[ -marko- @ 20.07.2008. 19:46 ] @
Hteo bih da zapocnem ovaj posao, kao honorarni, sa bratom od ujaka poceli bi sa oko 2500eur mislim da je to sasvim dovoljno jel bi radili sa niskobudzetnim kolima koja mislim da idu, tu nije ni velika zarada 100-200eur, a negda mozda i 400eur i vise, sta vi mislite koja kola su najprodavanija, koja se najbrze "vrte", po meni
- Zastavin program (Yugo 45,55, Z 101, Florida)
- Opel korsa, kadet
- Fiat uno, tipo
- Lada samara
- Ford escort 4, fiesta 2,3
- Peugeot 205, 405
- Renault 5
Prvenstvenu bi kupovali preko halooglasi, vec neko vreme ih pratim, i zovem, vidim da se Mazde 626, Toyota Corolla uvek ima neka ispod 2000eur, a dosta njih traze i preko 2500eur, kaka ta vozila idu
Da napomenem da imam "fino" znaje o automobilima u svim pogledima kretanja cena, limarije, mehanike...
Pozdrav i hvala na odgovorima
[ vidan kv @ 20.07.2008. 21:53 ] @
Postoji jedna latinska izreka koja je bila obavezna na ulazu na pijace-tržnice u to vreme a koja glasi:"kupac neka se čuva".....ako mislite da u tom poslu zaradite pod prvo pendžetirajte obraz....budi spreman da i rođenog brata zavrneš zbog tih 100-200 evra zarade i budi siguran da ćeš da se raziđeš sa ortakom za šest meseci......u protivnom bolje vam je da tih 2500 investirate jureći ribe po Ibizi,Mykonosu ili kakvom drugom mondenskom letovalištu....barem ćete pričati unucima kakve ste sve ribe povalili jednog davnog leta.....pozdrav!
[ Dacha PN @ 20.07.2008. 22:19 ] @
Evo brate dacu ti par saveta posto se i ja pomalo rekreativno time bavim. Ovo sto cu ti sada napisati je iz licnog iskustva:
Danas je jako tesko vreme za preprodaju automobila, puno je automobila na trzistu, puno je auta u ponudi, kupci su dosta probirljivi i poprilicno je tesko prodati auto... Ali nemoj da te ovo obeshrabi, jos uvek ima dovoljno prostora da se solidno zaradi, ne nesto preterano mnogo ali ipak solidno... ali prvo moras dobro ispeci zanat... na prvih par auta mozda neces puno zaraditi (dok malo naucis posao) a onda tek krecu zarade (slava pripada najupornijima).
Da bi u ovom poslu zaradio moras imati veliki obrt t.j da obrnes sto vise automobila za sto krace vreme. Da bi to uspeo moras raditi sa automobilima za koljima vlada velika potraznja.
Koji su to automobili???
Za nase podrucije je najintresantniji VW, Audi i Mercedes.
Izbegavaj Japance, Francuze, Italijane... to su dobri auti nema sta ali samo ako ih kupujes za sebe inace za preprodaju ne. Moze se i na njima zaraditi ali je problem sto se duze vremena ceka musterija a tebi je cilj da obrnes sto vise auta za sto krace vreme jer jedino ti tu lezi malo bolja zarada. Mozes recimo na jednom Japancu zaraditi 300-400 eura ali moras cekati musteriju jedno dva meseca. Bolje za to vreme okreni jedno cetri golfa sa zaradom od po 200 eura to je 800 evra.
Sa obzirom da imas malo para evo dacu ti konkretne savete kako da razvijes svoj biznis:
Kreni sa Golfa 2 (idi na manje kubikaze, po mogucstvu dizel), preprodaj jedno 3-4 komada i zaradices sigurno bar 500-600 eura. Te pare sto zaradis nemoj trositi vec reinvestiraj u biznis. Sa 2500 eura i 500 eura zarade imaces 3000 eura, sa tim parama kupi Audi 80 jaje 1.6 ili 1.8 plin ili dizel i njih preprodaj jedno 4-5 komada. Na njima ti je zarada oko 300-400 eura po autu. Te pare nemoj da trosis i skupices oko 4500 eura. Sa njima kupi Audi 80 B4 do 2.0. Na njima zaradjujes oko 400-500 eura po autu. Preprodaj njih par komada i imaces preko 6000 eura gotovine. E sada tek krece prava zarada jer se na skupljim automobilima mnogo vise zaradjuje. Ja ti savetujem da nastavis sa Audijima recimo A4 1.9tdi i dalje stekaj pare i uvecavaj svoj kapital. Kada skupis jedno 12000 eura 6000 eura ulozi ponovo u neki A4 a za drugih 6000 uvezi neki auto iz inostranstva, ocarini ga i preprodaj... Tada vec imati 2 auta u prometu istovremeno tako da ces imati mnogo veci promet i naravno vec zaradu... Nemoj tu stati vec i dalje radi i investiraj u biznis a za trosenje para uvek ima vremena, za to se ne sekiraj...
Ovo je jedna od proverenih sema, drzi se uputstava i samo napred...
Evo dacu ti jos par saveta za ovaj posao: Gledaj kakav auto kupujes jer ti je jako bitno da ponudis trzitu dobar i ocuvan auto, jedino tako mozes icupati visu cenu i da zaradis u protivnom ces se nacekati musterije i neces nista zaraditi a mozda otici i u minus... Zato prilikom kupovine cetvoro oci otvori, obavezno vodi mehanicara sa sobom ili pre kupovine oteraj auto kod majstora na detaljan pregled i proveru... Ukoliko majstor kaze da je auto OK tek onda razmisljaj o kupovini... Mora se gledati celokupno stanje auta, ne samo mehanika vec je jako bitan i spoljni izgled auta... Sto je lepsi auto spolja to se bolje prodaje. Musterije traze da nije udaran, da je prva farba, da je ocuvan enterijer, da je regularan... Na sve to moras obratiti paznju prolikom kupovine jer samo tako mozes uspeti u ovom poslu. Nikako se nemoj zalicati i da kupis prvi auto koji ti padne pod ruku nego idi pogledaj sve aute iz oglasa i tek ona vidi koji je najbolji. Naravno moras gledati i da nadjes povoljnu cenu da bi se i ti tu malo mogao ugraditi.
Kada nadjes auto pre nego sto das pare obavezno proveri da li je auto regularan... i proveri papire u MUP-u.
Kada kupis auto lepo ga operi, sredi, stavi nove presvlake, ulozi malo u kozmetiku automobila, kupi kvalitetniu polir pastu pa ga onako domacinski ispoliraj, nalepi veliki papir na njemu : NA PRODAJU i parkiraj ga negde gde prolazi puno ljudi u toku dana. Sto ga vise ljudi vidi pre ces ga prodati. Naravno maksimalno forsiraj sve moguce vrste marketinga: oglase, reklame... Ako mozes odi i do auto pijace... Ukoliko vidis da ti taj konkretni autu ne ide verovatno si stavio jaku cenu, skini malo cenu i prodaj ga jer je vreme novac, zarobio si kapital i nemas nikakvu zaradu, zato ga bolje daj i po nabavnoj ceni, nemas zardu ali oslobodio si kapital i mozes dalje da okreces aute.... Prilikom formiranja cene obavezno kazi prvo malo jacu cenu od one za koju realno planiras da prodas auto jer ljudi najvise vole kad ima spustis cenu makar i za 50 eura u protivnom nece da kupe auto...
Nadam se da sam ti dosta pomogao.
Hajde srecno ti bilo pa kad kupis neki A4 zovni me da se malo provozamo.
Uzdravlje!
[ etjen @ 20.07.2008. 22:25 ] @
ja sam vise za one ribe sto je vidan pominjao :)
kad bi se tako lako postajalo preprodavac (bilo cega) svi bi preprodavali.
[ Dacha PN @ 21.07.2008. 06:47 ] @
Citat:
etjen: ja sam vise za one ribe sto je vidan pominjao
kad bi se tako lako postajalo preprodavac (bilo cega) svi bi preprodavali.


