[ DEXA616 @ 24.08.2008. 00:29 ] @
e ovako da krenem mojim problemom

posedujem opel corsu b 1,2 iz 97godine
u mom je posedu vec nekih 5 godina i nisam sa njom imao vecih problema do sad
naime pre nekog vremena joj je odradjena polu generalka jer joj je oslabila kompresija i nije htela da upali
Sljakala je ok neko vreme
da bi posle jednog duzeg puta skontali da trosi koliko god moze, po mojoj proceni od 12l pa navise

posto sam auto oterao kod ovog lika sto mi je radio polu generalku on je valjda promenio brizgac i rekao da je sto se njega tice mehanicki sve ok ali da je katalizator pun i da su ostali lonci dotrajali i puni

tu sam ja stupio na scenu
isekao sam katalizator i kod ortaka navario cevku. srednji lonac mi se cinio dobrim pa sam ga ostavio a zadnji sam kupio nov
mislio sam da ce to resiti problem ali i dalje je potrosnja ista

razmisljo sam da proverim lamba sondu
posto koliko se ja razumem lamba sonda bi trebala da proverava izduvne gasove i ako je smesa prebogata da posalje informaciju kompjuteru ECU da malo smanji benzin. Da li neko zna kako da proverim da li mi je lamba sonda okej?

I da li neko ima ideju gde da potrazim krivca
da zaboravi da kazem da mi se u voznji pali ona lampica sto signalizira pumpu goriva
[ vladd @ 24.08.2008. 00:39 ] @
Trebao bi da proveris pritisak benzina, da li regulator radi korektno.
Povecana potrosnja moze da nastane i kad motor povlaci fals vazduh.

To su zone za igranje i proveru.
Lambda moze samo osciloskopom da se proveri. ili njen grejac ommetrom.

Licno mislim da bi odradjivac polugeneralke manje trebao da prica, a malo vise vremena da podesi podesavanju i proveri motora..

Poz
[ sasa022 @ 24.08.2008. 06:27 ] @
@vladd

Ovaj majstor je uradio "mehanicki deo",sad auto treba da pregleda neki "elektronicar"
[ vidan kv @ 24.08.2008. 11:03 ] @
Ne znam kad će već jednom majstori da ukapiraju kako se "mehaničarski" i "elektroničarski" deo više ne razdvajaju.........žuta lampica koja ti se pali nije(samo) od pumpe.Ona signalizira da je nastao problem u sistemu za ubrizgavanje goriva!...i na osnovu čega je majstor zamenio brizgač?......isčitajte DTC pa tek onda menjajte delove........pozzzz!
[ vladd @ 24.08.2008. 14:59 ] @
Reci im vidane, da ne ispadne da ja pljujem zlokotlokrpe.

Kakav crni mehanicki deo, pa kako zna da je uradio kako treba, da je sve uzupcio, potrefio zazore i stezanja, ako ga ne proveri i istestira.
Sta sada, da preprogramira neki haker elektroniku da bi motor proradio.

Gde su parametri motora, pritisci, protoci, da ne spominjem kvalitet izduva...

Srafaci srafova jos ne shvataju da im je vreme PROSLO. Jedino ih u zivotu drze musterije u potrazi za "jeftinim", i tako su srocili svoj posao..ko ce sada da se usavrsava, da uci nesto vise od drzanja gedore i lupanja cekicem, i kako prosirito velike tajne, u vezi par procedura i zazora, od kojih se decenijama lepo zivelo...

Auto kada udje u sevis, treba da izadje u ispravnom stanju, a ne da je naplaceno gubljenje vremena, a za ispravnost odgovara vlasnik...trazio je jeftino...i dobio...

Vratiti taj auto da se provere pritisci i protoci, bez elektronike, pa ako je to u redu, onda ajd', neka srafac srafova bude oslobodjen daljne aktivnosti...
Mada, znam neke majstore koji zele i hoce da se adaptiraju za "nova vremena", a ne postizu bas sve, koji sami angazuju "elekticare" da bi auto ipak iz servisa izasao korektan. Kako se oni kompenzuju, njihova stvar...


Poz.
[ vidan kv @ 24.08.2008. 15:55 ] @
..........upravo tako.Nema u mojim rečima ni malo "zle krvi",činjenica je da se MORA pratiti korak koji je nama zbog silnih zezanja koja smo proživeli jako veliki.Majstori su iz kojekavih kanti uskočili u poslove sa jako ozbiljnom tematikom.Znanje elektronike,nekog stranog jezika,poznavanje rada na računaru i rada na internetu se podrazumeva........ko to ne shvata neka menja profesiju,još ima(ali veoma malo) vremena.Pozdrav!
[ tweeester @ 25.08.2008. 09:24 ] @
Ko sto rece neko, ta lampica znaci da postoji "neki" problem koji je ECU detektovao, a problem moze bita sve i svasta. najsigurnije je da ocitas kod greske (zavisno od sistema koji imas to moze cak i rucno).

Dotrajala lambda sonda je cest razglog paljenja lampice i povecane potrosnje tako da je sasvim moguce da je ona razlog. U svakom slucaju ocitavanje koda greske bi to pokazalo.
[ DEXA616 @ 25.08.2008. 19:48 ] @
hvala ljudi na pomoci
citajuci neke druge postove i ja sam zakljucio da ina lampica sto su mi svi rekli da je to kao pumpa nema veze sa time
i da moze biti svasta u sistemu za paljenje i ubrizgavane

tako da sledece auto ide na kompjuter da se vidi sta je
[ DEXA616 @ 28.08.2008. 19:35 ] @
auto je bio na diagnostici i covek rece da je otisla lamba sonda

sad cu to da zamenim pa da vidimo sta dalje