[ rale2rale @ 24.07.2008. 13:40 ] @
| Pozdrav!
Prilikom vožnje i ulaska u leve krivine, tj. kad volan namotate u levu stranu, čuje se kao da nešto lupa, od prilike :-) dagadagadagadaga, kad se ispravi volan i ide po pravcu ili u desnu krivinu ništa se ne čuje.
Jel neko ima ideju šta bi to moglo da bude, mislio sam da je ležaj ali bi se valjda on čuo stalno,. a ne samo u levoj krivini??? |
[ hakinen @ 24.07.2008. 13:52 ] @
Homo zglob!?
[ etjen @ 24.07.2008. 13:54 ] @
homokineticki zglob, bez sumnje
[ vladd @ 24.07.2008. 14:27 ] @
Homokineticki zglob. Pod hitno pregled trapa, i zamena zgloba, posto ugine kao mace, samo poispadaju kuglice i auto ostane na ulici.
Poz
[ vidan kv @ 24.07.2008. 20:34 ] @
......ili u krivini....što je najčešće,pošto je zglob u pitanju.....i naravno..u nekoj nedođiji..pozdrav!
[ rale2rale @ 25.07.2008. 08:20 ] @
Tnx svima, čuo sam još jednu teoriju, da je možda šolja na amortizeru, ali me ovo sad zabrinulo, pod hitno na kanl ili dizalicu!!
[ cozmo_im @ 25.07.2008. 09:07 ] @
Homokineticki zglob. Ali ne panici ne crkava on tek tako, nemojte prepadati coveka. Ne mora trcati odmah u servis u panici. Slobodno vozi dok ne nadjes dobar homokineticki zglob za zamenu i servis koji ce to odraditi.
Naravno da ga treba sto pre zameniti, ali ne treba ni dizati paniku. Sigurno ti je pukla manzetna i zglob je "presusio" od masti a cim tu udje voda i prasina... gotovo.
Poznajem ljude koji su vozili 2 godine sa lupajucim zglobom keceve i yugice... naravno to su extremni slucajevi ali cisto da vidite koliko moze da izdrzi taj deo.
[ Dr.sima @ 25.07.2008. 09:15 ] @
@cozmo_im
Filozofija srpskog vozaca... Ovakvom logikom ugrozavas i svoju i tudju bezbednost, na stranu da rizikujes da ti se auto pokvari usred nedodjije pa da moras da platis slep sluzbu ...
[ cozmo_im @ 25.07.2008. 10:20 ] @
Nisam ja rekao da covek ne treba da menja zglob, naprotiv rekao sam da sto pre treba da ga zameni, samo mi je glupo sto plasite coveka preterano.
Homo-zglob ce se raspasti u slucajevima kada krene da kucka i kada se vozi pravolinijski (tad se mora HITNO menjati), a moze da se raspadne ako se volan mota skroz, u blagim krivinama tesko. Vrlo retko se desava takav slucaj.
Naravno da ga je pozeljno zameniti cim se primeti da lupa, pa cak i ako lupa povremeno kad je volan skroz smotan a ne lupa kad se delimicno smota.
Eto, to je savet sefa servisa novih vozila Porsche SCG (inace mog brata), kao i njegova iskustva u prethodnih 13 godina servisiranja VW i Audi vozila.
[ Dr.sima @ 25.07.2008. 12:39 ] @
Kao sto rekoh ... Filozofija srpskog vozaca... Ovakvom logikom ...
@cosmo_im ...
Ovo je bazirano na iskustvu...
a moze da se raspadne ...
Vrlo retko se desava ....
Dovoljno je da se desi jednom ...
[ cozmo_im @ 25.07.2008. 12:41 ] @
Al ste vi neki... ja ne znam da je nekom ispao zglob, a poznajem likove koji su 2 godine vozili pre zamene.
Za 13 godina servisiranja burazer je video dva slucaja i to nije se raspao vec samo delimicno ispao pri parkiranju i motanju volana skroz na Golfovima starim zilion godina kojima su krckali zglobovi po par godina...
Dakle, NE PANICARITE, nego odete i nadjete KVALITETAN deo i dobrog majstora da vam to uradi.
Naravno da ce savestan vozac koji odrzava kola kako treba odmah to zameniti (ili prvom prilikom) samo ste digli dzevu ko da ce mu tockovi otpasti istog momenta, a delovi takve vrste se ne menjaju u panici, jer homokinetickih zglobova za Yugo imas i u "mala krsna" radinosti. E to je opasnost.
Dakle, savet za pokretaca teme. Kupi originalni deo sa manzetnom i mascu (dobija se u kompletu), nadji DOBROG majstora koji ce to da ti zameni i pri tom pripazi kad vadi poluosovinu na krstak i sve ostalo (i curenje iz menjaca). Ne zaleci se.
[ rale2rale @ 25.07.2008. 13:59 ] @
:-) Tnx
[ etjen @ 25.07.2008. 14:23 ] @
ja se slazem da zglob ne moze tek tako da se raspadne, ali ovi primeri od cozmo_im-a su za strana vozila, od Juga se moze svasta ocekivati... U principu dok ne pocne na pravcu da se cuje nije bas hitno-hitno, a dotle nemoj dodavati gas u krivini (ako nije neophodno, normalno) vec skreci sa konstantnim gasom ili cak i na kvacilu (poenta je da se zglob sto manje opterecuje u krivini.
Inace pre 10-tak godina vozio sam (zajedno sa prijateljem, delili smo auto) Mitsubishija kome se zglob cuo 4 godine. Malo paznje i sve OK bude :) (4 godine se nije pogorsao zvuk krckanja)
[ cozmo_im @ 25.07.2008. 14:58 ] @
Ma ti Golfovi su bili raspad, u 100 puta losijem stanju od normalnog Yuga.
Ja sam menjao zglob na Corolli, krckao je jedno mesec i kusur dana, nisam imao vremena da stignem u servis.
Elem, SEKLI su zglob da ga skinu, znaci te kuglice i sve to... kaze majstor ovo ti ne bi otpalo ni da propadnes u rupu od metar u krivini. Jedva je skinuo zglob, dakle sekli su i jedva izbili kuglice da ga skinu sa poluosovine.
Cisto da se vidi koliko je to jako.
Naravno ne mudrujemo nego se to menja cim pre i to je bio moj savet samo sam rekao da ne dizete ljudima paniku i da voze do majstora u strahu.
[ tamindus @ 25.07.2008. 20:25 ] @
I kod mene je drobilo kad se smota puni levi jedno godinu dana.Odem zamenim zglob(doduše stavim polovan ali original i očuvan) i opet isto.I tako još 2 godine.Onda vidim da mi počinje trzati volan kada pustim gas a put je mokar.Dignemo auto, šolja amortizera otišla, baš se raspala.Promenim ih, auto se ukrutilo 100 posto, smotam puni levi, kad ono tišina.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|