[ ajorga @ 09.07.2008. 12:48 ] @
Razmisljam se o kupovini ovog modela,polovnog,od 2003 god pa nadalje,restajling model.Uzeo bih ga iz Nemacke.Sta mislite,kakvog je kvaliteta,jel skup za odrzavanje... |
[ ajorga @ 09.07.2008. 12:48 ] @
[ 101010 @ 09.07.2008. 14:23 ] @
-odlicnog
-jeste [ FIREBIRD @ 09.07.2008. 19:15 ] @
Moj cale je vozio E46 1.9i 99-to godiste.
Blagi uzas od auta: -prednje viljuske i prigusne gume komplet 500e traje 25.000-30.000km max, -problemi sa elektronikom protokomer, elektroventil ler gasa, -menjac je poceo da pisti na 130.000km podrhtavao je prilikom polazenja, iz diferencijala su se culi cudni zvuci zavijanje, -vodena pumpa se raspala na 110.000km, -pukla je posuda za vodu na hladnjaku, -xenon trafo je izgoreo nov 400e, Ako imas para da placas odrzavanje kupi BMW ako nemas bolje ne kupuje jer to su macke u dzaku pogotovu dizelasi. Obrati paznju na menjac da li je skidan, obavezno podigni auto na dizalici upali motor i ubaci u brzinu da ne bruju slucajno diferencijal. Kada je na zemlji ubaci u riverc i cimaj kvacilo ako lupa diferencijal bezi od njega. Pozz [ ajorga @ 09.07.2008. 19:45 ] @
Ma bio ja u BMW-ovom servisu,nahvalili ovaj model(ne kvari se ako je dobro servisiran,a i inace bi uzeo auto koji ima servisnu knjizicu,ide odlicno,odlican pouzdan BMW disel motor),a kao taj pre njega bio los(sa 136KS)....dosta se kvario.
Relativno sam laik kad su ti kvarovi u pitanju.U Nemackoj dobar,sa dobrom opremom kosta oko 13.500(na sta ide povracaj poreza od 19%,znam ne na svaki,sto izadje oko11.000),a bas i nemam ideju sta da uzmem u tom cenovnom rasponu(preferiram da bude disel,a i dobro da ide),i da budem iskren BMW mi se dosta svidja... [ Azzrael @ 09.07.2008. 20:36 ] @
Nisam imao do sada licno iskustvo sa njim, ali sam do sada cuo dosta pozitivne kritike za njega. Mislim konkretno na E46 320d sa M47 motorom. 4-cilindricni turbo dizel od 150 KS ima dobre performanse, mada licno smatram da dizel i nije za izivljavanje. Ja nameravam da do kraja godine uvezem karavan i veoma mi se svidja. Sad, sto se tice servisa, svaki polovan auto je macka u dzaku. 1.9i '99. godiste je ako se ne varam 318i sa M43 motorom. Nisam siguran da se auto moze raspasti sa tako kratko vreme, verovatno je bio povoljan i ko zna ko ga je sve vozio i kako, obzirom da je u pitanju trojka. Kod modela 320d posebno treba obratiti paznju na godiste jer se od Septembra '01. u E46 ugradjuju poboljsani motori (M47TU) dok su prethodni (M47) imali sitnih problema sa turbinom i sl.
Pozz [ FIREBIRD @ 10.07.2008. 20:47 ] @
Ako imas para za odrzavanje kupi ako nemas bolje ne kupuj, inace BMW je prilicno nepouzdan auto, imam iskustva sa 3 BMW-a. pozz
[ bantes9 @ 10.07.2008. 21:41 ] @
Citat: FIREBIRD: inace BMW je prilicno nepouzdan auto Aj da si ovo rekao za Zastavu pa u redu al za Bmw koji je u poslednjih par godina pokupio vecinu nagrada za kvalitet i performanse motora to deluje malo smesno. [ glackop @ 10.07.2008. 23:25 ] @
Ide kao benzinac a trosi skoro upola manje,ali ta prednost se gubi cestim kvarovima i preskupim delovima-tacno je da kompletno sredjivanje trapa iznosi oko 500e.ali se ne slazem sa samo 20-30 hiljada km,ipak ce preci znatno vise.
[ FIREBIRD @ 11.07.2008. 09:28 ] @
Imam 3 para prednjih viljuski koje su zamenjene za 110.000km, doduse auto je imao 16'' tockove i cale ga je bas penzionerski vozio po losem putu.
