Pogon je električni, malo si se krivo izrazio - nije elektronski!
Jedan moj poznanik je prije cca. pola godine preradio Toyotu Celicu, ugradio mu je trakcijske 6V akumulatore (12 komada - serijski spojene) i elektromotorni pogon, s Končarevim istosmjernim motorom 12 kW, 72 V. Mislim da je uspio dobiti i homologaciju, znači može ga i registrirati.
Trakcijski akumulatori koriste se na el. viljuškarima, oni mogu podjeti jače pražnjenje, a još su uvijek "na životu", dok bi obični akumulatori za startanje auta brzo propali, ako bi bili toliko pražnjeni.. Dosta se pisalo o tom mojem poznaniku u lokalnim novinama, čak sam i ja uspio slučajno sa svojim autom "uletjeti" u kadar tv kamera, kad su snimali pokaznu vožnju za tv reportažu. S ovim autom moguće je svaki dan napraviti određenu kilometražu, taman dovoljnu za svakodnevne potrebe.
Naravno da za autoindustriju to nije dovoljno atraktivno, zbog ograničenog dometa takve vožnje. Stoga se razvijaju modernije litijeve baterije za te potrebe, a trenutnih hit autoindustrije je hibridni pogon.
Puno podataka, fotki i tehn. detalja o preradi Toyote možeš pronaći ovdje:
http://www.e-vozila.com/dokume...inake_vozila_Toyota_celica.pdf