[ srle69 @ 22.09.2008. 02:05 ] @
Do sada sam sipao EKO 3 , ali ga vise nema u prodaji. Neki se sa ovim motorom voze vec par godina na D2 i nista im ne fali, a nekima sa ovom istom astrom crkla bosch pumpa posle duzeg koriscenja D2. Nisam pametan??? Nekad sipam D2, a nekad euro dizel. Napominjem da je motor OPEL-ov X17DTL iz 1999. godine i smatra se da spada u EKO 3 standard.

Za euro dizel kazu da nema masnocu i da ne valja za pumpu, a onda neki kazu da ce D2 da mu upropasti pumpu i da ga zapusi skroz !!!
Ne znam koga da slusam...
[ zadar1 @ 22.09.2008. 06:40 ] @
sve je isto. ja sam ga mazio i pazio pa je otišla pumpa. previše ima sumpora u gorivu na ovim prostorima....
[ Mungos 7 @ 22.09.2008. 07:44 ] @
nisam znao da su te pumpe na 1.7 motore osjetljive na gorivo kao i one na 2.0
[ tomo1 @ 22.09.2008. 19:13 ] @
..elektronika ne strada od goriva...
[ makjazz @ 22.09.2008. 19:55 ] @
Citat:
tomo1: ..elektronika ne strada od goriva...

Pravo u glavu tomo,pravo u glavu.....
Na VP pumpama elektronika je iznad pumpe a ne u pumpi.
Znaci tu nema nafte, a narocito nema "crvene".
[ srle69 @ 22.09.2008. 20:13 ] @
Pa dobro, ocigledno je da gorivo nije dobro ali ja i dalje ne znam sta bi trebalo da sipam. Evo sad mi neki kazu da sipam euro dizel i malo dvotaktola radi podmazivanja pumpe.
[ Mungos 7 @ 23.09.2008. 07:29 ] @
Citat:
tomo1: ..elektronika ne strada od goriva...

pa znam da ne strada od goriva al je uopste cest slucaj
da li imas okvirno podatak (neko nagadjanje) u procentima na koliko se auta pokvari pumpa iz onog ili drugog razloga?
[ Mungos 7 @ 23.09.2008. 07:35 ] @
Citat:
srle69: Pa dobro, ocigledno je da gorivo nije dobro ali ja i dalje ne znam sta bi trebalo da sipam. Evo sad mi neki kazu da sipam euro dizel i malo dvotaktola radi podmazivanja pumpe.


ja sam brate sa 2.0 preko 30.000km presao sa cistim eko bez ikakvog sipanja, osim jednom na pumpi onaj mi pogrijesio pa mi nasuo bezolovni nekih 5,6 litara pa sam nasuo eko dizlea do vrha i nasuo tog dvoktakola
ne mogu sa sigurnoscu reci al mislim da mi od tada malo vise 'brekce', mozda su dizne al u pg nema niko da ih radi koliko znam
sipaj eko, nikad ga ne vozi na rezervu i po mogucnosti sipaj do vrha
ako ga vodis kod majstora radi zamjene filtera od goriva i sl. gledaj da ti dobro odzraci crijeva
ako vergla predugo ne valja
[ makjazz @ 23.09.2008. 18:46 ] @
Citat:
srle69: Pa dobro, ocigledno je da gorivo nije dobro ali ja i dalje ne znam sta bi trebalo da sipam. Evo sad mi neki kazu da sipam euro dizel i malo dvotaktola radi podmazivanja pumpe.

Mozes da guras unutra sta hoces, ona ce da crkne kad ona hoce, znaci nemoj se zamarati time.
Pumpa kao mehanicki deo je O.K. problem je u elektronici pumpe ona je problematicna.
Kad pumpa crkne, dobices novu elektroniku za nju.
Ako ocenis da po zvuku ili snazi automobila je odredjena nafta bolja od druge, sipaj takvu.
To sa dvotaktolom je za Mercedes 123.Da manje "lupa" na dizne.
Ovo sve pricam posto kod nas na balkanu kvalitet i ime goriva uglavnom nemaju veze sa
onima u europi, tako da sve ostalo je nepotrebno komentirati.
[ srle69 @ 23.09.2008. 19:57 ] @
Citat:
Mungos 7: ja sam brate sa 2.0 preko 30.000km presao sa cistim eko bez ikakvog sipanja, osim jednom na pumpi onaj mi pogrijesio pa mi nasuo bezolovni nekih 5,6 litara pa sam nasuo eko dizlea do vrha i nasuo tog dvoktakola
ne mogu sa sigurnoscu reci al mislim da mi od tada malo vise 'brekce', mozda su dizne al u pg nema niko da ih radi koliko znam
sipaj eko, nikad ga ne vozi na rezervu i po mogucnosti sipaj do vrha
ako ga vodis kod majstora radi zamjene filtera od goriva i sl. gledaj da ti dobro odzraci crijeva
ako vergla predugo ne valja


Tvoj 2.0 motor je sigurno "eko tech" verzija sa 16v i to je potpuno druga koncepcija motora i elektronike od moje Astre koja je klasicniji TD. Takav auto ima moj brat i to Vektra 2.0 Dti "ecotech" i u nju sigurno ide evro dizel.Kod njih je mana jako osetljiv protokomer na usisu i cesto se desava da isti crkava na 60-70 hiljada predjenih Km.Ovo sam cuo bar od jedno 5-6 vlasnika ovog agregata (naravno u Srbiji).

Kada kazes EKO, verovatno mislis na evro dizel koji se tako zove u CG-u jer u Srbiji je postojao EKO 3 do skoro i ja sam sipao samo njega, ali je prestao da se proizvodi i sada ima samo "dizel D2" i "evro dizel" za novije generacije dizelasa.Moj TD je neka prelazna generacija pa nije ni za evro ni za D2,zato sam u dilemi.

To sa odzracivanjem vazi bas za te ecotech motore i malo je problematicno kada ostanu bez goriva jer se tesko izbacuje vazduh. Imam originalno OPEL-ovo uputstvo u kome pise :
"Ako posedujete motor TD i ostanete bez goriva, vazduh koji je usao u sistem izbacicete tako sto cete verglati malo duze jer je sistem napravljen tako da se tokom takvog postupka sam odzraci, a ako imate DTi ECOTECH motor i ostanete bez goriva u voznji, jedino sto vam preporucujemo je da pozovete ovlasceni servis bez ikakvih pokusaja iz predhodnog primera jer to za ovaj tip motora ne vazi."

Eto, bar imam nesto da se utesim jer je moj TD.
[ zadar1 @ 23.09.2008. 21:50 ] @
eto kad sve znaš,ostani na forumu da nama pomažeš
isto gorivo eko 5 u jugi je jednako eko 1 u europi ! tako da te priče o nafti ostaviš za-iran :) on je izgleda na redu :)
[ Zarko Silic @ 23.09.2008. 23:36 ] @
U taj auto slobodno sipaj D2 ako je katalizator izvadjen. To je stari motor sa starom pumpom i starim softom. Potpuno je nejasno na koji nacin je dobio E3 standard. Postoje motori ekoloski ispravniji koji nemaju ovu privilegiju. Mislim, na dozvolu uvoza.