[ vladagrujic @ 10.09.2008. 21:43 ] @
| Trenutno razmišljam o kupovini novog-polovnog auta. U opticaju su godišta 2003 i mlađe. Pored Stila i Accent-a, o kojima sam ozbiljno razmišljao, kolega sa posla me je nagovorio da razmislim o Citroen Xsari. Posle male pretrage interneta, video sam da je to stvarno dobar auto, koji bi u potpunosti ispunio zahteve porodičnog vozila. Razmišljam o HDI dizelima 1.4 i 2.0, a u opciji mi je i benzinac 1.6i 16v u koji bi odmah ugradio plin.
Sada, interesuju me iskustva vlasnika ovih vozila (cene servisa, rezervnih delova, kvalitet i osobine vozila u dužoj eksplataciji i.t.d.). Takođe me interesuju i iskustva vezama za ugradnju plina u dotični benzinac (cena ugradnje, potrošnja, problemi koji se javljaju i.t.d).
Pozdrav i unapred hvala na sugestijama i savetima vezanih za Xsaru. |
[ momsab @ 10.09.2008. 21:48 ] @
[ vladagrujic @ 10.09.2008. 22:07 ] @
Pogledao sam link. Baš i nije od neke pomoći. Za bela (žuta) vozila već i vrapci na granama znaju šta su i šta su radila (vozila) u prošlosti. Pozvao sam i servis, a od njih sam dobio savet, da ukoliko profesionalac uradi promenu kilometraže, to se posle nikako ne može otkriti. Znači, ostaje staromodni način (pohabanost volana, diskova, menjača i t d). Uostalom, kolega koji me je savetovao za Xsaru upravo je pre dve godine kupio belu (5 vrata, 1.9d) sa original zadnjom klupom i zamislite, zatamnjenim staklima nazad. Auto mu se do sada super pokazao, nije imao vandrednih troškova (što ne znači da možda neće). Uostalom, on se i bavi preprodajom vozila, a kada je tu Xsaru uzeo za sebe, valjda i to nešto znači. Još me jedna stvar zanima, da li se i ovi novi HDI motori proveravaju "od oka" kao i stari dizeli, da nisu pri kraju svog životnog puta (zagrejan, pa koliko duva na iberlauf, kočenje motorom i.t.d.)
Pozdrav
[ yhaker @ 09.04.2010. 13:06 ] @
Problem sa dodavanjem gasa izmedju brzina i nepravilnog rada na ler.Citroen xsara 1.4i 2001g-plin,ugradjen u Italiji
Auto bez razloga dodaje gas kad menjam brzine i to po 1000 obrtaja .Na dijagnostici nista nije pokazao osim promene na potenciometru .Zamenjen je isti,onda STEP MOTOR,i senzor rashladne tecnosti.Posle zamene STEP M. je radio normalno nekih par dana na kratkim relacijama a onda je nastavio kao i pre.Uz sve to ponekad i tesko pali - tek iz 2. puta uz dosta verglanja.UPOMOC!!!!!!!!!!!!!!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.