ] @
Taj je 1600 evra, enduro 1300, a ovaj Kinroad 1100. Taj supermoto jos malo pa 50 % skuplji od Kinroada.
[ lancia88 @ 24.04.2008. 23:08 ] @
Pozdrav,

ustvari nije uopste skuplji, ako uzmemo u obzir da bi izmedju pomenutih modela mogla biti tolika razlika (mislim na vizuelne razlike i uopsteno dozivljaj) da sa jeftinijim modelom kupac bude nesrecan, onda su sve to bacene pare.

Upravo ovu dilemu sam video neko vece, pazarih skutercic od jednog momka i on zeli bas ovaj Supermoto. Ja predlazem takodje ovaj jeftiniji enduro ali tacno sam mu u ocima video ono sto sam malopre napisao......neke stvari ne mogu da se mere novcem a da se dobije realan rezultat.
[ fibra @ 24.04.2008. 23:43 ] @
Citat:
lancia88: Pozdrav,

ustvari nije uopste skuplji, ako uzmemo u obzir da bi izmedju pomenutih modela mogla biti tolika razlika (mislim na vizuelne razlike i uopsteno dozivljaj) da sa jeftinijim modelom kupac bude nesrecan, onda su sve to bacene pare.

Apsolutno se slazem. Ako se neko odluci da kupi motor koji mu se ne dopada bas najvise na oko pre ili kasnije ce ga zamrzeti kad malo splasne prvi dozivljaj. Mada bih ja uvek ipak, teska srca, dao prednost kvalitetnijoj i pouzdanijoj masini

Citat:
Upravo ovu dilemu sam video neko vece, pazarih skutercic od jednog momka i on zeli bas ovaj Supermoto. Ja predlazem takodje ovaj jeftiniji enduro ali tacno sam mu u ocima video ono sto sam malopre napisao......neke stvari ne mogu da se mere novcem a da se dobije realan rezultat.

Pa da, pogotovo kad si prinudjen da kupujes na kredu kao vecina ljudi danas. U tom slucaju razlika po rati zanemariva.

Neverovatni su ti motori i kupovina. Ja sam se trudio da ih ignorisem do ovog momenta kad vidim da ima sanse da se napokon nesto ipak kupi. Prvo sam hteo neki skuter 50cc, pa sam shvatio da je to ipak slabo za mene i devojku. Pa kako za 125cc treba da polazem A kategoriju, pomislih... a sto da uzmem nesto malo jace kad mogu nesto od 200-250 cc, pa zad u obzir dolaze i ovi sa manuelnim brzinama pa se i izbor malo prosirio i stvar se time jos vise zakomplikovala. Sad sam nekako digao ruke od skutera i gledam ili ovaj pomenuti Kinki supermoto ili nesto skroz drugacije kao Kinroad XT250-16 ili mozda CFMOTO V5 ili mozda cak V3. Kod ovih mi se svidja mogucnost da se uputi i na malo duzi put. Deluju udobniji, posebno suvozacevo mesto (treba i na devojku da mislim).
Lanca, sta mislis o ovim poslednjim... dali bi covek mogao da se opusti i krene na neki malo duzi put sa ovim masinama. Daj neki savet... vidis da sam izgubljen. :)

Ukoliko ne znas koje su ovo masine, evo linkovi

http://www.topshopmoto.com/XT250-16.html (nadam se da ovo nije reklama, ali sajt proizvodjaca je ocajan i nema detalje)
http://www.cfmoto.cn/product/moto/v5.asp
http://www.cfmoto.cn/product/moto/v3.asp



[ lancia88 @ 25.04.2008. 10:08 ] @
Pozdrav,

prvi je pristojan motor koji obavezno trazi dorade, makar sa mog stanovista i to najpre kozmeticke prirode, ako se odlucis napisacu i lisu predloga.

Drugom ne pomaze ni temeljna rekonstrukcija, najjaci je u odvrtanju narodnjaka na semaforu i kretanjem bez saltanja brzina (sto ga cini brzim kad se te dve cinjenice ukrste - on brze startuje a ostatak saobracaja jos i zastane i to obrnuto proporcionalno kvalitetu i glasnoci odvrnutih novokomponovanih sa sterea pomenutog "motora").

