|
[ MilanPaki @ 29.04.2008. 21:35 ] @
| Nedavno sam polozio za auto,nemam nikakvog iskustva sa autima.
Treba da kupim neki auto do 3000 evra,toliko imam na raspolaganju i to max!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa ne znam koji auto da kupim.
Mislio sam golf 2,Reno Clio(ali odrzavanje),Ford Eskort,ma nemam pojma
Pa bi zeleo da me Vi posavetujete koji auto da uzmem i koji je najeftiniji za odrzavanje.
Takodje me interesuje koliko se krecu registracije.
HVALA UNAPRED!!!!!!!!!
[Ovu poruku je menjao momsab dana 04.05.2008. u 19:59 GMT+1] |
[ sasa022 @ 29.04.2008. 22:41 ] @
@MilanPaki
Ja bih te zamolio da upotrebis PRETRAGU.....
I nemoj zaboraviti na to da u rezervi ostavis 200-300€ za prvi redovan servis i "sitnice".....
[ inspkluzo @ 30.04.2008. 06:21 ] @
Pogledaj temu o Pandi, možda ti automobil bude odgovarao, a sve oko procedure registracije i neophodnih servisa naći ćeš na istom mestu. POzzz!!!
[ kristi1 @ 30.04.2008. 07:14 ] @
Za oko 2000-2500 mozes da kupis Fiat Uno u odlicnom stanju. Odlican auto za tebe, komotan unutra, malo trosi pouzdan, ne kvari se mnogo, a imas da kupis delove gde hoces. Veruj neces se pokajati, moj brat ga vozi, ne izlazi iz njega.
[ Vinse @ 30.04.2008. 14:08 ] @
Opasna suma. Mozes da ubodes samo neki dobro izvozan auto maximum 99 godiste. Bolje dodaj 1000 pa uzmi nesto direkt iz uvoza.
[ Stefano @ 30.04.2008. 14:51 ] @
Pa nek doda na tu tvoju i jos jedn moju pa ce imati 5 i moci ce da bira... covek je rekao da je 3000 plafon.
Da li si razmisljao da uzmes onaj model na kome si polagao?
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 16:09 ] @
Pa najvise bih i voleo da uzmem auto na kome sam polagao a to je Golf 4.Sad sam dosao malopre sam gledao Golfa 2,covek trazi za njega 2.200 ali je u jako ocajnom stanju,motor mu je 1.3,ima 4b,3v.A unutra je ne daj boze
Stvarno ne znam vise sta da radim poludecu.
Dodao bih ja 1000 kad bi imao ali je 3000 MaX i to jos treba registracija!!!!!!!!!
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 16:11 ] @
A i da uzmem ko sto kazes max izvozan 99 ko zna koliko treba da se ulaze.
Ma auti su kod nas bas precenjeni!!!
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 16:28 ] @
Ma ne svidja mi se Fiat Uno a Pandu sam bio gledao bas je sr... auto
[ sasa022 @ 30.04.2008. 16:44 ] @
Da li ti se svidja Skoda Felicia ?
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 16:57 ] @
Svidja mi se.
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 17:14 ] @
Ali koje godiste,koji motor?
Stvarno se ne razumem u kola i bas me je nekako strah da me neko ne zajebe
[ M-84 AB1 @ 30.04.2008. 17:29 ] @
@MilanPaki
Daleko od toga da je Panda sr*nje auto, mozda nije lep ali tu se ta prica zavrsava.
Ne zaboravi da nemas bas mnogo manevarskog prostora sa tim budzetom, da josh i birash auto po statusu.
Felicija moze biti dobra investicija.
POZ
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 17:44 ] @
A ne nisam cuo za pandu neke pohvale.Mewni se jako svidja golf 2
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 18:40 ] @
E a Opel Vektra isto ima do 3000 evra,sta mislite o tom autu?
[ sasa022 @ 30.04.2008. 19:00 ] @
@MilanPaki
I Vektre su punoletne :(
Bolje je da kupis neki mladji i "jednostavniji" auto
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 19:19 ] @
Brate za te pare jedino mozes da kupis jugo,stojadin,pandu da nisu ponoltetne,valjda.
A sta mislis za GOLF 2,to je "jednostavan " auto,samo sto je precenjen.
[ bakara @ 30.04.2008. 19:25 ] @
@MilanPaki
a da kupis juga? Meni se cini ipak kao najrazumniji izbor...
