[ Audio @ 23.06.2008. 15:48 ] @
| Auto je Brava 1.6 sa klimom. Moj kolega ima istu ali se drugacije ponasa pa rekoh da pitam.Dakle, kod njega cim ukljuci klimu ukljucuje se i druga brzina ventilatora na hladnjaku. Kod mene se ne ukljucuje nista tj, ukljucuje se normalno prva kada tecnost dostigne neku temperaturu tj. ponasa se isto kao kada klima ne radi. Termodavaci, termostati itd. sve radi, provereno. Drugu brzinu prakticno nikada nisam ni cuo na mom autu jer, hvala bogu nije nikada dostigao tu temperaturu. Dali treba da se ukljucuje druga brzina kada se ukljuci klima i zasto? Auto radi, klima radi sve je OK ali bih ja ipak voleo da znam.Cujem dosta automobila kada prodju pored mene da ventilatori rade drugom brzinom pa me zanima da li su se pregrejali ili jednostavno radi klima? |
[ bakara @ 24.06.2008. 13:17 ] @
verovatno je crkla druga brzina, najbolje da odes do elektricara da to proveri jer moze doci do pregrevanja.
stvar moze biti i banalna.
ovo na fiatima jos i nije cesta pojava koliko na vw.
[ Audio @ 24.06.2008. 17:12 ] @
Druga brzina na ventilatoru radi jer sam skoro menjao termoprekidac i tada je majstor proverio obe brzine.Znaci, nije ventilator.Sta bi drugo moglo da bude?
[ xspeed @ 25.06.2008. 17:04 ] @
Nemoj paliti klimu ako ti se ne pali 2 brzina idi kod autoelektricara ja sam imao isti problem
[ etjen @ 25.06.2008. 19:18 ] @
ja cim upalim klimu ukljuci se i druga brzina, bez obzira koliko je auto zagrejan (inace vozim Twinga)
[ djricky @ 25.06.2008. 19:29 ] @
moze li malo detaljnije objasnjenje kakva je to druga brzina??
[ etjen @ 25.06.2008. 20:01 ] @
pa ventilator brze vrti nego kad je na prvoj brzini. Mada nisam neki strucnjak ali moguce da postoji i vise brzina ventilatora na nekim kolima, a poenta cele ove price bi trebala da bude da kad je klima ukljucena ventilator hladnjaka se odmah ukljucuje na NAJBRZU brzinu
[ Audio @ 25.06.2008. 20:12 ] @
Sto se ukljucuje? Temperatura rashladne tecnosti je ista kao i bez nje. Jel se sama klima greje previse? Ako je tako onda je eventualno opsano po nju samo po gradu.Na otvorenom se bolje hladi, zar ne? Inace, ta druga brzina u kambinaciji sa klimom vuce previse struje.
etjen
Jel druga brzina radi stalno ?Pretpostavljam da cujes ventilator tako da si sigurno obratio paznju. Ako se ne gasi ti sa tvojim Twingom bi trebalo jedva da ides.
[ djricky @ 25.06.2008. 20:19 ] @
ventilatori hladnjaka imaju vise brzina?
prvi put cujem...
[ etjen @ 25.06.2008. 20:33 ] @
nemam pojma da li radi stalno, jer vent. cujem samo kad sam napolju, moguce da se gasi kada idem nesto brze, ne znam...
Ali, sigurno se odmah pali, bez obzira na zagrejanost tecnosti, par puta kad je mnogo vruce ukljucim klimu pa stojim malo van kola dok se auto ne rashladi pa cujem i tako sam i primetio da ventilator siba k'o lud.
Zasto je to tako, ne znam. Voleo bih da to neko objasni ako zna.
Inace, zbog cega dovodis u vezu performanse kola sa potrosnjom struje?!? Kakve to ima veze jedno sa drugim? Mislim, ne kazem, mozda i ima ali bih voleo da znam zasto?
[ Audio @ 25.06.2008. 21:19 ] @
Alternator je prakticno mali generator koji je zaduzen da proizvede odredjeni napon koji se dalje prosledjuje , da skratim pricu, do svecica. Njegova uloga je i da dopunjava akumulator. Kada mnogo stvari "povuče" struju dolazi do opterećenja alternatora koji ne postize da proizvede bas 100 % napajanja koje je potrebno i tada auto malo slabije vuce i samim tim trosi vise benzina .Ta se razlika bas oseca kada auto ide na plin jer auto u startu ide malo slabije. Ja kada idem na benzin skoro da i ne primecujem razliku dok se na plinu bas oseti..Ja se bas ne razumem u automobile ali mislim da je to pristojno objasnjenje.Bolje bi bilo da se javi neko strucniji.
[ etjen @ 25.06.2008. 21:30 ] @
pretpostavio sam da ces to reci. Verovatno to jeste istina, ali ne verujem da je to toliko osetno da bi se bas dobio ocigledan gubitak snage zbog ukljucenog ventilatora, klime i koje cega. Pretpostavljam da je tako, da bi proizvodjac barem kod malolotraznih kola u tom slucaju stavljao makar jace akumulatore ili drugacije resavao sistem hladjenja.
Bez veze je da se snaga pored gubitka na kompresoru klime gubi jos i na alternatoru, zar ne? Narocito kad auto sve skupa ima 60-tak konja... A pritom je i automatik kao moj :)
[ djricky @ 25.06.2008. 22:57 ] @
Citat: Audio: da proizvede odredjeni napon koji se dalje prosledjuje , da skratim pricu, do svecica.
a sta cemo mi sto nemamo svecice?
[ Audio @ 26.06.2008. 04:55 ] @
To sto nemate svecice ne znaci da nemate alternator.Bar ja tako mislim. U svakom slucaju, skrenuli smo sa teme.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|