Malo ironisem, a sve u nadi da cu se setiti necega pozitivnog vezanog za taj CF ali nesto nikako mi ne ide.....
[ HoT_Steppa @ 25.04.2008. 10:10 ] @
Kad nemas para onda si u dilemi da li da kupis ono za koliko imas para ili da cekas i skupis pa kupis ono sto ti se svidja.
Moja dilema je Kinroad enduro 200cc nov za 1100 evra ili Kawasaki KLE 500cc star 16-17 godina za 2000 evra. Znam da nikad necu biti zadovoljan sa ovim Kinroadom, ali (uvek ima ali) novo je novo a u ovim masinama je to dosta bitno jer ne postoji osoba na ovom svetu koja bi stedela motor, znaci svi ih voze na maksimumu obrtaja. To mnoogo otezava kupovinu polovnog KLE-a, jer je skoro nemoguce kupiti masinu za i vece pare u kojoj ne treba da se ulozi makar jos 300-400 evra. A jos nemam 2000 ni u startu za njega.



ili

[ fibra @ 25.04.2008. 10:45 ] @
Citat:
lancia88: Pozdrav,

prvi je pristojan motor koji obavezno trazi dorade, makar sa mog stanovista i to najpre kozmeticke prirode, ako se odlucis napisacu i lisu predloga.

Drugom ne pomaze ni temeljna rekonstrukcija, najjaci je u odvrtanju narodnjaka na semaforu i kretanjem bez saltanja brzina (sto ga cini brzim kad se te dve cinjenice ukrste - on brze startuje a ostatak saobracaja jos i zastane i to obrnuto proporcionalno kvalitetu i glasnoci odvrnutih novokomponovanih sa sterea pomenutog "motora").

Malo ironisem, a sve u nadi da cu se setiti necega pozitivnog vezanog za taj CF ali nesto nikako mi ne ide.....


Dorade me ne plase, a ovo "pristojan" naspram misljenju o CF mi je vise dovoljno da me odvrati. I meni je ta ugradjena muzika malo delovala kao bezveze. Ajde da je u pitanju neka vrhunska touring masina pa i da ima i frizider za pivo ugradjen, ali kod jeftinih motora to govori samo da pokusavaju da nadomeste druge bitne stvari koje nedostaju. Estetski, sa slike mi ne izgleda lose ali to je sve sto o njemu odnosno proizvodjacu znam. Veoma je problem da se neiskusan covek snadje u moru jeftinih motora. Da imam kintu, nebi mi trebalo toliko pomoci jer bi znao sta mogu da ocekujem, a i za dobre proizvode je pun internet recenzija. Ovi jefini jedva da imaju i sajt.
Lanca, hvala ti za info, ako pazarim ovaj Kinky, zamolicu te da mi napises sta da radim da ga poboljsam. Za sada mi je favorit.


Citat:
HoT_Steppa: Kad nemas para onda si u dilemi da li da kupis ono za koliko imas para ili da cekas i skupis pa kupis ono sto ti se svidja.
Moja dilema je Kinroad enduro 200cc nov za 1100 evra ili Kawasaki KLE 500cc star 16-17 godina za 2000 evra. Znam da nikad necu biti zadovoljan sa ovim Kinroadom, ali (uvek ima ali) novo je novo a u ovim masinama je to dosta bitno jer ne postoji osoba na ovom svetu koja bi stedela motor, znaci svi ih voze na maksimumu obrtaja. To mnoogo otezava kupovinu polovnog KLE-a, jer je skoro nemoguce kupiti masinu za i vece pare u kojoj ne treba da se ulozi makar jos 300-400 evra. A jos nemam 2000 ni u startu za njega.


Ja sam mislio da ove sezone polozim A, iskuliram letovanje i nastavim da skupljam kintu pa sledece godine nesto kupim, ali kako sam nedavno krenuo u istrazivanje nemam mira, i verujem da bi mi teze palo da cekam bar godinu dana da skupim neku kintu nego sto cu ce mi pasti da ovo leto provedem na motoru koji nije bas ono o cemu sam sanjao ali nije ni lose. Tako da idem onom - bolje vrabac u ruci...

Meni se kod ovoga Kinroada plastika cini strasno losa na osnovu slika koje sam video. Pogotovo prednji blatobran. Dosta je velik, deluje nedovoljno ucvrscen i ocekivao bih, ne da vibrira, vec da skace. :) Ali, ogradio bih se ovde jer pricam napamet ...iz daleka. Ono sto meni pada na pamet kod ovakvih stvari jeste ojacavanje fiberglasom sa donje strane.

[ HoT_Steppa @ 25.04.2008. 12:42 ] @
Ako se odlucis za kineza, bilo kog, i posle godinu dana odlucis da IPAK to nije to, ne racunaj da ces da dobijes vise od 50-60 % od kupovne cene. Kinez se kupuje da se vozi duze, inace je cisto bacanje para.