[ vladd @ 30.04.2008. 19:46 ] @
Neka kupi golfa2, i to za 3000€, voli covek, a ljubav je ljubav, ljubav nema cenu.
Zasto bi slusao pametne savete ili korisne, ili ekonomski opravdane. Koji to zaljubljenik slusa.
Nikakva diskusija tu ne moze da pomogne, i dzabe trosimo reci. A i preprodavci ce da nas jure sa kurblom za golfa.
Imamo zelje da pomognemo, ali nismo strucni...
Poz.
[ MilanPaki @ 30.04.2008. 19:47 ] @
Juga ne podnosim,jeste da mi to svi preporucuju,ali mrzim domaca kola sem zastave 10
[ etjen @ 30.04.2008. 19:48 ] @
iskreno za te pare, samo Japanca iz 90-tih, bilo sta.
Mazda, Toyota, Mitsubishi...
Ako se za nesto moze reci da se ne kvari - to su onda Japanci.
Pozdrav!
[ vladd @ 30.04.2008. 20:10 ] @
Dobro ti preporucuju, Z10 nije domace vozilo, pa ne moras da ga mrzis. Bolje da volis kantu, koja se zove golf, sa realnom cenom od ...ajde siroko da kazem 150€, koju ces da platis 2-3k€, zbog....e tu nisam strucan da dam odgovor, koja je to vrsta ponasanja.
Pored gomile automobila sa vise ili manje problema (cena 3000€ je specificno problematicna), ti mastas o autu, kojeg klinci sa ping-pong lipticom otvaraju i bez kljuca pale (bez diranja instalacije, kao u filmovima), ventilator na 2 ili 3 (zaboravio sam smesnu tehniku), stiskanje pedala (na "novijim" modelima i pozicija se pali), i auto cudnim putevima dobija kontakt........sledi gurka u brzini i pa pa.
Elem, fakat je da je pokradeno 20000 celih, i dva puta toliko u delovima, golfova dvojki iz TAS-a..i da su znacajno doprineli odrzavanju stanja istih...ali i ta povoljna "nabavka" se dogodila pre xx godina...da bi opravdala trenutnu cenu.
Yugo star par godina, ili nekog japanca... ali su sve to falicni saveti..potrebno je dosta resursa za odrzavanje vozila od 3k€
Poz.
[Ovu poruku je menjao vladd dana 30.04.2008. u 21:21 GMT+1]
[ M-84 AB1 @ 30.04.2008. 20:13 ] @
A zbog cega mrzis domaca vozila ako nemas iskustva sa automobilima, jel ti neko rekao tako?
Ako znas nekoga ume sa Zastavom - za 3000E mozes da uzmes Yuga u finom stanju i da ga josh sredis 2 puta.
Mislim da bi te posle toga sluzio pouzdano kao malo koji slicni.
A to tebi treba jer si pocetnik u voznji, a i sam kazes da se ne razumes u kola. Sva punoletna vozila bilo japanska bilo golfovi (koji, 'buy the way' nabavljaju u Nemackoj za 350E ) su tempirane bombe, koje mogu da te sluze savrseno ali pre ce biti da ce na kraju ipak negde da se s*ebu.
POZ
EDIT: vladd i ja smo pisali paralelno
[ etjen @ 30.04.2008. 20:14 ] @
iz licnog iskustva, sa Japancima ce najbolje proci... (odnos cena delova i frekvencija zamene)
Mada, verujem da moze i neki skoro nov Jugo ako mu ne smeta da vozi Jugo... sto cisto sumnjam s'obzirom da mu se svidja Golf 2!
off:
Zaista... Sve mogu da shvatim ali ta prica oko Golfa 2 me uvek inznervira - toliko para za takav auto... Razumem da neko nema para a treba mu auto, onda kupi bilo sta pa se vozi ili ne... ali imati 3000 Eura i razmisljati o kupovini Golfa 2 HARDCORE!
[ M-84 AB1 @ 30.04.2008. 20:23 ] @
Mada pazi, 'samogradnja' Yuga je najbolja stvar za te pare, mnogo bolja od kupovine nekog mladog In-a, ali to treba da bude projekat ipo.
Medjutim takav Yugo ne bi smeo da ga za*ebe sledecih 3,4 godine, jednostavno ne bi mogao po zakonima fizike
Iako je Yugo...
POZ
[ etjen @ 30.04.2008. 20:28 ] @
ma sve moze, samo ne Golf 2, za tamo neke sulude pare
[ vladd @ 30.04.2008. 20:31 ] @
G2 kosta na otpadima u Nemackoj 350€, sto mu dodje "na kilo", inace vlasnici, ako im se zalomio u garazi, placaju 500€ da ga recikliraju..odvezu i rasture.
