[ Zdravo_djaci @ 05.06.2008. 15:58 ] @
| Pozdrav!
Bas sam laik za automobile pa bih postabio jedno banalno pitanje.
Od skoro sam vlasnik pezoa 106. Auto je u extra stanju osim sto je farba (crvena) izbledela na haubi i krovu.
Zeleo bih da ga ofarbam sto je bolje moguce, ali moram kalkulisati i oko cene.
Da li mi preporucujete farbanje u komori ili klasicno? Koje su prednosti komore? (mane znam;) |
[ brainless @ 05.06.2008. 17:21 ] @
moze da se odradi i bz komore, i da izgleda super, i da traje.. samo treba naci dobrog majstora.. recimo da je prednost komore duze trajanje farbe, i duzi sjaj..
[ tode @ 05.06.2008. 19:59 ] @
Pre nego što se definitivno odlučiš za farbanje, proveri sa nekim ko je stručan da li se sjaj farbe može povratiti poliranjem. Iz iskustva znam da ono ako se pravilno izvede i sa pravim alatom(pastom) može da učini čudo. Ako ne najbolje se odluči za najboljeg(čitaj najskupljeg) proverenog farbara a opet u skladu sa tvojim mogućnostima.
[ Boobec @ 05.06.2008. 22:16 ] @
Sve zavisi od toga u kakvom su stanju delovi koje si planirao da farbas, ali mislim da bi masinsko poliranje bilo dovoljno (odradis ceo auto) za povratak sjaja.Skokni do nekog auto-farbara-lakera i recice ti sta bi trebalo da uradis.
Pozdrav
[ xspeed @ 05.06.2008. 22:23 ] @
Crvena kad se ispolira ima da bude ko nova veruj ja ih poliram svaki dan
[ Zdravo_djaci @ 06.06.2008. 14:11 ] @
Mislim da to nece biti dovoljno jer je na haubi i kruvu ,na pojedinim delovima bukvalno isprana.
[ Zdravo_djaci @ 06.06.2008. 15:59 ] @
Ako znate neki dobar servis za farbanje u Beogradu, bio bih vam zahvalan ako bi mi poslali referencu na PP.
Pozdrav i hvala.
[ mex2c @ 22.06.2008. 23:21 ] @
Citat: xspeed: Crvena kad se ispolira ima da bude ko nova veruj ja ih poliram svaki dan
Veruj coveku !
...crvena boja je posebno podlozna matiranju...ako nemas ostecenja na farbi...glupo je farbati,