[ chupa @ 24.04.2008. 15:13 ] @
Da li neko poseduje vozilo na ovo gorivo? I da li postoji mogucnost prebacivanja METAN uredjaja sa jednog na drugo vozilo ukoliko su identicnih agregata? (u ovlascenom serivsu koji ugradjuje isti)
rizici?saveti?

[ davidbgd @ 29.04.2008. 12:49 ] @
prvo je pitanje gde ima pumpa?!

ja cuo da imaju dve u Bgd ali ne znam ni gde i ni sta

[ chupa @ 29.04.2008. 13:04 ] @
ima na novom beogradu...i u pancevu!

to je ono sto znam za beograd!

autonomija je oko 300 km sa jednim punjenjem......

nego.. opet nisam dobio odgovor..da li moze... verovatno moze.. al cim je cackati 200 bara boce..

[ vidan kv @ 29.04.2008. 20:53 ] @
Moguće je prebacivati sa jednog vozila na drugo ali pod uslovom da ceo posao izvede osposobljeno lice.....ipak ključni je problem mali broj točećih mesta i cena samog uređaja(dosta je skuplji od TNG)...pozzz!
[ davidbgd @ 30.04.2008. 10:21 ] @
hmmm, ima li neka mala tabelica sa cenama ugradnje tih uredjaja itd

cisto da se malo uporedi, da li je toliko isplatljivo ili malo manje ;!
[ chupa @ 30.04.2008. 10:51 ] @
SEQUENT 24 i 56 - Direktno Ubirzgavanje PLIN

• 950 EUR - 4 cilindra, do 100kw,
• 1,050 EUR - 4 cilindra turbo, do 140kw,
• 1,400 EUR - 1,850 EUR - 6 cilindra
• 1,750 EUR - 2,950 EUR , 8 cilindra

Kod motora sa 6 i 8 cilindara, cena SEQUENT 24 i 56 sistema varira u zavisnosti od snage i tipa motora kao i od izbora boce.

SEQUENT FASTNESS- Direktno Ubirzgavanje METAN

• 2.500 EUR - 4 cilindra, do 100kw, boce do 75 litara
• 2,600 EUR - 4 cilindra turbo, do 140kw, boce do 75 litara
• 2,800 EUR - 3,500 EUR - 6 cilindra, boce do 75 litara