Kod nas su popularni, mada mali broj ima jasno definisan motor, obicno su hibridi, sa ovim ili onim blokom, sa glavom od audija 80, npr, sa varijcijama motora menjaca seta lamela..
Jako kompatibillan sa vecim brojem delova sa vozila slicnog godista i porekla.
Malo ih kolje uvodjenje pojacanog tehnickog (za 2009-u godinu), lagani prelazak na euro norme.
Cetiri tocka u lose konstruisanoj karoseriji koja navlaci blato na zadnje staklo (sto kod nesrecnog Yuga nije slucaj u toj meri), samonoseca karserija sa "prackom" napred i jakim motorom, sa dobosima na zadnjim toskovima i letvom volana...polugama za podizace i lose odradjenom instalacijom...savrsen u svojoj jednostavnosti i siromastvu...mlad 20 i kusur godina, za godisnju prosecnu platu...masala, limeni kovceg..ne male cene
Poz.
[ kuntalo @ 30.04.2008. 22:04 ] @
Preporucite mi G2, moze i tako...
Ne znam samo sto se bakcete, nek uci na svojim, ako nece na tudjim greskama...
[ glackop @ 30.04.2008. 23:04 ] @
Ne mogu da verujem da jos uvek postoje ljudi koji bi dali tolike pare za krsinu od golfa starog dve i kusur decenije koji bi po realnoj proceni vredeo jedva 500.e,ako zaista hoces savet uzmi ti lepo bilo kog malo bolje ocuvanog japanca i vozices sa najmanje/bez/ kvarova.Kao sto neko rece dalje ubedjivanje je suvisno.
[ skorohaker @ 01.05.2008. 08:15 ] @
Prijatno sam iznenadjen komentarima o Golfu, iznenadjuje me jedino zasto je nepravedno zapostavljen Opel Kadet.
[ kuntalo @ 01.05.2008. 10:23 ] @
Nit' ga je postavljac teme pomenuo, nit' bi iko dobronameran preporucio "Kadu", tako da ne vidim razlog ovoj digresiji.
Neka kupi covek "guzonju", pa nek' "uziva", kad je vec Panda, koju je video par puta na ulici, "sran.e"...
[ vsi @ 01.05.2008. 15:07 ] @
Ha, lepo se ismejah. Radje bih vozio tu s***** PANDU, nego Golf 2. Panda je mali gradski auto, namenjen pre svega za eksploatisanje. U prilog tome govori jeftino odrzavanje, mala cena, i pre svega kompaktan dizajn(nije se islo na kartu lepote). Tebi prijatelju ako ona ne valja, plati pa kupi Fiat Coupea 2.0 20v, ili AR 156...Samo da znas da nije problem kupiti neki bolji auto, mislim jeste problem ali veci problem je pravilno odrzavati posle taj auto. Jer on trosi benzin, ulje, kocnice, motor...retki su ti koji sebi mogu priustiti auto za uzivanje, vecinom je to potreba. Zato pamet u glavu, i uzmi nesto maldje. Lepo su ti ljudi rekli, Panda, Yugo, Skala 55, Seicento(da dodam)....
[ wolfpack @ 01.05.2008. 22:12 ] @
golf 2 je ok ma gledaj da su svi polovnjaci (pogotovo punoletni) blizu generalke, cim se prodaje, pa ce ti trebati jos koji evro zato kupi "neki" kome je limarija OKEJ da i tu neulazes. jer su ulaganja 300-500 e i za motor kao i za limariju
[ plava_motorola @ 01.05.2008. 22:26 ] @
Citat: wolfpack: golf 2 je ok ma gledaj da su svi polovnjaci (pogotovo punoletni) blizu generalke, cim se prodaje, pa ce ti trebati jos koji evro zato kupi "neki" kome je limarija OKEJ da i tu neulazes. jer su ulaganja 300-500 e i za motor kao i za limariju
Kako auto kome je realna cena 400eura moze da bude ok majke ti?
[ DrJekyll @ 02.05.2008. 10:55 ] @
Realno, za te pare u Srbiji najbolje resenje ti je.............Golf II.
E sad, pre nego sto kazete "evo ga jos jedan ludak" pazljivo procitajte.