Jeste sine da je bolje otici u jedan dobar provod i spljiskati sve pare... Al sta posle???
Ovako je bolje te pare uloziti u biznis pa od onih para koje zaradis idi pa trosi gde hoces, glavnica ti ostaje...
A da je lako postati preprodavac??? Nije lako... Nije lako nauciti ni avion da se vozi, pa ljudi nauce pa voze i zaradjuju veliku lovu... Treba samo imati viziju i naravno puno upornosti jer uspeh pripada najupornijima.
[ -marko- @ 21.07.2008. 09:12 ] @
Hvala ti na svim savetima, ali cu ipak probati sa ovim kako ih ja zovem "niskobudzetnim" kolima posto mislim da vise ljudi imaju do 2000eur, probacu prvo sa yugom, a i sa stranim sta naleti, po oglasima trazi zovi, idi gledaj, sto se prodaje tice planiram da dajem u halooglase, vise ovih foto oglasa preko neta, naravno napisti papir na prodaju, sa svim karakteristikama, i cenom, sto se tice cene naravno da nece biti fiksna i uvek cu ici na 50 npr. 1150, 1450, meni je najvaznije da okrenem sto vise kola, 2-3 nedeljno sa zaradom od oko 200eur to je 400-500eur nedeljno, sto manje uloga u kupljeno vozilo to bolje naravno farbanje felni, stavljanje radkapni, presvlaka, poliranje, pranje, usisavanje, to se podrazumeva, kad malo bolje razmislim mogao big i sa golfom 2 ovim starijim modelima, bas gledam oglase sada
VW Golf II 1.6 (1987), plin, registrovan, 1.650 EUR
VW Golf II 1.6D (1989), registrovan do 4.2009, 3v, 4b, dupli farovi, 2.000, fiksno.
VW Golf II 1.6D (1990), 5v, crven, 2.650.
Pozdrav
[ SmilieBG @ 21.07.2008. 19:35 ] @
Mislim da si mu zaboravio reci najvazniji element u celoj prici preprodavca (bilo cega, pa i kola):

