|
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 00:36 ] @
| Juce otvorena prodajno sajamska manifestacija u Novom Sadu.
Zanimljivi automobili, zanimljive cene, naravno lepe i uvek zanimljive devojke: veciti mamac za fotografe; prezentovano iz mog ugla.
Za pocetak, legendarni ficko u novom ruhu:
[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 22.10.2008. u 22:18 GMT+1] |
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 01:27 ] @
Ovde o cenama i tehnickom aspektu, a nastavak sa fotkama je na foto temi:
http://www.elitesecurity.org/t341364-Sajam-automobila-Novom-Sadu
I najava da je Miskovic skinuo cenu Bravu JTD 150 KS na "svega" 20.000 Eura i dostigao Ceed koji je i pored sajamskog popusta te najave o smanjenju carine, poskupio po modelu za oko 500 eura. (Previse ga ne Milanovioc nahvalio )
[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2008. 08:42 ] @
Ne vidim da je Mišković skinuo cenu Bravo-u, ali zato vidim da je digao cenu Accordu za više od 4000 e, što je ravno bezobrazluku i u potpunosti poništava atraktivnost tog modela.
Bravo se cenom mora približiti Ceed-u i I 30, inače nema nikakve šanse protiv njih.
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 09:21 ] @
Jeste tako i jos nesto: ovde se pojavila informacija da je Accord u prodaji, kod nas, obisao Oktaviu. Ocigledno je rec o DEZINFORMACIJI jer prema zvanicnoj statistici (informacije o poslednjem broji SAT revije) Oktavija bezi za nekih 40%.
I jos jedna zanimljivost. Velik broj Accorda (po pausalnoj proceni vise od 50%) je prodato u oviru Delta korporacije za svoje potrebe (podatak koji takodje ulazi u statistiku) dok je ostatak prodat uglavnom u BG i NS. Drugim recima, nema ih u ostalim delovima nase zemlje.
[ yu1ny @ 22.10.2008. 09:23 ] @
Da li je neko izložio i motorcikle možda, da imam razloga da se zaputim za N. Sad?
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 09:36 ] @
Citat: [url=/p2085771]Bravo se cenom mora približiti Ceed-u i I 30, inače nema nikakve šanse protiv njih.
Fiat i Renault su, bukvalno ubili sa cenama ostatak izlagaca.
Bravo je, ne samo dostigao Ceed, vec i prevazisao. Adut koji ovaj proizvodjac poseduje, a gde je u pitanju srbijansko trziste, ne moze da dostikne niko od trenutno aktuelnih proizvodjaca.
Sto se tice voznih karakteristika Ceed 140 ks i Bravo 150 ks, to cemo jos videti u uporednom testu, ali prema preliminarnim procenama, Ceed ladno gubi. I po pitanju konfora i udobnosti, i po pitanju ekonomicnosti, i po pitanju (sto Nesa posebno istice), kvaliteta voznje u nocnim uslovima.
Reno je ponudio Megana u sedan izvedbi sa turbo dizel motorom 1,5dci i 85 ks (lako se postize 110 KS) sa klimom i solidnom opremom za svega nesto vise od 13.000 eura sto je, mora se priznati, veliko iznenadjenje.
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 09:40 ] @
Citat: yu1ny: Da li je neko izložio i motorcikle možda, da imam razloga da se zaputim za N. Sad?
Ima nesto, ali jadno.
[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2008. 09:57 ] @
Žare, ovo je odlična informacija za Bravo, nisam naleteo na tako nešto, to nije objavljeno u medijima, a ni na Deltinom sajtu.
Što se tiče motora i udobnosti, Bravo Sport u verziji Multijet 150 KS je bolji auto od Ceed-a 2,0 CRDi.
Jedino imam malu rezervu prema kvalitetu izrade Bravo-a u odnosu na Ceed/I 30.
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 10:16 ] @
Nije pouzdana informacija, ali suska se da ce i VW nastupiti sa "ubitacnim" cenama. Kruze glasine da ce Golf 6 biti u ponudi vec od 18.000 eura sa solidnom opremom (sadrzi klimu) i TSI motorom.
[ vladd @ 22.10.2008. 10:38 ] @
Uvek me odusevi VW odnos prema opremi. Prosto ne mogu da verujem da ce auto od 18000 evra imati klimu. Svaka im cast.
