[ akiko1 @ 02.05.2008. 15:54 ] @
POzdrav,
Prilikom paljenja hladnog motora, motor radi kao na 2 cilindra i izbacuje sivi dim. Tom prilikom ne moze da dobije puni gas (trokira). U kracem vremenskom periodu 2 puta je zamijenjen filter za gorivo. Poslije mijenjanja filtera motor je normalno radio nekoliko dana, ali se opet to pojavilo. Interesantno je to da se NE desava svaki put kada je motor hladan, tako da cesto puta kada ga upalim hladnog radi normalno, a nekada se javlja ovaj problem!
Moje sumnje idu na DIZNE ili da gorivo zeza!
Ako neko zna do cega moze biti molio bih da odgovori i unaprijed svima hvala na ponudjenim odgovorima!


[ ilicdarko @ 03.05.2008. 09:41 ] @
Prvo proveri grejace za svaki slucaj ali to verovatno nije problem. Zatim proveri ispravnost svih creva za dovod goriva jer ako neki spoj nije kako terba ili su creva porozna moze da vuce vazduh i pravi ti taj problem. Ali ako ti se stanje popravi zamenom filtera onda ti je najvrovatnije prljav rezervoar. Verovatno si vozio sa malom kolicinom goriva u rezervoaru pa je povukao u instalaciju prljavstinu. Moj savet ti je da izvadis plovak napolje iz rezervoara, izvuces svo gorivo napolje, ocistis rezervoar, izduvas creva najbolje kompresorom, stavis obavezno nov filter goriva i ocistis holendere na pumpi. Gorivo koje izvadis ostavi da odstoji u posudi jedno 60min. i zatim ga naspi nazad u rezervar ali nemoj sve da sipas ostavi ono sa dna posude jer ce tu da se slegne prljavstina i voda. Obavezno sve spojeve creva koja budes dirao stegni dobro da ne bi curio i vukao vazduh. Pre montaze sipaj gorivo u filter i namontiraj ga a zatim startuj auto. Samo ga startuj i pusti da radi na praznom hodu i niposto mu nediraj gas. On ce u pocetku raditi lose ( trokirace,tresce se) ali samo nekoliko minuta dok ne izbaci vazduh iz sistema a onda ce raditi lepo. Nemoj samo da mu diras gas jer onda ce da stane sa radom i tesko ces ga startovati ponovo.
Ao budes imao problem javi. Nadam se da sam pomogao.

Pozdrav od DOKTORA.
[ akiko1 @ 05.05.2008. 19:16 ] @
Hvala DOKTORE!
- Holendere od bosch pumpe (dovod i odvod) sam produvao,
- Odvodno crijevo (za visak goriva) od pumpe do rezervoara sam produvao,
- Dovod goriva od filtera do rezervoara i od pumpe do filtera sam takodjer produvao
i sad za sad radi odlicno i nista vise nisam dirao!
Ostao je jos plovak i rezervoar koje nisam dirao, ali ako se opet javi moracu i to! Vjerovatno je i to zaprljano jer u zadnje vrijeme vozim s manje goriva!
Hvala jos jednom!
Pozdrav!