roba nije za tebe, neces je ti koristiti, nece tebi sluziti, neces se ti u kolima voziti - NIJE TVOJE!

Poenta je u sledecem: da kad kupujes kola za preprodaju (ili stan, camac, whatever), da gledas sta TRZISTE hoce, a ne sta TI hoces. Mnogo njih je palo na toj osnovnoj prici, da su se zaludeli za nekim kolima (stanom, camcem...) jer se njima dopao i oduvek su takvog zeleli. A to sto su jedini koji su to hteli, je samo greska u koracima.

Konkretan primer, za neko vreme ces naici recimo na neki napucan Golf ili super sredjenu astru / corsu, sta god. Tebe ce (sto je normalno) da omami i da ti se dopadne - ali prosecan kupac trazi pouzdan auto, dizel, da malo trosi a ne nesto napucano i sto je verovatno izgazeno maksimalno ;-)

Imas negde i dve teme gde je u prvoj neko spomenuo neko terensko vozilo (dal' mecka ili X5, ne secam se). Uglavnom, mogao je da ga pazari za relativno malu cenu. Hteo je isto, da ga preproda i da zaradi, sto je oke. Medjutim, svi su mu rekli da to ne radi, jer ima svega saka kupaca (ako i toliko) za takvo vozilo (reda velicine prodavao bi ga za 50k evra). Ali, on nije poslusao savete. Zato se posle nekog vremena pojavila druga tema, gde je pitao - kako da se otarasi tog zla, jer mu je tu lezao kapital...

Nadam se da sam bio jasan ;-)

Poz,
Sale
[ -marko- @ 21.07.2008. 20:16 ] @
Naravno da necu kupovati golfa gti, kadeta gsi, pezo 205 gti i ostali, vec znam sta trziste trazi, dizele, benzince sa plinom, i popularna vozila
Da mi moze neko reci kakva je potraznja za Mazdom 626 i Tojotom corollom
[ momsab @ 21.07.2008. 20:44 ] @
SmilieBG, u pitanju je cuveni Volvo XC90
http://www.elitemadzone.org/t308836-Troskovi-zarada
http://www.elitemadzone.org/t3...-je-najbolje-prodati-automobil

zanimljivo, teme su korisne za preprodavce u najavi
[ -marko- @ 21.07.2008. 21:04 ] @
Ma necu ja da radim sa tim skupim kolima, kome je on to mislio da proda
[ SmilieBG @ 21.07.2008. 21:25 ] @
@momsab: e, taj je :-) Slatko me je nasmejao, iako razumem njegove muke ako ga (vrlo verovatno) jos uvek nije prodao.

@-marko-: ja po onoj staroj: bolje spreciti - nego leciti ;-)

Poz,
Sale
[ Dacha PN @ 21.07.2008. 21:37 ] @
Citat:
-marko-: Naravno da necu kupovati golfa gti, kadeta gsi, pezo 205 gti i ostali, vec znam sta trziste trazi, dizele, benzince sa plinom, i popularna vozila
Da mi moze neko reci kakva je potraznja za Mazdom 626 i Tojotom corollom

Marko vec sam ti napomenuo da se Japanci teze prodaju.
Mozda ti ja delujem kao neko ko samo voli da pise iz zabave i da se pravi pametan ali ovo sto sam ti gore napisao je potvrdjeno u praksi jer se bavim time. Ako hoces poslusaj moje savete ako ne radi brate sta hoces ali vremenom ces se vratiti na ono sto sam ti ja gore napisao. Ja sam se ucio na svojim greskama i to me je skupo kostalo... Eh da je mene imao neko posavetovati kao sto ja tebe sada savetujem...gde bi mi kraj bio...
Citat:
-marko-: Ma necu ja da radim sa tim skupim kolima, kome je on to mislio da proda

Treba raditi sa skupljim autima jer je tu veca zarada ali ne treba ici na tako skupe automobile.
Pozd.
[ -marko- @ 21.07.2008. 21:46 ] @
Evo sada bas gledam oglase nasao sam dosta finih ponuda