Pratim oglase od januara i svi kinezi se veoma tesko prodaju, sto skuteri sto motori, osim kad se zestoko obore cene. Takodje, japanci/italijani stariji od 15 godina se takodje veoma tesko prodaju, ali zacudo cene im se ne obaraju, vlasnici ne popustaju.
[ fibra @ 25.04.2008. 13:07 ] @
Slazem se, ali ne verujem da cu ga prodati posle godinu dana. Ne verujem da mogu bas toliko da se razocaram. S druge strane nemam mogucnosti, a ni nameru, da upoznajem motore tako sto cu ih voziti sezonski pa doplacivati za neki drugi. To jeste gubljenje para. Da imam kintu ili da znam da cu za godinu dana skupiti dovoljno para da kupim nesto stvarno dobro, sacekao bih, ovako ako cekam mozda ne docekam. Jos jedna stvar... meni je ovo prvo motorno vozilo, i stvarno se nadam da cu jednog dana moci da si prijustim nesto bolje. Uvek bih radije bih dao pare na motor nego na kola. Mozda zato sto vozim bajs dosta godina.
[ lancia88 @ 25.04.2008. 15:47 ] @
Pozdrav,

paaa, u sustini, svi se motori prodaju tesko ako se ne skine cena znacajno osim nekih perioda kada im ide prodaja iz poznatih pomodarskih razloga.
Kinezi zaista ne mogu da odrze cenu u smislu procenata sto daleko bolje ide japanskim a posebno evropskim i americkim motorima, ali je veoma izvesno da kod brojanja novca ova statistika opet moze biti relativna - nema mogucnosti da za svega godinu do dve izgubis hiljadu do dve...eura.

Dve racunice, dva pogleda na stvari i oba bez apsolutnog pobednika.

Sa druge strane, kvarovi su onaj deo koji nivelise stvari u pogledu cene jako brzo. Kod japanskih motocikala su redji ali su ubojitiji, daleko skuplji. Kod kineskih motora su cesci ali daleko jeftiniji. Ima sprejeva za lanac koji kostaju vise nego citav lanac za 'kineza'. Primera radi, bas za pomenuti Kinroad taj lanac kosta "celih" 1600,00 dinara.

Dakle, sve se ocas posla poravna izmedju japanskih polovnjaka i kineskih brand-new i opet mrtva trka na kraju.
Polovan KLE koji sada kosta 2000 eura ne bi trebalo da za godinu dana padne na manje od 1500 eura (pod uslovom da se odrzava kako treba i ne bude nekih preteranih ostecenja), te bi gubitak bio maksimalno do 500 eura. Sa druge strane, pomenuti kineski pandam je danas 1100 eura, kreditno je zgodnija opcija, u garanciji je godinu dana i po izlasku iz grantnog roka svega je godinu dana star i tesko da ce mu cena biti niza od 800-900 eura. Nerealno je pretpostaviti da ce neko taj motor prodati dogodine za 600 eura cime bi se racunice izjednacile.

Ukoliko uzmemo u obzir i nove motocikle iz obe zemlje kosog pogleda, stvari su daleko nepovoljnije po Japance.
[ fibra @ 25.04.2008. 18:53 ] @
Lanca, hvala jos jednom na iscrpnom odgovoru. Objektivna misljenja su bas retka kod bajkera. Najcesci postovi po domacim forumima su tipa... kinezi su s*****, ili aprilija je zakon i sl. ...Takvi textovi ne mogu da se nazovu korisnim.
[ HoT_Steppa @ 25.04.2008. 19:55 ] @
Da ima Kinroad enduro od 500cc on ne bi kostao vise od 2000 evra, a onda ne bih bio u dilemi.
[ lancia88 @ 25.04.2008. 20:26 ] @
Pozdrav,

verovatno uskoro stizu i kubikaze od 400ccm, ovog i narednog leta. U pitanju je poslovna politika stvarnih vlasnika (to su opet Japanci, isti oni koji kobajagi daju licence a realno samo rasprodaju svoje stare tehnologije) koji sukcesivno plasiraju kubikaze i modele tako da ne smeta njihovoj udarnoj snazi u prodaji sa Made in Japan potpisom.