Sta je najbitnije u celoj prici, za 3000 evra ne mozes (ni na zapadu) kupiti auto koji ces voziti narednih 10tak godina bez razmisljanja o njemu, vec je najbolje kupiti auto koji ce te posluziti dobro a jeftino 2-3 godine dok ne skupis novac za nesto bolje. Tacno, cena mu jeste prevelika. Ali za 2-3 godine prodajes ga ZA ISTI NOVAC. Znaci troskove koje si izgubio na njemu su minimalni.
Neki kazu "kupi japanca 100 puta bolji od golfa, delovi skuplji al duze traju.."
Tacno je da su bolji od golfa i tacno je da su delovi skuplji ali duze traju.
Ali....
Koliko vi godina planirate da vozite japanca starog 20 godina? Sta vredi sto ce taj deo koji ste zamenili (i skupo platili) trajati deset godina ako cete ga vi prodati za naredne 2-3 (a te dve tri godine ce izdrzati neki turski deo za golfa koji bi platili dva tri puta jeftinije).
I jos jedna stvar, voleo bih da vidim kome ce te prodati tog japanca za par godina (kad napuni 25) a golfa ce te prodati odmah, ponavljam, ZA ISTI NOVAC.
Pa opet kazu "realna cena Golfa je 300 evra.."
Realna cena, realna cena...To je realna cena NA ZAPADU, kad vecina ovde bude imala istu platu kao zapad onda ce i ovde on kostati toliko, a do tada man'te se uporedjivati sa zapadom...
Znaci moj ti je savet da dok ne skupis za nesto bolje, za taj novac kupis nesto sto ces voziti 2-3 godine uz minimalne gubitke a to je Golf II. Mozes kupiti japanca za koji se i ja slazem da je bolji od Golfa, ali kad budes povukao crtu na kraju s njim ces biti u mnogo vecem gubitku.
[ skorohaker @ 02.05.2008. 10:56 ] @
Citat: kuntalo: Nit' ga je postavljac teme pomenuo, nit' bi iko dobronameran preporucio "Kadu", tako da ne vidim razlog ovoj digresiji.
Neka kupi covek "guzonju", pa nek' "uziva", kad je vec Panda, koju je video par puta na ulici, "sran.e"...
Razlog digresije je isto stanje duha kod obozavalaca oba modela.
[ vladd @ 02.05.2008. 13:42 ] @
Ja ne znam ko moze da planira da vozi G2 jos 10 godina, niti je to moguce. Odrzavanje takvog auta , na nivou ispravnosti ozbiljnog tehnickog (najavljen za 2009-u godinu), zbirno izjednacava cenu odrzavanja sa G4 ili G5, srazmerno broju i ceni intervencija.
Pa jos dati 3000 evra za auto sa neverovatnom istorijom, gde ne postoji nikakva garancija da neki vitalan sklop nije budzen, ovako ili onako.
Poseban je osvrt na obozavaoce, koji nicim ne mogu da opravdaju svoju ljubav, i price stare 20 godina, ni tehnicki ni estetski, ni konstruktivno, ni bezbednosno...sanduk na tockovima.
Za 3000 evra, plus gorivo iregistracija i tekuce odrzavanje, moze se koristiti taksi sledece dve godine, i bice jeftinije..
Cak i uz povremeno uzimanje renta kara
Poz.
P.S.
Standard vise nije toliki problem, kao kada su plate bile 3-10DM. 300 evraa je deset puta veci standard, mogucnosti kredita, takodje povecavaju standard..
Posledica tako uvecanog standarda, i posebnog soja ljudi, omogucilo je besmislenu cenu G2 od 3000 evra(mada je sve preko 1000€ besmisleno za 20 god star auto). Znaci, specificna "mala snaga" a velike zelje, trziste je napravilo varijantu za odredjen broj lakomislenih ljudi ...
[Ovu poruku je menjao vladd dana 02.05.2008. u 14:58 GMT+1]
[ DrJekyll @ 02.05.2008. 14:34 ] @
Isplativost taxi-ja pada u vodu kad treba vise u puta u toku dana da predjete kracu relaciju.
Ozbiljnog teh. pregleda ovde nece jos skoro biti jer je 40% vozila jos uvek ZASTAVA.
Standard jeste 10x veci ali je i dalje 10x MANJI OD ZAPADNOG kojeg sam spominjao.
PS: Evo racunice
Golf star 20 godina - 3000E
Troskovi odrzavanja - npr. 600E (za dve godine, verovatno je manja cifra ali neka bude ovolika)
Nakon 2 god. - prodat za 3000E, i vi ste u "gubitku" 600E
Japanac star 20 godina - 3000E
Troskovi odrzavanja - Neka bude nula! (za dve godine!)
