[ Nikola Brajovic @ 12.08.2008. 23:07 ] @
Pozdrav!
Da li se moze potopna pumpa za gorivo,pokvariti, od starog,odlezalog u rezervoaru,malooktanskog bezolovnog benzina?Poslije godinu dana voznje iskljucivo na plin(i paljenja na isti),ugradih pumpu,a majstor mi rece da ce mi crci pumpa ukoliko ne promijenim gorivo,a rezervoar skoro pun.Malo mi je nelogicna ova tvrdnja,sem ako je nije izrekao iz nekog drugog razloga(recimo,da se ogradi od eventualnog crkavanja pumpe).
Hvala!
[ vladd @ 12.08.2008. 23:35 ] @
Zavisi kako je ugradio, i povezao. Da li stalno radi ili u nekom rezimu po potrebi. Ne bitrebalo da crkne, osim ako nije stalno prikljucena na kontakt, a da pri tome nema regulator pritiska.
Veoma zavisi od detalja kako je majstor zamislio rezim rada..
Samo od benzina nista ne bi trebalo da se desi, ma koliko da je star.

Poz.

[Ovu poruku je menjao vladd dana 13.08.2008. u 00:57 GMT+1]
[ Nikola Brajovic @ 13.08.2008. 09:28 ] @
Pretpostavljam da je imala taj regulator pritiska,jer auto je benzinac,audi b4.On je stavio samo pumpu.Gdje stoji taj regulator pritiska?

[ vladd @ 13.08.2008. 10:25 ] @
Ako je samo zamenio neispravnu postojecu pumpu, ne moras da brines.
Istina, radice na prazno. Pritisak goriva je oko 4 bara, tako da sva crevca moraju da budu solidna.
Rdja u rezervoaru moze da joj dodje glave, i nedostatak goriva.

Poz
[ pctel @ 13.08.2008. 10:38 ] @
Citat:
vladd
Rdja u rezervoaru moze da joj dodje glave, i nedostatak goriva.

Poz

Pa to je i meni palo na pamet - ta rdja se stvara neka konstantna kolicinica u jedinici vremena, tako da posle godinu dana moze da se skupi poprilicno. Ja sam ostavio da pumpa radi non-stop, tako da ona preciscava tu rdju i nemam taj problem, ali, zato moram da menjam filter kao da sam vozio na benzin.
[ vidan kv @ 13.08.2008. 15:33 ] @
Treba imati u vidu da i taj benzin koji stoji u rezervoaru gubi na kvalitetu i da posle god dana može i da se popije(naravno da ne mislim ozbiljno)........pozzz!
[ Nikola Brajovic @ 14.08.2008. 22:15 ] @
U stvari,sad kad sam krenuo da pisem,reci cu sve.Prije oko godinu dana crkne mi pumpa.Stavim novu,crkne,stavim opet novu,crkne.Kad kazem crkne,mislim,rikne poslije pola sata rada.Ovo se desava pri voznji na benzin.Nisam prebacivao na plin.Poslije svega,izgubim volju i vozim auto godinu dana na plin,i paljenje na plin.Prije mjesec ,odlucim da stavim pumpu opet,odem kod drugog elektricara koji mi ugradi i relej koji prekida rad pumpe cim auto automatski predje na plin.Garancija na pumpu 3 mjeseca.I ,desi se nesto vrlo neobicno...pumpa crkne :) .Mada,tek sutradan i opet bez voznje na plin.Ali se izgleda mucila,pocijepala je filter na lezistu za pumpu u koji se pumpa umece,pa sam kupio i novo leziste.Zamjeni mi majstor neki dan pumpu,ocisti rezrevoar,novi filter,filter za gorivo,procisti sve sto treba itd,pa mi veli : "Moras sipat novo gorivo,bice da pumpa rikava od loseg tj. starog goriva".Ja ne ucinjeh kako me savjetova,vec opalih po trosenju staroga.2 dana se vozih ka coek i u jednome trenutku,u voznji,prc,nece da primi gas.Ista stvar,nece da primi gas,kao da je nesto zacepilo pumpu.Odmah ugasih auto i predjoh na plin.Naravno depresija me obuze.
E sad,pade mi na um,citajuci neke slicne teme na ES,da skinem cep sa rezervoara,reko,mozda nema nekog oduska za vazduh,mozda se zacepio,mozda se stvara vakuum u rezervoaru zbog toga i onda dolazi do opterecenja pumpe.Procistim i drvetom neku rupicu ispod cepa na gumenom lezistu,koja bi mozda mogla bit taj odusak,ako takvo sto uopste postoji.Upalim auto,na benzin i sad ga vozim vec 3-4 dana bez ikakvih problema.
E sad vi meni recite,moze li bit da sam rijesio problem ili je to slucajno nesto i koliko je pametno to sto vozim bez cepa?Ako nije to,da li neko ima ideju zbog cega su crkle 4 pumpe poslije vrlo kratkog rada?
P.S.
Oprostite ako sam se nesto izlupeto,nisam bas vican autodijagnostici.
[ vladd @ 15.08.2008. 00:26 ] @
Problem pocinje ovako:

"...Zamjeni mi majstor neki dan pumpu,ocisti rezrevoar,novi filter,filter za gorivo, procisti sve sto treba itd..."

A desi se i ovo:

"..Procistim i drvetom neku rupicu ispod cepa na gumenom lezistu..."


Pa sta sada da komentarisemo. Pride niko da prikaci manometar na crevo da konstatuje neke parametre, da se proveri da li radi regulator pritiska, vec se kao corava kokos menja pumpa x puta..

Da majstor ne umori mozak, sta li?
Valjda mu je pivo pomoglo da zakljuci da pumpa mora da pije svezu tecnost, ako je bajata, moze da pokvari stomak

Promeni ti MAJSTORA, za pumpu je lako...


Poz.