@fibra, posle ovoliko godina i decenija na motoru, bilo bi krajnje neozbiljno da se koristim pomenutim stereotipima koji uglavnom treba da maskiraju vlastito nepoznavanje materije.
[ fibra @ 25.04.2008. 20:45 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Da ima Kinroad enduro od 500cc on ne bi kostao vise od 2000 evra, a onda ne bih bio u dilemi.
Da, verovatno bi bio ispod 2 glave. A, jesi li imao priliku uopste da malo blize pogledas ili probas taj Kinroad ili znas nekoga ko ga ima? Ili kao i ja samo sa slika? Ja nekako ipak ne staljam kubikazu na prvo mesto. 250cc bi verovatno bilo idealno, ali i sa ovih 200 bi verovatno bio zadovoljan. Licno bih radije bih malo kvalitetniji od 200cc nego losiji od 500. Ipak nije sve u snazi, mada to verovatno zavisi od licnih afiniteta.

Citat:
lancia88:
@fibra, posle ovoliko godina i decenija na motoru, bilo bi krajnje neozbiljno da se koristim pomenutim stereotipima koji uglavnom treba da maskiraju vlastito nepoznavanje materije.

Naravno. Cudi me samo da nema malo vise iskusnijih ljudi po forumima koji umeju i da napisu nesto pametno. Nekako kad citam te postove imam sliku u glavi onih dzibera sa trkalicama sa usca. :)
[ HoT_Steppa @ 26.04.2008. 10:00 ] @
Gledao sam po salonima 3 klona istog motora (stara Yamaha XT ako se ne varam), ovaj Kinroad XT200GY, Quingi QM200GY i Zongshen - ZS 200GY-A. Razlika je stvarno u detaljima, a i u ceni, 1100, 1300, 1700 respektivno. Druga 2 mi (samo) izgledaju sa boljom plastikom ali to je sve relativno, pitanje je da li bi se i one uopste bolje pokazale u voznji. Tehnicke pojedinosti su prakticno iste, a cena treba samo da kaze koji se proizvodjac pre pojavio na trzistu pa ima malo duzi staz. Sva 3 moraju detaljno posle kupovine da se izpregledaju i utegnu, jer to vise nije problem kineza nego nasih sklapaca. Ovaj Zhonshen sam probao u fazi sklapanja, video kako ga sklapaju, sve su to priuceni auto majstori. Imas godinu dana garancije pa se vozikaj do njih na dotezanja, ili ako nesto otpadne, to je njihov moto...
[ fibra @ 26.04.2008. 10:40 ] @
Zasto u stvari dolazi do tog cuvenog rasrafljivanja? Ja sam se gore nasalio sa nejakim kinezima, ali sta je u stvari problem?
Koliko znam, za zatezanje vecih srafova se koristi kilo-kljuc, i to nije nikakav hi-tech alat. Za manje srafove tu su one zvezdaste podloske koje bi trebalo da rade posao. Ne verujem da bas mora lepak ili lak da se srtavlja na arafove kako je neko rekao. Nekako mogu da shvatim da se reasrafi ona masina za nabijanje zemlje, ali motor... :|

