[ ghost2k3 @ 23.07.2008. 21:59 ] @
Evo ovako video sam neki Fiat brava auto koji je po krovu bio sav beo i nagrizen od soli. Kako kaze prodavac dosao je iz morskih krajeva. Onda ga je on prefarbao, meni se cini da je farba dobra, ali sam laik za to.
Zanima me da je to moguce sanirati ili samo drzi vodu dok kupci ne odu?
Odnosno da se manem takvih kola.
[ bakara @ 23.07.2008. 22:46 ] @
Bar fiat bravo(a) nije imao nikakav problem sa limarijom...
moj savet: preskoci taj auto
[ bantes9 @ 24.07.2008. 10:39 ] @
I moj ti je predlog da preskocis jer prodavac verovatrno nije jurio nekog kvalitetnog (skupljeg) majstora i pitanje na koji nacin je sve to odradjeno.
[ Java Beograd @ 24.07.2008. 11:51 ] @
Šta to znači "došao iz morskih krajeva" ? Po toj logici, svi automobili koji se voze u priobalju imaju krov nagrižen od soli ?
[ X Files @ 24.07.2008. 11:59 ] @
Ko zna šta je bilo ranije sa tim autom...
Krovovi na automobilima u "morskim krajevima" su isti kao i drugde. Odrastao sam na moru i još nisam sreo nekoga ko parkira auto na plaži da ga zapljuskuju talasi.
[ ghost2k3 @ 24.07.2008. 12:32 ] @
Ne znam, pisem kako sam cuo.
Ako ga je tako nagrizla so gore, kako li tek izgleda dole ...
[ tode @ 25.07.2008. 21:19 ] @
Auta koja su bila izložena dejstvu slane vode ili njenih isparenja određene "deformacije" pokazuju na tačno određenim mestima koja su uglavnom ista za sve modele. Na nekim delovima motora, rubovi blatobrana(ne obavezno), unutrašnji rubovi-ivice na vratima, šolje amortizera itd...Oštećen (nagrižen) krov svakako nespada u tu kategoriju oštećenja. Iz tog razloga beži što dalje od navedenog automobila i svoju sreću potraži na drugom mestu.