Nakon 2 god. - Necete imati kome da ga prodate, ili eventualno za 1800E, znaci u gubitku ste 1200E iliti duplo vise nego sa Golfom, (a racunajte i troskove odrzavanja koje uopste nisam uneo.)
Troskove registracije i goriva nisam racunao jer su priblizno isti.
Znaci sad za 3000E kupite Golfa i vozite ga 2-3 godine, a onda kad skupite (bar 6-7000E) e onda kupite japanca.
[ kuntalo @ 02.05.2008. 14:58 ] @
Citat: DrJekyll: Realno, za te pare u Srbiji najbolje resenje ti je.............Golf II.
Sta je najbitnije u celoj prici, za 3000 evra ne mozes (ni na zapadu) kupiti auto koji ces voziti narednih 10tak godina bez razmisljanja o njemu, vec je najbolje kupiti auto koji ce te posluziti dobro a jeftino 2-3 godine dok ne skupis novac za nesto bolje. Tacno, cena mu jeste prevelika. Ali za 2-3 godine prodajes ga ZA ISTI NOVAC.
Vladd, eto problema- prosecni bi Srbin/Balkanoid da vozi, rabi, pere-dere i ako moze da mu se ne ispostavi racun- na kraju. Tuzna situacija i stanje svesti koje ce se i dalje samo pomenutima obijati o glavu- vise ne pricam o automobilima. Ko razume- shvatice.
Cuj- kupis za 3k, drndas 3 godine, prodas za 3k. Jos kad bi moglo i ono gorivo da se zaracuna, majku mu... smislicemo nesto.
Sto ce reci, Tvoj predlog o koriscenju taxi- ja i rent a car-a za pretpostavljeni period i navedeni iznos, pomenutima je u najmanju ruku jeres i bogohuljenje, tako nesto.
[ DrJekyll @ 02.05.2008. 15:16 ] @
@kuntalo
Boli mene uvo, ja vozim A6, ja sam samo hteo da pomognem decku koji verovatno ima 18 god. (skoro polozio) kako najjeftinije da prodje, jer je taj savet i trazio.
[ Horvat @ 02.05.2008. 15:23 ] @
Citat: DrJekyll: Isplativost taxi-ja pada u vodu kad treba vise u puta u toku dana da predjete kracu relaciju.
Ozbiljnog teh. pregleda ovde nece jos skoro biti jer je 40% vozila jos uvek ZASTAVA.
Standard jeste 10x veci ali je i dalje 10x MANJI OD ZAPADNOG kojeg sam spominjao.
PS: Evo racunice
Golf star 20 godina - 3000E
Troskovi odrzavanja - npr. 600E (za dve godine, verovatno je manja cifra ali neka bude ovolika)
Nakon 2 god. - prodat za 3000E, i vi ste u "gubitku" 600E
Japanac star 20 godina - 3000E
Troskovi odrzavanja - Neka bude nula! (za dve godine!)
Nakon 2 god. - Necete imati kome da ga prodate, ili eventualno za 1800E, znaci u gubitku ste 1200E iliti duplo vise nego sa Golfom, (a racunajte i troskove odrzavanja koje uopste nisam uneo.)
Troskove registracije i goriva nisam racunao jer su priblizno isti.
Znaci sad za 3000E kupite Golfa i vozite ga 2-3 godine, a onda kad skupite (bar 6-7000E) e onda kupite japanca.
pa da,ali taj golf je pitanje kad ce te izneveriti,kad ces morati na popravku,a ovaj japanac sto si i sam naveo se ne kvari ,znaci manje brige na putu
a ti si svakako u gubitku ako das 3k za auto star 20 godina :)
[ kuntalo @ 02.05.2008. 16:04 ] @
Takodje zanimljiv podatak, uzet kao cinjenicno stanje, da se auto star 20 godina ne kvari, samo zato sto se sklopio u Niponu.
Jedan mit menja drugi, ulogu "nesalomivog" Svabe preuzima "savrseni" Japanezer, a bajkovite srpske puteve, poslovicno nehajan odnos prema odrzavanju automobila, i na kraju, neumitno vreme izmedju datuma proizvodnje i datuma danasnjeg, svi vole da zaborave- i prodavci, sto se i moze razumeti, ali i kupci, sto mu dodje neki mazohizam, sta li...
Kako god, potpuno odsustvo realnosti- only in Serbia!