Da li je Megan, u ponudi 1.5dci, hecbek ili limuzina, za 13k€(sa ili bez pdv-a). U BG-u se prodaju sedani za 17000, istina sa svim troskovima i kaskom.
Poz.
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 11:17 ] @
Jeste, to je taj. Sedan.
Samo su im spustili ceni za 3 do 4.000 eura u zavisnosti od modela. Sedana sam video u sivoj metalik boji sa klimom i sa napisanom cenom za 1.5 dci 85 ks od 13.000 i nesto eura. Ne znam koliko je to nesto ali je ispod 14.000 (recimo 13.650).
Guzonja je skuplji za oko 1000 eura.
Megan je ozbiljan auto i za razmatranje je u svakom slucaju; Cak i onima kojima je Reno bio pod "razno".
To za VW je neprovereno. Dok se ne pojavi zvanicno u prodaji, ni ja ne verujem
[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2008. 11:36 ] @
Megan ne razmatram u kompakt klasi.
Iako su DCi motori odlicni, ostalo je...rekao bih, cesto ispod proseka
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 13:29 ] @
Ne slazem se sa tim.
Megan je odlican auto.
Malo je specifican: moze nekom da se svidja, ili moze da se ne svidja. Jedno je sigurno: ne mozas da ostanes ravnodusan.
Sto se tice mehanike, auto je sasvim pristojan. Ni nakon predjenih 100.000 i vise, nista ne zvecka i ne klamce u kabini. Prilicno je cvrst i kompaktan. I sto je mozda nekom bitno, nije prevelik. Pogotovo guzonja. Odlicno manevrisanje pri parkiranju u gradskim uslovima mu omogucavaju okomite stranice i odlicna preglednost (znatno bolje nego recimo kod Ceeda).
Jedino mu je mana, ako je to mana, sto je vec pomalo vremesan (izasao je novi model) pa je i to mozda razlog relativno niske cene.
[ vladd @ 22.10.2008. 15:46 ] @
Megan sedan, 1.5dci je ozbiljna stavka za razmisljanje. Nakon visemesecne potrage, kolega je prosle nedelje uzeo novog, odatle i info o sveukupnoj ceni(cena, pdv, kasko i prva registracija, sve za par desetina evra manje od 17000).
Auto je bez greske, i kada se uporedi sa primercima koji su uvezeni i presli po 150-200kkm, vidi se koliko je robustno uradjen.
Auto fantasticno izgleda, udoban je, motor je necujan (skoro pa necujni su i oni raubovani), jedino je ubrzanje (za mene odviknutog na manje od 90ks) malo drugacije, da kazem, moglo bi i ostrije.
Ali cim prodje garancija, moze da usledi cipovanje.
Trosi jako malo, oko 6-6,5l u gradu, istina vise se vozi po NBGD-u, manje u krkljancima centra.
Ja trenutno ne vidim primedbu na kolima, za te pare, a sa popustom, postaje opaka konkurencija. Auto podseca, oblikom na Dzetu, ali je dizajn lepsi, moderiji.
Oprema je dovoljna(ima sve sto ja zamisljam da treba, tv, gps i navigacije mi nisu prednost), digitalna klima, razni konforni detalji, za mene je nepotreban bord kompjuter, ali i to ima, gepek neobicno veliki, bas nisam ocekivao toliko.
Poz.
[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2008. 17:59 ] @
Moj prijatelj je dobio od firme upravo taj Megane sedan 1,5 DCi tako da dobro poznajem taj auto.
Mislim da ne može da se takmiči sa najnovijim modelima te klase (npr. I 30).
Dizajn nije problem, naprotiv (važi i za hečbek verziju), ali ima malo prostora unutra, zastareo je, ali kao glavnu manu bih naveo da loše prolazi u svim statistikama pouzdanosti.
Evo jednog komentara:
Citat: Nažalost, postoji i druga strana medalje, koja se posebice odnosi na dizelski model 1.5 dCi.
