|
[ SmilieBG @ 21.09.2008. 23:28 ] @
| Pozdrav,
Evo upravo prevalih put Srbija > NL, i negde na pola DE pri ~170 km/h mi se desilo sledece:
Preticem, pun gas u petoj na ~3400 obrtaja, auto ide oko 160 - 170 i onda odjednom izgubi snagu, tj kao da sam digao nogu sa gasa (iako je bio skoro pun gas), iza mene crn oblak dima. Sklonim se desno, opet probam gas (auto usporio na ~140) i ide oke, tj bez gubitka snage.
Prepisem ja to (generalno) losem kvalitetu goriva kod nas kojim sam ga trpao 2 nedelje i nastavim dalje put varirajuci od 100 do 180 km/h. Reko' 'zakasljao' se...
Medjutim, posle jedno 500 km takvim tempom, sidjem sa auto puta i imam sta da cujem: zvuk kao da je neko ubacio sraf u motor / cilindre. U leru se jedva cuje, ali pri svakoj voznji koji iziskuje pre 1.000 obrtaja je veoma izrazeno.
Da je cilindar blokirao, verovatno bi zakucao ceo motor i sada bi umesto da ovo kucam psovao francuze / nase gorivo ali i nemce negde na sred auto puta u DE :-)
Da li moze samo jedan (ili vise) cilindara da nastrada a da nastavi motor sa radom?
Opis vozila / motora:
Ne oseca se gubitak snage na pedali, nema nijedne lampice u kabini da upozorava na bilo sta; teze pali i cuje se kao IMT :-)
Sta bi jos moglo biti?
Sutra ujutru, to jest za par sati idem do par auto mehanicara ovde kod mene u gradu, pa cemo tacno znati sta je, ali je takodje svaki predlog / ideja dobro dosla :-)
Najvaznije pitanje!!
Da li sutra uopste da ga palim ili da ga slepam do majstora?
!!
Poz,
Sale
PS. da li je ovo moglo da se desi zbog loseg goriva ili je to samo moj los trip? ;-)
PS2. ukratko o vozilu:
P406 2.0 HDI 90 konja, dec 2001 godiste;
178.000 na satu kada se to desilo;
Uvek redovno odrzavan, ulja je sigurno bilo u njemu u trenutku kada se ovo desilo.
|
[ cozmo_im @ 22.09.2008. 09:07 ] @
Preforsirao si ga, ovo se identicno desilo i burazeru na Golfu III Tdi posle duge voznje preko 160. Isto tako, ogroman crni oblak dima, pad snage...
E sad, on je posle izvesnog vremena radio polugeneralnu (vozio je tako jedno 6-7 meseci, tesko je palio ali je isao OK uz mnogo vecu buku nego ranije), ali da li se i to tebi desilo, ocenice majstor. Pravac na merenje kompresije i proveru dizni, sistema za ubrizgavanje dizela. Mozda se i tu nesto desilo (to ti je bolja varijanta).
[ vladd @ 22.09.2008. 10:36 ] @
Pojavio se neki otvor, gde ne treba. Nagoreo ventil, progoreo dihtung glave, ili klip.
Poz.
[ SmilieBG @ 22.09.2008. 14:14 ] @
Pozdrav,
Auto je jutros oteran u servis.
Trebalo bi danas ili sutra da mi jave sta su nasli.
Samo na osnovu zvuka sumnjaju na cilindar, tj na neki hidraulicni deo oko cilindra.
Pri paljenju je jutros izbacio ogroman beli dim, tresao se kao besan, ali se nakon par sekundi smirio i radio 'normalno' sa klepetajucim zvukom.
Osetan je veoma mali pad snage (mada sam ga i ja izuzetno nezno vozio do majstora).
Nadam se da nece biti previse havarije :(
Javljam jos sta je bilo :))
Poz,
Sale
[ SmilieBG @ 25.10.2008. 16:23 ] @
Evo nakon mesec dana i puno potrosenih para, ustanovljeno je da su 2 cilindra nastradala.
