|
[ pejović nikola @ 15.07.2008. 20:53 ] @
| Da li neko moze da mi kaze nesta o novoj Skodi Fabiji,njene mane i pocemu je dobra za kupovinu????????
Hocu da je kupim novu pa me zanima i njen motor,inace ima nekolika benzinska motora:1.2 44KW/51KW (trocilindras) ili 1.4 16v 63KW (cetverocilindras)!!!!!!!!Toliko za sada,ocekujem POMOC! |
[ HoT_Steppa @ 16.07.2008. 09:20 ] @
1.2 izbegni iz vise razloga
[ pejović nikola @ 16.07.2008. 13:41 ] @
Mozes li mi dati vise informacija,ocekujem jos komentara,hitno mi je jer auto kupujem za par dana???Unaprijed zahvalan!!!!!!1
[ nickM @ 16.07.2008. 15:50 ] @
Možeš ovde da pogledaš detaljne utiske vlasnika fabie II 1.2:
http://www.***f=1&t=11341&start=180&st=0&sk=t&sd=a
Ja inače vozim fabiu I sa 1.2 htp motorom i prilično sam zadovoljan. Auto je startan, i mali je potrošač. Na otvorenom potrošnja je oko 5 litara, po gradu između 7,5 i 8 litara.
Zavisi šta očekuješ od automobila ali mislim da nećeš pogrešiti i ako izabereš 1.2 htp motor.
[Ovu poruku je menjao momsab dana 19.07.2008. u 13:22 GMT+1]
[ bora61 @ 19.07.2008. 10:09 ] @
Sta mislite o istoj?
Imali smo do sada u firmi staru FAbiu 3 cilindra presla je preko 150K Km, bez ijednog ozbiljnog kvara uz redovan servis.
[ Nebojsa Milanovic @ 19.07.2008. 10:19 ] @
Fabia je standardna.
Dobar odnos kvaliteta i cene, solidna pouzdanost, slabi motori, što je (meni) eliminatoran kriterijum (osim 1,9 TDI, ali on ima druge mane i previše je skup).
Kod Fabie mi se naročito ne sviđa jedna bitna stvar, što je to jako uzak auto (npr. uporedite širinu Corse i Fabie), i već samo tim imaju osetno nižu cenu proizvodnje. Međutim, vidim da narod to uopšte ne primećuje.
Sve u svemu, da bih je uzeo u razmatranje, trebalo bi da bude još jeftinija nego što jeste, jer za taj novac ima boljih auta.
[ andrejbeca @ 19.07.2008. 22:37 ] @
Otkud HTP startan?
[ bakara @ 19.07.2008. 23:15 ] @
Ja sam do nedavno imao prethodni model fabije (1.4 100ks), o novom modelu malo znam ali ako te zanima prethodni pitaj.
Sve u svemu generalno auto je (bio) dobar, najvise mi se svidjao kvalitet i robustnost karoserije i bogata oprema (elegance).
Ono sto mi se nije svidelo je potrosnja ulja i povremeno pojavljivanje gresaka na tabli koje serviseri nikako nisu znali da otklone i sve se uglavnom zavrsavalo nagadjanjem ili brisanjem gresaka (pricam o ovlascenim servisima naravno), a tu su i skupi delovi i nazuljana kolena...
Ne zelim da te odvracam od kupovine (i sam sam vozio favorit, feliciu, fabiu...) i ne zelim da me neki ovde docekaju na noz, ali moja topla preporuka je da obavezno pogledas sta nudi jedna kia rio za skoro iste pare.
[ Nebojsa Milanovic @ 20.07.2008. 12:19 ] @
Taj 1,4 16 v 100 KS motor u Fabiji je auto sa najslabijom elastičnošću u toj klasi, dugo sam se tome čudio...
VW vala ne ume da napravi benzinski motor bez direktnog ubrizgavanja ili turba, pa to ti je...
[ bakara @ 20.07.2008. 14:46 ] @
Za elasticnost stvarno ne znam...ali na semaforu i na auto putu je obicno bio prvi
btw, to i jeste motor sa direktnim ubrizgavanjem
[ Nebojsa Milanovic @ 20.07.2008. 20:42 ] @
heh, nije direktno ubrizgavanje to što misliš da jeste ;)
Ljudi često za klasično miltipoint (nekada i singlepoint) ubrizgavanje kažu da je direktno, a vrlo često to ni novinari ne razlikuju.