VW Jetta 1.6 dizel (1988), neregistrovana, 1.700 EUR.
VW Passat III 1.8i (1989), atestiran plin, registrovan godinu dana, 3.200 EUR.
AUDI 80 jaje 1.6 D (1989), teget, šiber, CB, CD muzika, registrovan, motor i limarija dobri, 3.000 EUR.
YUGO Koral 55 (kraj 1989), registrovan do 5.06.2009, motor i limarija dobri, prva boja, 5b, vlasnik, 770, nije fiksno.
YUGO Koral 55 (1991), registrovan godinu dana, dobra limarija, 750 EUR.
YUGO Florida 1.4 (1991), registrovana do 04.2009, prva boja, prvi vlasnik, 980 EUR.
YUGO Florida 1.4 (1991), metalik, atestiran plin, prva farba, registrovana, vlasnik, 850 EUR.
YUGO 55 (1989), vlasnik, registrovan god.dana, 5b, limarija i motor dobri, 750 EUR.
FIAT Uno 1.0 (1987), 3v/5b, registrovan, ispravan, 770 EUR.
FORD Escort 1.3 benzinac (1988), registrovan do 5.2009, 1.000 EUR.
FIAT Tipo 1.4 (1990), plin, vlasnik, registrovan godinu dana, zeleni metalik, 2.000.
FORD Sierra (1990), registrovana, plin, 1.350.
MITSUBISHI Colt 1.3GL 16V (1990), vlasnik, metalik zelen, 2.000 EUR.
YUGO Tempo 1.0 (kraj 1995), registrovan još 11 meseci, 1.200, nije fiksno.
ZASTAVA 101 (1999), duboki branici, registrovana do 10.7.2009, 1.150 EUR, nije fiksno.
ZASTAVA 101 (1997), plin, registrovana do kraja godine, 1.250 EUR.

Sa kojim kolima ti najvise radis

[ Laki024 @ 21.07.2008. 22:16 ] @
@ dacha PN

Kako proveras da li je regularan auto u SUP-u?

Na sta treba najvise paznje obratiti kod kupovine za preprodaju , sta kupvcima prvo upada u oci?

Kako da se prepoznaju najcesce mane na autu?

Da li ti vodis mehanicara uvejk sa sobom prilikom kupovine , i koliko se odprilike placa mehanicaru za tu uslugu ( ako se trguje , ili ako se ne trguje)?
[ -marko- @ 21.07.2008. 22:25 ] @
Prvo u oci im pada izgled
[ Dacha PN @ 22.07.2008. 18:54 ] @
@ marko
Ja uglavnom radim sa VW i Audi jer su oni najtrazeniji. Opel je isto trazen dosta ali ti od srca savetujem da bezis sto dalje od njega jer su Opeli stari 15 i vise godina u jako losem stanju sto se tice limarije. Na skoro svakom je radjena limarija ili treba se radi... A uglavnom je ovo drugo, mahom se Opeli prodaju kada treba da se radi limarija. Mozes naleteti na nekog opela koji ce biti jako jeftin i koji ce na izgled biti lep i mozes se zaleteti da ga kupis a kad odes na kanal da ga dobro pogledas a on odozdo istruleo nacisto i sta ces onda... onda ti preostaje ili da platis brdo para da se to sredi ili da cekas musteriju koja ce se upecati kao i ti na spoljni izgled... jedina varijanta ako bas hoces da radis sa opelima je da svakog opela oteras na kanal i da ga detaljno pregledas, jedino tako, ali to ti je ogromno matretiranje i gubljenje vremena i energije jer retko ces naci dobrog a musterije su danas bas probirljive, traze dlaku u jajetu, ako nije sve perfektno onda te ucenjuju, spustaju cenu... i na kraju ne kupe.... Zato sine dalje od opela a slicna situcija je i sa Fordom...
Recimo Audi 80 jaje je jako dobar za preprodaju jer ima izuzetno kvalitetnu limariju... Jedino onaj koji je udaran na njemu mozes mozda videti negde rdje a inace ne. Takodje ima jako dobre VW motore tako da je bas zahvalan za trgovinu i sto je najvaznije jako brzo se prodaje. Naravno i tu moras obratiti paznju na stanje auta, gledaj da bude prva farba, da nije udaran i naravno da je dobar motor... jer moras trzistu ponuditi kvalitet, jedino tako se moze uspeti u ovom poslu... Evo bas danas sam bio da gledam jedan Audi 80 jaje iz 88.god. 1.8E, limarija je dobro ocuvana, prva boja, nije udaran ali je motor vec pri kraju, duva, izbacuje ulje...i naravno nisam ga kupio i pored povoljne cene. Bolje je i da das vise para ali da uzmes dobar auto nego da uzmes los a jeftin. Jel taj los nece ti niko kupiti pogotovo kad se ti jos tu ugradis u cenu... a da ga sredjujes to se u vecini slucajeva ne isplati. A na dobrom autu se uvek mozes ugraditi... zato pamet u glavu i pazljivo biraj sta ces kupiti. VW je takodje limarijski dobar, ne kao Audi ali daleko bolji od Opela i Forda i fino se prodaje...