Nisu zaglavili, ali su im se obrucevi (laicki receno, ne znam terminologiju) polomili.
Trenutno se koristim takvim kolima, presao sam oko 1.000 kilometara za sada.
Auto se cuje, kao Golf I dizel iz 1985-e :-)
Pri prvom paljenju ujutru izbaci masu dima iz auspuha i ceo auto se trese, kao da stojim sa strane i drmam ga rukama.
Nakon vec 500 metara voznje, motor se smiri i osim 'udaranja' cilindra dal' u prazno ili sta - druge simptome nemam.
Porucen je nov (polovan) motor. Isti 2.0 HDI sa 90 konja, sa 74.000 km na satu i 6 meseci garancije.
U sledeci cetvrtak ce biti ugradjen, do subote bi trebalo sve to da bude zavrseno.
Sve ukupno, za dijagnozu sam 'pukao' soma evra, i jos 1300 za nov motor + zamenu + tecnosti + fine tuning...
Jebiga, da sam znao - udario bih odmah nov motor, ali sam krenuo od toga da je neka 'sitnica' po sredi :-(
Ima li ljudi ovde sa iskustvom sa menjanim motorima?
Koliko su to pouzdane masine posle?
Planiram da vozim auto do marta dogodine (zimski period), pa eventualno da ga menjam...
Novi (polovni) motor je mladji i manje presao od mog sadasnjeg (180.000).
Poz,
Sale
[ vidan kv @ 25.10.2008. 22:18 ] @
...........polovno je uvek POLOVNO!Sve je to lepo što je prešao toliko samo je pitanje kako je održavan za tu kilometražu.Kad ga upalite i provozaš par stotina km imaćeš kakvu-takvu predstavu šta si kupio.......ali s obzirom da planiraš da ga se prodaš na proleće.......prezimiće,sigurno........pozdrav!
[ sasa022 @ 25.10.2008. 23:54 ] @
Citat: Sve ukupno, za dijagnozu sam 'pukao' soma evra, i jos 1300 za nov motor + zamenu + tecnosti + fine tuning...
Auuuuuuuuuu - kakvi su tebe "majstori" uhvatili "u shemu" ???
Sta su to radili za 1000€ ?
[ SmilieBG @ 26.10.2008. 03:34 ] @
Instranstvo - skup rad (ruke) :(
Iskreno, lokalni pezo diler me je najvise i razocarao.
Prvo sam bio u jednoj 'obicnoj' (ne diler garazi).
Auto je stajao kod njih 2 nedelje, skinuli su, ocistili i testirali dizne i rekli da nije do toga. Zatim su mi sasvim korektno rekli da je kvar van njihovog znanja / kapaciteta.
Ova informacija je me kostala 200 evra okruglo (racunali su samo 1 sat rada, iako je bilo vise + cisnjenje / testiranje dizni).
Onda, sa obzirom da je ocito malo 'tezi' kvar, odlucim da odem kod dilera, iako bezim od njih kao djavo od krsta.
Ostavim kola, kazem im da su dizne vec proverene, tako da ne trose vreme (novac) na to. Inace, 'dobar dan' kod dilera je 15 evra, a sat vremena rada 75 evra.
Zovu oni mene sutradan, kazu nakon 4 sata dijagnostike, su konstatovali da:
[irony]
- gume su u redu;
- tecnosti za brisace ima dovoljno;
- sva 4 zmigavca rade.
[/irony]
Medjutim, ne znaju i dalje sta je. Troskovi do tada su iznosili 400 evra. Stavili su me pred blok sa pitanjem:
- da li da otvaramo ceo motor da trazimo dalje kvar ili ne.
Da otvore ceo motor bi im trebalo jos oko 8 sati, odnosno oko 600 evra iliti 1.000 samo za dilera.
