[ MarcusS @ 18.08.2008. 23:54 ] @
Da ne davim puno..

Toyota Corolla hatchback, 1.6 16V, skoro ugrađen Gas, havarisan sa strane, samo zadnja vrata, ispeglano kod odličnog majstora, prešao 140000 što kontam da i nije mnogo za tako star automobil... Iznutra odlično očuvan, presvlake u odličnom stanju. Čovek je toliko siguran u kvalitet motora da mi kao nudi 50.000km garancije na motor, šta god mu to značilo..

Traži 3.000, ali koliko sam gledao po oglasima, to je stvarno previše, u kakvom god da je stanju.. Mislio sam da ponudim 2.700 i da peva.. Šta mislite, vredi li kupiti, kakva je situacija sa delovima, i koja je realna cena, uzimajući u vid sve što sam gore naveo?..

Hvala na svakom odgovoru...
[ bakara @ 19.08.2008. 00:10 ] @
koje godiste?
[ momsab @ 19.08.2008. 00:33 ] @
1990., k'o sto pise u naslovu :)
[ vladd @ 19.08.2008. 10:27 ] @
Ako ima skoro promenjene amortizere, diskove, delove trapa, komplet oko lamele, nove gume, detaljan opis ili knjizicu nalik na servisnu, u kojoj je evidentirano sta je radjeno, onda vredi i 3000.

Bez toga, nikakva "odusevljenja" izgledom, "garancije" na motor, i slicne price, ne vrede 3000.

Motor je dobar, i svaka Corola moze da proguta takvu garanciju za isti, i ona koja se ceni 1500 ili 1800 evra.

Plin za dotocnu kosta 230-250 evra (i to bahato, sa italijanskum detaljima), tako da ni to ne moze da podigne cenu preko 2500 evra.

Znaci, grupa potrosnih delova koju sam naveo, zaista moze, i treba da podigne cenu blizu 3000.

Ali posto su takvi korisnici cesti kao leteci krokodili, koji zamene gume, homokineticke, amortizere...i u roku manjem od godinu dane prodaju kola, treba pokrenuti pricu oko skidanja plina, i spustanja cene na oko 2000, sto je "realno"...

Poz.

P.S
Da ne zaboravim, auto je udaran, i to nezgodno, tako da ne moze da drzi "maksimalnu" cenu, ma kakav madjionicar bio doticni limar. Beneficiju drzanja max cene u klasi, imaju ipak garazirana vozila koje su gospodje periodicno vozile...pa makar i do salona za masazu
[ cozmo_im @ 19.08.2008. 11:01 ] @
Udarana je Corolla, to je dovoljno da mu das MAKSIMUM 2500e. Corolle imaju uzas lim za sredjivati i nikad nije "to to".

Mora da ima uradjen sav veliki servis takodje - kaisevi, filteri, kocnice, trap, amortizeri, antifriz... bez toga ne pomisljaj da je uzimas. Provera kompresije obavezna i trapa takodje.

I maksimum 2500. Ajd da nije udarana... onda vrede i do 2800e u takvom stanju sa ili bez plina svejedno je jer su mali potrosaci iovako.
[ vladd @ 19.08.2008. 13:22 ] @
Da bude jasnije, nekakva "pocetna" cena je 1600-1800. Na to se nadogradjuje odrzavanje, zamenjeni delovi, uopste NACIN odrzavanja vozila.

Ako je "balkanski", da se menja samo kada crkne ili otpadne, pa jos udarana, ne moze da prebaci 2000. Ako je, sudeci po prici, samo po prvom postu, onda je cozmo_im dao otprilike cenu, ali naravno, koja zavisi ...zavisi..od raznih opet uslova, i navedenih i nenavedenih (recimo, opsti izgled kola, da li imaju sjaj ili patinu..npr).


Tako da mislim, i znam da sam u pravu, 3000 je nebulozna cena, previse tu mora uslova da se ostvari.

Za te pare, moze se, kao prvo uzeti Corola od 1800 evra i za razliku doterati u opisana stanja. Mozda i za koju stotku vise, ali se ima auto kojeg mozes samo da vozis, bar dve godine normalne voznje (pa cak i taxi, ali sa redovnim servisima) bez ikakvog ozbiljnog ulaganja.

Zatim, Mitsu, od Lancera do Galanta, pa cak i neke Sigme (imaju motor 2000ccm sa sest cilindara, stabilizaciju horizontale u krivinama, poboljsano upravljanje, konfor kakav nemaju ni neki juce iskovani nemci!!) i to Dubajci, za oko 2800 evra, sa plinom, klimom, servom..i nemerljivo vecim konforom. Trose malo vise, ali konfor, udobnost, lagan nacin voznje...

A ekvivalentno su izdrzljive limuzine, i po pitanju lima i motora. Jednostavno to kod tih japanaca jeste plus, ali nije nikakvo opravdanje za iskakanje cene izvan nekog njihovog trzisnog "proseka"..
Ne da motori mogu da predju jos 50kkm, nego i vise 150..
Drugi problemi njih muce...struja, gimice, plastikice, motorici, cilindrici..punoletstvo...

Poz.