Nedavno objavljene ADAC-ove statistike neće oduševiti ljubitelje Renaultove mehanike. Sa 65,8 kvarova na tisuću vozila godišnje, za modele iz 2002., Megane je među najnepouzdanijim vozilima u cijeloj statistici. Za usporedbu, Toyote Corolle iz tog godišta tijekom 2006. na njemačkom su tržištu imale 10,5 kvarova na tisuću vozila, Mazde 323 - 13,8, a Honde Civic 15,8. To je i objašnjenje zbog čega u odgovorima na vaša pitanja uvijek favoriziramo navedena tri modela, prema europskim konkurentima. Primjerice, Golf iz toga doba ima 17,4 kvara na tisuću vozila godišnje, a ostali su lošiji.
Modeli iz 2001. imali su prošle godine 49,4 kvara na tisuću vozila, iz 2000. - 43,7, iz 2003. - 25,9. Vrlo dobre su rezultate imali modeli iz 2004. (7,3), odnosno 2005. (5,4). To daje za pravo svima koji tvrde da Renaulte treba voziti 3-4 godine, a potom prodati.
Preporučljivo je kupiti dizelaša 1.9 dCi, a kod benzinaca 1.4 i 1.6 osjetljive su bobine, koje u prosjeku izdrže 50.000 km
Evo i najosjetljivijih mjesta, iz svih serija. U motoru je do 1997. bilo dosta problema s upravljačkom elektronikom i preskakanjem zupčastog remena (do 1998)., pregaranjem brtvila glave motora, propusnim cijevima goriva, osjetljivim ispušnim sustavima (do 1999.). U elektrici su povećani problemi s blokadama motora i defektnim baterijama. Na podvozju su slaba mjesta servouređaj kočnica, kočne čeljusti i diskovi (brazdanje) te amortizeri. Kuglasti zglobovi prednjih ramena, što je dobro, prilično su otporni (dijelom i zbog mekanog ovjesa).
A sada najvažnije: ne kupujte rabljeni common-rail dizelaš 1.5 dCi! Odnosno, ako dizelaš, tada obvezno 1.9 dCi. Jednostavno, manji dizelaš nije se pokazao dobrim, posebice u verziji sa 82 KS (nove verzije 1.5 dCi sa 106 KS). Već nakon 80.000 km počinje posustajati, a rak-rana mu je visokotlačna pumpa Delphi (odnosno Lucas). O tome smo već pisali u više navrata. Problem je u bregastom vijencu s kuglicama, koji pokreće pumpne klipiće. Nije dobro otvrdnut, odnosno cementirani je sloj pretanak pa se ljušti. Strugotina potom prolazi kroz brizgaljke i uništava ih, potom ulazi u cilindre i brazda ih, a povratnim vodom odlazi i taloži se u spremniku goriva.
Common-rail dizelaš 1.5 dCi dobro ide i malo troši, ali nije izdržljiv. Rijetki će primjerci bez većeg popravka izdržati 150.000 km, a najosjetljiviji je sklop visokotlačna pumpa goriva
[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2008. 18:06 ] @
Još nešto:
Ova ponuda za Bravo koju je Žare naveo mi je bila previše, čak sumnjivo dobra....Zato nisam bio lenj pa sam nazvao Deltu i pitao.
I naravno...
Postoji samo jedan komad sa Multijet 16 V motorom, ali u Dynamic opremi i sa cenom od 19.600 eur, a uz to je i 2007. godište.
Ničeg drugog nema niti može da se naruči po ovim cenama.
Dakle, ćorak. Ne mogu oni da priđu Ceed/I 30....
[ Zarko Silic @ 22.10.2008. 20:20 ] @
Provericemo to sutra oko Fiata.
U razgovoru sa Jasnom Vojnovic, sefom prodaje Stojanov auta, nisam imao utisak da je rec o triku ovakve vrste.
Malo je nejasno i ovo: "(dijelom i zbog mekanog ovjesa)."
Megan nema mekan ovjes. Sto se tice ovog: "Rijetki će primjerci bez većeg popravka izdržati 150.000 km"
Vrlo diskutabilno. Ni ostali ne mogu mnogo vise u gradskim uslovima, samo se cuuuti.
Motor stvarno mirno i ugladjeno radi. Imao sam do sada iskustvo sa dvadesetak vozila 1.5 cdi (ciptuning) medju kojima su pojedini imali znatno vise predjenih kilometara i sve je radilo korektno.
Evo jos jedan primer:
[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2008. 20:23 ] @
Ova fiesta se odavno reklamira po novinama sa onim čuvenim sloganom: "Opustite se, sve je već plaćeno". Naravno, po toj ceni od 11.990 eur.