Pravo direktno ubrizgavanje je ono što Mitsubishi zove GDI, a VW/Audi FSI. To je kada se u prvom taktu usisava samo vazduh, a gorivo se naknadno pod visokim pritiskom ubrizgava. Jedino to je stvarno direktno ubrizgavanje.
Ta Fabia ima klasično multipoint ubrizgavanje koje je veoma različito od FSI načina rada. Jeste to brz auto, ali samo iznad 4000 o/min.
A kada poželiš da ti recimo u četvrtoj ili petoj povuče sa 2000 o/min, nema šanse da pretpostaviš da ima 100 KS, čini ti se da ima znatno manje.
[ bakara @ 20.07.2008. 21:15 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Jeste to brz auto, ali samo iznad 4000 o/min.
A kada poželiš da ti recimo u četvrtoj ili petoj povuče sa 2000 o/min, nema šanse da pretpostaviš da ima 100 KS, čini ti se da ima znatno manje.
Nesto se ne secam da je to bio neki narocit problem, razlicito se voze dizeli a razlicito benzinci...
Secam se i jako dobro fabijinog board kompa (pisao sam o tome) i odlicnog utiska niske potrosnje kada se auto vozi preko 3000 rpm...
Kada se vozi penzionerski i tako salta trosio je skoro 10 litara, a kada se salta na preko 3000 trosio je 8l...
Sta znam, meni je taj motor bio odlican (malo trosi a ide odlicno), dobro se secam i nekih testova astre i ibize sa 1.6 motorima i svog utiska da fabia ide mnogo bolje.
Sve u svemu vredi kupiti skodu, ona je klasicno dobra i vlasnik se sigurno nece nikada pokajati, ali je problem kod nje sto je previse klasicna i brzo dosadi.
Tada mi se cinilo kao dobra kupovina, ali danas je izbor malo veci, a skoda uporno drzi cenu i ne popusta...
[ Zarko Silic @ 20.07.2008. 21:43 ] @
@Milanovic
I MPI je motor sa direktnim ubrizgavanjem. FSI takodje, ali novije generacije.
@bakara
To je normalno da je potrosnja najmanja ako se salta na optimalnom broju obrtaja (a ne na sto manjem). Medjutim, optimalni broj obrtaja je relativan pojam i zavisi i od tipa motora i od tipa vozila (njegove mase).
[ beske @ 21.07.2008. 12:54 ] @
Ima Skoda i svog "trkackog konjica"... nemoj "bebicu" da mi izbegavate...
Fabia vRS, 1,9TDI, 130KS/4000, 320NM/1950-2000
Pravi zvrk!
[ Nebojsa Milanovic @ 21.07.2008. 16:05 ] @
Citat: beske:
Fabia vRS, 1,9TDI, 130KS/4000, 320NM/1950-2000
Pravi zvrk!
Auh, zvrk je slaba reč za to ...:)
Fabia RS je pre zver od auta...To je auto sa najviše zadovoljstva za najmanje para...čini mi se da ima i Xenon serijski....taj ugođaj i ne liči na ono što se inače ima kod Fabie...
Citat: zarsilic:
I MPI je motor sa direktnim ubrizgavanjem. FSI takodje, ali novije generacije.
Žare, ne može se reći da je GDI/FSI ubrizgavanje nova generacija klasičnog. Previše je tu velika razlika, i u pritisku i u načinu i principu rada.
Mitsubishi Carisma 1,8 GDI (jedno vreme sa ozbiljno razmišljao o tom autu), je prvo vozilo na svetu sa GDI tehnologijom. Pojavio se pre nekih 10 godina i predstavljao je pravu malu revoluciju na polju napajanja benzinskih motora.
Daje 10-15% veću snagu, toliko i veći momenat, a manju potrošnju u odnosu na motore iste klase. Ali ima jednu "manu": da bi to razvio, potreban mu je kvalitetan benzin.
I evropske naftne kompanije su to iskoristile i nisu pustile na tržište Super Plus sve dok Audi nije iskopirao GDI tehnologiju, nazvao je FSI i pustio na tržište.
Tek tada su naftaši pustili Super Plus i umesto Mitsubishi-ja, Audi se okitio GDI perjem, slavom i profitom.
Kompaniju Mitsubishi je razvoj GDI tehnologije (Gasoline Direct Injection) koštao basnoslovno. Taj ogroman trošak nisu isplatili jer im evropljani namerno nisu obezbedili kvalitetan benzin, iako su i oni mogli na njemu dobro da zarade. Razlog je što je ta neekonomska odluka doneta "odozgo".