@ Laki024
Evo ovako Laki: mora se mnogo voditi racuna o regularnosti automobila sa kojima se radi jer ima dosta automobila koji nisu 100% cisti i oni se obicno prodaju po niskoj ceni da bi se sto pre otarasio doticni vlasnik. Najbolje da se otera auto na tehnicki pregled da provere brojeve sasije i motora, ukoliko imas iskustva mozes i ti to uraditi ali dobro pogledaj da tu neko nije "mesao prste"... Sa obzirom da ima prevaranata koji znaju i da istampaju lazne papire za auto nije lose otici do SUP-a gde se registruju vozila i zamoliti ih da provere papire auta u kompijuteru da li je sve OK.
Prva stvar kada kupujes auto je da ne gledas prvo u auto nego u njegovog vlasnika. Mozda zvuci smesno ali njegovo ponasanje, izraz lica, govor, iskrenost... ce ti reci vise o autu nego sto ces ti na prvi pogled videti. Naime ukoliko vidis da je vlasnik od samog starta neiskren prema tebi, makar i malo...znaci nesto muti... ukoliko vidis da suvise mnogo prica, da te ubedjuje kako je to extra, ultra dobar auto... pokusava da te ubedi u nesto sto u stvari bas i nije tako... ukoliko vidis da je nervozan, neveseo, pomalo uplasen, crveni u licu, preznojava se... auto mozda i nije bas "cist"... ukoliko vidis da je covek iskren prema tebi i otvori srce e onda idi i gledaj auto...
Ukoliko nemas iskustva sa autima, slabo se razumes u mehaniku, nemoj ni slucajno da ides u pocetku bez nekog ko se dobro razume a kasnije kada steknes iskustvo mocices i sam ici. Najbolja je varijanta ako imas nekog prijatelja automehanicara pa da ga povedes sa sobom ili cak i nemora biti mehanicar ali je bitno da ima iskustva sa autima i da se dobro razume u motore i mehaniku. Ako ne onda oteraj auto do nekog proverenog majstora koji ce ti reci realno stanje auta i motora. Najbolje da vodis kod tvog majstora koga poznajes a ne kod nekog koga ti prodavac predlaze. Ukoliko ti je motor sumljiv obavezno neka majstor izmeri kompresiju. Ukoliko poznajes majstora kod koga teras auto to te bukvalno nece nista kostati, kupis neko pice majstoru, po nekad ga pocastis koji evro i to je to.
Najvaznija stvar u celij prici je naci sto ocuvaniji auto, da je dobar motor, da je ful ispravan, da je limarija zdrava, po mogustvu prva farba, da nije udaran, da je ocuvan enterijer i da je regularan i naravno po malo povoljnijoj ceni da bi se mogao zaraditi koji evro.
O ovome bih mogao jos puno da vam pisem ali zasad je dovoljno.
Srecno svima koji krecu ovime da se bave.
Poz.
[ Laki024 @ 22.07.2008. 19:59 ] @
@ Dacha PN

Odmah da ti se zahvalim na odgovorima koje si dao....ima tu nekih stvari koje sam znao ,ali i nekih koje nisam znao...

Ja nameravam vec preko mesec dana da krenem sa ovim poslom , ali nikako da mi ponude ni jedan povoljan auto barem u zadnje vreme... tako da
ALi sam pre davao fikticvne oglase na neke l;eve brojeve tako da znam tacno sta ljudi traze koja kola ali mogu ti reci da su me ubedljivo najvose zvali za yuga. zato su tako i precenjeni verovatno...

Koliko sam upoznat sa cenama vidim da yugo 90god mozes se preko noci jako llako prodati za 1000eur, pa me interesuje koliko su oni kvalitetni...

Sto se tice ulaganja ja imam nekih 20000eur ili nesto vise slobodnog kesa....

Ako mozes jos neki savet da mi das bio bbih ti zahvala, inace nisam toliko neiskusan sto se tice prodaje posto radim preprodaju telefona vec neko vreme i ovde tacno zanm kolika je realna cena kog modela , i koji modeli idu a koji ne...

E da i jkos nesto znam da francuzi i italijani malo slabije idu , ali sta mislis o autima Fiat Punto 1.2 ili Peugot 206 1.1 znaci sa najmanjom kubikazom kako oni idu?

