[ p_dragan @ 07.08.2008. 17:22 ] @
| ...jel mogu da registrujem auto na nju i da dobijem one tablice kao ekonomske? I koje bih onda
tačno imao pogodnosti oko carine, poreza, registracije itd? I jel bih morao da napuštam zemlju
određen broj puta godišnje? Hvala unapred na odgovorima! |
[ Davor Vlajkovic @ 07.08.2008. 17:36 ] @
Mogao bi da registruješ auto na firmu, ali u zemlji u kojoj je firma registrovana, i ne bi smeo da ga voziš u Srbiji ako imaš prijavljeno prebivalište u Srbiji. A ekonomske tablice su rezervisane za predstavništva stranih firmi u Srbiji koja se registruju u APR.
Odatle sledi da, da bi vozio E tablice, moraš da imaš firmu u inostranstvu + predstavništvo iste u Srbiji, u kojem bi bio zaposlen. Ne postoji obaveza izlaska iz zemlje za korisnike tih tablica, pošto su E tablice kategorisane kao domaće.
Srodna tema:
http://www.elitemadzone.org/t2...i-auto-sa-USA-tablicama-Srbiji
[ lancia88 @ 07.08.2008. 18:42 ] @
Pozdrav,
rentabilnost registracije na E tablice je samo kod najvecih kubikaza i najnovijih vozila, naravno, pod uslovom da sve to ionako zelis da platis preko firme. U svim ostalim slucajevima, tesko da je rentabilno obzirom na cenu administrativne takse koja i predstavlja gro troskova u ovakvom tipu registracije.
[ p_dragan @ 07.08.2008. 18:59 ] @
Aha, shvatam, a u slučaju da završim sve to i dobijem te table, kako stoje stvari sa
upravljanjem tim vozilom nekog trećeg lica koje nema veze s firmom alu mu ja dam
ovlašćenje?
[ Davor Vlajkovic @ 07.08.2008. 19:04 ] @
Nikako - taj auto je vlasništvo predstavništva i samo zaposleni u istom smeju njime da upravljaju. Takođe postoji i zabrana otuđenja zbog sprečavanja zloupotrebe carinske olakšice (ima o tome u linkovanoj temi).
Kad smo kod E tabli, ima li svežih vesti vezano za moguće njihovo ukidanje, ili smanjenje administrativne takse?
[ lancia88 @ 08.08.2008. 09:17 ] @
Pozdrav,
ih?
A standardni putni nalog?
Ko moze znati da li upravlja zaposleni u firmi/predstavnistvu?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.