[ milosdam @ 10.08.2008. 00:34 ] @
Pomoc narode?
Teba mi savet ko u Beogradu ili Novm Sadu radi dobro generalni remont motora na Reno Laguni 1.9dci.Molim za savet ili jos bolje iskustva.Reno Laguna 1.9 dci privilage ,2001,perso 240000km,nepusta ulje na turbini provereno vec oko motora,tesko pali,trosi ulje,i nema snagu kao ranije.
[ Zarko Silic @ 10.08.2008. 10:37 ] @
Poslao sam ti PP obzirom da bi se ovakva informacija mogla svrstati u nedozvoljeno reklamiranje.
[ vidan kv @ 10.08.2008. 11:39 ] @
........možda ne bi bilo loše i da razmisliš o kupovini drugog motora s obzirom da generalka za to vozilo ume POPRILIČNO da košta....pozzz!
[ skorohaker @ 12.08.2008. 00:21 ] @
I taj motor poprilično košta. Da li si baš siguran da je za generalnu posle relativno male kilometraže?
[ sasa022 @ 12.08.2008. 00:35 ] @
Polovan motor je najcesce "macka u dzaku",a ako nije prvi vlasnik ko zna koliko je taj auto stvarno presao....
[ milosdam @ 13.08.2008. 00:39 ] @
Polovina majstor me je savetovala da nabavim drugi motor?A mjstor u Bosni nije hteo ni da cuje da ga radi,jer se vec jednom opeko sa renom.Zar je moguce da samo ja imam problem sa Lagunom?Kola su kupljena sa placa u Italiji .HVALA SVIMA NA SAVETIMA
[ vladd @ 13.08.2008. 10:53 ] @
Svi imaju kakve takve probleme sa kolima, nego uglavnom cute i sami nose svoju muku. Italijani ne prodaju kola dok im dusu ne izvuku. A posto voze po dobrim putevima, i dobri su vozaci, kola lepo izgledaju i kada su raubovana.

Trebao bi da odvezes auto kod nekog strpljivog majstora, da pregleda prvo kompresiju i grejace. Nakon toga, sledi otvaranje glave, provera cilindara, i eventualna kupovina solidno skupih delova.

Ako je kompresija na nekom nivou, onda treba preslisati grejace. Ima jos nekoliko sklopova koji mogu da dave motor.

Nisi napisao kolika je to povecana potrosnje ulja i gde je konstatovana, da li na meracu, da li curi, da li se pojavljuje plavi dim i u kojim prilikama, ubrzanje, naglo dodavanje ili oduzimanje gasa...

Mozda i ne treba generalka od koje svi beze

Poz.
[ milosdam @ 14.08.2008. 00:03 ] @
Zahvaljujem se na paznji koju poklanjate "mom"-tj. surakovom probelemu.Posto kola zapravo nisu moja vec od suraka koji ih zivi u Italiji.A stvari stoje ovako :kola su kupljena kako rekoh na placu pre 4 god. i super su radila , dok mom suraku nije iskrsla kombinacija da nabavlja lozak po dupo nizoj ceni.Posto ga nije meso sa e.dizelom ili slicno a da ga vozi 180km to hoce kola su od prosle 2 godine pocela rapidno da trose ulje sto kroz motor sto spolja.Posto laguna ima patos ispod motora to se vise nije znalo gde flisuje ,pa smo posumnjali na tubinu, medjutim u Itali na servisu je receno da je motor(naj verovatnije su se nke karike zapekle) probano sa aditivima i pranjem motora ali ne za dugo.Tako da sad trosi skoro 1l ulja na 1000km.Generalke motor mnogi nece da se hvataju jer su rezultati vrlo neizvesni (nije mi receno zasto a mi mozemo samo da nagadjamo).Sada smo nasli motor, go za 800E kod Sapcana ili da idemo na generalku za 1500E, ili da ga prodamo za 4500E (surak je nakupcu rekao pravo stanje-pri radu se neprimecuje toliko plav dim tim pre sto je to dizel).Odluco je da kupi taj polovan motor i da proba.Treba ce mu srece sa Sapcanima.Inace je bila solucija da se proda i ponovo kupi u Itlaiji druga Laguna (pre Lagune je vozio ford Mondeo i smatra da je Reno perfektna kola zato bi ih ponovo uzeo).Malo predugacko ali nadam se da nisam udavio.SVA KOLA SE KVARE i zato ili tim pre nisu vredn nervoze i tenzije u kuci,..................
[ sasa022 @ 14.08.2008. 00:38 ] @
Citat:
dok mom suraku nije iskrsla kombinacija da nabavlja lozak po dupo nizoj ceni.


I posle ovoga se pitate sto je motor crko....

[ vladd @ 14.08.2008. 10:27 ] @
Tred je vise poucan nego sto je tehnicki. Veci je problem u petljavini zvanoj gos'n Surak, i njegovom odnosu prema zivotu, kolima, majstorima, nego sto je sam kvar komplikovan.

Verovatno je pumpa visokog pritiska u cudnom stanju. Plus kontrolni sistemi. Zalepljene karike, i ako je slucaj, nisu stvar za generalku.

A da li ce neko da se petlja, i kako, sa snalazljivim biznismenom..to je za Mad Zone

Poz.
[ Stefano @ 19.08.2008. 21:36 ] @
covece ne mogu da verujem... pa nije to reno od pre 20 godina da mu loz ulje ne smeta... pretpostavljam da to nije jedini slucaj bahatog ophodjenja prema svom automobilu kod nas.
[ milosdam @ 21.08.2008. 22:48 ] @
KRAJ PRICE -NADM SE
Prer svega, to nije loz ulje kao kod nas ,vec je to dize gorivo koje se koristi za gradjevinske masine (odakle je i pozajmljeno).Stim da je ono vec proslo kroz filtere sto pumpe, sto samog motora prilikom rada (mislim na povratni vod).I ja sam sumnjo da je tu bio problem.
Sto se tice ophodjenja prema kolima?Pa nije bas tako ,za njih su kola potrosna stvar sto zbog standarda sto zbog osigurajuceceg sistema koji te tera da imas mladja kola.
EPILOG:
Nadjen polovan motor u Sapcu za 800E+ruke 200E +cervo(koje vodi od filtera za vazduh ka turbini a koje je sa donje strane bilo puklo a na 2 ovlascena servisa majstori nisu videli to, tako da je moto vukao fals vazduh) 50E -150E za stari motor.Posle montaze motora sipano ulje i zamenjen filter za ulje koje smo mi doneli.Sa kolima se otislo do Kotora pa nazad i sada su na putu za Italiju.Motor super vuce nema crnog dima niti trosi ulje.Stalno ga kontrolise i cekamo da predje 10000km da mu zamenimo ulje.Pa ako i tada buda sve kao i dosad,trebalo bi da je to bude kraj price.

Sve sto sam dosad iprico je bila zelja da se sazna nesto vise, a mozda ce ovo pomoci i nekom drugom.
[ vladd @ 22.08.2008. 00:13 ] @
Mala je razlika izmedju loz ulja i doticnog dizela, verovatno samo u boji, zbog razlicitog poreza.
Elem kolicina parafina, sumpora i slicne stroke, je znacajno veca nego kod euro dizela. Plus specificna gustina nije odgovarajuca za pumpe (pre)visokog pritiska, a takodje za fino doziranje brizgaljki.

Velike su razlike u motorima gradjevinskih masina i precizno uradjenih automobilskih motora...

Ali vajda je prioritet, potrosacki pritisak drzave pride...


Poz.