I iz tvog iskustva kako idu auti do 1000 do 2000 do 3000 do 5000 do 7000 i preko 7000eur koliko je koji u kojem cenovnom rangu tesko prodati?
[ laki-91 @ 22.07.2008. 20:46 ] @
Evo i ja nesto da kazem posto se time bavim
Cale mi je auto-limar, farbar takodje preprodavac, preprodao preko 300kola, ja imam tek 18god preprodao sam negde oko 40-50kola radim sa svacim uvek imamo dosta kola u ponudi terenutno imam 4 svoji, i jos 4 za preprodaju, najbolje se prodaje yugo, golf, audi 80, dosta radim sa fordom to mi je omiljeni auto moze i na njemu da se zaradi, ne vodim nikad mehanicara posto dosta znam o kolima iako imam coveka koji radi kod mene, ako prodavac muva prica, kako je auto extra znaci da nesto nije u redu, ja sam vec usao u stos, znam psihologiju kupaca, cene, pitajte me sve sto vas zanima, uvek volim da pomognem kolegama
Pozdrav
[ Dacha PN @ 23.07.2008. 00:17 ] @
@ Laki024
Ja sam sa Yugicima slabo radio tako da konkretno nemam bas puno iskustava u radu sa njima ali se u sustini lako prodaju ali su tu zarade relativno male 100-200 eura po Yugicu i nista vise. Naravno opet stara prica da moras ponuditi trzistu dobar i ocuvan auto vazi i za Yuga. Kod njih je problem sto relativno brzo crkavaju motori, retko koji predje vise od 80000 bez generalne. Obicno se prodaju kad je motor zreo za generalnu, ili ako im skroz ode motor pa nemogu ni takvi da se prodaju onda vlasnici doticnih Yugica urade neku najjeftiniju budjavu polugeneralnu, zamene samo karike koliko da motor izdrzi jos koji dan dokle ga ne prodaju. I ti kupis takav jedan Yugic provozas se malo po gradu, nagazis po gasu malo jace i tu je kraj tom motoru. E onda si sine u problemu, motor je gotov, nemozes ga prodati, moras ulagati u motor i daj boze da iscupas sve pare koje si ulozio. Naravno nisu svi jugici takvi, mogu se naci dobro ocuvani jugici ali ti je moj savet da ako hoces da radis sa jugicima onda radi sa ovim mladjim, maksimalno do 8 godina starosti, oni su jos uvek u kakvom takvom dobrom stanju i na njima se moze iscupati i do 300 eura zarade.
Ukoliko imas dovoljno kesa najbolje ti je da se ne zezas sa kategorijom niskobudzetnih automobila vec predji odmah u visokobudzetne. Kod niskobudzetnih automobila su male zarade i velika verovatnoca da naletis na los auto sa kojim ces patiti muke... Najbolje ti predji odmah u visu klasu i uzivaj jer tu lezi prosperitet. Prvo radis sa mladjim automobilima, sa ocuvanijim motorima... nemoras toliko da razmisljas puno kao kad radis sa ovim niskobudzetnim autima. Druga stvar tu su velike zarade i po 1000 eura (nekad i vise) po autu. A isto ti je matletiranje i kad radis sa niskobudzetnim i sa visokobudzetnim autima i isto vremena izgubis, ovako ces bar dobro zaraditi.
O skupljih automobila najvise ide VW Golf 4,5, VW Passat B5, B6, Audi A4,A6, Mercedesi C i E klase.
Trudi se da ides na manje kubikaze jer se one daleko lakse prodaju.
A sto se tice Punta??? Nisam ga imao ali se svi nesto zale na njega i svi ga prodaju... pa ti sad razmisli...
Veliki pozd.
[ Laki024 @ 23.07.2008. 07:47 ] @
@ Dacha PN

Kod telefona ja radim sa svim telefionima ali mogu ti reci da je najveca zarada kod telefona na krsevima jer to kupim za 10 a prodam za 20 , naravno ti telefoni vecina ih je vec pred krajom, dok kod skupih telefona tu ulazem 150 160eur , a prodajenm ih za 175 180 eur. pa sopbzirom na ulozene pare najjaca zarada mi je na krsevima.

Ja sam primetio da se yugo najlaksee prodaje , pa mi je zato i nahjzanimljiviji auto za trgovinu ( ja yugo ne bih vozio ni da mi plate ) , a imam jednog japanca koga vozim i oga mi je cal;e kupio kao novog jos pre , i taj auto ne verujem da cu prodavati posto vise vredi nego sto mu je cena ( opste je poznato da su japanci vrlo kvalitetni auti ali da iyh je gotovo nemoguce prodati i da s skroz podcenjeni na nasem trzistu )

Sto se tice yuga ja bih ih samo trgovao , kazem ne bih vozio da mi plate znace samo do prve trgovine....znaci trgovao bih sa svakakvim automobilima znaci koji idu ( mercedes, yugo , audi. opel ....) i sa manjim kubikazama, a sto se tice cene svih cenivnih ranga. pozz