[ ajorga @ 12.07.2008. 21:35 ] @
A sad imam u ponudi i volvoa s40 2.0d,135 ks...Slatke li muke:)
[ jsalac @ 25.07.2008. 23:43 ] @
Jeste skup za odrzavanje,ipak je to BMW.Motor,e da je nov pa nista da ne razmisljas,posto je polovan veliko je pitanje kako je vozen,tj da li je stiskan,a zna se da pored svega dizel ipak nije za stiskanje.BMW,a narocito seriju 3 bije glas da ih voze mladji ljudi koji vole malo sportskiju voznju tako da mislim da je benzinac relativno sigurnija varijanta(sta je sigurno kod polovnjaka!!!!),ali potrosnja...ili staviti gas...Ako mislis bas dizela onda gledaj da ima automatski menjac,jer on,kazu cuva motor od stresa.Imao sam BMW-a dizela sa automatskim menjacem i motor je radio perfektno.Naravno imao sam i srece da me je tako zapalo.
Pozdrav [ ajorga @ 27.07.2008. 19:11 ] @
Ma odjednom mi iskrsla neka ponuda za volvo s40 2.0d,2004 god,ali nisam balgovremeno reagovao,pa je otisao...Vec sam bio otvorio temu za volvo i utiske onih koji su ga vozili...Ali od tada se ipak dvoumim izmedju BMW 320d i volvoa 2.0d.Cena je tu negde,s tim sto za slicne pare se dobija volvo sa jacom opremom koji i maje presao,i ipak novija linija(i dan danas se proivodi taj isti model),a BMW isto godiste je ipak malo stariji dizajn(ali ipak ima bolji motor).Onda volvo je i malo redji na nasim ulicama,sto moze da bude prednost(ekskluzivnost,verovatno i manje se krade),i mana(teze se nalaze delovo,verovatno skuplji servis...)...
[ O Roku Saki @ 28.07.2008. 13:22 ] @
Bolje volvo
BMW je dobar samo kad je nov, ili do 2-3 god. starosti dok ne pocnu kvarovi. BMW-a voze samo ljubitelji BMW-a [ bakara @ 28.07.2008. 13:47 ] @
Citat: O Roku Saki: Bolje volvo A volvo valjda voze svi ostali? [ Sir_Oliver @ 07.09.2008. 17:01 ] @
Citat: O Roku Saki: Bolje volvo BMW je dobar samo kad je nov, ili do 2-3 god. starosti dok ne pocnu kvarovi. BMW-a voze samo ljubitelji BMW-a Koliko si BMW-a vozio do sada? Pretpostavljam nijednog. Citat: jsalac: Jeste skup za odrzavanje,ipak je to BMW.Motor,e da je nov pa nista da ne razmisljas,posto je polovan veliko je pitanje kako je vozen,tj da li je stiskan,a zna se da pored svega dizel ipak nije za stiskanje.BMW,a narocito seriju 3 bije glas da ih voze mladji ljudi koji vole malo sportskiju voznju tako da mislim da je benzinac relativno sigurnija varijanta(sta je sigurno kod polovnjaka!!!!),ali potrosnja...ili staviti gas...Ako mislis bas dizela onda gledaj da ima automatski menjac,jer on,kazu cuva motor od stresa.Imao sam BMW-a dizela sa automatskim menjacem i motor je radio perfektno.Naravno imao sam i srece da me je tako zapalo. Pozdrav Slazem se u potpunosti i imam slicno iskustvo, samo sa benzincem. [ Stefano @ 08.09.2008. 12:02 ] @
Citat: FIREBIRD: Ako imas para za odrzavanje kupi ako nemas bolje ne kupuj, inace BMW je prilicno nepouzdan auto, imam iskustva sa 3 BMW-a. pozz Izvini sa kojim BMW-om imas iskustva? Nekom trojkom iz 85-e kojoj je dusa izvadjena jos sredinom 90-tih ili sa nekim BMW-om 4-5 godina starim? Ako za nesto vazi BMW onda vazi za pouzdan auto. A sto se tice para za odrzavanje u tome se slazem. Kod nas postoji sindrom, bas sto se tice kupovine automobila (posto to jel' svako vidi) da se kupi auto maksimum maksimuma mogucnosti i sta onda, da citiram jednog decka koji je kupio jedan izuzetno lep i atraktivan auto... "kad je doslo vreme za registraciju i veliki servis 2 meseca sam ziveo na 'lebu i vodi"... Pa zar je toga vredan auto??? Citat: O Roku Saki:BMW-a voze samo ljubitelji BMW-a Pa dobro, logicno je da se BMW ne vozi iz nuzde... Sto se tice E46-ice, solidan je auto i pouzdan. Kod nas je retko koji dobro ocuvan posto su ih uglavnom uzimali polovne momci skromnijih finansijskih mogucnosti koji bi samo da voze BMW-a i nista drugo, te stoga ti automobili nisu imali negu kakvu bi trebao da ima auto da bi pruzao ono sto bi trebalo... u krajenjem slucaju pogledaj ih malo kod nas pa ce ti sve biti jasno. E46 ima aluminijumsko vesanje, a ono moze lako da strada po losim putevima. Neki modeli su imali problem sa klimom, ali mislim da je kod restilizovanih modela to reseno. Na kraju pogledaj i benzinac 320i 2.2, on doduse spada u klasu preko 2000 ccm za registraciju, ali motor me je prilicno odusevio zbog toga sto je neverovatno skroman potrosac za kubikazu i snagu (170 ks), mi smo uspeli da u gradu da drzimo na 12L normalne (ne penzionerske) voznje, a svidja mi se i sto je motor jako elastican, cak 70% obrtnog momenta dobija vec na oko 2000 obrtaja/min, tako da kako bi neki rekli "moze da se vozi kao dizel " [ Calibra @ 12.09.2008. 21:36 ] @
E ovako, gledam sad ove postove o tome kako je BMW skup za odrzavanje, da su mu delovi skupi i sl. I sad mene interesuje koliko je on u stvari skuplji u odnosu na druge npr. Mercedes, Audi i sl??? Mene interesuje serija 3 iz 1992.-3......:-) Pozdrav svima.