[ vladd @ 02.05.2008. 18:13 ] @
Da ne preterujemo sad u drugu stranu. Imam "nipona", starog 18 god, i KVARI SE. Ne cesto, i ne strasno, ali se kvari. Kao i svaki neresteurirani auto star 20 god.
Medjutim i VW, star 8 godina se takodje kvari, ali znatno skuplje, bolnije...
I neka se svako preispita, da li po ceo dan pravi kratke relacije, vise puta, i da li taj tempo moze da izdrzi "savrseni" auto star 20 god.
Golf ne moze, moj Mitsubishi ne moze...pa cemu bajke...nakon intenzivnog raubovanja, sledi odmor kod majstora, ili jedamput, dvaput mesecno ronjenje pod haubom, druzenje sa vulkanizerima, trapadzijama...
Ako se zalomi neki aranzman, za zvrndanje po gradu, organizacija posla, sto se meni desava, renta kar je jedno od resenja, koje je razumnije. Naravno da nisam korisnik razumnijeg resenja, zato sto nosim licni auto na grbaci i nastavljam ustaljenim tempom.
Da ga nemam, drugacija bi prica bila. Da ga prodajem, trenutno ne mogu, i tako sam u kolu, ustaljenom, ali neefikasnom. Kada mezimac ode kod majstora, vozim se taksijem, i da nema bolnog susreta sa veselim majstorom, nastavio bih tako.
Poz.
[ etjen @ 02.05.2008. 20:08 ] @
ja bih samo dodao da je totalno netacno da ces na Japancu (pa i na bilo kom drugom) izgubiti skoro pola para za dve godine kao sto je DrJekyll rekao.
Ne znam odakle mu takav podatak?!?
Sta vise, fascinantno je da cene kola starijih od ~ 15 godina skoro uopste ne opadaju daljim vremenom.
[ nicolas @ 04.05.2008. 18:51 ] @
Uh, najnezgodnija suma za kupovinu automobila - do 3000 evra. Zato je i nastala ovakva prepiska, sa prepucavanjem. Da si rekao do 1500, savetovali bi te da uzmes nekog Yugica koji se kotrlja, da si rekao 5000 dobio bi savet da uzmes nekog Gofla 3 u dobrom stanju i time bi sve bilo reseno.
Evo ti analiza situacije iz mog ugla:
- Golf II (neki ga zovu i Gnoj II). U najvecem broju slucajeva izmrcvaren auto, budzen, od dva sklapan jedan. Realno kada kupujes Golfa 2, nikada ne mozes da budes siguran sta si kupio i da li je to taj auto ili neki volsebni "hibrid". Kupovinom Gofla 2, mozes najverovatnije da napravis los izbor. Zasto? Zato sto je u proteklih 20 godina taj auto svasta preziveo, uglavnom su stavljani nekvalitetni, jeftini rezervni delovi. Takva je vecina Golfova. Oni primerci koij su stvarno dobro ocuvani i kvalitetno odrzavani, njih je malo i njih vlasnici ne stavljaju "u oglase" (da budem precizan, ne prodaju ih). Jedino ako budes imao srece da naletis na nekoga ko je stvarno odrzavao ovaj auto, pa ga sada prodaje jer kupuje novi... ali sanse za to su ti jako male.
Jedina stvarno pozitivna stvar kod Golfa je sto su rezervni delovi jeftini (jer su uglavnom turski, bugarski... oni originalni su isto skupi kao i za nekog Japaneza), pa kad si vec sebe osudio da vreme provedes kod mehanicara, onda bar da ne kosta papreno :)
- Japanezi (genralno: Toyote, Mazde, Mitsubishi...). To su kvalitetni automobili i stvarno retko kvarljivi (mada, kako vreme prolazi, a ipak su matori... ipak moras da racunas na cesce kvarove). Prednost ovih automobila je sto mozes da ih nadjes u velikom broju slucajeva od prvog vlasnika, sa urednom servisnom knjizicom, tako da donekle stvarno znas sta kupujes (mada, polovnjak je to... ). Velika mana je to sto kad nesto ode... onda ces morati da se prilicno "finansijski isprsis". Recimo, jednom ortaku, koji vozi Mazdu 323, neka budala cuknula i razbila prednji levi far, na parkingu. Naravno, posto je taj otisao sa lica mesta, nije postojao nacin da utvrdi o kome se radi, pa je sam snosio troskove. Prvo, imao je problem uopste da nadje far za Mazdu, danima je obilazio prodavnice, servise, otpade. Na kraju, nasao je u jednoj prodavnici auto-delova na Banovom Brdu... ali majko mila, taj far je kostao 250 evra. Da mu je razbio oba fara, za taj novac mogao je da uradi celu generalku :( Druga velika mana je sto ovim vozilima brze pada cena nego Nemcicam (konkretno Golfu). Znam da je Toyota Corolla, u dobrom stanju mogla pre koju godinu da se nadje tek za oko 4000 evra, sad vec za 2500 mogu da se nadju ok primerci. Golfu nije pala cena tako drasticno.
