[ Krayzie @ 24.07.2008. 09:30 ] @
Naime, ortak je uzeo pre 3 meseca nov kombi u ***. Ode on u Zagreb i zadesi se u jednom ovlascenom servisu PUG-a. Ladno mu lik kaze da se kod njih ODAVNO ne radi servis na 10.000km, vec na 30.000km i da je to bilo pre 7-8 godina praksa da se ide na 10.000km. Sef servisa se cudio da njegove kolege u BG naplacuju skuplje servis, a rade ga na 10.000.
Ko je ovde lud? Kome da se obrati, kome da pise o politici *** i njihovom lopovluku? Napominjem da u knjizici na francuskom jeziku stoji da se ulje menja na 30.000km. Zasto bi mi bili magarci i davali pare lopovima?
Ima li neko neka iskustva ovog tipa sa servisima?

[Ovu poruku je menjao momsab dana 24.07.2008. u 13:55 GMT+1]
[ Java Beograd @ 24.07.2008. 09:34 ] @
Na žalost, lopovluk je na svakom koraku ! Ovde bi trebalo stupiti u kontakt direktno sa Pežoom ! Mora postoji neki korisnički servis ili nešto slično .
[ bantes9 @ 24.07.2008. 10:46 ] @
Ne verujem da kod nas moze da se radi servis na 30 000km kao u drugim zemljama najvise zbog kvaliteta goriva, dok je 10 000 km ipak precesto za ovu vrstu vozila.
[ vladd @ 24.07.2008. 11:00 ] @
Postoji obavezni servisni interval, i servis koji je prouzrokovan nacinom ili ambijentom voznje.

Ne verujem da je 10000km postavljeno kao fabricki interval, ali servis moze da donese svoju samostalnu odluku, iz poznatih ili nepoznatih(recimo neopravdanih) razloga.

Problem lezi u mentalitetu, koliko vidim. Sa jedne strane, trgovacko - prevarnom, u nekoj meri, a sa druge strane histericno stedljivim...kvazipotrosackim mentalitetom kupca (zeli da bude potrosac, ali da ne trosi, prakticno, zeli da bude dobavljac dobara).

I tako, negde na sredokraci......desava se stvarnost...

Poz
[ Krayzie @ 24.07.2008. 11:21 ] @
Da li bi to moje pismo Peugeotu promenilo nesto u politici lopovluka ***?
Zasto onda FORD za svoj kombi radi servis na 30.000km? Pa i u njega ide isto gorivo...

[Ovu poruku je menjao momsab dana 24.07.2008. u 13:55 GMT+1]
[ SmilieBG @ 24.07.2008. 13:15 ] @
Pismom na zalost nista neces moci da promenis. Imao sam i ja lose iskustvo sa Pezo dilerom kod nas, da su mi prilikom zamene sofer sajbne skinuli (ali ne i vratitli) deo senzora za kisu / brisace.

Zvao sam Pezo, medjutim oni kazu da to moras samo sa dilerom da resis. U smislu, njihova je zadnja...

Poz,
Sale
[ etjen @ 24.07.2008. 13:20 ] @
pismom ne moze puno ali ipak moze nesto. Niko ne voli da se o njemu siri los glas. Na kraju, ukoliko bude vise takvih zalbi, ukinuce mu dozvolu i vise nece biti zvanicni uvoznik/serviser.
[ tode @ 25.07.2008. 19:55 ] @
Apsolutno se slažem sa VLADD-om, samo tu postoji jedna da je tako nazovemo ljudska osobina. Serviseri bi trebali da objasne korisnicima svojih usluga detalje oko servisnih intervala i da ukažu na to(obrazlože zbog čega) da je došlo do odstupanja od fabrički predviđene kilometraže(intervala).
[ Krayzie @ 28.07.2008. 00:43 ] @
Posle kraceg "dopisivanja" sa centralom Pezoa u Francuskoj, javila mi se sledeca osoba:

Lara LEROIS
Chargée de clientèle
Centre de Contact Client Peugeot

Obecala je da ce svom sefu za nas region predociti neprofesionalizam i obmanu servisera prema vlasnicima PUG vozila, kao i da cu u pismenoj formi dobiti izvinjenje i objasnjenje iz Francuske. Dakle: PISMENO (preporuceno pismo) ce da me obaveste da Peugeot Boxer mogu SLOBODNO da servisiram u Zagrebu ili bilo gde, na servisnom intervalu od 30.000km bez straha da cu izgubiti garanciju od VE_ _ NO motorsa iz Bgd. Ukoliko neko zeli, poslacu mu kopiju tog pisma :)
Trud se ipak isplatio...
[ bakara @ 28.07.2008. 14:20 ] @
Citat:
Krayzie:
Trud se ipak isplatio...

Naravno da se isplatio...

To sto nasi "ovlasceni" servisi rade je skoro pa nelegalno...a opravdava se obicno otezanim uslovima rada (lose gorivo, putevi...) i brigom za vozilo pa smanjuju servisne intervale (na one od pre 15 godina) a povecavaju nase troskove.

Posebna prica je i o tome sto morate trositi "njihovo" ulje i druge potrosne delove...