Da bude jasnije, nekakva "pocetna" cena je 1600-1800. Na to se nadogradjuje odrzavanje, zamenjeni delovi, uopste NACIN odrzavanja vozila.
Ako je "balkanski", da se menja samo kada crkne ili otpadne, pa jos udarana, ne moze da prebaci 2000. Ako je, sudeci po prici, samo po prvom postu, onda je cozmo_im dao otprilike cenu, ali naravno, koja zavisi ...zavisi..od raznih opet uslova, i navedenih i nenavedenih (recimo, opsti izgled kola, da li imaju sjaj ili patinu..npr).
Tako da mislim, i znam da sam u pravu, 3000 je nebulozna cena, previse tu mora uslova da se ostvari.
Za te pare, moze se, kao prvo uzeti Corola od 1800 evra i za razliku doterati u opisana stanja. Mozda i za koju stotku vise, ali se ima auto kojeg mozes samo da vozis, bar dve godine normalne voznje (pa cak i taxi, ali sa redovnim servisima) bez ikakvog ozbiljnog ulaganja.
Zatim, Mitsu, od Lancera do Galanta, pa cak i neke Sigme (imaju motor 2000ccm sa sest cilindara, stabilizaciju horizontale u krivinama, poboljsano upravljanje, konfor kakav nemaju ni neki juce iskovani nemci!!) i to Dubajci, za oko 2800 evra, sa plinom, klimom, servom..i nemerljivo vecim konforom. Trose malo vise, ali konfor, udobnost, lagan nacin voznje...
A ekvivalentno su izdrzljive limuzine, i po pitanju lima i motora. Jednostavno to kod tih japanaca jeste plus, ali nije nikakvo opravdanje za iskakanje cene izvan nekog njihovog trzisnog "proseka"..
Ne da motori mogu da predju jos 50kkm, nego i vise 150..
Drugi problemi njih muce...struja, gimice, plastikice, motorici, cilindrici..punoletstvo...
Poz.