- Ostali mali autici... Yugo, Panda... Sta znam, za pocetnika jesu dobri, ali opet ja u autu zelim komfor. Vozio sam se u Pandi, nas troje islo do Novog Sada, ja sedeo pozadi. Zgrbio sam se kao neka baba (a prosecno sam visok, 183 cm). Za oko sat vremena takve voznje, psovao sam sve po spisku. Mozda to jeste ekonomican auto, ali brate mili, bolje da smo biciklama isli za NS.
Ne znam da li si zaposlen, ako jesi, moj ti je savet... te pare za auto sto si namenio daj za ucesce za kredit ili lizing i uzmi nesto novo. Za pristojnu sumu sada mozes uzeti Daciu Logan, Hyundai Getz ili neki slican auto (rata oko 100 evra mesecno). Ako pak nisi zaposlen, onda sta da ti kazem... citaj savete sa foruma, podvuci crtu... pa izaberi.
[ kuntalo @ 04.05.2008. 22:43 ] @
Da, tvrda je Pandica, ali ako znate za mladji (2003.) automobil, vozen i redovno servisiran u kapitalistickom zapadu, sa svim (regularnim) papirima, bez mutljavina i "macki u dzaku", koji ulazi u predvidjen budzet (2500E), slobodno dajte predlog.
Do tada, ne tupite mnogo i bez dlaka u jajetu, molim lepo.
[ nicolas @ 05.05.2008. 02:25 ] @
Pa sad... te Pande su uglavnom Van-ovi, uvozeni iz italije, pa su "malo" prepravljani. To na stranu, ne znam u kakvom su stanju, posto se nisam upustao u stanje samih Pandica. Verovatno jesu redovno servisirani i dobro "idu", samo ja sam stavio akcenat na komfor u automobilu, posto znam da zapucam na duza putovanja, pa guzvanje i skucenost svakako nisu pozeljni.
Evo, setih se i jednog predloga. Znam, sad ce svi da ospu paljbu na mene zbog ove price, ali nema veze, ja samo iznosim primer svoga kolege. Naime, jedan kolega sa posla je kupio Ford Escorta 1992. (2300 evra, uz zamenu kaiseva, filtera, ulja i jos nekih sitnijih stvarcica izaslo ga nesto ispod 2 500 evra). Da li je imao srece ili ne, ali napravio je dobar posao, posto je auto redovno servisiran i u dobrom stanju. Presao je sa njim oko 20 000 km za godinu dana (znaci neka prosecna voznja), pouzdano znam da do sada nije ima veliki vanrednih izdataka (samo redovno odrzavanje).
Fordovi na zalost nisu na dobrom glasu, ali mislim da je to neopravdano. Mislim da ipak ne moze da se poredi jedan Golf 2, star 20-22 godine, krpljen i muljan, sa Fordom starim 16 godina, koji pri tom ima ABS i servo, koji je pojam za udobnost naspram Golf-a, a o dizajnu i unutrasnjem enterijeru da ne pricamo. Naravno, treba imati srece i naleteti na dobar primerak, ipak su polovanjaci u pitanju, ali ja ne bih Ford Escorta elimisao kao neko "srednje" resenje (a nije ni preskup za odrzavanje).
[ sasamanas @ 15.05.2008. 09:23 ] @
Ja ti preporucujem ovaj auto,u extra je stanju
***
Opel Kadett god. 1986
Cena: 2.100 EUR ( po dogovoru ) /bez ulaganja, sredjen, mp3, sony elipse, 14 felne/
Godište: 1986
Gorivo: benzin
Kubikaža: 1300 ccm
Snaga: 55.0 kw/75 KS
Prešao: 62000 km
Boja: srebrna
Registrovan do: 3. 2009.