[ bozzopi @ 26.04.2008. 20:03 ] @
Pozdrav,
druze motorcikli prave velike vibracije, pogotovo oni sa jednim cilindrom. Lepljenje srafova je standard i vazi za sve proizvodjace a ne samo za kineze. Jedan moj prijatelj je kupio taj kineski Qingqi QM200GY-B. Jako je zadovoljan sa njim. Nije imao vecih problema osim rasljafljivanja. Ali ako je neko od vas imao dukatija ili zna nekog ko ima dukatija ili buell i njih muci isti problem, tako da mislim da to i nije neka bitna stavka, s obzirom da desetostruko skuplji motori boluju od istih problema! Ako ces da ga posedujes duzi vremenski period kupi ga! Bez obzira sto se pravi u kini to je proverena mehanika koja je godinama sluzila i dan danas sluzi u suzukijima. Polovni japanci su uvek losija varijanta od novih kineza, bar za te pare sa kojima ti baratas jer realno nema dobrog japanca bar za 3000 evra minimum. Sve ispod toga trazi ulaganja bar u lanac(dobar 100e), kocnice(od 20 do 60e po disku), ulje i filtere(od 400din do 100e zavisi od motora do motora), i to je minimalno ulaganje. Za motorcikl nevazi malo duvka nije to strasno, motorcikl kad krene da duva gotov je za manje od 500 km, a svi ti ispod 3000 evra su blago receno krsevi koji su lupani bar dva puta, farbani jos vise puta i fali im ko zna sta jos. Kod japanskih motorcikala nepostoje specijale, kad radis motor radis sve, novi klipovi sa karikama, radilica, telo cilindara, pa ti gledaj koliko to kosta. Ako kupuje japanca od nepoznatog coveka dobro ga pogledaj. Spomenu si KLE 500, pouzdana mehanika, dobar motorcikl, ali bolje kupi novi na kredit kosta manje od 6000 evra nego neki polovan koji je presao afriku i evropu zajedno. Postoje izuzetci, motorcikli koji su jako dobro ocuvani i u perfektnom su stanju, ali takvi i kostaju. Znaci to ti je da nadjes motor sa minimum ulaganja. A to je ovde tesko osim ako ne odes sam preko pa ga kupis a ta matematika izlazi jos vise! Mislim nemoj pogresno da me razumes ja vozim japance i italijane godinama, odrzavam ih sam i imam svu mogucu i nemogucu servisersku literaturu za njih. Veruj mi bolje kupi novog kineza nego da prodajes zenu i decu da popravis polovnig japanca, jer dobrog ne mozes da kupis za te pare! Motor nije isto sto i auto zapamti, motor je najbolje uvek kupiti nov, pa makar i malo slabiji i losiji!
Nadam se da sam pomogao pozz.
[ fibra @ 26.04.2008. 20:52 ] @
Hvala bozzopi na iscrpnom odgovoru. To rasrafljivanje znaci i nije neki problem na kraju.
Dobro je cuti bar neku informaciju o ovom Qingqi QM200GY-B, pa makar i indirektno. Koliko dugo ga poseduje tvoj prijatelj?
Citao sam neke bez veze, ali pozitivne klinacke komentare na moto-berzi ali se bas ne osvrcem na njih. Jedino sto moram da proverim kakva je situacija sa rezervnim delovima za ovaj motor. Distributer kaze da je posiljka (motori) na brodu, nadam se samo da se na rezervni deo ne ceka da se doveze brodom nego da imaju ovde. U svakom slucaju verujem da cu ga kupiti kad se pojavi. Do tada, jos malo istrazivanja... ;)
[ HoT_Steppa @ 26.04.2008. 22:38 ] @
Pojavio se jedan nov supermoto model kod nas, Sprint Pulser 125cc:



moram da priznam da odlicno izgleda

http://www.sprintscooters.com/Pulser.html
[ fibra @ 26.04.2008. 23:21 ] @
To je potpuno isti motor kao i ovaj Qingqi QM200GY-B(A) osim sto je 125cc. Pa, i nije bas nov kod nas.
[ Oroku @ 27.04.2008. 20:02 ] @
Obavezno javi utiske ako kupis Qingqi QM200GY-B(A).
Jel zna neko koliko bi ta masina kilometara mogla da predje bez generalne a da se propisno odrzava?
[ lancia88 @ 27.04.2008. 23:15 ] @
Pozdrav,

a biser je sto generalna kosta "celih" 200 eura otprilike (ako nema nekog vanrednog deranja) i to bez obrada, samo sve novo i kraj.
Nema tu muke sa generalnom vec sa danima provedenim u radionici jer to tako uglavnom biva kod domacih majstora. Oko ovog modela tesko da postoje slicna iskustva ali nesto oko cega bi se moglo pricati jesu kilometraze od zasigurno 20K+ na kojima nema potrebe za generalkama i to sistemom od 10K godisnje.
[ Oroku @ 28.04.2008. 11:01 ] @
A da li se cilindar busi na specijale ili se ubacuje nova caura?A odakle ti taj podatak da je generalna 200e?
Cini mi se da killometraza od 20K i nije nesto za 4T masinu, mada ne znam koliko prelaze konkurentne masine, npr Yamaha XT 125?
[ fibra @ 28.04.2008. 11:15 ] @
Mene takodje nesto zanima kod ovog motora kad je u pitanju prevaljivanje vecih kilometraza... Sta je potrebno da bi se uputio na neki duzi put? Oduvek sam imao zelju da obidjem Hrvatsko primorje motorom. Ima li to uopste smisla na kinezu? Sta je to sto bih trebao da uradim ili imam u rezervi za tako nesto? Sta je to sto ne moze da popravi neki lokalni auto mehanicar ako uopste popravljaju motore? Mozda ovo nekome zvuci smesno i ali sto da ne... ako je nekako moguce da se pripremim ja bih rado otisao malo dalje... makar po Srbiji. Nekako kad sam citao o onom liku sto je skuterom od 50cc isao na more sve mi deluje manje suludo. :)
[ HoT_Steppa @ 28.04.2008. 12:25 ] @
Prica sa drugog foruma je da masine koje su kopije Honde XL 200 (Keeway, Kinroad) mogu da prevale i 100 000 km do generalne. Ovaj Qingqi je kopija Suzukija DR200, on moze manje.
[ fibra @ 28.04.2008. 14:24 ] @
Koliko vidim, Keeway ima samo X-RAY ali samo 50cc pa mi se ne cini bas da mogu da se porede. Mozes li da bacis link na tu raspravu sa drugog foruma?
[ lancia88 @ 28.04.2008. 15:46 ] @
Pozdrav,

