[ rainbow6 @ 03.05.2008. 17:16 ] @
| Kupio sam Fiat Punto I 55 pre 4 godine i dobio sam ga sa ne bas sjajnim gumama. Odmah sam odradio centriranje trapa u jednom servisu koji sada vise ne postoji i sve je bilo ok i tako vozio do nedavno kada sam morao da zamenim sve cetiri gume. Zamenio ja gume i otisao u **** da mi centrira trap. Kao bio je pomeren, odradili oni svoje kad ono na ravnom mi vuce u stranu, tacnije u levu stranu a volan kada drzim sa dve ruke mi stoji u desno. Vratio se ja kod njih, on opet nakacio na John Bean-a i nesto kao odradio i ja da probam ono jos gore. Cimao se ja par puta do njega i poceli da mi prodaju pricu da je to do guma i da treba gume da rotiram... Ja ih gledam kako je moguce da je do guma kada su nove, to nisam cuo da je iko radio sa novim. Odradio ja i to i nista se nije promenilo, isto. Opet odem kod njih i stvarno se uverim na kompjuteru da je sve u zelenom i da je volan ravan ali u praksi je totalno nesto drugo... Kako je moguce da je pre sve bilo kako treba? Sta mi je dalje ciniti da resim ovaj problem??? Skroz me nervira problem, osecam se kao da sam ja kriv a ne volan kada vozim...
Hvala svim ljudima koji ucestvuju sa mnom oko diskusije ovog problema.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 03.05.2008. u 18:31 GMT+1] |
[ bakara @ 03.05.2008. 17:32 ] @
Znam da ce zvucati glupo, ali probaj da zamenis levi i desni tocak.
[ rainbow6 @ 03.05.2008. 18:53 ] @
I to sam radio ali isto se ponasa... I isto vuce u levo a volan stoji krivo u desno. Ovo je ludilo, ne znam sta da radim dalje???
[ rainbow6 @ 04.05.2008. 09:40 ] @
Da li problem moze da bude da je kraj letve, odnostno krajevi levi i desni nisu podjednako rasporedjeni i da je predegnut je u jednu stranu... to mislim da je problem! Pre cetriranja trap nije bio u redu, ugao tockova je bio malo otvoren i nije nista bilo nategnuto pa je sljakalo, i kako je majstor morao da doteze obe strane da bi trap bio u redu, onda se i taj upravljacki mehanizam nategao i sada se to tako lose ponasa!!! Da ne treba mozda da se odmotaju krajevi skroz krajevi spona pa da se od pocetka ravnomerno navijaju da mi imali istu ravnotezu, jer ja sada osecam na volanu da je u jednu stranu veci otpor negu u drugu i isto tako kada pustim volan on istog trenutka pobegne u levo, kao da je pod nekom oprugom koja ga otvuce, toliki otpor ima!
[ vidan kv @ 04.05.2008. 21:17 ] @
Slušaj sokole...nemere se tu ništa nategnut...svi sklopovi trapa se pre centriranja provere do najsitnijeg detalja....ako je sve ok onda je centriranje prosta stvar.Nisi napisao koje su gume u pitanju jer sve ukazuje da je do njih.......pozz!
[ rainbow6 @ 04.05.2008. 22:41 ] @
Ma nema bele veza da je do guma, Michelin Energy Saver je u pitanju a i probavao sam i od ortaka Yokohamu A-Drive.... Moram onda definitivno da odem kod drugog majstora koji ce smeti da se sagne ispod automobila a ne da gleda samo kompjuter.
[ rainbow6 @ 05.05.2008. 21:46 ] @
Ljudi, evo danas sam bio kod jednog experta, starijego coveka koji radi trap. Za njega mi je rekao moj mehanicar kod kojeg odrzavam auto. Rekao mi je za coveka koji samo trap radi, zove se Branko Raskovic i nalazi se u ulici Bulevar Kralja Aleksandra broj 447n. Dosao ja kod njega i covek je od pocetka imao nemacki pristup vozilu i problemu. Kaze sad cemo prvo da vidimo da li ima negde lufta i da li je nesto pokrivljeno... Proverio i sve ok! Dalje, pokusao da odvrne maticu koja sluzi za podesavanje trapa. Pokusa jednu, pokusa drugu kada ono ne moze ni jednu da okrene... Kaze on meni "pa oni ti nisi ni stelovali trap"... Znaci oni nisu hteli da se zezaju i samo su prevarili... COvek skinuo oba tocka kako bi mogao da bolje pridje sponama da razradi maticu za stelovanje jer je dole sve bilo nadegnuto i nebalansirano pa sam zato ja osecao na volanu cudne otpore u jednoj strani. Sve to razdradio covek, vratio tockove i svatio na kompjutersko stelovanje trapa ali ta masina je jedna od prvih kompjuterskih a zanimljivo je sto za zadnji trap se stavlja kanap... Kada je namontirao senzore, rekao mi je da udjem u auto i da drzim ravno volan (sto je bitno) i kocnicu i posle toga covek na mesto suvozaca stavio 3 katne pune vode od po 20L. Posle je pristupio procesu stelovanja i doveo je sve kako treba. Kada je zavrsio rekao mi je da odem da probam auto pa da dodjem da mu kazem kako se ponasa. Sve je bilo kako treba, nigde ne vuce, volan ravan extra i to je to. Sa Sekulom cu da vidim sta cu da radim, otici cu kod njega da mu kazem da nista nije uradio!
[ tweeester @ 06.05.2008. 07:27 ] @
Koliko je kostalo centriranje kod tog tipa (koji je dobro uradio posao)?
[ Java Beograd @ 06.05.2008. 08:07 ] @
Rekao bih da taj lik iz Bulevara nema "nemački" već "majstorski" pristup problemu. A ti si izgleda slučajno prvi put nabasao na neznalicu i prevaranta. Ja sam radio trap na puno mesta puno puta na mnogim automobilima. I skoro uvek su majstori radili tako kako si ti opisao.
[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 06.05.2008. u 09:38 GMT+1]
[ rainbow6 @ 06.05.2008. 13:45 ] @
Uzeo mi je 1400 din a zezao se sa autom punih 45 minuta! Sekula se vodi kao jedan od najboljih ali definitivno nije, koliko sam kod njega puta bio, nijednom nisam video da se nesto skidali tockove ili radili na autu duze od 5 min. Nemaju blage veze ali eto, skola se plava, pukao sam kod Sekule oko 3000 RSD do sada kako mi ne bi nista uradio! Uzas!!!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|