[mod]: izbacen link (koga zanima nek pita sasamanas-a), ubacen deo oglasa
[Ovu poruku je menjao momsab dana 15.05.2008. u 11:18 GMT+1]
[ sasa022 @ 15.05.2008. 12:40 ] @
[ Miroslav Jeftić @ 15.05.2008. 12:57 ] @
Ahahaha, sad tek vidim, Suza iz '86 koja je prešla 62k. I još košta kao pravi auto.
[ kuntalo @ 15.05.2008. 14:50 ] @
Citat: Miroslav Jeftić: Ahahaha, sad tek vidim, Suza iz '86 koja je prešla 62k. :D I još košta kao pravi auto. :(
Pa, kako to već ide- vozila ga tetka (obavezno penzionerka) nedeljom na pijacu i 2X godišnje do sela... I slične varijacije na temu.
[ vladd @ 15.05.2008. 15:01 ] @
Jedna nula manje u kilometrazi i jedna nula vise u ceni
"bez ulaganja" = gazdi je dovoljno 2100 evara za transakciju, moguce cak, da gazda finansira prenos..80-ak evrica, ima goriva do prve pumpe..i vozi..
"sredjen" = opran za prodaju
"mp3+sony elipse" = lepa zamena za servo i slicno, investicija od 96€ za auto...malo li je
"14" felne" = pretpostavka, zdrava, da na njima postoje i gume, a gotovo sigurno ima i volan
Poz.
[ tode @ 15.05.2008. 18:17 ] @
Imajući u vidu sve što si naveo za tebe je ipak NAJBOLJE i NAJISPLATLJIVIJE da za oko 2.500€ kupiš dobrog jugića(ima ih za te novce jako dobrih) a resto para utrošiš na redovan servis i ugradnju plina. Služiće te par godina bez problema a dotle ćeš valjda skupiti novaca za nešto bolje. Pozdrav.
[ etjen @ 15.05.2008. 20:00 ] @
evo super slike za tih 62000km
ne mora cak ni da se vraca cajger, dovoljno je samo pricekati
[ Srdjan Marinkov @ 15.05.2008. 23:43 ] @
Citat: kuntalo: Pa, kako to već ide- vozila ga tetka (obavezno penzionerka) nedeljom na pijacu i 2X godišnje do sela... I slične varijacije na temu.
Da, da... auto je obavezno vozio penzioner ili zena koja radi u banci! :)
[ sasamanas @ 16.05.2008. 12:20 ] @
Auto sam inace prodao juce popodne za 2 soma.Tako da sta da vam kazem,stvarno je bio extra...hvala na komentarima.Danas je retko naci dobar auto.Sve sami sverceri.Ali ja to nisam
pozz
[ vladd @ 16.05.2008. 12:55 ] @
Masala, ako si se resio ekstra auta, dok je kupaca bice trgovine.
Samo nije za preporuku..ako se racionalno gleda, mada smo ovde "nasi", pa nismo nezadovoljni ako se neko ovajdi..ovako ili onako..
Niko i nije pomislio da si svercer, bila bi uvreda, ko jos svercuje opela iz '86-e
poz.
[ Pneos @ 17.05.2008. 08:40 ] @
kuntalo, ima i ona sa popom koji ga je vozio samo od parohijskog doma do crkve i gle ostala je i Biblija !
Sto se tice ovoga pitanja, jebiga, 3000 evrova ti je burazeru ni tamo ni vamo sto bi se reklo. Verovatno o uvozu neces moci da razmisljas jer to pocinje od 4000 i na vise. Znaci za te pare mozes uzeti najgoru varijantu. To bi po meni bio recimo auto uvezen pre euro3 i vozen *citaj: razjebavan, ovde jedno 3-4 godine. Pre te uredbe bilo je moguce uvesti i slupan auto u Srbiju, a posle ne. Zato su cene malo skocile, ali bar nema krsheva jer yebiga jednom sjebana geometrija auta ne ispravlja se lako i uvek ce nesto da ti zuji i skripucka.
Elem, sta god da ti zapadne za oko, obavezno ga odvedi kod majstora i provozaj ga. Cujes li neka, skripanja, zujenja i pucketanja, samo se zahvali i idi dalje.
[ sasa022 @ 17.05.2008. 13:23 ] @
Citat: Pneos:Pre te uredbe bilo je moguce uvesti i slupan auto u Srbiju, a posle ne.
Uvoze se i sada havarisani ( i sklapaju po sistemu "3 u 1 " ).........
[ bakara @ 17.05.2008. 19:49 ] @
Ne znam odakle nekima ideja da ovde mogu nuditi svoja vozila na prodaju.
Lock!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|