Ako mozes da das jos neki savet bio bih ti zahvalan
[ laki-91 @ 23.07.2008. 12:15 ] @
Ja radim sa niskobudzetnim kolima zato sto ih prodam za dva dana nedeljno odradim 3-4kola u proseku zarada 200-250eur, a zna da bude i veca po 400-500 zanci nedeljno 800-1000eur, po meni mnogo bolje nego da radim sa Mercedesom E,C kalsu ima ih na pijaci 30 ali ne vidim da ima mnogo zainteresovanih cale vozi E klasu odlican je to auto, ali to je skup auto malo ljudi hoce tolike pare da da za auto, kada sam prodavao moj A4 1.9td 2003 full oprema, kao nov prodao ga posle 2 meseca jedva, ova jeftina idu po izlasku oglasa, sta sam ja sve prodavao, bitno je samo da je malo para sto je los motor, limarija nema veze bitno je da je on kupio fiat tipa 1.9d 1992god za 1700eur, motor ne moze da upali, a kada upali radi ko traktor ja ga kupio 1300, moja zarada 400 malo li je
Dacha PN
Ako nije tajna za koliko si mogao da uzmes tog audia 80


[Ovu poruku je menjao laki-91 dana 23.07.2008. u 15:14 GMT+1]
[ Laki024 @ 23.07.2008. 13:16 ] @
@ laki91

Gde uspes da nabavis toliko krseva po povoljnoj ceni da uspes da prodas 3 4 nedeljno???

Ja vec 2 meseca dajem oglase po novinama specijalizovanim za oglase da kupujem i da placam u kesu , a evo vec dva meseca sve sto mi nude ili i nude neke kola koja se ne mogu prodati tipa maruti , i sl , ili mi nuide u ceni.... imao sam pre 2 meseca jednu jako dobru ponudu za yugo , ali od tada nista...
[ laki-91 @ 23.07.2008. 13:33 ] @
Brate halooglasi, svakog ponedeljka i cetvrtka pregledas i zoves ides gledas, mesecno odradim 10kola, maruti je prodajaj auto moze da se zaradi
[ Dacha PN @ 23.07.2008. 22:59 ] @
@laki-91
Tog audija sam mogao uzeti za ispod 2800 eura, limarija mu je stvarno ocuvana ali je motor gotov, nevredi ne bi ga mogao prodati a da se menja motor… ne isplati se.
Ja volim da radim sa skupim autima zato sto nemam puno vremena da ulozim u ovaj posao, jako sam zauzet drugim obavezama tako da mi ne odgovara da radim sa autima na kojima je mala zarada… jednostavno nemam vremena da nedeljno okrecem par auta jer je to veliki posao. Ovako radim sa skupljim autima na kojima je mnogo veca zarada. Tacno je da se duze ceka musterija za skuplje aute ali su i zarade vece sto meni upotpunosti odgovara jer sam stvarno pretrpan drugim obavezama pa mi ovo dodje kao rekreativna delatnost.
Sto se tice tvog A4 on ti je bio 2003. godiste, oni malo teze idu zbog visoke cene, ali ovi stariji 96, 97…bolje idu. Ja sam recimo skoro prodao jednog A4 iz 97 i zaradio 800 eura, doduse cekao sam musteriju oko 20 dana ali se na kraju ipak isplatilo. A sto se tice Mercedesa C i E klase moguce da je trenutno malo prezasicenje trzista. Zimus sam imao jednog Mecu E klase iz 98.god. tu sam vala cekao musteriju skoro mesec dana ali sam zaradio 1300 eura cistih para. E sad mozda se vise zaradjuje sa tim jugicima ako se puno njih okrenu u toku meseca ali je i posao ogroman. Ovamo je manja mozda zarada ali je i matretiranje manje. Sad ko nema sta drugo da radi neka gleda gde ce vise para zaraditi a ko hoce da se ovim bavi honorarno kao ja onda neka ide na malo skuplje varijante…
Veliki poz.
[ Boki4u @ 25.07.2008. 23:24 ] @
Dacho, super objasnjeno.
Svako bira sta ce. Ko hoce sa jeftinijim da radi, i ima vremena da se bakce sa tim "full-time", onda neka radi, a ko je vec zaposlen, a zeli dodatni prihod, onda je tvoj primer pravi.

Jel bi mogli vi koji se bavite ovim, malo opsirnije da opisete proceduru posla. Da li auto mora da se vodi na vas, odnosno da li mora da se prebacuje, i jos poneke sitnice.
Npr, kako se krecu cene nekih od popularnijih vozila za preprodaju. Kako pravilno kupiti i sta gledati pri kupovini, itd...
[ laki-91 @ 26.07.2008. 09:09 ] @
Ja sad trenutno imam vremena, ali od septembra u skolu, idem u ekonomsku cetvrta god. ali opet cu ja usput da okrenem koji auto.

