|
[ Laki024 @ 19.06.2008. 17:54 ] @
| Otvaram ovu temu , da vidimo sta mislite sta je isplativije kupiti nov ili polovan autio?
koje su po vama prednosti , a koje nedostaci kod kupovine polovnog odnosno novog auta?
Moje licno misljenje je da se kupovina novog auto nikako ne moze isplatiti , zbog velikih troskova amortizacije ... koje je vase misljenje po ovom pitanju |
[ damg @ 19.06.2008. 18:06 ] @
Sve zavisi koliko ceniš "amortizaciju" za svoje živce i slobodno vreme koje možeš da utrošiš na neke druge stvari osim "druženja" sa majstorima, prodavcima delova i sl. Izgleda da su oni tamo "jako glupi" pa prodaju kola posle isteka garantnog roka, ali da su ljudi ovde u malo boljoj finansijskoj situaciji, sigurno bi i drugačije razmišljali.
[ Miroslav Jeftić @ 19.06.2008. 18:17 ] @
Ako gledaš isključivo na svaki dinar, onda svakako, polovan auto će uvek biti jeftiniji i sporije će gubiti vrednost (jer je već izbugio najveći deo). S druge strane novi auto će se manje kvariti, manje ćeš vremena provoditi po servisima (ako ti je vreme bitno uopšte), zahteva manja naknadna ulaganja i zadnje, ali ne najmanje bitno, daleko je sigurniji ukoliko dođe do udesa.
[ bantes9 @ 19.06.2008. 19:12 ] @
Mislim da na ovo pitanje ne moze dati generalan odgovor.
Ne gube svi automobili isto na ceni posle 3 ili 5 godine a skoro sam citao na net-u spisak automobila koji gube najmanje vredost (VW Eos je naveden kao jedan od automobila koji najmanje gubi vrednost u prvoj godini).
Druga stvar je vrednost novog automobila, pa nije isto da li kupujemo neki do 10K, izmedju 10k-20k ili preko 20k.
Moje misljenje je, ukoliko covek kupuje auto ispod 20k i koji spada u kategoriju automobila koji ne gube na vrednosti toliko onda Ok u svakom drugom slucaju mozda je bolje biti drugi vlasnik (ukoliko se kupuje iole proveren auto).
Pri odluci znacajna moze biti i kilometraza koju ce neko prelaziti pa ako neko prelazi dosta kilometara godisnje za njega je najbolje resenje nov auto koji ce voziti dok je u garanciji.
Kupovinom novog automobila nismo nuzno resili problem posecivanja servisa, recimo nove Citroene bije glas da imaju probleme sa elektronikom koji zahtevaju odlazak u servis.
[ kuntalo @ 20.06.2008. 00:04 ] @
Drugi uslovi, druga shvatanja...
Eto, pre mesec dana pricao sa klijentom iz .de kako sam u Auto Moto und Sport (jel' se tako pise?) naisao na reklamu tamosnjeg zastupnika Seata: Svi modeli sa efektivnom godisnjom kamatnom stopom od 0.99% i mesecnom ratom od 89 Eura, pretpostavljam za najmanji model- mozda i gresim. Zal za drzavom i tako to, na sta mi on navede, ukoliko mu je verovati, primere Fiatovih zastupnika i dilera koji godisnju kamatnu stopu nemaju- 0.00%, i jos neke stvari u koje ne zelim da verujem, tipa- udaljenost izmedju prebivalista i radnog mesta manja od 15km = besplatno gorivo (za tu relaciju) godinu dana, itd.
Neka me i laze, ali reklamu sam video- ne da bi mi pucao cosak za polovnjaka, nego nemate pojma.
A posto zivimo i radimo u .rs- zna se kako.
[ bakara @ 20.06.2008. 10:19 ] @
Najisplativije "bi bilo" kupovati nov auto na kredit, naravno uz normalnu platu tako da to ne osetite, i za 5 godina da ga menjate za novi.
Srpske racunice mogu da izvode samo oni koji nisu nikada kupili novi auto i primetili razliku izmedju k`o nov i nov
[ Zeleni zub @ 20.06.2008. 18:15 ] @
Po ko zna koji put imam prilike da gledam neke ljude iz svog blizeg okruzenja koji su kupili nov Yugo i po ko zna koji put zakljucio da je bolje kupiti polovan strani auto.
Cek cek, sad videh da se ove radi o automobilima, a tu Y ne spada, izvinjavam se
Pre dve nedelje drugar kupio novog Megana limuzinu... lepo, novo, mirise, ne cuje se, umesto kljuca kartica, za verglanje dugmence start/stop itd... Nisam ljubitelj Francuza ali ne mogu ni da kazem da mi se ne svidja.