ne linkujemo druge forume radi Pravilnika, naravno, na PP ili u mail uvek moze.
[ fibra @ 28.04.2008. 16:25 ] @
OK, onda na PM. Stroga neka politika...
[ HoT_Steppa @ 28.04.2008. 23:20 ] @
Citat:
fibra: Koliko vidim, Keeway ima samo X-RAY ali samo 50cc pa mi se ne cini bas da mogu da se porede. Mozes li da bacis link na tu raspravu sa drugog foruma?

Misli se na Exceed model koji se vise ne pravi, ali ih ima polovnih.
Link zatrazite na PM.
[ fibra @ 29.04.2008. 14:11 ] @
Molio bih jedno razjasnjenje vezano za razliku izmedju enduro i supermoto verijanti istih motora sa pretpostavkom da je ista praksa kod svih proizvodjaca, ...ili mozda gresim?

Znaci, znaima me da li je odnos redukcije zupcanika/lancanika isti kod oba izdanja istog motora, samo sa razlikom u precniku tocka ili se razlikuje kako bi obe verzije motora imale priblizne performanse (brzinu/snagu)

Ako je prenos identican, onda je i brzine odnosno obrtni momenat drugaciji za svaki od verzija istog motora sto bi znacilo da su enduro mnogo slabiji ali brzi od supermoto verzije.

Zanima me mogucnost zamene tockova kod supermoto verzije za tockove od enduro pandana. Tek nedavno sam obratio paznju i prmetio da nisu samo kramponi razlika vec je velika razlika i u preciniku tocka. Tesko je bilo ne primetiti, ali nekako mi je ipak promaklo.
Konkretno, ovaj Qingqi QM200GY mi je daleko, daleko lepsi u supermoto izdanju. Deluje cak kvalitetnije uradjen i dosta "opakiji", pa bi bilo dobro da mogu da se montiraju enduro tockovi za neku voznju po divljim terenima, ili da se cak zamene za stalno. Sta mislite o ovoj mogucnosti?



[ HoT_Steppa @ 29.04.2008. 22:56 ] @
Nema potrebe za tim, postoji 3 verzije istog motora:

http://www.moto-berza.com/katalog_prikaz.php?id=647&trazi=1
http://www.moto-berza.com/katalog_prikaz.php?id=649&trazi=1
http://www.moto-berza.com/katalog_prikaz.php?id=650&trazi=1
[ fibra @ 29.04.2008. 23:11 ] @
Nisi me bas razumeo...
Meni su ova 3 "ista" motora veoma razlicita izgledom i daleko najvise mi se dopada crni koji je supermoto.
[ Oroku @ 30.04.2008. 00:35 ] @
Upravu je covek.Npr. meni je crna masina lepsa,kod tog su i mi i vile lepse,i boja je lepsa,mada mozda nje i ima i kod ovih ostalih modela.
I sta mislite, da li se taj model moze prepraviti u enduro?
[ fibra @ 30.04.2008. 07:01 ] @
Citao sam nesto da je kod enduro motora ulje u amortizerima gusce, pa se pitam da li kinezi posvecuju toliko paznje "detaljima" pa stavljaju razlicito ulje u svaki od ovih tipova ili samo stancaju i menjaju tockove. :-/
Ako su samo tockovi, licno bih rado dao na sve jos 100tinak EUR za enduro tockove (ne verujem da su skuplji) i imao mnogo lepsu i masinu sa velikim tockovima :)
[ fibra @ 30.04.2008. 07:33 ] @
Upravo sam saznao od distributera da SM varijanta QM200GY-B stize 18.
Enduro imaju samo 125cc, a za 200 do augusta ne primaju cak ni rezervacije. :( ...kazu, sve je rasprodato. Takodje mi kazu da nije razlika samo u tockovima, te da je SM drugaciji i prilagodjen voznji po cesti. Sad, sta to znaci u prevodu, nisam hteo da gnjavim. Moguce da mu je i konstrukcija malo slabija.

