[ BigFoot @ 03.07.2008. 12:19 ] @
Nije alarmantno, ali imam utisak da mi kvačilo odvaja nešto niže nego što bi trebalo, i to na oko 2-3 cm od poda. Kvačilo je hidraulično, a papučica preko metalne šipke pritiska klip cilindra. Primetio sam i da papučica na početku pritiskanja ima nešto mrtvog hoda, npr. 2-3 cm do kontakta sa ovom šipkom. Pitao sam u servisu da li je moguće štelovati kvačilo, tipa da ova šipka bude nešto više izvučena da papučica pre počne da je pritiska, ali čim čuju da je kvačilo hidraulično kao pesmicu izrecituju da se ono ne šteluje.

Da li je moguće da nema načina da kvačilo počne ranije da odvaja, a ne pri samom podu, pa makar i hidraulično?
Da li je možda eventualni vazduh u cilindru kvačila problem?

P.S. Ideja da tu šipku navarivanjem produžim je alternativna varijanta
[ bakara @ 03.07.2008. 15:06 ] @
ne diraj nista, i budi srecan sto imas novi set kvacila

edit:

sad citam opet i ne razumem...

tebi kvacilo nisko hvata ili visoko?

ako hvata visoko onda ne valja, kvacilo treba da bude bas mekano i da hvata "od patosa"
[ bantes9 @ 03.07.2008. 15:18 ] @
Koliko sam ja razumeo hvata nisko, sto je kao sto rece Bakara dobro jer je se tako ponasa kvacilo posle menjanja.
Sto se vise blizi menjanju hvata sve vislje (dalje od poda).


@BigFoot

Od kada je auto u tvom vlasnistvu?
Ako je malo duze, da li si skoro menjao set kvacila?
[ BigFoot @ 04.07.2008. 00:48 ] @
Zamenjena je lamela neposredno pre kupovine, a hvata nisko (2-3 cm od poda). Dakle, nahraniti prasiće, ne dirati dugmiće
[ bakara @ 04.07.2008. 00:55 ] @
Onda treba da castis, a ne da se zalis
[ bantes9 @ 04.07.2008. 08:17 ] @
Mene cudi sto majstori nisu ovo objasnili tj. kako se kvacilo ponasa kada je novo a kako tokom upotrebe.

[Ovu poruku je menjao bantes9 dana 04.07.2008. u 17:31 GMT+1]
[ vladd @ 04.07.2008. 13:53 ] @
To se dodatno placa, velike tajne su u pitanju, a mozda su se i sami zacudili, ko zna kada su menjali NOV set ?