Na pitanje da li ce 100% znati sta je po sredi i koliko ce to sve kostati - nisu mi mogli nista reci.
Kako nisam imao apsolutno nikakvu garanciju sa njihove strane, niti su bili spremni da izadju u susret, da recimo smanje troskove dijagnoze, ako nadju kvar i slicno, odlucim da uzmem kola nazad.
Ah, da - procenili su mi vozilo (sa tim kvarom) na vrednost od 1720 evra :-) A nudili su mi isto 406 (benzinac) za 9.000 evra... drama!
Anyway, zadovoljstvo kod dilera me je kostalo 400 evra.
Nakon toga, odem kod lokalnog Turcina u garazu.
Pustio sam ih da oni sami prvo urade dijagnozu, te su oni zamenili hidrauliku oko cilindara.
Na zalost, ni to nije otklonilo kvar :-(
Za delove sam platio oko 250 evra + 200 ruke = 450.
Sve ukupno: 200 + 400 + 450 = 1050.
Medjutim, sa turcinom sam dogovorio, da mi nece naplatiti rad za zamenu motora ako kod njega to budem radio.
Motor je pronadjen kao sto rekoh, bice u cetvrtak i petak zamenjen.
@vidan: slazem se, nije to nov motor. Ali ako je istina, da je presao samo 74.000 km, onda je 'noviji' nego sto sam kupio kola (kupio sam kola sa 126.000, sada ima 180.500).
Na motor daju 6 meseci garancije, tako da cu taj period da ga vozim, da makar malo izvucem troskove, koji nisu mali :(
Pitanje:
Mogu li sta izvuci od sadasnjeg motora?
Razmisljam da ga ponudim na prodaju, pa ko god sta da - dobro je...
Ili makar po kilogramu metala da ga prodajem :-)
Javljam jos sta je bilo.
Poz,
Sale
[ SmilieBG @ 30.10.2008. 23:11 ] @
Mali update - auto je oteran u garazu, nov (polovan) motor je stigao.
Svraticu sutra da vidim kako teku radovi :-)
Nadam se do subote da cu imati vozilo ponovo kod mene, pa cemo videti kako su sve to odradili.
Pitanje: da li da vracam kilometre na kilometar satu? Sada stoji ~182.000, a novi motor ima na sebi 74.000?
Pitanje 2: da li moram na nesto sada posebno da obratim paznju, sa obzirom da starost (novog) motora nije vise u vremenskom hodu sa ostatkom automobila?
Poz,
Sale
[ tdusko @ 31.10.2008. 08:26 ] @
Citat: Pitanje: da li da vracam kilometre na kilometar satu? Sada stoji ~182.000, a novi motor ima na sebi 74.000?
Pitanje 2: da li moram na nesto sada posebno da obratim paznju, sa obzirom da starost (novog) motora nije vise u vremenskom hodu sa ostatkom automobila?
Ako ti je ostatak auta(karoserija i enterijer) ocuvan ja bih ti preporucio da vratis kilometrazu, naravno ako se ispostavi da je motor ok.
[off topic]
Samo mala digresija na cene usluga koje je autor foruma naveo pre par dana:
Dodje mi da placem od muke. U Srbiji sam u unutrasnjosti 3 godine drzao servis i otpad mercedesovih automobila.
Pre 5-6 godina generalnu motora za 124-ku 250 dizel nisam mogao da naplatim vishe od 200 E.
Radio sam kvalitetno i posteno prema musterijama i nije bilo sanse da prezivim od toga.
U medjuvremenu sam zatvorio radnju, zavrsio fakultet i sada radim kao programer u Beogradu.
Trenutno imam duplo vecu zaradu nego kada sam drzao servis ali mi je sat i dalje vishe od deset puta jeftiniji
nego kod pomenutih dilera, Turcina i kojekakvih naucnika preko.
Vidim da cene niko nije prokomentarisao pa sam morao malo da se izjadam :D
[/off topic]
[ vladd @ 31.10.2008. 08:58 ] @
Ne volimo da coveku stajemo na muku, a i ne znamo precizno sta je sve i koliko radjeno.