Kako mi se cini trenutno nema bas nekog izbora za Enduro preko 125cc.
Pokusao sam da kontaktiram distributera za Zongshen - ZS 200GY. Na nekoliko lokacija, ukljucujuci i njihov jednostrani sajt, sam nasao telefonski broj koji je promenjen. Takodje, mail koji im je na sajtu je nevazeci!? Pa, mi to deluje veoma neozbiljno. Inace pomenuti motor je jos skuplji od konkurentnih ali mi deluje i malo bolje.

Da li mi je promakao neki kineski Enduro 200cc?
[ Oroku @ 30.04.2008. 08:35 ] @
Ovde mozete pogledati izgled dva Tomosova modela:
http://www.tomos.si/article.aspx?articleid=57140
http://www.tomos.si/article.aspx?articleid=57141
Znam da su skupi,ali su i daleko kvalitetniji od Kineza.Sa ovim slikama sam hteo da pokazem da u izgledu bas i nema puno razlike u SM i Enduro verziji,osim blatobrana i tockova.A ako je ulje problem, ono se lako moze zameniti.
Imas Kinroad 200 GY, on je oko 1100e,ali mi se cini kao neko zesce nekvalitetno sr***!
[ fibra @ 30.04.2008. 08:42 ] @
Nema ni Kinroad-a XT200GY vise! Distributer je cak i izbrisao i web stranicu, pa verujem da ih skoro nece ni imati.
Sta se to desava..? Svi koji su imali u ponudi Enduro 200cc, odjednom imaju samo, ili najavljuju verziju od 50cc. Pa to je stvarno smesno za Enduro. Mislim da je 200 donja granica. Verujem da racunaju da ce vise zaraditi prodajom 50tica klincima nego ovih od 200cc. Kakva steta. :(
[ Oroku @ 30.04.2008. 08:54 ] @
Da,to sam primetio,svi odjednom imaju 50ccm.Danas idem na NS,pa ako uhvatim vremena pogledacu da li tamo imaju neke 200ccm.
[ fibra @ 30.04.2008. 09:04 ] @
Ni u Novom Sadu nema Qingqi Enduro od 200 ali ako stignes pogledaj Zongshen.

Thx.
[ HoT_Steppa @ 30.04.2008. 13:32 ] @
To moze da znaci da ce mozda i brze nego sto smo ocekivali da se pojave 400cc kinezi, pa medju njima i enduro.
Stvarno mrsava godina za ljubitelje jeftinih enduracha.
[ fibra @ 30.04.2008. 14:52 ] @
Cekaj, jel` to vec ima nekih najava za te od 400cc? Kakva je realna, upotrebljiva razlika osim sto je motor duplo jaci, odnosno u kojim to situacijama 200cc nije dovoljno. Mislim iskljucivo na enduro, naravno.
Kolika je okvirno potrosnja kod enduro motora od 400cc?
Dokle si ti dogurao sa trazenjem motora? Izvisio si za ovaj Kinroad na zalost.
[ HoT_Steppa @ 30.04.2008. 16:07 ] @
Ja ne zurim, moram prvo na obuku. A dotle mozda se ovi od 400cc i pojave.
[ fibra @ 30.04.2008. 16:14 ] @
Ocekujes da ces bas toliko mnogo puta da padnes na polaganju? :D Salim se, naravno.
Ni ja nemam polozeno, ali od plate uplacujem pa se nadam da to moze biti gotovo za mesec dana, ako budem imao srece.
[ SLOBODANRADISIC @ 03.05.2008. 07:55 ] @
@Hot_Sttepa

Kinroad-a XT200G, nazalost vise nece biti. Razgovarao sam sa vlasnikom firme, i on kaze da ubuduce uvoziti samo 50ccm verziju.

Bio sam zagledao taj motor dosta, i ima nedostatke standardene nedostatke kineza, losa zavrsna obrada, sto nije tako tragicno. Lose sklapanje je u velikoj meri i posledica slabe paznje nasih "sklapaca", no sve to nije nesto sto se moze sa malo volje i vremena otkloniti.

Vlasnik firme kaze da je taj motoro (200ccm) malo prejak za ram motocikla, i da je imao problema sa garancijom sa klincima koji uporno pokusavaju da voze pravi kros sta tim motociklom, sto znaci skakanje, neprekidno pun gas, nagla saltanja itd. Verujem mu. Ocekuje da mu se sa 50ccm to nece desavati, i planira na dalje da prodaje samo 50ccm.

