[ zunomiljan1 @ 07.08.2008. 22:34 ] @
| Pazario sam pre nekih 2 meseca dana Golf 3 1.6 55KW (ABU motor) 1993 godiste. Ugradjen auto gas-lovato isparivac i ima onaj elektronski regulator protoka gasa na crevu(vezan na lambda sondu) i ako nesto znaci REMUS zadnji izduvni lonac. E sad sve je pocelo sa tim da sam auto vozio uglavnom na otvorenom do 100km/h a trosio mi je 10L/Gasa sto mi je bilo puno. Pored toga nije nesto bog zna kako vukao(ni na gas ni na benzin a izmedju 3500 i 4000 obrtaja sam imao osecaj kao da se gusi). Odmah moram da kazem da motor uopste ne trosi ulje-posle 2000 km od servisa i dalje je na MAX i cisto je.
E posle toga odem ja na dijagnostiku, i nadjemo kvar na lambda sondi-kratak spoj u jednom trenutku, resetujemo kompjuter, odvezem auto kuci, skinem *-* klemnu, prenoci, ujutro ga upalim, vozim, i uvece ponovo na dijagnostiku. racunar prijavljuje da je ponovo doslo do kratkog spoja. Kako kaze majstor-samo na kratko.
Filter vazduha, kablovi i svecice su novi.
Pitanja-
1.da li je otisla labda sonda i ako jeste gde da nabavim dobru sondu a da nisu derikoze(4 zice).
2.Da li postoji jos nesto zbog cega bi auto lose vukao i na gas i na benzin(moram da kazem da sam bio kod dva majstora za gas i da su oba rekla da lose ide na benzin te da oni nista ne mogu uciniti dok to ne otklonim).
Hvala!!! |
[ vladd @ 08.08.2008. 14:16 ] @
Ocigledno da taj motor zahteva detaljan pregled i ciscenje pojedinih sklopova.
Zastarele reference "ne trosi ni kap ulja", ne znace nista kao informacija za postojece stanje.
Oko lambda sonde moze da bide neispravna i kablaza, zice ili konektori. Sama lambda se proverva tako sto se mere signali direktno na noj. Mogu da budu i oslabljeni, osim nekog drasticnog kvara.
Takodje je i konektor na racunaru sklon da proizvodi probleme.
"Otici na dijagnostiku" predpostavljam da je bilo kacenje na VAG-com, ali nije stiglo do "dijagnostike", posto komuniciranje sa racunarom, i dijagnostika nisu ono sto vecina majstora zamislja. Ne radi racunar bas sve, nego daje neke parametre, koje moze da meri. Potencirano na ovo "moze", posto neke piratske verzije mnogo toga ne mogu, ali stednja, investicija u opremu, je limitirajuci faktor..najcesce, uz dozu neznanja sta je to i cemu sluzi, ne samo za proizvodnju para.
Za ozbiljnu dijagnostiku, trebalo je uraditi merenja parametara u radu, protoke goriva i vazduha i konstatovati stanje.
Znaci:
1. niko jos to ne zna, posto nije nista provereno oko lambda sonde, povremeni glitchevi u signalu znace nesto, ali ne znamo sta...
Proveriti, ozbiljno lambda sondu. Postoje zamenske, Bosch ili NGK, za slucaj da sonda ili sondina kablaza ne valja.
2.Postoje sklopovi usisavanja vazduha, pozicije raznih klapni. Bitan je i nacin ugradnje plina, da li se vodilo racuna o IAC sklopu(Idle Air Control-kontrola ler gasa). Lose izvedena plinska instalacija moze da napuni radnu memoriju sa losim podacima, i to se odrazava na rad motora. Precizno izvedena plinska instalacija zahteva dosta vremena (i novca), ozbiljno stelovanje...pa sad sta je od toga uradjeno..ko zna..
Poz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.