Kilometrazu treba vratiti, zbog motora, ali naravno imati evidenciju o svemu, i o predjasnjim dogadjanjima, i o zameni motora i naknadnim radnjama na vozilu.
Poz.
P.S.
Citat: tdusko:
U medjuvremenu sam zatvorio radnju, zavrsio fakultet i sada radim kao programer u Beogradu.
Vidim da cene niko nije prokomentarisao pa sam morao malo da se izjadam
Ja mislim da je ovo nemerljivo pametnije, bolje, civilizovanije, od trgovacko-usluzne pljacke
[ tdusko @ 31.10.2008. 10:30 ] @
Citat: Ja mislim da je ovo nemerljivo pametnije, bolje, civilizovanije, od trgovacko-usluzne pljacke
Ma naravno, ne bih se nikada vratio na staro vec sam samo hteo da naglasim disproporciju izmedju ovdasnjeg intelektualca i tamosnjeg automehanicara.
[ SmilieBG @ 31.10.2008. 12:02 ] @
Oke, vracam onda kilometrazu ako se motor pokaze kao ispravan.
Imam i cuvam svu dokumentaciju.
Postoje li neki opsti problemi koji bi se mogli pojaviti nakon ovakvog zahvata? Na primer, da nosaci motora brzo nakon ovoga odu, ili slicno?
Nemam bas nikakva iskustva sa ovolikim zahvatom :-)
@tdusko: slazem se da je zavrsetak faksa svakako dobar potez. Opet, ne mozes da poredis cenu ruku tu i ovde, posto nema uopste dodirnih tacaka.
Sto se turcina tice, generalno je poznato, da su za ovakve stvari oni daleko iskusniji. A moje zavrzlame su to pravilo i potvrdile.
Sto se tice same cene ruku, one idu ovde (za ovakve poslove) od 25-30 evra, pa sve do 100 evra. Naravno, turcin za 30 evra, u prljavoj garazi, bez bling bling elemenata u istoj (mislim na extra sredjenu cekaonicu, full opremu i slicno).
Oni za 100 evra (recimo dileri) imaju sve to, ali imaju samo zato sto deru na sat.
Anyway, nemoj previse da te trangira ta razlika u ceni, posto se ovde sve to vrati drzavi kroz porez ;-)
Poz,
Sale
[ vidan kv @ 31.10.2008. 16:41 ] @
.......ne bi trebalo da imaš nikakvih problema......ipak prvo vreme,par hiljada km,nemoj da ga preterano siluješ po principu "aj da ga odčepim da vidim kako ide".Daj mu malo fore da se uhoda,prati potrošnju ulja,......ono....redovne stvari.Pozdrav!
[ SmilieBG @ 02.11.2008. 12:18 ] @
Cao,
Ma to me najvise i nervira - nikada ga hladnog nisam gazio, a skoro nikada i zagrejanog. Ja sam tip vozaca koji voli da se opusti i uziva u toku voznje, te shodno tome smirena i lagana voznja mi potpuno leze. Uvek gledam da moram sto manje da kocim i ubrzavam, sa 70 litara dizela izvlacim u proseku 1300 kilometara - sto mislim da dovoljno govori o stilu voznje i tezini desne noge :-) Takodje, svi servisi su radjeni redovno, sve kontrolisano i opet - izdade me :-(
Anyway, bejah u subotu do garaze, da vidim kako napreduju radovi. Novi motor je stavljen i kada sam svratio su vracali sve delove na svoje mesto.
Malo sam se sokirao kad sam video gomilu delova rasutu po garazi :| Svuda je bilo srafova, delova, pumpi... ne znam ni ja cega sve :-)
Uglavnom, sa oba motora uzimaju bolje delove i ugradjuju u kola.
U ponedeljak bi trebalo da bude zavrseno i testirano pa cu ih dobiti nazad.