[ HoT_Steppa @ 20.06.2008. 19:37 ] @
Citat: kuntalo: Drugi uslovi, druga shvatanja...
Eto, pre mesec dana pricao sa klijentom iz .de kako sam u Auto Moto und Sport (jel' se tako pise?) naisao na reklamu tamosnjeg zastupnika Seata: Svi modeli sa efektivnom godisnjom kamatnom stopom od 0.99% i mesecnom ratom od 89 Eura, pretpostavljam za najmanji model- mozda i gresim. Zal za drzavom i tako to, na sta mi on navede, ukoliko mu je verovati, primere Fiatovih zastupnika i dilera koji godisnju kamatnu stopu nemaju- 0.00%, i jos neke stvari u koje ne zelim da verujem, tipa- udaljenost izmedju prebivalista i radnog mesta manja od 15km = besplatno gorivo (za tu relaciju) godinu dana, itd.
Neka me i laze, ali reklamu sam video- ne da bi mi pucao cosak za polovnjaka, nego nemate pojma.
A posto zivimo i radimo u .rs- zna se kako.
Ista stvar i u Svedskoj, prosto se ne isplati kupiti polovan auto.
Kupiti auto u Srbiji sa ovim ludim kamatama je normalno jedino ako bas morate. Za sve ostalo, najrealnije je prostreti se po guberu i uzeti sto novija polovna kola za kesh sumu koju planirate da date, a ako je ona preko 7000 vec moze da se uzme nov auto i tu nema razmisljanja.
[ DrJekyll @ 22.06.2008. 13:45 ] @
To zavisi od dva faktora. Koliko km prelazite godisnje i koliko godina planirate da ga zadrzite.
Vidim da se svi pozivaju na neku garanciju, generalno, nov auto sa garancijom se isplati samo ljudima koji prelaze preko 30000km godisnje, za sve ostale je to bacanje para. Sta vredi npr. ljudima iz unutrasnjosti 5 godina garancije ako oni predju godisnje 7-10tkm (a takvih je 90%, znaci za 5 godina ce preci 35000km) a posebna prica je to sto npr. moraju da potrose 50eur benzina da bi dosli u ovlasceni servis da "besplatno" otkolne kvar.
Tako da nema generalnog odgovora da je nesto bolje, jednostavno zavisi od individualnih potreba.
[ Miroslav Jeftić @ 22.06.2008. 13:48 ] @
Citat: bantes9: Mislim da na ovo pitanje ne moze dati generalan odgovor.
Ne gube svi automobili isto na ceni posle 3 ili 5 godine a skoro sam citao na net-u spisak automobila koji gube najmanje vredost (VW Eos je naveden kao jedan od automobila koji najmanje gubi vrednost u prvoj godini).
Onaj ko kupuje EOS-a se ne uzbuđuje puno oko gubitka vrednosti.
[ bantes9 @ 22.06.2008. 22:20 ] @
Citat: Miroslav Jeftić: Onaj ko kupuje EOS-a se ne uzbuđuje puno oko gubitka vrednosti. ;)
Eos-a sam naveo kao primer jer je prvi na listi, a osoba koja izdvoji toliko para za auto, najmanje brine o gubitku vrednosti.
[ MatezYU @ 25.06.2008. 11:51 ] @
Zavisi šta ti treba..
Ako ti treba auto za gradske uslove, što podrazumeva hakanje, čukanje i uz to još nema garažu uvek je bolji izbor polovnjak...
[ topan83 @ 21.09.2008. 09:44 ] @
Novo je ipak novo, ali treba biti platezno potkovan da bi se lako isplatio nov relativno skup automobil.
[ milos23 @ 21.09.2008. 13:38 ] @
Ja sam licno pristalica novog, mogu da se "uzdam" i za dalji put (kao letos npr 3600 km) i da ne razmisljam sta bi bilo kad bi bilo, a i ne zelim da provodim vreme zamajavajuci se sa raznim majstorima i da trosim vreme koje mogu da utrosim na druge stvari.... Sta znam, da ti mozes sad da nadjes originalnog vlasnika polovnjaka i da ti je taj neki poznanik koji te ne bi slagao, onda je i to ok kombinacija jer znas sta uzimas.... Ovako, svaki polovnjak je macka u dzaku, moze da te sluzi super a moze da te izda... Ali tako nekako dodje i sa novim automobilom, jedino sto imas neku garanciju pa znas da neces platiti eventualnu popravku
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|