[ VOJVODA01 @ 01.10.2008. 20:47 ] @
Dali neko zna na kom sajtu mogu da nadjem rezervne delove za ovaj motor sa mogucnoscu telefonskog narucivanja! |
[ VOJVODA01 @ 01.10.2008. 20:47 ] @
[ vidan kv @ 01.10.2008. 21:02 ] @
Probaj po italijanskim sajtovima.......proguglaj malo........nije problem u naručivanju nego u plaćanju.....pozdrav!
[ VOJVODA01 @ 01.10.2008. 21:16 ] @
Dali postoji neka shema za stelovanje karburatora odnos vazduh - gorivo! Bio na vakum aparatu!
[ vidan kv @ 01.10.2008. 22:03 ] @
U principu nema šeme......svi aparati za štelovanje karburatora padaju u vodu zajednosa kvalitetom našeg goriva.koji je karb u pitanju?daj proizvođača i tačnu oznaku.....Sve komponente motora(svećice,ventili,paljenje)dovesti u pristojno stanje,karb po mogućnosti očišćen ultrazvukom pa tek onda štelovati.......inače karb na motociklima su jako,jako osetljivi na nečistoće i promenljiv kvalitet(našeg)benzina.......btw koji su ti delovi potrebni?pozdrav!
[ vladd @ 02.10.2008. 01:10 ] @
Da predpostavimo da je 500ccm, twin. Potrebno je podesiti identican nivo goriva.
Obratiti paznju na sraf za benzin, on je deo sistema za obogacivanje, i moraju se brojati navoji. Kada se postavlja okrenuti ga za izbrojan broj zavojaka, da bi lagano bio zasrafljen. Lako se osteti ako se pretegne. Naravno, podrazumeva se zamena dihtunga, podloske i o-ringa. Ne bi bilo lose da se napise koji su karburatori, zbog eventualnih provera mehanizama. Takodje bi mogli da budu spomenuti simptomi rada motora, odnosno za sta se optuzuju karburatori. Poz. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|