Verujem da je identicna situacija i sa ostalim konkurentima (Quinqi i Zongshen), sve je to isto, s tim da je Zongshen najbolji po pitanju zavrsne obrade ali je i neopravdano skuplji.

Motora od 50ccm ima, ali taj od 200ccm neces lako naci, a i ako ga nadjes i kupis, motas ga paziti i cuvati. Nece izdrzati maltletiranje, gas do daske i pravi off-road.

Nisam siguran da bi kupio sebi kineza takve koncepcije. Situacija sa cruiserima je drugacija, voze se "laganica" i tu nema nekih vecih problema. Nivo tehnologije i kvaliteta obrade kod kineza nije jos uvek za "gas do daske".
[ blacky021 @ 04.05.2008. 23:19 ] @
pozz svima.
Ljudi ja sam hteo da uzmem qingqi enduro od 200 ccm,ali em sto ga nema u ns-u nego je i lista cekanja podugacka i nemaju pojma hoce li im uopste stici dovoljno.
Posle sam se bacio na ostale kineske proizvodjace zbog slicnosti ali najvise zbog cene i kod ostalih je skoro pa ista situacija.
Apsolutno nisam znao sta da radim posto mi je od 50ccm vec muka,slabi su mi i pun mi je k kazni zbog jednog sedista.
Dosta dugo sam razbijao glavu sta da uzmem i na kraju kad sam provozao keeway matrixa od 150 ccm sutradan otisao i kupio ga...
Nije nista posebno-skuter ko i svaki drugi ali sam se odusevio lakocom sa kojom se vozi,udobnoscu pri vecim brzinama i naravno snagom motora koja uopste nije zanemarljiva.
Verovatno skoro necu prezaliti sto nisam uspeo da si uzmem enduro varijantu ili posle sajma u ns-u su svi planuli kao da su ih davali dzabe...
[ HoT_Steppa @ 05.05.2008. 07:36 ] @
@SLOBODANRADISIC

ja silom prilika moram da uzmem neki enduro jer sam visok 203 cm i ne mogu da stanem ni na jedan skuter kako treba, a moja voznja bi bila 80 % po gradu, znaci isto laganica kao i cruiseri, samo malo bolja ubrzanja za istu kubikazu. Ako bih i otisao van grada, to ne bi bila prioritet voznja bez asfalta.

Sto se tice Kinroad enduro 50cc modela, o njemu mozete da citate dosta po engleskim forumima koji se bave kineskim motorima, uglavnom su ga kupovali klinci jer je bio jedan od (ako ne i) najjeftinijih motocikala u UK. 50cc za enduro moze ako taj vozac ima 50-60 kg, ja sa 90-100 se ne bih lepo proveo.
[ fibra @ 05.05.2008. 07:47 ] @
Vidim na sajtu Hyosung distributera Enduro RX 400, ali nikakvi dalji podaci i cena nepoznata. Cekam odgovor.

[ HoT_Steppa @ 05.05.2008. 13:31 ] @
To je verovatno ta masina koju ce i svi ostali da kopiraju. Zna li se cija je kopija sam agregat?
[ fibra @ 05.05.2008. 13:42 ] @
Ja nisam uspeo da saznam nista. Ako sam dodjes do nekih informacija, molim te prenesi.
Inace, ovi Hyosung motori uopste nisu jeftini. 125cc na berzi stoji 2700EUR, pa 400cc ne verujem da ce biti ispod 3000. Za tu cifru postavljam si pitanje da li radije uzeti nesto markirano polovno, ali onda se opet vracam na staru pricu. Posto je Hyosung valjda korejska marka, ne verujem da ce kinezi svoju 400cc ponudu bazirati na ovom motoru.
[ lancia88 @ 05.05.2008. 23:42 ] @
Pozdrav,

ova firma razvija svoje programe na bazi Suzuki i Yamaha licenci i ne kopira se njihov program. Ostali, da.
[ 456456 @ 27.03.2009. 17:04 ] @
ja imam owakwu mashinu od 125ccm...
ide kao l00d...
tek sam presao 500km i skroz sam zadowoljan,ima zwuk kao neki supermoto od 600 ccm...
ljudi to je mashina od Suzukija DR-125...
znachi da je izdrzljiw kao mazga...
[ 456456 @ 02.12.2009. 20:07 ] @
eo meni je sad godinu i po dana,menjac mi riknuo,bendiks,lanac se istrosio,da ne pricam za sitne stvari!!!
eo jedna slika sredjivao sam ga,sad idje ko lud,ali kvalitet nije na nivou!!!