[ Stefano @ 14.09.2008. 22:20 ] @
Sto se tice originalnih delova za trojku E36 oni su u rangu sa cenama originalnih delova za Mercedes C class prve generacije ili za Audi 80 restyling (popularni B4). Za te, malo starije automobile, uvek mozes naci ispravne delove i na otpadima, kao i dosta aftermarket delova, iako sam protiv takvog odrzavanja automobila, posto je moje misljenje da je nov originalni deo ipak najbolje resenje. Medjutim kada bi ga odrzavali sa samo novim originalnim delovima verujem da dobar deo vlasnika E36-ica ga vise ne bi vozilo (ista je prica i za sve automobile 6+ godina starim).
[ vladd @ 15.09.2008. 11:55 ] @
Sto navodi na zakljucak, da ne treba kupovati doticni polovan auto, ako se neguje "balkansko" razmisljanje.
I ako nekome u tekstu treba poredjenje, da, veoma je JEFTINIJE odrzavanje BMW-a od Rolsa, veoma je JEFTINIJE odrzavanje od Lir Dzeta...itd Ako neko ima "normalnu" platu(kao sto rece nas secerni biznisman) od 5-6000 evra, BMW je solidan auto, i moze se podneti odrzavanje... Poz. [ Stefano @ 15.09.2008. 21:00 ] @
Citat: vladd:Ako neko ima "normalnu" platu(kao sto rece nas secerni biznisman) od 5-6000 evra, BMW je solidan auto, i moze se podneti odrzavanje... Taj sa "normalnom platom" od 6000 eur nece ni pomisljati na E36 s'pocetka 90-tih, vec ce njegova sfera interesovanja biti verovatno lizing za novi X5, seriju 6, eventualno seriju 5 E60, ukoliko ne moze da saceka novu seriju 5 koja izlazi krajem 2009 godine na trziste. [ Nebojsa Milanovic @ 15.09.2008. 21:29 ] @
Stefi, u svim svojim postojima se previše, ali previše frljaš svim mogućim ekskluzivnim modelima (koji btw, ako ti nešto znači, a verujem da ti znači, mene ostavljaju potpuno ravnodušnim).
Prijateljski savet za tebe: Batali to, kupi jednu Hondu Accord, ili ako već više voliš recimo Alfu 159, ali novu - i uživaj. [ GORAN MAN @ 16.09.2008. 08:12 ] @
Zadnjih par meseci merkam nekog bendžu 2003 godište
Koliko sam do sad čuo kažu da je auto ok! Dizel 2,0 je super!Nema neko veliko održavanje,4 filtera i dva kaiša koliko sam razumeo jednog tipa! Zupčasti nema jer ima lanac koji se nikad ne menja ili na 300-400 hiljada km! Filteri i kaiševi za njega dođu do 100 evra i to sam mogu da menjam! E sad Pošto sam išao i gledao nova kola za firmu našao sam se u čudu! Svi noviji automobili nose 15" gume koje idu i na 2,0d bmw Servis im košta oko 10 000 din A veliki servis (kaiševi i drugo) mnogo više... Svi ti novi automobili koštaju 11000 evra pa naviše koliko i košta bmw Ustvari 11000 košta škoda ili neki fiat o nečem boljem neću ni da pričam Sad razmišljam dal uzeti novu škodu rumster ili bmw karavan doduše polovan i ispuniti si najveću želju... To oko trapova i kvarova me ne brine jer kola su mi vezana za posao a ko radi njemu ni benzin ni kvar nije problem jer valjda toliko zaradi!Ako ne neka menja poso ili prilagodi vozilo svojim mogućnostima! [ Zarko Silic @ 16.09.2008. 09:19 ] @
Pored redovnog odrzavanja i servisiranja, polovnjaci nose i niz drugih "problema" od kojih su nova vozila "imunoloski zasticana". U protivnom, ne bi bila tolika razlika u ceni novog i polovnog.
Ako ces po onoj "i ispuniti si najveću želju", onda je to nesto drugo! [ Calibra @ 16.09.2008. 15:26 ] @
Pozdrav Stefano, hvala za informacije!!!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|