Dakle, opet ništa novo za sajam.
[ vladd @ 23.10.2008. 14:05 ] @
Nisu nasi sajmovi odraz spektakla i promocije auto industrije, ni Beogradski, tako da vise lice na mesovite prodajne salone, bar sto se kupaca tice.
Interesantna je analiza Megana, ne spominjem ionako sumnjivo objektivni ADAC, cinjenica je da su poneki 1.5dci motori izbili na los glas, ali, postoji zdrava predpostavka da nisu spavali u Renou, zadnjih par godina, pa me interesuje da li postoji neka analiza i za ostale modele.
Uostalom, po mom okruzenju i delimicno licnom iskustvu, ne mali broj G5 je imalo problema i kvarova u prvih nekoliko hiljada km. Cak veoma neprijatan zakljucak. Da je po ADAC-u, korisnici ne bi smeli da se zale. Naravno, kada se ispeglaju sitnice, sledi pesma.
Megan je relativno nov koncept, u dizajnu i za ocekivati je da ima vise decijih bolesti nego uhodane limuzine.
Za sada, nakon prvih par hiljada, megan ne pokazuje ni najmanje nepravilnosti u radu, ukljucujuci i sitnu bizuteriju.
I nadalje, interesantna je "bos pumpa", na tom modelu, koja se bas kod Megana pokazala uzasnom, a Clio, Ford, pa i Dacia, imaju pouzdaniji sistem. Malo mi lici na nedoslednost..
Poz.
[ Zarko Silic @ 23.10.2008. 18:16 ] @
Proverio sam informaciju vezani za Fiat Bravo jtd 150 ks oprema SPORT.
Milanovic je u pravu. Imaju samo jedan jedini i to iz 2007. godine (pretpostavljan novinarski maltretitan) i to "valjaju" u sajamskom cenovniku.
BRUKA I SRAMOTA
Takva se vozila u normalnom svetu, kakvom i mi pretendujemo, prodaju na drugi nacin i sa drugacijim cenama
http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=1
Sto se Renoa tice stvari stoje drugacije: sajamske cene su validne i moguce ga je kupiti i u "vecim kolicinama".
1,5 dci motor se proizvodi u nekoliko, da ne kazem mnogo, varijanti. Prvi primerci koji su sisli sa proizvodnih traka poseduju Delphi elektronski sistem i Lukas mehaniku kao sto je gospodin komsija i napisao. U medjuvremenu sa proizvosnih traka dolaze Megani sa Siemensovim elektronskim sistemom i ubrizgavanjem.
Sto se ADACove statistike tice, ne sumnjam u njenu tacnost, ali posadujem jednu dozu rezerve prema njoj.
Nacin i vreme odabira reprezentativnog uzorka, obzirom na godinu i trenutak racunanja, vrlo lako je moguc da je bas onakav kao sto je Vladd napomenuo. Uvek sam u svojim komentarima i naglasavao kako je kupovina novog vozila prihvatljiva tek nakon dve ili tri godine po pojavljivanju.
Malo je simptomaticna izjava da nakon 80.000 pocinje posustajati. Moram priznati da na nasem trzistu, medju polovljacima nisam video ni jedan sa manjom kilometrazom i da nisam primetio ovu pojavu "posustajanja".
[ SLOBODANRADISIC @ 30.10.2008. 23:33 ] @
Pa posklupljenje Honde ne treba da cudi previse. Ako se malo prisetimo, u toku avgusta meseca odnos EURO/DOLAR je bio 0,66, a ovih dana je 0,80. To je skok za 20%!!!. Ako se jos na to doda i malo povecanje vrednosti japanskog jena u odnosu na DOLAR, uvoznici automobila sa dalekog istoka (a i svi ostali koji su vezani za dolar), su stvarno u nepovoljnoj situaciji.
Koliko ja vidim, ubrzo ce (po isteku lagera) japanska vozila znacajno poskupiti. Vec sam nacuo da Subaru (Impreza) skace za dobre 3000 na gore. Kada bi u ovom trenutku imao para, ne bi se odlucio ni za stari model Megana, a ni za Bravo, nego za Imprezu. Po trenutnoj ceni od 13.700EUR mislim da je jos uvek najbolji pazar u toj cenovnoj klasi.
Jos par dana, predpostavljam...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|