[ dautm @ 19.07.2008. 14:57 ] @
Imam Passat-a 1992. sa motorom VR6.
Odnedavno treba duze da se vergla da bi motor startovao
Isto se ponaša i na benzinu i na plinu.
Primetio sam, da impulsi ( četvrtke - 5V ), koji dolaze na primarni deo
bobine kasne skoro nekoliko sekundi u odnosu na početak rada alnasera.
Ranije je trebalo pola sekunde da motor startuje bio vruć ili hladan
Nakon što bobina dobije pobudu motor počne da radi.
Kad je motor hladan potrebno je kraće verglanje, kad je vruć - duže !
Inače u vožnji nema snagu i potrošnja je znatno povećana !
Motor je radio perfektno na plinu iako nije imao protokomer
a i katalizator je bio izvadjen

Da li tu postoji neki senzor koji dozira ubrizgavanje na osnovu toplo - hladno ?
Bitan mi je rad samo na plinu !
U stvari , pošto je u mom mestu ovaj motor izgleda " špansko selo ",
jel može neko da mi preporuči nekog ko ima iskustva sa ovim tipom motora ?

Pozdrav
[ O Roku Saki @ 19.07.2008. 16:22 ] @
Nisam te bas najbolje razumeo. Ako duze startuje (vergla) kad je vruc, a s'obzirom da ga vozis na plin, otisle (crkle) su ti karike. Pa kad je hladan ima vecu kompresiju i pali, a kad je vruc, rasiri se od toplote i ima manju kompresiju, pa pali teze. S'obzirom da je VR6 to su se izdivljali na njega ko god da ga je vozio, pa nista nije ni cudno. Posto iz tvog posta vidim da ti nije mnogo stalo do njega
Citat:
dautm
Motor je radio perfektno na plinu iako nije imao protokomer
a i katalizator je bio izvadjen
Bitan mi je rad samo na plinu !

Ja sam vozio dugo golfa III VR6 i na takvom motoru mora da pazis SVE. Zato ide kao sumanut-lud
Mora da imas landu sondu (kod nekih katalizator) dobru zbog vuce i potrosnje, protokomer zbog regulacije vazuha i ler gasa. Prema tome, ne moze da ide perfektno
A ako sam lose razumeo, i u pitanju je elektrika oko alnasera i bobine, to je druga stvar. Mada i ono sto sam rekao oko tvog VR6 stoji
Pozz
[ dautm @ 20.07.2008. 15:27 ] @
Pa , verovatno si u pravu , auto baš i nije nesto "održavan" jer nije možda ni trebalo.
Sto se tiče nekih parametara :
trošio je oko 10 l plina na otvorenom pri 100km/h i u petoj brzini !
U gradu nije prelazio 13 l plina. Tako da nisam ni imao potrebu da nesto "gledam"
Medjutim problemi su počeli skoro "preko noći" . Odjednom je postalo potrebno da se
vergla duže. Da je taj problem počeo da se javlja postepeno pomislio bih da je kompresija počela da slabi.Inače motor je prešao oko 200.000km ( provereno ).
Zbog naglog pogoršanja parametara ( potrošnja i ubrzanje ) pomislio sam da je neka "električna" greška.
U medjuvremenu sam dobio odgovor da je možda crko senzor položaja radilice.
Ja i ne znam gde se on nalazi i kako izgleda.Medjutim pošto imam "auto-datu"
možda bih mogao da ga skinem i ispitam ...
Koji je uopšte stručni naziv za taj senzor ? I da li se nekako može ispitati ?
Vidim da ima mnogo nekakvih senzora.


Pozdrav
[ vladd @ 20.07.2008. 16:07 ] @
Uglove paljenja mozes da proveris pre nego sto krenes na senzor, mada i provera kompresije nije na odmet.
Moguc je i poneki nagoreli ventil.

Poz.
[ dautm @ 20.07.2008. 21:12 ] @
OK, onda ću prvo da proverim kompresiju.

Hvala svima
Pozz
ps. ako zapne moracu opet da se javim