Izvestavam kako auto ide nakon ovog zahvata.
Poz,
Sale
[ SmilieBG @ 03.11.2008. 23:03 ] @
Dobih vozilo danas. Uradio sam test voznju, zajedno sa mehanicarom. Auto pali iz prvi i ide kao i pre. Jedino mi se cini (mozda i gresim, ali ne verujem), da je auto (motor) nesto bucniji nego sto je pre bio. Pod ovim mislim na onaj tipican dizel zvuk. Cini mi se da je izrazeniji kada je na leru.
Anyway, danas se nisam mnogo vozio, svega 20-tak kilometara i cini mi se da je sve oke. Auto ide (vuce) normalno, nisam ga gazio. Fino radi i u trecoj na leru (na ravnom, to mi je neki licni parametar), kvacilo je _mnogo_ (!) mekse nego pre. Kazu da su stavili novo kvacilo, sa novog motora posto je bilo u boljem stanju. Naravno, sa oba motora, stavljali su samo bolje delove u kola.
Sutra je mali ispit, idem na put od ~300 km, pa cemo videti kako ce se pokazati. Necu ga voziti preko 100-110 km/h.
Rekli su mi da ga stedim jedno 500km, dok se ne razradi makina posto je najverovatnije stajala duze vreme u garazi. Mozda ce se i zvuk onda vratiti na staro.
Sve u svemu, 2400 evra kasnije - imam isti auto kao i pre :-(
Da je mogao makar 110 konja motor da se pase, ali ni toliko...
Poz,
Sale
[ cozmo_im @ 04.11.2008. 09:20 ] @
Da sam na tvom mestu ja bih pre popravke prodao postojeci auto i pare koje dobijes prodajem + ove silne pare koje si nepotrebno ulozio u popravke dao na ucesce za kupovinu novog automobila na kredit/lizing...
[ SmilieBG @ 04.11.2008. 10:40 ] @
@cosmo: eh, da sam znao da ce me ovoliko kostati, to bi verovatno i uradio. Ali kada sam otisao u garazu, potajno sam se nadao da nije veliki kvar (reda velicine do 500 evra sa delovima i radom).
Medjutim, ispade drugacije.
Sad mi se ne isplati da ga odmah prodajem. Imam jos 90% nove zimske gume, montiram ih za par dana, pa ce onda na prodaju i nadam se da cu ga prodati pre nego sto skinem zimske gume :-)
Poz,
Sale
[ tdusko @ 04.11.2008. 18:26 ] @
Sta si uradio sa starim motorom? Taj motor iako je u losem stanju ima svoju vrednost koja nije tako mala. Mogu samo da zamislim koliko kosta glava tog motora, karter ili radilica. Verujem da je to sve i dalje u vrlo dobrom stanju
[ voja1981 @ 27.05.2011. 20:55 ] @
vozim 406icu 2.0 hdi i vec poslednjih nekoliko meseci imam problem
nemogu da prebacim 3000 obrtaja ni na leru,na displeju mi se pojavilo obavestenje ANTIPOLUTTION FAULT i AUTOMATIC GEAR FAULT,kada desnim tockom uletim kroz neku baru odmah mi se auto nekako zagusi i nema sanse da predjem ni 20 na sat a iz auspuha krece crn dim i osecase miris nafte kad pokusavam da mu dam gas(na leru normalno)malo sacekam da se j.... li ga sta desi i onda on da kazem radi normalno,pre neki dan mi se pojavi nov simptom radi mi 5-6 sekundi u mestu i ugasi se sam od sebe,ja se iznerviram i nisam ga palio 15 dana,upalim ga pre neki dan on radi normalno,kod nazovi majstora odem on mi izbrisu greske ali to se posle 3-4 dana opet pojavi
jel ima neko neki predlog ili savet
p.s.
kad iskljucim kontakt i izvucem kljuc motor radi jos 2-3 sekunde
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|