Ja nikada ne prevodim auto na sebe (neisplati se) prevodim samo kada kupujem od neke firme ili sa carine, to obicno cale pre neki dan kupili jednog tranzita od firme on ide na nas
Gledas celokupno stanje vozila, prvo izgled, enterijer, motor kako radi, kako se ponasa u voznji, da li je auto registrovan, koliko, nikad ne kupujem neregistrovan auto (mora dosta da se ulaze, da se cima) uvek gledam da sto manje ulazem
Za cene pogledaj na www.halooglasi.co.yu, gledas uvek one jeftinije, njih provo zoves, ako ti se ucine solidni ides da vidis, ja nikada ne idem dalje od Beograda, zivim u Batajnici najvise gledam da je to zemun, n.beograd, po gradu
Procedura posla je naci dobar a jeftin auto
Pozz
P.S. moram da idem dolazi mi kupac za jednu 205-icu pozelite mi srecu
[ laki-91 @ 26.07.2008. 11:31 ] @
Otisla 205-ica
[ tode @ 26.07.2008. 14:19 ] @
Pratim ovu raspravu i sve vreme mi se po glavi vrti jedna misao: "videla žaba da se konji potkivaju pa hoće i ona". Nemoj mi zameriti, ništa iz loše namere. Lično mislim(a ima i iskustva) da se na našem skučenom tržištu nalazi odveć previše preprodavaca automobila. Ne kažem da se ne može probiti ali za to prvenstveno treba biti rođen. Ni malo nije jednostavno, mada tako izgleda, jeftino kupiti neku robu a prodati je skuplje. Pogotovo sa automobilima gde već ima previše "ISKUSNIH" prodavaca - prevaranata koji su žestoka konkurencija.....

Ibiza forever!

P.S. Što se tiče cena ne zanosi se oglasima, bilo štampanim ili preko neta. Jači ker uvek j...
[ O Roku Saki @ 26.07.2008. 16:18 ] @
E citam i smejem se........
Smejem se i citam, i tako opet.... Pa kad bi se tako prodavalo svi bi bili preprodavci. ALO !
Ja na sledjujem biznis od oca koji prodaje podvlacim prodaje vozila (imamo firmu), jos kad auto placevi nisu ni postojali. Vucem jugo 45 vec mesec dana. Auto od 900 evra. A prodajemno i aute od po 30.000. On planira sine da proda2-3 vozila nedeljno !!!!
ha, ha, ha. Pa da ti ne bude malo bre sine. Jos kaze, kupovacu Golfove, kadete,..... samo ti fale kupci brale. Ae pozz
necu vise da se.em
[ laki-91 @ 26.07.2008. 16:48 ] @
Kako ja prodajem 2-3 nedeljno
Ove nedelje
- Yugo 55 1989 1000eur, cenio 1100, kupljen u sredu prodat u cetvrtak, preko oglasa
- Escort 1.3 1990 1400, cenio 1550 kupljen u ponedeljak prodat u cetvrtak, preko oglasa
- P 205 1.1 1987 1450, cenio 1600 Kupljen u cetvrtak prodat pre dva sata, preko oglasa
- Zastava 101 1994 1100 kupljen u ponedeljak prodat juce, preko oglasaa
Trenutno imam jos
kadeta 1.3 1988 cenim 1600, kupljen u petak
A ponedeljak izlaze oglasi tako da jos 2 od ponedeljka


[Ovu poruku je menjao laki-91 dana 26.07.2008. u 18:03 GMT+1]
[ tode @ 26.07.2008. 23:13 ] @
Super !!! Do nove godine zaradićeš svoj prvi milion.?????????????
Srećno.
[ Beltrammi @ 27.07.2008. 22:39 ] @
postavljac topica zeli da bude nakupac u slobodno vreme. Hm, lepo.

Vidjao sam vec kako rade nakupci u Srbiji pa i Italiji. Znaci, dodje, vidi auto i skonta: za 3000 evra otici ce odmah, a za 3200 moram cekati bar mesec dana, a mozda i vise. Onda ti naprica sve najgore o autu i ponudi ti oko 2600 i to ODMAH. Ti ga ispalis, ali ti si mu danas 5-ti, a jednom mora. Kad kupi auto uzme nesto polir paste, koje drvce, odmascivac motora i sprej za gume i zakljuca ga u garazu i ceka/trazi kupca. I tako, ima jos 2-3 takva, a moze da ih kupi i 10. I kupac dodje jer ih on zove redom. Zna npr. da svastikina prija ima sestru koja hoce zeleni ford ka, a njega bas ima nervozni student koji je zapao u dugove... Pored toga vec je potplatio halooglase da mu unapred dojave dobre prilike...

Tako otprilike to funkcionise.

Ili ti je tata limar -:)