To je dovelo do kraha jedne od najjelitnijih japanskih kompanija od koje se ni dan-danas nije oporavila.
[ Zarko Silic @ 21.07.2008. 18:31 ] @
Tesko da su Japanci bilo sta izmislili na polju motoristike.
Prvi Gutbordov dvotaktni motor sa direktnim ubrizgavanjem napravljn je jos 52. Cetvorotaktni par godina kasnije (MB 300 SL 1954.).
Moroti sa promenljivom smesom gde spada i GDI je samo modifikacija postojecih, a nikako tehnicki izum. Zahvaljujuci uznaperedovanoj tehnologiji, kako materijala za izradu pojedinih komponenata tako i metoda za dobijanje odgovarajuceg goriva, Mitsubishi prakticno sprovodi u delo nesto sto je davno pre njega izmisljeno.
Ako mu se vec nesto pripisuje kao pioniru, onda bi to eventualno mogla biti samo serijska proizvodnja jednog takvog motora.
Slicnu sudbina je zadesila i Vankel motor.
Citat: beske: Ima Skoda i svog "trkackog konjica"... nemoj "bebicu" da mi izbegavate...
Fabia vRS, 1,9TDI, 130KS/4000, 320NM/1950-2000
Pravi zvrk!
Ibiza je jos mracnija. U fabrickoj verziji "istog agregata" ima 160 PS (sa ciptuningom 200).
[ bora61 @ 21.07.2008. 22:37 ] @
Mene interesuje jos par stvari.
Keca sam vozio i vozim jos uvek, i ako je star 20god. Kola ne mislim da menjam na 3-4 godine, jer ono sto sad kupim to mi je za ceo zivot.
Znaci: nova Fabia ili Kia ili nesto do 15K € ili polovan Stilo 1.9 jtd ili Megane 1.5 dci.
"Nov auto je nov auto", tako su pricali nekada strucnjaci, u garanciji je pa ako se pokvari ruke placam, a delove ne.
Za polovan auto se nista ne zna, jer je ovde sve prevara. Ako se pokvari platicu i ruke i delove.
Opet sa druge strane,a ko dam 8K € evra i orocim preostalih 6-7K € u neku banku, ni to nije za bacanje.
To je moja dilema.
[ zex24 @ 22.07.2008. 04:55 ] @
Za tih ulozenih (orocenih) 7000 eur dobijaces 30 eur mesecno i to u najboljem slucaju.
[ Nebojsa Milanovic @ 22.07.2008. 16:24 ] @
Ne znam tačnu cifru, sećam se da sam se zaprepastio kada sam saznao koliko je razvoj GDI tehnologije koštao Mitsubishi.
Zabrana naftnim kompanijama da prodaju Super Plus benzin (uprkos prilici za zaradu) dok evropljani ne iskopiraju GDI tehnologiju, ostaće zabeležena u analima poslovne, blago rečeno, nekorektnosti i bezobrazluka.
ontopic:
Meni se u B segmentu najviše sviđa Corsa, ali cene njenih jačih varijanti nemaju veze sa razumom.
Ako se pogleda šta daje KIA Rio CRDi za nekih 12,5 k, najpre sebi ne bih mogao da objasnim zašto bi trebalo da dam nekoliko hiljada više za Corsu sa manje opreme i neuporedivo slabijim motorom.
[ pejović nikola @ 26.07.2008. 21:21 ] @
Izgleda da skrenuste sa teme,pitanje je bilo SKODA FABIA-DA ili NE a vi sada nasli da se raspravljate o direktnom ubrizgavanju,mene konkretno interesuje da li da je kupim ili ne,malo me odbija taj trocilindras ali kazu da se ovaj Skodin nije lose pokazao,da li ima jos nekih mana i koje su????!!!!.........
[ propitivac @ 18.08.2008. 08:31 ] @
Hm...Cini mi se da je tema malo zamrla, a mozda ja mogu da pomognem...
Vozim Fabiju 1.2 HTP 51kW, kupljenu u martu ove godine...
Ne znam da li je ovde dozvoljeno reklamiranje drugih foruma, ali detaljan opis dao sam na forumu Vrelih Guma (pokusavam da licna iskustva sa raznim automobilima pretocim u javno dostupne stranice, nesto poput bloga...)
[ Nebojsa Milanovic @ 18.08.2008. 13:00 ] @
Nije dozvoljeno reklamiranje drugih foruma, ali i nema potrebe za tim.
Kopiraj ovde svoje utiske i biće korisno.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|