Citat:
Mungos 7: ja sam brate sa 2.0 preko 30.000km presao sa cistim eko bez ikakvog sipanja, osim jednom na pumpi onaj mi pogrijesio pa mi nasuo bezolovni nekih 5,6 litara pa sam nasuo eko dizlea do vrha i nasuo tog dvoktakola
ne mogu sa sigurnoscu reci al mislim da mi od tada malo vise 'brekce', mozda su dizne al u pg nema niko da ih radi koliko znam
sipaj eko, nikad ga ne vozi na rezervu i po mogucnosti sipaj do vrha
ako ga vodis kod majstora radi zamjene filtera od goriva i sl. gledaj da ti dobro odzraci crijeva
ako vergla predugo ne valja
Tvoj 2.0 motor je sigurno "eko tech" verzija sa 16v i to je potpuno druga koncepcija motora i elektronike od moje Astre koja je klasicniji TD. Takav auto ima moj brat i to Vektra 2.0 Dti "ecotech" i u nju sigurno ide evro dizel.Kod njih je mana jako osetljiv protokomer na usisu i cesto se desava da isti crkava na 60-70 hiljada predjenih Km.Ovo sam cuo bar od jedno 5-6 vlasnika ovog agregata (naravno u Srbiji).
Kada kazes EKO, verovatno mislis na evro dizel koji se tako zove u CG-u jer u Srbiji je postojao EKO 3 do skoro i ja sam sipao samo njega, ali je prestao da se proizvodi i sada ima samo "dizel D2" i "evro dizel" za novije generacije dizelasa.Moj TD je neka prelazna generacija pa nije ni za evro ni za D2,zato sam u dilemi.
To sa odzracivanjem vazi bas za te ecotech motore i malo je problematicno kada ostanu bez goriva jer se tesko izbacuje vazduh. Imam originalno OPEL-ovo uputstvo u kome pise :
"Ako posedujete motor TD i ostanete bez goriva, vazduh koji je usao u sistem izbacicete tako sto cete verglati malo duze jer je sistem napravljen tako da se tokom takvog postupka sam odzraci, a ako imate DTi ECOTECH motor i ostanete bez goriva u voznji, jedino sto vam preporucujemo je da pozovete ovlasceni servis bez ikakvih pokusaja iz predhodnog primera jer to za ovaj tip motora ne vazi."
Eto, bar imam nesto da se utesim jer je moj TD.